Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
648 267,00 UAH
UA-2021-01-26-003048-a ● afc675d8645046a0abdfd1bbe87d7568
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Дирекція парків" |
Код ЄДРПОУ: | 21368856 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Смілянська, 132/3 |
Контактна особа: |
Степанюк Наталія Андріївна +380472632534 dirpark@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 648 267,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 241,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Смілянська, 132/3. Процедура закупівлі: відкриті торги. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3845 м.куб
послуги з вивезення, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, парки, сквери, пляжі м.Черкаси, наведено в п.6 р.ІІІ цієї документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | місцевий бюджет. Замовник здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника актів наданих Послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 17:06 |
ДОДАТОК 2 проект договору.docx | |
26 січня 2021 17:06 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-26-003048-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "БОРТНИК ОЛЕНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3010817142
Дата подання: 28 січня 2021 23:51
Усунення дискримінаційних вимог
Частиною 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону умовами Тендерної документації передбачено, що Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, зокрема п. 5.1.2. передбачає наявність обладнання і матеріально-технічної бази: наявність сміттєвозів з обладнаною системою бокового або заднього завантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3 (не менше 3-х).
частина 4 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо вимогу про наявність не менше 3-х сміттєвозів з обладнаною системою бокового або заднього завантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3 дискримінаційною вимогою, яка необгрунтовано обмежує конкуренцію, оскільки згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за один день надання послуг максимальна кількість контейнерів, з яких планується вивезення побутових відходів, становить 34 штуки об’ємом 1,1 м3, тобто максимальна кількість твердих побутових відходів в один день для вивезення становить 37,4 метрів кубічних.
Звертаємо увагу, що для вивезення 37.4 метрів кубічних ТПВ необхідний один сміттєвоз з обладнаною системою бокового або заднього завантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3, оскільки один сміттєвоз може завантажити та вивезти на подальше захоронення та знешкодження за один раз більше 50 метрів кубічних.
Оскільки для надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідно до кількості контейнерів об’ємом 1,1 м3 достатньо одного сміттєвоза, відповідно і вимога про підтвердження кваліфікації не менш ніж 3-ма сміттєвозами є необгрунтованою та дискримінаційною, відповідно порушує основні принципи закупівель та вказує на можливу корупційну складову під час проведення даної закупівлі.
Для запобігання порушення прав потенційних учасників, Вимагаю усунути дискримінаційний кваліфікаційний критерій шляхом зменшення кількості сміттєвозів з обладнаною системою бокового або заднього завантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3 до одного, якого достатньо для виконання договору в майбутньому.
Розгорнути
Згорнути
частина 4 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо вимогу про наявність не менше 3-х сміттєвозів з обладнаною системою бокового або заднього завантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3 дискримінаційною вимогою, яка необгрунтовано обмежує конкуренцію, оскільки згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за один день надання послуг максимальна кількість контейнерів, з яких планується вивезення побутових відходів, становить 34 штуки об’ємом 1,1 м3, тобто максимальна кількість твердих побутових відходів в один день для вивезення становить 37,4 метрів кубічних.
Звертаємо увагу, що для вивезення 37.4 метрів кубічних ТПВ необхідний один сміттєвоз з обладнаною системою бокового або заднього завантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3, оскільки один сміттєвоз може завантажити та вивезти на подальше захоронення та знешкодження за один раз більше 50 метрів кубічних.
Оскільки для надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідно до кількості контейнерів об’ємом 1,1 м3 достатньо одного сміттєвоза, відповідно і вимога про підтвердження кваліфікації не менш ніж 3-ма сміттєвозами є необгрунтованою та дискримінаційною, відповідно порушує основні принципи закупівель та вказує на можливу корупційну складову під час проведення даної закупівлі.
Для запобігання порушення прав потенційних учасників, Вимагаю усунути дискримінаційний кваліфікаційний критерій шляхом зменшення кількості сміттєвозів з обладнаною системою бокового або заднього завантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3 до одного, якого достатньо для виконання договору в майбутньому.
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2021 11:27 |
Кінець періоду оскарження: | 15 лютого 2021 00:00 |
Дата відміни: | 15 лютого 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель-порушення строків, визначених ч.1 ст.24 Закону |
Документи:
04 лютого 2021 11:27
|
Електронний підпис |
04 лютого 2021 11:24
|
повідомлення.PDF |