Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ізоляційне приладдя (ізострічка), код ДК 021:2015 – 31650000-7 «Ізоляційне приладдя»
Очікувана вартість
78,00 UAH
UA-2021-01-26-002159-c e1e7e766f4bd4f87bb50cc72f70b8dee
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна

380506909109 tetanavelika@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057439
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Контактна особа: Величко Тетяна
380506909109
tetanavelika@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31650000-7: Ізоляційне приладдя


Ізоляційне приладдя (ізострічка), код ДК 021:2015 – 31650000-7 «Ізоляційне приладдя»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Ізоляційне приладдя (ізострічка), код ДК 021:2015 – 31650000-7 «Ізоляційне приладдя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вул. Ярослава Мудрого , буд.33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за кожну поставлену партію товару здійснюється у безготівковій формі на розрахунковий рахунок постачальника протягом 7 робочих днів після отримання товарів відповідно до взятого бюджетного зобов'язання ( ст.49 ч.1 Бюджетного кодексу України). Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

26 січня 2021 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 11:44
ЗВІТ ПРО ДОГОВІР ізострічка .docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Порада Юлія Анатоліївна
#2872217188
Переможець 78,00
UAH
26 січня 2021 11:49

Документи

26 січня 2021 11:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 10:07
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 78,00
UAH