Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, зберігання, оброблення та утилізації відходів)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-01-26-002426-b a069ab3969164f09adaadef8c918db9b
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Попеску

+380522397283 kol.zakup.cov19@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01994942
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5
Контактна особа: Вікторія Попеску
+380522397283
kol.zakup.cov19@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізації небезпечних відходів та збирання, заготівлі окремих відходів, як вторинної сировини) – I квартал 2021 року
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК ІСКРЕНКО ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ, УКРАЇНА, 02222, М.КИЇВ, ДЕСНЯНСЬКИЙ РАЙОН, ВУЛИЦЯ ГРАДИНСЬКА БУДИНОК 11, КВАРТИРА 57.
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК КУДРЯВСЬКА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА УКРАЇНА 02217, М.КИЇВ, ДЕСНЯНСЬКИЙ РАЙОН, ВУЛИЦЯ ДРАЙЗЕРА БУДИНОК1, КВАРТИРА 174.
ІСКРЕНКО ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 02222, місто Київ, ВУЛИЦЯ ГРАДИНСЬКА, будинок 11, квартира 57, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 1000000,00
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізації небезпечних відходів та збирання, заготівлі окремих відходів, як вторинної сировини) – I квартал 2021 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Тендерна документація

26 січня 2021 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕКОЦЕНТР"
#13744541
Переможець 180 000,00
UAH
26 січня 2021 10:46

Документи

26 січня 2021 10:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:05
Протокол 851.pdf укладений
31 грудня 2021 12:04
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 11:16
ДУ № 5 до договору 21-04557-COVID-19-10.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 13:20
ДУ4 до дог.№21-04557-COVID-19-10 від 26.01.21.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 13:16
ДУ4 до дог.№21-04557-СOVID-19-10 від 26.01.21.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 09:10
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 14:21
ДУ № 3 до договору 21-04557-COVID-19-10.pdf зміни до договору
01 липня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2021 15:59
ДУ № 2 до договору 21-04557-COVID-19-10.pdf зміни до договору
11 травня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 16:58
ДУ № 1 до договору 04557-COVID-19-10.pdf зміни до договору
31 березня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 10:48
Договір 21-04557- COVID-19-10.pdf укладений
26 січня 2021 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункту 7.1 Продовжити термін дії договору до 30 квітня 2021 року, згідно постанови № 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої распіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Co-V-2" від 20 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 21/04557-COVID-19/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункту 7.1 Продовжити термін дії договору до 30 червня 2021 року, згідно постанови № 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Co-V-2" від 09 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 21/04557-COVID-19/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункту 7.1 Продовжити термін дії договору до 31 серпня 2021 року, згідно постанови № 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Co-V-2" від 09 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 21/04557-COVID-19/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 7.1. Відповідно до Постанови КМУ № 1236 від 09.12.2020 року "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" зі змінами Постанови КМУ № 855 від 11.08. 2021 року продовжити термін дії договору до 01 жовтня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 21/04557-COVID-19/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 7.1. Згідно постанови КМУ від 9 грудня 2020 р. № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” — із змінами, внесеними постановами КМУ від 18 серпня 2021 р. № 889 та від 13 вересня 2021 р. № 954 року продовжити термін дії договору до 31 грудня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 21/04557-COVID-19/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 180 000,00
UAH