Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 79710000-4 (Охоронні послуги) (Кнопка тривоги в заклади освіти Оболонського району, м. Київ)
Очікувана вартість
166 000,00 UAH
UA-2021-01-26-002880-c ● f34c7942748e4b7587708f74a98ac990
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 166 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 послуга Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2021 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Вид забезпечення тендерних пропозиції : не вимагається
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код ДК 021:2015 - 79710000-4 (Охоронні послуги) (Кнопка тривоги в заклади освіти Оболонського району, м. Київ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 14-ти банківських днів після підписання сторонами акту здачі – приймання послуг. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2021 10:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2021 10:42 |
кнопка тривоги (1).docx |
27 січня 2021 10:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2021 10:42 |
кнопка тривоги (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 27 січня 2021 15:24
Дата відповіді: 28 січня 2021 15:03
Звертаємо увагу Замовника на ряд дискримінаційних вимог:
1. надання Копії сертифіката відповідності послуг охорони, який підтверджує якість надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації: ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації.Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування; виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації.
2.Досвід роботи на ринку охоронних послуг не менше 10 років.
3. Мобільні групи реагування (затримання) повинні бути озброєні табельною автоматичною бойовою вогнепальною зброєю.
Просимо Замовника врахувати вимоги ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі", внести зміни до ТД і виключити дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо Вам відповідь на Ваше звернення.
1.Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності продукції, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, покупець може вимагати від постачальників, у тому числі, сертифікат відповідності.
У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері.
Не сертифікована продукція може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій.
Державні стандарти України (ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів.
В свою чергу дія ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ДСТУ ЕN 50518-2:2014, ДСТУ ЕN 50518-3:2014 поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності, які займаються охоронною діяльністю.
Не впровадження в дію Державних стандартів України підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості своєї продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку.
Виконання вимог до пункту централізованого спостереження повинно бути підтверджено документально. Належним підтвердженням дотримання учасником вимог, які встановлені нормативними документами, є наявність у нього сертифікату відповідності, який виданий органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері.
2. Якщо охоронне підприємство має незначний досвід роботи, то воно не зможе забезпечити якісне надання охоронних послуг. Досвід набувається роками !!! Тому ми вимагаємо, щоб охоронне підприємство мало значний досвід роботи. Питання захисту наших дітей, є першочерговим для нас та держави. Крім того ми несемо відповідальність за безпеку дітей під час перебування їх у наших навчальних закладах. Тому ми хотіли б бачити надійну та досвідчену охорону.
3. У наших навчальних закладах здійснюється навчально-виховний процес дітей. Питання захисту наших дітей, є першочерговим для нас та держави. Крім того ми несемо відповідальність за безпеку дітей під час перебування їх у наших навчальних закладах. Прибуття на тривожні сповіщення групи реагування, яка має право на застосування вогнепальної зброї лише для самозахисту, не забезпечить у повній мірі виконання послуг охорони у разі непередбачуваних ситуацій, які можуть створити загрозу життю та здоров’ю дітей чи персоналу навчальних закладів. Зважаючи на сьогоденні обставини та складну криміногенну ситуацію, ми вважаємо за необхідне укладення договірних відносин на виїзд та реагування на тривожні сповіщення, виявлення і затримання правопорушників з метою забезпечення надійної охорони наших об’єктів лише суб’єктом охоронної діяльності, працівники якого мають в наявності бойову вогнепальну зброю, а також наділені на законодавчому рівні правами та повноваженнями на застосування владних функцій щодо правопорушників оскільки вважаємо наші об’єкти важливими. Тому ми хотіли б бачити надійну та досвідчену охорону. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 18 Закону України «Про Національну гвардію України» військовослужбовці Національної гвардії України за виключної необхідності мають право особисто або у складі підрозділу застосовувати вогнепальну зброю для відбиття нападу на органи військового управління, військові містечка Національної гвардії України, військові колони, транспорт Національної гвардії України, об’єкти, що охороняються Національною гвардією України, жилі приміщення, приміщення державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також звільнення їх у разі захоплення. Пунктом 4 частини четвертої статті 46 Закону України «Про Національну поліцію» передбачено, що поліцейський уповноважений у виняткових випадках застосовувати вогнепальну зброю для відбиття нападу на об’єкти, що перебувають під охороною, конвої, житлові та нежитлові приміщення, а також звільнення таких об’єктів у разі їх захоплення.
З огляду на зазначене, вогнепальна зброя наявна не лише в органах Національної поліції, а отже в даному випадку існує конкуренція та вимога щодо наявності вогнепальної зброї не є дискримінаційною.
1.Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності продукції, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, покупець може вимагати від постачальників, у тому числі, сертифікат відповідності.
У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері.
Не сертифікована продукція може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій.
Державні стандарти України (ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів.
В свою чергу дія ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ДСТУ ЕN 50518-2:2014, ДСТУ ЕN 50518-3:2014 поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності, які займаються охоронною діяльністю.
Не впровадження в дію Державних стандартів України підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості своєї продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку.
Виконання вимог до пункту централізованого спостереження повинно бути підтверджено документально. Належним підтвердженням дотримання учасником вимог, які встановлені нормативними документами, є наявність у нього сертифікату відповідності, який виданий органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері.
2. Якщо охоронне підприємство має незначний досвід роботи, то воно не зможе забезпечити якісне надання охоронних послуг. Досвід набувається роками !!! Тому ми вимагаємо, щоб охоронне підприємство мало значний досвід роботи. Питання захисту наших дітей, є першочерговим для нас та держави. Крім того ми несемо відповідальність за безпеку дітей під час перебування їх у наших навчальних закладах. Тому ми хотіли б бачити надійну та досвідчену охорону.
3. У наших навчальних закладах здійснюється навчально-виховний процес дітей. Питання захисту наших дітей, є першочерговим для нас та держави. Крім того ми несемо відповідальність за безпеку дітей під час перебування їх у наших навчальних закладах. Прибуття на тривожні сповіщення групи реагування, яка має право на застосування вогнепальної зброї лише для самозахисту, не забезпечить у повній мірі виконання послуг охорони у разі непередбачуваних ситуацій, які можуть створити загрозу життю та здоров’ю дітей чи персоналу навчальних закладів. Зважаючи на сьогоденні обставини та складну криміногенну ситуацію, ми вважаємо за необхідне укладення договірних відносин на виїзд та реагування на тривожні сповіщення, виявлення і затримання правопорушників з метою забезпечення надійної охорони наших об’єктів лише суб’єктом охоронної діяльності, працівники якого мають в наявності бойову вогнепальну зброю, а також наділені на законодавчому рівні правами та повноваженнями на застосування владних функцій щодо правопорушників оскільки вважаємо наші об’єкти важливими. Тому ми хотіли б бачити надійну та досвідчену охорону. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 18 Закону України «Про Національну гвардію України» військовослужбовці Національної гвардії України за виключної необхідності мають право особисто або у складі підрозділу застосовувати вогнепальну зброю для відбиття нападу на органи військового управління, військові містечка Національної гвардії України, військові колони, транспорт Національної гвардії України, об’єкти, що охороняються Національною гвардією України, жилі приміщення, приміщення державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також звільнення їх у разі захоплення. Пунктом 4 частини четвертої статті 46 Закону України «Про Національну поліцію» передбачено, що поліцейський уповноважений у виняткових випадках застосовувати вогнепальну зброю для відбиття нападу на об’єкти, що перебувають під охороною, конвої, житлові та нежитлові приміщення, а також звільнення таких об’єктів у разі їх захоплення.
З огляду на зазначене, вогнепальна зброя наявна не лише в органах Національної поліції, а отже в даному випадку існує конкуренція та вимога щодо наявності вогнепальної зброї не є дискримінаційною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в м. Києві #40109147 |
Переможець |
165 924,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 09:02
|
додаткова угода1.pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 09:00
|
42_29_17_1.pdf | укладений |
24 лютого 2021 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 42/29/17/1/ОБ/ОС,ТС-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |