Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів)
Очікувана вартість
1 082 840,00 UAH
UA-2021-01-26-000532-a ● 80662f49f30c41e587309223a4658195
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | школа І-ІІІ ступенів № 259 Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03599019 |
Вебсайт: | http://school259.in.ua |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , м. Київ обл., Київ, Київ-225, проспект Володимира Маяковського, 21-г |
Контактна особа: |
Юрко Олександр Володимирович +380445157347 sh259@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2021 10:29 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2021 12:30 |
Очікувана вартість: | 1 082 840,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29700 порцій
Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02225, Україна, м. Київ, Київ, пр-кт В.Маяковського, 21-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата по Акту наданої послуги, двічи в поточний місяць | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2021 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 10:34 |
ДКТ 259 на 2021.pdf | |
26 січня 2021 10:34 |
протТК 03 13_01 ТД і обгр.pdf | |
26 січня 2021 10:34 |
оголош.pdf | |
26 січня 2021 10:34 |
обгрунт.pdf | |
26 січня 2021 10:34 |
протТК 01 13_01 вибір.pdf |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-26-000532-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 22 лютого 2021 12:35
Дата подання: 22 лютого 2021 12:35
Оскарження рішення Замовника
СКАРГА
щодо порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги та
щодо незаконного рішення про відхилення найбільш економічно-вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" вчинене тендерним комітетом Школи І-ІІІ ступенів № 259 Деснянського району міста Києва за предметом: ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів)
згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-26-000532-a за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі)
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 26 січня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі– відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-01-26-000532-a за адресою www.prozorro.gov.ua на очікувану вартість 1 082 840,00 грн. без ПДВ.
Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 259 Деснянського району міста Києва (надалі – «Замовник»).
26 січня 2021р. на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua було опубліковано тендерну документацію.
Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 11.02.2021р. о 10-29 год. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
Так, 12.02.2021р. 12-30 годин, відбувся аукціон.
У зазначеному аукціоні приймали участь наступні учасники:
№ Учасники Сума пропозиції
1 ТОВ «Контракт Продрезерв 5» 940 303,10
2 Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 1 082 805,90
У відповідності до частини 9,10 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Зазначений аукціон завершився о 12:51 год, за результатами якого, наша тендерна пропозиція була найбільш економічно вигідною - 940 303,10 грн.
Системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено нашу тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на розгляд Замовнику для прийняття рішення.
16.02.2021р., о 12-03 год., тендерним комітетом Замовника на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua був опублікований протокол № 23 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» за наступними підставами:
1. Жодних документів, що підтверджують наявність приміщень: чи то офісу, чи то складських, чи то інших приміщень в м. Києві немає. І абсолютно не зрозуміло, як вони будуть задіяні в харчуванні дітей. Предметом закупівлі є послуга, яка в повному обсязі та щоденне має надаватися на території Деснянського району міста Києва. Враховуючи викладене, складське приміщення, яке знаходиться на відстані 450 км. від місця надання послуги, функціонально не забезпечує надання такої послуги, що дає підстави для висновку про фактичну відсутність такого приміщення та невідповідність учасника даній кваліфікаційній вимогі.
2. Машини знаходяться в Дніпропетровській області (Дніпрі), а не в Києві. Там зареєстровані, там використовуються, там проходять техогляд. Яким чином ці машини будуть використовуватися в місті Києві незрозуміло. Ніяких документів щодо наявності машин для перевезення продуктів харчування і продовольчої сировини в місті Києві немає.
3. Не виникають питання щодо того, що кухонний інвентар може бути доставлений і може використовуватися в організації харчування, але виникають питання щодо обладнання, зокрема холодильного, яке як свідчить довідка № 811 від 09.02.2021р. стаціонарно знаходиться і використовується в місті Дніпро за адресою вул. Юдіна, 6. Якщо продукція буде зберігатися там, то яким чином вона щоденно буде доставлятися в школи. Відомостей щодо наявності відповідного обладнання в місті Києві учасник не надав. Предметом закупівлі є послуга, яка в повному обсязі та щоденне має надаватися на території Деснянського району міста Києва. Враховуючи викладене, холодильне обладнання, яке знаходиться на відстані 450 км. від місця надання послуги, функціонально не забезпечує надання такої послуги, та не відповідає вимогам щодо зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, що дає підстави для висновку про фактичну відсутність такого обладнання та невідповідність учасника даній кваліфікаційній вимогі.
4. Не має сумніву в тому, що організація має досвідчених працівників, які мають всі можливості для роботи крім одної – всі вони зареєстровані за місцем проживання в Дніпрі або в Дніпропетровські області і яким чином вони будуть працювати в Києві, не маючи а ні житла, а ні реєстрації, невідомо.
5. Учасником надані два двотижневих меню: «дабл»-меню і стандартне двотижневе меню харчування дітей. Меню затверджені самим учасником, без погодження Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві.
6. Члени тендерного комітету констатують, що наявність листа не дає можливості перевірки складських приміщень в зв’язку з їх знаходженням на відстані 450 км., від місця надання послуг.
Інформуємо, що рішення Замовника носять суто формальний та безпідставний характер. Скаржник не погоджується із таким рішенням на підставі наступного.
Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
• не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
• визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
• не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
• викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
• є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
• не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
• не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
I. По-перше, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність площі та обладнання для збереження продуктів харчування та продовольчої сировини, в тому числі таких, що швидко псуються, а у випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, також додати діючий договір оренди – витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів.
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідку № 812 від 09.02.2021р., про те, що має в наявності складське приміщення загальною площею 1335,1 кв.м., що знаходиться за адресою: вул. Юдіна, 6, м. Дніпро, Дніпропетровська область, що знаходиться у користуванні на підставі договору оренди. Також, був наданий договір оренди складського приміщення та документи, що підтверджують оплату за користування приміщенням. Крім цього, був наданий витяг з державного реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів, а також, сканована копія з оригіналу рішення про державну реєстрацію потужності.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції складське приміщення, що знаходиться на відстані менше чим 450 км., до місця надання послуг, тобто складське приміщення, що знаходиться у м. Києві. (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.).
II. По-друге, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту для перевезення продуктів харчування та продовольчої сировини, договори на надання транспортних послуг (в разі використання залученого транспорту).
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідку № 67 від 09.02.2021р., та документальне підтвердження про наявність у користуванні автотранспортних засобів в кількості 4 одиниць.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції автотранспортні засоби, що знаходиться у м. Києві.
III. По-третє, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації шкільних їдалень загальноосвітніх шкіл.
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідки № 811 від 09.02.2021р., № 813 від 09.02.2021р. та документальне підтвердження про наявність у власності необхідного холодильного обладнання та кухонного інвентарю.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції відповідне обладнання, що знаходиться у м. Києві.
IV. По-четверте, п. 2 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідки № 88 від 09.02.2021р., про наявність у останнього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції працівників відповідної кваліфікації, щоб вони були зареєстровані та мали житло за місцем надання послуг (м. Київ).
V. По-п’яте, згідно п. 1 Додатку 3 до тендерної документації «технічні вимоги», передбачено, що учасник-переможець забезпечує харчування дітей школи, що проводиться за двотижневим меню затвердженим головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві в режимі «дабл»-меню або мультипрофілю «Шведський стіл» (за попереднім погодженням з адміністрацією школи). Мультипрофільне харчування «дабл»-меню передбачає пропозицію двох страв на вибір, мультипрофільне харчування «Шведський стіл» передбачає пропозицію самостійного вибору основного блюда, салату, фруктів тощо…..
Так, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало у складі тендерної пропозиції примірне двотижневе меню сніданків для учнів 1-4 класів (від 6 до 10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 10 років і старше) та Примірне двотижневе «Дабл»-меню сніданків для учнів 1-4 (від 6 до 10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 10 років і старше), які розроблені відповідними спеціалістами та затверджені директором товариства.
У зазначеному пункті Додатку № 3 до тендерної документації не було зазначено, що учасникам необхідно надавати у складі тендерної пропозиції саме меню, яке погоджене Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві.
Крім цього, у вказаному пункті Додатку 3 мова йде за учасника-переможця, щоб забезпечував харчуванням дітей за меню, погоджене з Головним управлінням Дер
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2021 18:19
рішення від 25.02.2021№3485+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2021 18:18
інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2021 №4272.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 18:39
рішення від 05.03.2021№4272.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 19:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: замовник виконав рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2021 12:28
Номер скарги: UA-2021-01-26-000532-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 22 лютого 2021 12:45
Дата подання: 22 лютого 2021 12:45
Оскарження рішення Замовника
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 26 січня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі– відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-01-26-000532-a за адресою www.prozorro.gov.ua на очікувану вартість 1 082 840,00 грн. без ПДВ.
Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 259 Деснянського району міста Києва (надалі – «Замовник»).
26 січня 2021р. на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua було опубліковано тендерну документацію.
Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 11.02.2021р. о 10-29 год. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
Так, 12.02.2021р. 12-30 годин, відбувся аукціон.
У зазначеному аукціоні приймали участь наступні учасники:
№ Учасники Сума пропозиції
1 ТОВ «Контракт Продрезерв 5» 940 303,10
2 Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 1 082 805,90
У відповідності до частини 9,10 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Зазначений аукціон завершився о 12:51 год, за результатами якого, наша тендерна пропозиція була найбільш економічно вигідною - 940 303,10 грн.
Системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено нашу тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на розгляд Замовнику для прийняття рішення.
16.02.2021р., о 12-03 год., тендерним комітетом Замовника на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua був опублікований протокол № 23 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» за наступними підставами:
1. Жодних документів, що підтверджують наявність приміщень: чи то офісу, чи то складських, чи то інших приміщень в м. Києві немає. І абсолютно не зрозуміло, як вони будуть задіяні в харчуванні дітей. Предметом закупівлі є послуга, яка в повному обсязі та щоденне має надаватися на території Деснянського району міста Києва. Враховуючи викладене, складське приміщення, яке знаходиться на відстані 450 км. від місця надання послуги, функціонально не забезпечує надання такої послуги, що дає підстави для висновку про фактичну відсутність такого приміщення та невідповідність учасника даній кваліфікаційній вимогі.
2. Машини знаходяться в Дніпропетровській області (Дніпрі), а не в Києві. Там зареєстровані, там використовуються, там проходять техогляд. Яким чином ці машини будуть використовуватися в місті Києві незрозуміло. Ніяких документів щодо наявності машин для перевезення продуктів харчування і продовольчої сировини в місті Києві немає.
3. Не виникають питання щодо того, що кухонний інвентар може бути доставлений і може використовуватися в організації харчування, але виникають питання щодо обладнання, зокрема холодильного, яке як свідчить довідка № 811 від 09.02.2021р. стаціонарно знаходиться і використовується в місті Дніпро за адресою вул. Юдіна, 6. Якщо продукція буде зберігатися там, то яким чином вона щоденно буде доставлятися в школи. Відомостей щодо наявності відповідного обладнання в місті Києві учасник не надав. Предметом закупівлі є послуга, яка в повному обсязі та щоденне має надаватися на території Деснянського району міста Києва. Враховуючи викладене, холодильне обладнання, яке знаходиться на відстані 450 км. від місця надання послуги, функціонально не забезпечує надання такої послуги, та не відповідає вимогам щодо зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, що дає підстави для висновку про фактичну відсутність такого обладнання та невідповідність учасника даній кваліфікаційній вимогі.
4. Не має сумніву в тому, що організація має досвідчених працівників, які мають всі можливості для роботи крім одної – всі вони зареєстровані за місцем проживання в Дніпрі або в Дніпропетровські області і яким чином вони будуть працювати в Києві, не маючи а ні житла, а ні реєстрації, невідомо.
5. Учасником надані два двотижневих меню: «дабл»-меню і стандартне двотижневе меню харчування дітей. Меню затверджені самим учасником, без погодження Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві.
6. Члени тендерного комітету констатують, що наявність листа не дає можливості перевірки складських приміщень в зв’язку з їх знаходженням на відстані 450 км., від місця надання послуг.
Інформуємо, що рішення Замовника носять суто формальний та безпідставний характер. Скаржник не погоджується із таким рішенням на підставі наступного.
Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
• не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
• визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
• не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
• викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
• є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
• не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
• не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
I. По-перше, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність площі та обладнання для збереження продуктів харчування та продовольчої сировини, в тому числі таких, що швидко псуються, а у випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, також додати діючий договір оренди – витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів.
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідку № 812 від 09.02.2021р., про те, що має в наявності складське приміщення загальною площею 1335,1 кв.м., що знаходиться за адресою: вул. Юдіна, 6, м. Дніпро, Дніпропетровська область, що знаходиться у користуванні на підставі договору оренди. Також, був наданий договір оренди складського приміщення та документи, що підтверджують оплату за користування приміщенням. Крім цього, був наданий витяг з державного реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів, а також, сканована копія з оригіналу рішення про державну реєстрацію потужності.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції складське приміщення, що знаходиться на відстані менше чим 450 км., до місця надання послуг, тобто складське приміщення, що знаходиться у м. Києві. (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.).
II. По-друге, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту для перевезення продуктів харчування та продовольчої сировини, договори на надання транспортних послуг (в разі використання залученого транспорту).
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідку № 67 від 09.02.2021р., та документальне підтвердження про наявність у користуванні автотранспортних засобів в кількості 4 одиниць.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції автотранспортні засоби, що знаходиться у м. Києві.
III. По-третє, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації шкільних їдалень загальноосвітніх шкіл.
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідки № 811 від 09.02.2021р., № 813 від 09.02.2021р. та документальне підтвердження про наявність у власності необхідного холодильного обладнання та кухонного інвентарю.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції відповідне обладнання, що знаходиться у м. Києві.
IV. По-четверте, п. 2 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідки № 88 від 09.02.2021р., про наявність у останнього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі.
І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції працівників відповідної кваліфікації, щоб вони були зареєстровані та мали житло за місцем надання послуг (м. Київ).
V. По-п’яте, згідно п. 1 Додатку 3 до тендерної документації «технічні вимоги», передбачено, що учасник-переможець забезпечує харчування дітей школи, що проводиться за двотижневим меню затвердженим головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві в режимі «дабл»-меню або мультипрофілю «Шведський стіл» (за попереднім погодженням з адміністрацією школи). Мультипрофільне харчування «дабл»-меню передбачає пропозицію двох страв на вибір, мультипрофільне харчування «Шведський стіл» передбачає пропозицію самостійного вибору основного блюда, салату, фруктів тощо…..
Так, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало у складі тендерної пропозиції примірне двотижневе меню сніданків для учнів 1-4 класів (від 6 до 10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 10 років і старше) та Примірне двотижневе «Дабл»-меню сніданків для учнів 1-4 (від 6 до 10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 10 років і старше), які розроблені відповідними спеціалістами та затверджені директором товариства.
У зазначеному пункті Додатку № 3 до тендерної документації не було зазначено, що учасникам необхідно надавати у складі тендерної пропозиції саме меню, яке погоджене Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві.
Крім цього, у вказаному пункті Додатку 3 мова йде за учасника-переможця, щоб забезпечував харчуванням дітей за меню, погоджене з Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві.
VI. По-шосте, згідно п. 5 Додатку 3 до тендерної документації «технічні вимоги», передбачено, що учасник повинен надати гарантійний лист про те, що останній зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно-вигідною пропозицією надати можливість замовнику перевірити складські приміщення підприємства, які будуть використовуватися для обслуговування замовника з метою оцінки їх безпечності та відповідності для зберігання продуктів харчування.
Так, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало у складі тендерної пропозиції зазначений вище гарантійний лист № 82 від 09.02.2021р., чим виконало вказану ви
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2021 19:03
рішення від 25.02.2021 № 3462 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 25 лютого 2021 19:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2021 № 4273.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 18:32
рішення від 05.03.2021 № 4273.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 21:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
940 303,10
UAH
|
940 303,10
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва |
1 082 805,90
UAH
|
1 082 805,90
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Рішення скасоване |
940 303,10
UAH
|
19 березня 2021 13:55
|
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва #19027846 |
Рішення скасоване |
1 082 805,90
UAH
|
19 березня 2021 13:55
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Відхилено |
940 303,10
UAH
|
22 березня 2021 10:06
|
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва #19027846 |
Переможець |
1 082 805,90
UAH
|
22 березня 2021 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 12:09
|
Звіт про викон договору | укладений |
21 січня 2022 12:06
|
ПротУО затвердж Звіту | укладений |
21 січня 2022 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 16:24
|
Дод уг на зменш Харч.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 16:18
|
ПротУО 312-293 08_11 зняття залишків.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 11:57
|
дод угода харч мінус 84608.pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 11:39
|
протТК 90 14_05 затверд дод угоди 3.pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 14:37
|
Дод угода харч мінус 50016.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 14:31
|
протТК 76 23_04 дод уг менш на 50016.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 13:05
|
Додаткова_угода.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2021 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 12:47
|
договір | укладений |
08 квітня 2021 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення фактичних видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в додатковій угоді №1 до договору №13 від 08.04.21р. виконані на підставі ст.41, п.5 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп. 1.2 та 3.2 договору |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення бюджетного фінансування. Підстава: ст. 41, п.5, Закону України "Пропублічні закупівлі", п.1.2 і 3.2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зняття залишків з суми договору і повернення їх до місцевого бюджету |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |