Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція вбиральні» адреса: вул. Фортечна, 2-а, м. Хотин, Хотинського р-ну, Чернівецької обл.
Очікувана вартість
6 777 246,00 UAH
UA-2021-01-26-001216-a ● 519fc67049b94b34a2d3805d849ee18e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний історико-архітектурний заповідник «Хотинська фортеця» |
Код ЄДРПОУ: | 25811053 |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 28Б |
Контактна особа: |
Шалаєва Інна Анатоліївна +380373122932 diaz-khotyn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2021 13:07 |
Очікувана вартість: | 6 777 246,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 887,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Реконструкція вбиральні» адреса: вул. Фортечна, 2-а, м. Хотин, Хотинського р-ну, Чернівецької обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 березня 2021
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 2 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 27 січня 2021 16:36
Дата відповіді: 28 січня 2021 14:26
Доброго дня.
В п. 1.3. ч. 1 (Терміни, які вживаються в тендерній документації) Розділу 1. Загальні положення Тендерної документації, Ви зазначаєте, що «Аналогічний договір» – договір, що передбачає виконання робіт щодо будь-якої пам’ятки архітектури та містобудування національного та місцевого значення.
В п. 5.1. ч. 5 (Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством) Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, Ви зазначаєте, що Учасники повинні надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що становить собою реконструкцію вбиральні (приміщення, будівлі тощо).
Уточніть будь-ласка, який саме договір вважається аналогічними за даним об’єктом закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до Вашого звернення внесено зміни до пункту 3.1. частини 1 Розділу І Тендерної документації та оприлюднена її нова редакція зі змінами.
З повагою, тендерний комітет.
З повагою, тендерний комітет.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-26-001216-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Будівельник 2020", Код ЄДРПОУ:37978257
Дата подання: 18 лютого 2021 13:21
Скасування визначення переможця
№ 14 від 18.02.2021р.
ВИМОГА СКАСУВАННЯ
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
згідно ч.4 ст.33 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Державного історико-архітектурного заповідника «Хотинська фортеця» №15 від 18.02.2021р. вами визначено переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю за предметом закупівлі код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція «Реконструкція вбиральні» адреса: вул. Фортечна, 2-а, м. Хотин, Хотинського р-ну, Чернівецької обл. мале колективне підприємство «Рембудгазмонтаж».
Ми не згідні з визначенням МКП «Рембудгазмонтаж» переможцем з наступних причин:
1. Відповідно до п. 7.1. розділу 3 тендерної документації «учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції підтвердження того, що пропоновані ними «локальні очисні споруди (підземні)» відповідно Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до цієї тендерної документації відповідають вимогам, установленим у тендерній документації за своїми екологічними чи іншими характеристиками та надати копії сертифікатів відповідності;
В тендерній документації МКП «Рембудгазмонтаж» відсутні будь які підтвердження того, що пропоновані ними «локальні очисні споруди (підземні)» відповідно Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до цієї тендерної документації відповідають вимогам, установленим у тендерній документації за своїми екологічними чи іншими характеристиками та копії сертифікатів відповідності на «локальні очисні споруди (підземні)».
2. Відповідно до п. 8.1. розділу 3 тендерної документації «учасник надає в своїй тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості Договору про закупівлю підрядних робіт; у разі, якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця, в складі своєї тендерної пропозиції він повинен надати інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
В тендерній документації МКП «Рембудгазмонтаж» відсутній документ (інформація) у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.
3. Відповідно до п. 5.3.1., підпункту 9) розділу 3 тендерної документації «замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів);
При поданні своєї тендерної документації МКП «Рембудгазмонтаж» у віконечку з таким питанням поставив «ТАК», тобто наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Відповідно до інформації, яка наявна у вільному доступі на сайті: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result така інформація (про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) відсутня. Крім того учасник надав недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Це легко можна перевірити, також разом із цією скаргою ми надаємо роздруківку такого запиту.
Виходячи із вищевикладеного, тендерна пропозиція МКП «Рембудгазмонтаж» не відповідає вимогам тендерної документації та порушено вимоги ст. 16,17,22,29 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно абз.1,2,3 пункту 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню.
ВИМАГАЄМО: скасувати Протокол засідання тендерного комітету Державного історико-архітектурного заповідника «Хотинська фортеця» №15 від 18.02.2021р. про визначення переможця торгів та відхилити пропозицію МКП «Рембудгазмонтаж», як таку, що не відповідає вимогам цієї тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
В противному випадку ми змушені будемо звернутися до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України).
Додаток: роздруківка запиту з сайту Мінюсту.
Директор ТОВ «Будівельник 2020» Мацалковський В.В.
Розгорнути
Згорнути
ВИМОГА СКАСУВАННЯ
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
згідно ч.4 ст.33 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Державного історико-архітектурного заповідника «Хотинська фортеця» №15 від 18.02.2021р. вами визначено переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю за предметом закупівлі код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція «Реконструкція вбиральні» адреса: вул. Фортечна, 2-а, м. Хотин, Хотинського р-ну, Чернівецької обл. мале колективне підприємство «Рембудгазмонтаж».
Ми не згідні з визначенням МКП «Рембудгазмонтаж» переможцем з наступних причин:
1. Відповідно до п. 7.1. розділу 3 тендерної документації «учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції підтвердження того, що пропоновані ними «локальні очисні споруди (підземні)» відповідно Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до цієї тендерної документації відповідають вимогам, установленим у тендерній документації за своїми екологічними чи іншими характеристиками та надати копії сертифікатів відповідності;
В тендерній документації МКП «Рембудгазмонтаж» відсутні будь які підтвердження того, що пропоновані ними «локальні очисні споруди (підземні)» відповідно Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до цієї тендерної документації відповідають вимогам, установленим у тендерній документації за своїми екологічними чи іншими характеристиками та копії сертифікатів відповідності на «локальні очисні споруди (підземні)».
2. Відповідно до п. 8.1. розділу 3 тендерної документації «учасник надає в своїй тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості Договору про закупівлю підрядних робіт; у разі, якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця, в складі своєї тендерної пропозиції він повинен надати інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
В тендерній документації МКП «Рембудгазмонтаж» відсутній документ (інформація) у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.
3. Відповідно до п. 5.3.1., підпункту 9) розділу 3 тендерної документації «замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів);
При поданні своєї тендерної документації МКП «Рембудгазмонтаж» у віконечку з таким питанням поставив «ТАК», тобто наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Відповідно до інформації, яка наявна у вільному доступі на сайті: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result така інформація (про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) відсутня. Крім того учасник надав недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Це легко можна перевірити, також разом із цією скаргою ми надаємо роздруківку такого запиту.
Виходячи із вищевикладеного, тендерна пропозиція МКП «Рембудгазмонтаж» не відповідає вимогам тендерної документації та порушено вимоги ст. 16,17,22,29 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно абз.1,2,3 пункту 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню.
ВИМАГАЄМО: скасувати Протокол засідання тендерного комітету Державного історико-архітектурного заповідника «Хотинська фортеця» №15 від 18.02.2021р. про визначення переможця торгів та відхилити пропозицію МКП «Рембудгазмонтаж», як таку, що не відповідає вимогам цієї тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
В противному випадку ми змушені будемо звернутися до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України).
Додаток: роздруківка запиту з сайту Мінюсту.
Директор ТОВ «Будівельник 2020» Мацалковський В.В.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2021 11:38
При повторному перегляді документів, що були надані в складі Тендерної пропозиції Учасника МКП «Рембудгазмонтаж» було виявлено, що вона не відповідає умовам Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-01-26-001216-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ", Код ЄДРПОУ:39794680
Дата подання: 24 лютого 2021 17:51
Визнання переможця
Неправомірні дії замовника
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2021 16:54
При повторному перегляді документів, що були надані в складі Тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Будівельник 2020" було виявлено, що вона не відповідає умовам Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-01-26-001216-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Будівельник 2020", Код ЄДРПОУ:37978257
Дата подання: 02 березня 2021 15:41
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "Будівельник 2020"
№ 17 від 02.03.2021р.
ВИМОГА (СКАРГА)
На неправомірні дії тендерного комітету
при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю за предметом закупівлі код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція «Реконструкція вбиральні» адреса: вул. Фортечна, 2-а, м. Хотин, Хотинського р-ну, Чернівецької обл., UA-2021-01-26-001216-a
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Державного історико-архітектурного заповідника «Хотинська фортеця» №22 від 26.02.2021р. скасовано рішення про визначення переможця ТОВ «Будівельник 2020» на закупівлю за предметом закупівлі код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція «Реконструкція вбиральні» адреса: вул. Фортечна, 2-а, м. Хотин, Хотинського р-ну, Чернівецької обл.» , UA-2021-01-26-001216-a.
ТОВ «Будівельник 2020» (далі-скаржник) не погоджується з даним рішенням, з огляду на наступне:
1. Учасник ТОВ «Будівельник 2020» надав в складі своєї пропозиції копію ліцензії Серія АГ №595218видану Державним департаментом пожежної безпеки МНС України Сироїжку Віктору Степановичу 16.06.2011р.,яка 09.02.2021р. була анульована наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій №НС-87 від 09.02.2021р.
З цього приводу пояснюємо наступне:
По-перше, відповідно до п.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «учасник надає в своїй тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості Договору про закупівлю підрядних робіт;
у разі, якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця, в складі своєї тендерної пропозиції він повинен надати інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
ТОВ «Будівельник 2020» в своїй тендерній пропозиції надав лист №11/4 від 09.02.2021р., в якому зазначив:
1) ТОВ «Будівельник 2020» не планує залучати субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
2) ТОВ «Будівельник 2020» планує залучити субпідрядника в обсязі значно меншим ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (спеціальні будівельні роботи).
Назва субпідрядника, його реквізити Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику
1 2
ФОП Сироїжко Віктор Степанович,
м. Чернівці, вул. Л. Українки, 3/1,
тел. (0372)57-30-37,
UA 233808050000000026003153093
в АТ «Райфайзен банк Аваль»,
МФО 380805 інд. код 2142820410 -вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій
- улаштування блискавкозахисту
- встановлення та налаштування систем пожежної сигналізації
Інформацію щодо залучення субпідрядника в обсязі значно меншим ніж 20 відсотків ТОВ «Будівельник 2020» надав довідково для окремих видів робіт.
По-друге, в цей час Сироїжко Віктор Степанович проходив процедуру переоформлення ліцензії, яка включає в себе анулювання старої ліцензії та видачу нової (з метою додавання інших видів робіт). Відповідно до Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій №92 від 12.02.2021р. (п.3) Сироїжку Віктору Степановичу видано нову ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до п.8 розділу 3 тендерної документації нами не порушено вимогу щодо залучення субпідрядника в обсязі не менше 20% .
2. Учасник ТОВ «Будівельник 2020» надав в складі своєї тендерної пропозиції довідку форми 2 згідно п.3.1. частини 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (п.3 част2 ст.16 Закону) розділу 1 «Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із ст.16 Закону» Додатку 2 тендерної документації «перелік документів, що має надати учасник торгів» в якій вказаний тільки предмет Договору підряду №43/18 від 27.06.2018р. «Реконструкція з прибудовою чотирьох класів в ЗОШ №38 по вул. Я.Налепки,3 в м.Чернівці», а предмет Договору підряду №54/19 від 09.10.2019р. «Реконструкція з прибудовою чотирьох класів в ЗОШ №38 по вул. Я.Налепки,3 в м.Чернівці (коригування)» не вказаний. Таким чином, слід вважати що у довідці вказаний один предмет договору для двох різних договорів відповідно до їхніх зазначених реквізитів, що не відповідає умовам заповнення Форми 2.
З цього приводу пояснюємо наступне:
Відповідно до Договорів підряду №43/18 від 27.06.2018р та №54/19 від 09.10.2019р. предметом договору є «Реконструкція з прибудовою чотирьох класів в ЗОШ №38 по вул. Я.Налепки,3 в м.Чернівці». Договір №54/19 від 09.10.2019р. укладено на підставі Закону «Про публічні закупівлі» із застосуванням переговорної процедури, «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послугу того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загально вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.». Відповідно у цих договорів один проект та проектно-кошторисна документація. Тому вважати що у цих Договорів різні предмети Договору не вірно.
В нашій тендерній пропозиції ми надали Лист-відгук №04/01-08/3-03/1/442 від 27.01.2021р., виданий Департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин, в якому вказано «ТОВ «Будівельник 2020» своєчасно виконало роботи на об’єкті «Реконструкція з прибудовою чотирьох класів в ЗОШ №38 по вул. Я.Налепки,3 в м.Чернівці». Роботи виконувались згідно укладених договорів підряду №43/18 від 27.06.2018р на суму 3 788 888,60 грн. та №54/19 від 09.10.2019р. на суму 1 490 090,40 грн. Замовник підтверджує, що відповідно до цих двох Договорів один предмет Договору.
3. Інформація зазначена у Листі-відгуку наданим Департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин, що надав Учасник ТОВ «Будівельник 2020» у складі своєї Тендерної документації не відповідає інформації яка має бути зазначена в такому листі-відгукові відповідно до пункту 3.2. частини 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п.3 част.2 ст.16 Закону «Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із ст.16 Закону» Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник торгів», а саме відсутня інформація про дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти виконання робіт, дотримання календарного графіку виконання робіт.
З цього приводу пояснюємо наступне:
В нашій тендерній пропозиції ми надали Лист-відгук №04/01-08/3-03/1/442 від 27.01.2021р., виданий Департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин, в якому вказано «ТОВ «Будівельник 2020» своєчасно виконало роботи на об’єкті «Реконструкція з прибудовою чотирьох класів в ЗОШ №38 по вул. Я.Налепки,3 в м.Чернівці». Роботи виконувались згідно укладених договорів підряду №43/18 від 27.06.2018р на суму 3 788 888,60 грн. та №54/19 від 09.10.2019р. на суму 1 490 090,40 грн. … ТОВ «Будівельник 2020» володіє необхідними виробничими потужностями, обладнанням та кваліфікованими спеціалістами, що дозволяє виконувати роботи якісно та вчасно у відповідності до вимог нормативних документів та проектної документації. Претензій та зауважень у Замовника до виконаних робіт немає.»
Із тексту даного листа відгуку випливає, що роботи виконано (що означає в повному обсязі) своєчасно (це означає згідно графіку, оскільки графіки виконання робіт є додатками до Договорів та Додаткових угод). Претензій та зауважень у Замовника до виконаних робіт немає. По друге, якби до нас у Замовника були б якійсь претензії щодо повноти та строків, графіків виконання робіт, то Замовник- а в даному випадку це Департамент Чернівецької міської ради НЕ ВИДАВ БИ ВІДГУК ВЗАГАЛІ. А ви ставите під питання ділову репутацію Департаменту Чернівецької міської ради чи формулювання фраз тими чи іншими словами.
Крім того відповідно до п. 5.2.1. розділу 3 цієї тендерної документації «відсутність позитивного відгуку (листа-відгуку, тощо) від замовника за аналогічним договором, щодо виконання якого надається такий відгук (Додаток 2 до цієї тендерної документації) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника;».
4. Учасник ТОВ «Будівельник 2020», відповідно до частини 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п.3 част.2 ст.16 Закону) розділу 1 «Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із статті 16 Закону» Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник торгів у своїй Тендерній пропозиції надав скан копії оригіналів наступних Договорів: Договір підряду №43/18від 27.06.2018р.,…. Договір підряду №54/19 від 09.10.2019р…, а не скан копії копій вищезазначених документів відповідно до умов пункту 3.2. частини 3 розділу 1 Додатку 2 тендерної документації…»
З цього приводу пояснюємо наступне:
Відповідно до п.3.2 пункту 3 Додатку 2 «на підтвердження виконання аналогічного (их) за предметом закупівлі договору (ів) надаються: - копія (ї) аналогічного(их) договору (ів).
Тобто копія договору (як вами у протоколі №22 зазначено скан копія це теж копія, а не скан копії копій). Крім того відповідно до п.1.3 розділу 1 «Скан-копія» – кольоровий файл-зображення, отриманий в результаті оцифрування зображення, сканування (копія, зроблена із застосуванням сканера чи цифрового фотоапарату);
Відповідно до п.1.7 розділу 3 «документи та інформації тендерної пропозиції створюються та подаються учасниками з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Документи тендерної пропозиції подаються у вигляді скан-копій через електронну систему закупівель у форматі PDF (Portable Document Format) або іншому аналогічному форматі. Кожний документ надається окремим файлом (допускається об’єднання файлів в один або декілька документів), який іменується відповідно змісту документа, та має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення. Допускається об’єднання файлів в електронні архіви. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів. Усі файли тендерної пропозиції повинні бути прикріплені та завантаженні у Систему;»
Крім того відповідно до п.2.8 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» в описі та прикладах формальних (несуттєвих помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій) «подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа;»
Виходячи із вищевикладеного чітко видно, що Скан-копія» –це вже «Копія»- кольоровий файл-зображення, отриманий в результаті оцифрування зображення, сканування (копія, зроблена із застосуванням сканера чи цифрового фотоапарату).
5. Учасник ТОВ «Будівельник 2020» у своїй Тендерній пропозиції надав скан копію оригіналу Витягу №2024124500192 з Реєстру платників податків на додану вартість, а не скан копію копії даного документу відповідно до мов пункту 4 розділу 4 «Перелік інших документів, що має надати учасник торгів» Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник торгів» тендерної документації…»
З цього приводу пояснюємо наступне:
Відповідно до пп.4 пункту 4 Додатку 2 «Перелік інших документів, що має надати учасник торгів»: «копія довідки або свідоцтва платника ПДВ/копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість/копія довідки…»
Відповідно до п.1.3 розділу 1 «Скан-копія» – кольоровий файл-зображення, отриманий в результаті оцифрування зображення, сканування (копія, зроблена із застосуванням сканера чи цифрового фотоапарату);
Відповідно до п.1.7 розділу 3 «документи та інформації тендерної пропозиції створюються та подаються учасниками з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Документи тендерної пропозиції подаються у вигляді скан-копій через електронну систему закупівель у форматі PDF (Portable Document Format) або іншому аналогічному форматі. Кожний документ надається окремим файлом (допускається об’єднання файлів в один або декілька документів), який іменується відповідно змісту документа, та має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення. Допускається об’єднання файлів в електронні архіви. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів. Усі файли тендерної пропозиції повинні бути прикріплені та завантаженні у Систему;»
Крім того відповідно до п.2.8 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» в описі та прикладах формальних (несуттєвих помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій) «подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа;»
Також Відповідно до п.1.5 розділу 3 «усі сторінки тендерної пропозиції, які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);»
Виходячи із вищевикладеного чітко видно, що Скан-копія» –це вже «Копія»- кольоровий файл-зображення, отриманий в результаті оцифрування зображення, сканування (копія, зроблена із застосуванням сканера чи цифрового фотоапарату). Також неясно навіщо робити як ви пишете «скан копію копії» з витягу з державного реєстру платників ПДВ, який виданий Державною податковою службою в Чернівецькій області. Чи ми маємо повноваження завіряти документи, отримані з інших установ?
6. Учасник ТОВ «Будівельник 2020» у своїй тендерній пропозиції надав скан-копії оригіналів довідок з обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах, а не скан-копії копій даних документів, відповідно до умов пункту5 розділу 4 «Перелік інших документів, що має надати учасник торгів» Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник торгів» тендерної документації…»
З цього приводу пояснюємо наступне:
Відповідно до пп.5 пункту 4 Додатку 2 «Перелік інших документів, що має надати учасник торгів»: «копія довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах виданої не більш ніж 10-денної давнини по відношенню до кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Відповідно до п.1.3 розділу 1 «Скан-копія» – кольоровий файл-зображення, отриманий в результаті оцифрування зображення, сканування (копія, зроблена із застосуванням сканера чи цифрового фотоапарату);
Відповідно до п.1.7 розділу 3 «документи та інформації тендерної пропозиції створюються та подаються учасниками з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Документи тендерної пропозиції подаються у вигляді скан-копій через електронну систему закупівель у форматі PDF (Portable Document Format) або іншому аналогічному форматі. Кожний документ надається окремим файлом (допускається об’єднання файлів в один або декілька документів), який іменується відповідно змісту документа, та має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення. Допускається об’єднання файлів в електронні архіви. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів. Усі файли тендерної пропозиції повинні бути прикріплені та завантаженні у Систему;»
Крім того відповідно до п.2.8 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» в описі та прикладах формальних (несуттєвих помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій) «подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа;»
Також Відповідно до п.1.5 розділу 3 «усі сторінки тендерної пропозиції, які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);»
Виходячи із вищевикладеного чітко видно, що Скан-копія» –це вже «Копія»- кольоровий файл-зображення, отриманий в результаті оцифрування зображення, сканування (копія, зроблена із застосуванням сканера чи цифрового фотоапарату). Також неясно навіщо робити як ви пишете «скан копію копії» з довідок з трьох різних банків. Чи ми маємо повноваження завіряти документи, отримані з інших установ?
Також Замовником порушено п.3.3. розділу 5 (у відповідності до п.9 ст.26 та п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі») «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю
– повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції;
– учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей;»
Виходячи із вищевикладеного ТОВ «Будівельник 2020» вважає, що Замовником торгів - Державним історико-архітектурним заповідником «Хотинська фортеця» порушено вимоги статті 5 Закону країни «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників, рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Додаток: Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій №92 від 12.02.2021р.
ПРОСИМО:
1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Державного історико-архітектурного заповідника «Хотинська фортеця» №22 від 26.02.2021р. в частині дискваліфікації ТОВ «Будівельник 2020» код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція «Реконструкція вбиральні» адреса: вул. Фортечна, 2-а, м. Хотин, Хотинського р-ну, Чернівецької обл., UA-2021-01-26-001216-a.
2. Визнати переможцем торгів ТОВ «Будівельник 2020».
Директор ТОВ «Будівельник 2020» Мацалковський В.В.
Розгорнути
Згорнути
ВИМОГА (СКАРГА)
На неправомірні дії тендерного комітету
при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю за предметом закупівлі код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція «Реконструкція вбиральні» адреса: вул. Фортечна, 2-а, м. Хотин, Хотинського р-ну, Чернівецької обл., UA-2021-01-26-001216-a
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Державного історико-архітектурного заповідника «Хотинська фортеця» №22 від 26.02.2021р. скасовано рішення про визначення переможця ТОВ «Будівельник 2020» на закупівлю за предметом закупівлі код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція «Реконструкція вбиральні» адреса: вул. Фортечна, 2-а, м. Хотин, Хотинського р-ну, Чернівецької обл.» , UA-2021-01-26-001216-a.
ТОВ «Будівельник 2020» (далі-скаржник) не погоджується з даним рішенням, з огляду на наступне:
1. Учасник ТОВ «Будівельник 2020» надав в складі своєї пропозиції копію ліцензії Серія АГ №595218видану Державним департаментом пожежної безпеки МНС України Сироїжку Віктору Степановичу 16.06.2011р.,яка 09.02.2021р. була анульована наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій №НС-87 від 09.02.2021р.
З цього приводу пояснюємо наступне:
По-перше, відповідно до п.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «учасник надає в своїй тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості Договору про закупівлю підрядних робіт;
у разі, якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця, в складі своєї тендерної пропозиції він повинен надати інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
ТОВ «Будівельник 2020» в своїй тендерній пропозиції надав лист №11/4 від 09.02.2021р., в якому зазначив:
1) ТОВ «Будівельник 2020» не планує залучати субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
2) ТОВ «Будівельник 2020» планує залучити субпідрядника в обсязі значно меншим ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (спеціальні будівельні роботи).
Назва субпідрядника, його реквізити Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику
1 2
ФОП Сироїжко Віктор Степанович,
м. Чернівці, вул. Л. Українки, 3/1,
тел. (0372)57-30-37,
UA 233808050000000026003153093
в АТ «Райфайзен банк Аваль»,
МФО 380805 інд. код 2142820410 -вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій
- улаштування блискавкозахисту
- встановлення та налаштування систем пожежної сигналізації
Інформацію щодо залучення субпідрядника в обсязі значно меншим ніж 20 відсотків ТОВ «Будівельник 2020» надав довідково для окремих видів робіт.
По-друге, в цей час Сироїжко Віктор Степанович проходив процедуру переоформлення ліцензії, яка включає в себе анулювання старої ліцензії та видачу нової (з метою додавання інших видів робіт). Відповідно до Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій №92 від 12.02.2021р. (п.3) Сироїжку Віктору Степановичу видано нову ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до п.8 розділу 3 тендерної документації нами не порушено вимогу щодо залучення субпідрядника в обсязі не менше 20% .
2. Учасник ТОВ «Будівельник 2020» надав в складі своєї тендерної пропозиції довідку форми 2 згідно п.3.1. частини 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (п.3 част2 ст.16 Закону) розділу 1 «Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із ст.16 Закону» Додатку 2 тендерної документації «перелік документів, що має надати учасник торгів» в якій вказаний тільки предмет Договору підряду №43/18 від 27.06.2018р. «Реконструкція з прибудовою чотирьох класів в ЗОШ №38 по вул. Я.Налепки,3 в м.Чернівці», а предмет Договору підряду №54/19 від 09.10.2019р. «Реконструкція з прибудовою чотирьох класів в ЗОШ №38 по вул. Я.Налепки,3 в м.Чернівці (коригування)» не вказаний. Таким чином, слід вважати що у довідці вказаний один предмет договору для двох різних договорів відповідно до їхніх зазначених реквізитів, що не відповідає умовам заповнення Форми 2.
З цього приводу пояснюємо наступне:
Відповідно до Договорів підряду №43/18 від 27.06.2018р та №54/19 від 09.10.2019р. предметом договору є «Реконструкція з прибудовою чотирьох класів в ЗОШ №38 по вул. Я.Налепки,3 в м.Чернівці». Договір №54/19 від 09.10.2019р. укладено на підставі Закону «Про публічні закупівлі» із застосуванням переговорної процедури, «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послугу того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загально вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.». Відповідно у цих договорів один проект та проектно-кошторисна документація. Тому вважати що у цих Договорів різні предмети Договору не вірно.
В нашій тендерній пропозиції ми надали Лист-відгук №04/01-08/3-03/1/442 від 27.01.2021р., виданий Департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин, в якому вказано «ТОВ «Будівельник 2020» своєчасно виконало роботи на об’єкті «Реконструкція з прибудовою чотирьох класів в ЗОШ №38 по вул. Я.Налепки,3 в м.Чернівці». Роботи виконувались згідно укладених договорів підряду №43/18 від 27.06.2018р на суму 3 788 888,60 грн. та №54/19 від 09.10.2019р. на суму 1 490 090,40 грн. Замовник підтверджує, що відповідно до цих двох Договорів один предмет Договору.
3. Інформація зазначена у Листі-відгуку наданим Департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин, що надав Учасник ТОВ «Будівельник 2020» у складі своєї Тендерної документації не відповідає інформації яка має бути зазначена в такому листі-відгукові відповідно до пункту 3.2. частини 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п.3 част.2 ст.16 Закону «Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із ст.16 Закону» Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник торгів», а саме відсутня інформація про дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти виконання робіт, дотримання календарного графіку виконання робіт.
З цього приводу пояснюємо наступне:
В нашій тендерній пропозиції ми надали Лист-відгук №04/01-08/3-03/1/442 від 27.01.2021р., виданий Департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин, в якому вказано «ТОВ «Будівельник 2020» своєчасно виконало роботи на об’єкті «Реконструкція з прибудовою чотирьох класів в ЗОШ №38 по вул. Я.Налепки,3 в м.Чернівці». Роботи виконувались згідно укладених договорів підряду №43/18 від 27.06.2018р на суму 3 788 888,60 грн. та №54/19 від 09.10.2019р. на суму 1 490 090,40 грн. … ТОВ «Будівельник 2020» володіє необхідними виробничими потужностями, обладнанням та кваліфікованими спеціалістами, що дозволяє виконувати роботи якісно та вчасно у відповідності до вимог нормативних документів та проектної документації. Претензій та зауважень у Замовника до виконаних робіт немає.»
Із тексту даного листа відгуку випливає, що роботи виконано (що означає в повному обсязі) своєчасно (це означає згідно графіку, оскільки графіки виконання робіт є додатками до Договорів та Додаткових угод). Претензій та зауважень у Замовника до виконаних робіт немає. По друге, якби до нас у Замовника були б якійсь претензії щодо повноти та строків, графіків виконання робіт, то Замовник- а в даному випадку це Департамент Чернівецької міської ради НЕ ВИДАВ БИ ВІДГУК ВЗАГАЛІ. А ви ставите під питання ділову репутацію Департаменту Чернівецької міської ради чи формулювання фраз тими чи іншими словами.
Крім того відповідно до п. 5.2.1. розділу 3 цієї тендерної документації «відсутність позитивного відгуку (листа-відгуку, тощо) від замовника за аналогічним договором, щодо виконання якого надається такий відгук (Додаток 2 до цієї тендерної документації) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника;».
4. Учасник ТОВ «Будівельник 2020», відповідно до частини 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п.3 част.2 ст.16 Закону) розділу 1 «Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із статті 16 Закону» Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник торгів у своїй Тендерній пропозиції надав скан копії оригіналів наступних Договорів: Договір підряду №43/18від 27.06.2018р.,…. Договір підряду №54/19 від 09.10.2019р…, а не скан копії копій вищезазначених документів відповідно до умов пункту 3.2. частини 3 розділу 1 Додатку 2 тендерної документації…»
З цього приводу пояснюємо наступне:
Відповідно до п.3.2 пункту 3 Додатку 2 «на підтвердження виконання аналогічного (их) за предметом закупівлі договору (ів) надаються: - копія (ї) аналогічного(их) договору (ів).
Тобто копія договору (як вами у протоколі №22 зазначено скан копія це теж копія, а не скан копії копій). Крім того відповідно до п.1.3 розділу 1 «Скан-копія» – кольоровий файл-зображення, отриманий в результаті оцифрування зображення, сканування (копія, зроблена із застосуванням сканера чи цифрового фотоапарату);
Відповідно до п.1.7 розділу 3 «документи та інформації тендерної пропозиції створюються та подаються учасниками з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Документи тендерної пропозиції подаються у вигляді скан-копій через електронну систему закупівель у форматі PDF (Portable Document Format) або іншому аналогічному форматі. Кожний документ надається окремим файлом (допускається об’єднання файлів в один або декілька документів), який іменується відповідно змісту документа, та має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення. Допускається об’єднання файлів в електронні архіви. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів. Усі файли тендерної пропозиції повинні бути прикріплені та завантаженні у Систему;»
Крім того відповідно до п.2.8 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» в описі та прикладах формальних (несуттєвих помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій) «подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа;»
Виходячи із вищевикладеного чітко видно, що Скан-копія» –це вже «Копія»- кольоровий файл-зображення, отриманий в результаті оцифрування зображення, сканування (копія, зроблена із застосуванням сканера чи цифрового фотоапарату).
5. Учасник ТОВ «Будівельник 2020» у своїй Тендерній пропозиції надав скан копію оригіналу Витягу №2024124500192 з Реєстру платників податків на додану вартість, а не скан копію копії даного документу відповідно до мов пункту 4 розділу 4 «Перелік інших документів, що має надати учасник торгів» Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник торгів» тендерної документації…»
З цього приводу пояснюємо наступне:
Відповідно до пп.4 пункту 4 Додатку 2 «Перелік інших документів, що має надати учасник торгів»: «копія довідки або свідоцтва платника ПДВ/копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість/копія довідки…»
Відповідно до п.1.3 розділу 1 «Скан-копія» – кольоровий файл-зображення, отриманий в результаті оцифрування зображення, сканування (копія, зроблена із застосуванням сканера чи цифрового фотоапарату);
Відповідно до п.1.7 розділу 3 «документи та інформації тендерної пропозиції створюються та подаються учасниками з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Документи тендерної пропозиції подаються у вигляді скан-копій через електронну систему закупівель у форматі PDF (Portable Document Format) або іншому аналогічному форматі. Кожний документ надається окремим файлом (допускається об’єднання файлів в один або декілька документів), який іменується відповідно змісту документа, та має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення. Допускається об’єднання файлів в електронні архіви. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів. Усі файли тендерної пропозиції повинні бути прикріплені та завантаженні у Систему;»
Крім того відповідно до п.2.8 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» в описі та прикладах формальних (несуттєвих помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій) «подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа;»
Також Відповідно до п.1.5 розділу 3 «усі сторінки тендерної пропозиції, які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);»
Виходячи із вищевикладеного чітко видно, що Скан-копія» –це вже «Копія»- кольоровий файл-зображення, отриманий в результаті оцифрування зображення, сканування (копія, зроблена із застосуванням сканера чи цифрового фотоапарату). Також неясно навіщо робити як ви пишете «скан копію копії» з витягу з державного реєстру платників ПДВ, який виданий Державною податковою службою в Чернівецькій області. Чи ми маємо повноваження завіряти документи, отримані з інших установ?
6. Учасник ТОВ «Будівельник 2020» у своїй тендерній пропозиції надав скан-копії оригіналів довідок з обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах, а не скан-копії копій даних документів, відповідно до умов пункту5 розділу 4 «Перелік інших документів, що має надати учасник торгів» Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник торгів» тендерної документації…»
З цього приводу пояснюємо наступне:
Відповідно до пп.5 пункту 4 Додатку 2 «Перелік інших документів, що має надати учасник торгів»: «копія довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах виданої не більш ніж 10-денної давнини по відношенню до кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Відповідно до п.1.3 розділу 1 «Скан-копія» – кольоровий файл-зображення, отриманий в результаті оцифрування зображення, сканування (копія, зроблена із застосуванням сканера чи цифрового фотоапарату);
Відповідно до п.1.7 розділу 3 «документи та інформації тендерної пропозиції створюються та подаються учасниками з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Документи тендерної пропозиції подаються у вигляді скан-копій через електронну систему закупівель у форматі PDF (Portable Document Format) або іншому аналогічному форматі. Кожний документ надається окремим файлом (допускається об’єднання файлів в один або декілька документів), який іменується відповідно змісту документа, та має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення. Допускається об’єднання файлів в електронні архіви. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів. Усі файли тендерної пропозиції повинні бути прикріплені та завантаженні у Систему;»
Крім того відповідно до п.2.8 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» в описі та прикладах формальних (несуттєвих помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій) «подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа;»
Також Відповідно до п.1.5 розділу 3 «усі сторінки тендерної пропозиції, які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);»
Виходячи із вищевикладеного чітко видно, що Скан-копія» –це вже «Копія»- кольоровий файл-зображення, отриманий в результаті оцифрування зображення, сканування (копія, зроблена із застосуванням сканера чи цифрового фотоапарату). Також неясно навіщо робити як ви пишете «скан копію копії» з довідок з трьох різних банків. Чи ми маємо повноваження завіряти документи, отримані з інших установ?
Також Замовником порушено п.3.3. розділу 5 (у відповідності до п.9 ст.26 та п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі») «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю
– повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції;
– учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей;»
Виходячи із вищевикладеного ТОВ «Будівельник 2020» вважає, що Замовником торгів - Державним історико-архітектурним заповідником «Хотинська фортеця» порушено вимоги статті 5 Закону країни «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників, рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Додаток: Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій №92 від 12.02.2021р.
ПРОСИМО:
1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Державного історико-архітектурного заповідника «Хотинська фортеця» №22 від 26.02.2021р. в частині дискваліфікації ТОВ «Будівельник 2020» код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція «Реконструкція вбиральні» адреса: вул. Фортечна, 2-а, м. Хотин, Хотинського р-ну, Чернівецької обл., UA-2021-01-26-001216-a.
2. Визнати переможцем торгів ТОВ «Будівельник 2020».
Директор ТОВ «Будівельник 2020» Мацалковський В.В.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2021 10:37
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Будівельник 2020» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації даної закупівлі
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-26-001216-a.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Будівельник 2020", Код ЄДРПОУ:37978257
Неправомірна дискваліфікація
Неправомірна дискваліфікація
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-01-26-001216-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Будівельник 2020", Код ЄДРПОУ:37978257
Дата подання: 04 березня 2021 16:36
Дата подання: 04 березня 2021 16:36
Неправомірні дії тендерного комітету
Неправомірні дії тендерного комітету Державного історико-архітектурного заповідника "Хотинська фортеця"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 березня 2021 13:20
рішення від 09.03.2021 №4341+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 13:20
інформація про перенесення розгляду скарги від 18.03.2021 №3924.pdf
Дата публікації: 19 березня 2021 10:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 29 03 2021 №6258.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 15:02
рішення від 29.03.2021 №6258.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 19:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник 2020»
Дата виконання рішення замовником: 05 квітня 2021 14:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" |
5 722 352,38
UAH з ПДВ
|
5 529 969,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДГАЗМОНТАЖ" |
5 730 455,00
UAH з ПДВ
|
5 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельник 2020" |
6 438 384,00
UAH з ПДВ
|
6 438 384,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДГАЗМОНТАЖ" #25081620 |
Рішення скасоване |
5 530 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 12:07
|
|
ТОВ "Будівельник 2020" #37978257 |
Рішення скасоване |
6 438 384,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 17:00
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" #39794680 |
Рішення скасоване |
5 529 969,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 14:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДГАЗМОНТАЖ" #25081620 |
Рішення скасоване |
5 530 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 14:32
|
|
ТОВ "Будівельник 2020" #37978257 |
Рішення скасоване |
6 438 384,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 14:32
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" #39794680 |
Відхилено |
5 529 969,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 16:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДГАЗМОНТАЖ" #25081620 |
Відхилено |
5 530 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 16:22
|
|
ТОВ "Будівельник 2020" #37978257 |
Переможець |
6 438 384,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 10:37
|
Додаткова угода № 07.pdf | укладений |
26 грудня 2024 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2024 10:05
|
Додаткова угода № 6.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2024 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:04
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:21
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 11:47
|
Додаток 4.3.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 11:47
|
Додаток 3.3.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 11:47
|
Додаток 1.3.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 11:47
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 17:10
|
Додаток 4.2.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 17:10
|
Додаток 3.2.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 17:10
|
Додаток 1.2.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 17:10
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 11:36
|
Додаток № 4.1.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 11:35
|
Додаток № 3.1..pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 11:35
|
Додаток № 1.1.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 11:35
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 14:39
|
Додаток 4.pdf | укладений |
20 квітня 2021 14:37
|
Додаток 3.pdf | укладений |
20 квітня 2021 14:37
|
Додаток 2 (продовження 3).pdf | укладений |
20 квітня 2021 14:37
|
Додаток 2 (продовження 2).pdf | укладений |
20 квітня 2021 14:37
|
Додаток № 2 (продовження 1).pdf | укладений |
20 квітня 2021 14:37
|
Додаток № 2.pdf | укладений |
20 квітня 2021 14:37
|
Додаток № 1.pdf | укладений |
20 квітня 2021 14:37
|
Договір.pdf | укладений |
20 квітня 2021 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування видатків Замовника на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна виконання видів робіт у 2021 |
Номер договору про закупівлю: | 12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до реального фінансування Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків Замовника на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фактичний обсяг фінансування видатків замовника на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |