Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the highway road O130905 Novoaydar-Yevsug on the section km 7 + 100-km 14 + 100 (DK 021: 2015 45230000-8 construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ, УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ, ПРОМИСЛОВОСТІ, ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41908217 |
Місцезнаходження: | 93405, Україна , Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59 |
Контактна особа: |
Тетяна Володимирівна Кухтіна +380500564895 mylen0776@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | DEPARTAMENT ROZVYTKU, UTRYMANNYa MEREZhI AVTOMOBILNYKh DORIG OBLASTI, PROMYSLOVOSTI, TRANSPORTU TA ZVYaZKU LUGANSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi |
National ID: | 41908217 |
Contact point: |
Tatiana Vladimirovna Kukhtina +380500564895 mylen0776@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2021 12:24 |
Очікувана вартість: | 114 472 613,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 572 363,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1717089.19 UAH |
Publication date: | 26 січня 2021 10:58 |
Enquiries until: | 14 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 березня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 114 472 613 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 572 363 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Conditions for providing security for tender proposals: in accordance with the Tender documentation
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 09:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2021 09:23 |
ЗМІНИ ТД О130905 Новоайдар - Євсуг на ділянці км 7+100 - км 14+100 від 09.03.2021.docx | |
09 березня 2021 09:23 |
Перелік змін до протокола 4.docx | |
25 лютого 2021 09:25 |
Перелік змін.docx |
09 березня 2021 09:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 березня 2021 09:23 |
ЗМІНИ ТД О130905 Новоайдар - Євсуг на ділянці км 7+100 - км 14+100 від 09.03.2021.docx
|
||||||
09 березня 2021 09:23 |
Перелік змін до протокола 4.docx
|
||||||
25 лютого 2021 09:25 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-21-000055 ● 921ab347ef554ed7a64d9cfdb3d23509
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 15:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-01-26-002701-b 26.01.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-25 10:30:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О130905 Новоайдар –Євсуг на ділянці км 7+100-км 14+100 (ДК 021:2015 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-26-002701-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-28 09:01:25
Про надання пояснення від 25.05.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На Ваш запит щодо надання пояснення від 25.05.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130905 Новоайдар - Євсуг на ділянці км 7+100-км 14+100 (ДК 021:2015:45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-26-002701-b) Департамент розвитку, утримання мережі автомобільних доріг області, промисловості, транспорту та зв’язку Луганської обласної державної адміністрації повідомляє.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розмір бюджетного призначення визначено Переліком об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (далі – Перелік) погоджено листом Укравтодору від 16.01.2021 № 255/1/5.1-6-104/08-21 та затверджено розпорядженням голови обласної держадміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 02.03.2021 № 126. Відповідно до Переліків загальний розмір бюджетного призначення у 2021 році по об’єкту становить 65 000,00 тис. грн.. Строк виконання робіт з «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130905 Новоайдар - Євсуг на ділянці км 7+100-км 14+100 (ДК 021:2015:45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» згідно з тендерною документацією передбачено на два роки. Об’єкт включено до Переліків об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах на 2021 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Зокрема, документи, які взяті до уваги під час обґрунтування технічних характеристик є проектно-кошторисна документація, що складалась відповідно до «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Робочий проект пройшов експертизу та отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом. Експертиза проведена ТОВ «Лугекспертиза». Експертний звіт від 11.11.2020 №11/11-20-1к (копія Експертного звіту додається).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва додається).
Посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів Луганської обласної державної адміністрації Луганська обласна військово-цивільна адміністрація http://loga.gov.ua/oda/about/depart/uad/ogoloshennya_pro_torgi на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок від 15.06.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130905 Новоайдар - Євсуг на ділянці км 7+100-км 14+100 (ДК 021:2015:45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-26-002701-b) Департамент розвитку, утримання мережі автомобільних доріг області, промисловості, транспорту та зв’язку Луганської обласної державної адміністрації надає наступні аргументовані заперечення. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до пункту 1 Додатку № 2 до документації тендерних торгів за вказаною закупівлею, для документального підтвердження кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору). У складі пропозиції ТОВ «Данко», розміщеної в електронній системі надано архівний файл «квал частина_2», в якому містяться файли «21.3 Атестат виробництва АБЗ Кошторис.pdf», «21.4 Договір ДорЯкисть.pdf», а саме посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору, що відповідає кваліфікаційним критеріям вимогам тендерної документації. Тендерною документацією замовник не встановлював вимог щодо терміну дії договору на проведення атестації, продовження його дії тощо. За результатами розгляду та аналізу документів тендерної ТОВ "Данко" встановлено: «Згідно з інформацією роздрукованою з відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним на сьогоднішній час, та інформацією, яка була надана Учасником, підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно із положеннями ст. 17 Закону відсутні». Враховуючи вищенаведене, Замовник жодним чином не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того слід зазначити, що висновок, складений за наслідками моніторингу закупівель є індивідуально-правовим актом, оскільки його виконання має безпосередній вплив на права і обов`язки Замовника, а також на права та обов`язки переможця конкурсу у сфері публічних закупівель. Оскільки висновок про результати моніторингу закупівлі є індивідуально-правовим актом, він повинен відповідати вимогам, встановленим статтею 2 Кодексу адміністративного судочинства України. Замовник вважає, що зміст висновку не відповідає зазначеним вимогам з огляду на наступне. Так, в зобов'язальній частині висновку Державної аудиторською служби України зазначено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Отже, зазначивши у висновку про необхідність “здійснити заходи щодо усунення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору”, Державною аудиторською службою України не визначено чітку процедуру та спосіб розірвання вже укладеного договору та виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб'єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм та як саме застосувати ці невизначені норми щодо усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства. Крім того, законодавством повноваження органу фінансового контролю вимагати розірвання договорів не встановлено. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. У зв’язку з вищевикладеним, висновок від 15.06.2021 вважаємо необґрунтованим. Правові підстави для розірвання укладеного з ТОВ "Данко" договору відсутні.
2021-06-23 09:55:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ, УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ, ПРОМИСЛОВОСТІ, ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41908217 |
Місцезнаходження: | 93405, Україна, Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 квітня 2021 08:40
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Данко |
113 280 000,00
UAH з ПДВ
|
103 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
103 555 446,00
UAH з ПДВ
|
103 555 446,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" |
114 300 000,00
UAH з ПДВ
|
114 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Переможець |
103 550 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:45
|
Дод. угода № 4 до Договору 13.2021 від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:31
|
Дод. угода №3 до Договору 13.2021 від 14.12.2021.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2021 10:53
|
Додаткова угода 2 до Договору 13.2021 від 05.10.2021.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2021 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2021 10:49
|
Додаткова угода 1 від 09.07.2021.pdf | зміни до договору |
09 липня 2021 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 09:18
|
Додатки до Договору 13.2021 від 12.05.2021.pdf | укладений |
12 травня 2021 09:17
|
Договір 13.2021 від 12.05.2021.pdf | укладений |
12 травня 2021 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.У зв’язку зі зміною з 01.07.2021 найменування «Замовника» згідно розпорядження голови ЛОДА-керівника ОВЦА від 25.05.2021 №357 2.Викласти в розділі XXIV "Місцезнаходження та реквізити Сторін" реквізити Замовника та Підрядника в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 13/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в розділі 16 "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" викласти реквізити в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 13/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Викласти в п. 3.1. в розділі 3. Договірна ціна у новій редакції. 2.У зв’язку зі змінами нормативних документів, що стосуються, ціноутворення з поточного ремонту автомобільних доріг, керуючись пунктом 4.5 Договору викласти пункти 3.2. та 3.4. в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 13/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п. 3.1. в розділі 3. Договірна ціна у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 13/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |