Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів)
Очікувана вартість
1 082 840,00 UAH
UA-2021-01-26-000532-a 80662f49f30c41e587309223a4658195
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрко Олександр Володимирович

+380445157347 sh259@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: школа І-ІІІ ступенів № 259 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03599019
Вебсайт: http://school259.in.ua
Місцезнаходження: 02225, Україна , м. Київ обл., Київ, Київ-225, проспект Володимира Маяковського, 21-г
Контактна особа: Юрко Олександр Володимирович
+380445157347
sh259@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2021 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2021 10:29
Початок аукціону: 12 лютого 2021 12:30
Очікувана вартість: 1 082 840,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29700 порцій
Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Київ, пр-кт В.Маяковського, 21-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата по Акту наданої послуги, двічи в поточний місяць Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: витяг з ЄДРПОУ

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

27 січня 2021 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 10:34
ДКТ 259 на 2021.pdf
26 січня 2021 10:34
протТК 03 13_01 ТД і обгр.pdf
26 січня 2021 10:34
оголош.pdf
26 січня 2021 10:34
обгрунт.pdf
26 січня 2021 10:34
протТК 01 13_01 вибір.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-26-000532-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 22 лютого 2021 12:35
Оскарження рішення Замовника
СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги та щодо незаконного рішення про відхилення найбільш економічно-вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" вчинене тендерним комітетом Школи І-ІІІ ступенів № 259 Деснянського району міста Києва за предметом: ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-26-000532-a за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі) На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 26 січня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі– відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-01-26-000532-a за адресою www.prozorro.gov.ua на очікувану вартість 1 082 840,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 259 Деснянського району міста Києва (надалі – «Замовник»). 26 січня 2021р. на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua було опубліковано тендерну документацію. Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 11.02.2021р. о 10-29 год. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі. Так, 12.02.2021р. 12-30 годин, відбувся аукціон. У зазначеному аукціоні приймали участь наступні учасники: № Учасники Сума пропозиції 1 ТОВ «Контракт Продрезерв 5» 940 303,10 2 Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 1 082 805,90 У відповідності до частини 9,10 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зазначений аукціон завершився о 12:51 год, за результатами якого, наша тендерна пропозиція була найбільш економічно вигідною - 940 303,10 грн. Системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено нашу тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на розгляд Замовнику для прийняття рішення. 16.02.2021р., о 12-03 год., тендерним комітетом Замовника на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua був опублікований протокол № 23 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» за наступними підставами: 1. Жодних документів, що підтверджують наявність приміщень: чи то офісу, чи то складських, чи то інших приміщень в м. Києві немає. І абсолютно не зрозуміло, як вони будуть задіяні в харчуванні дітей. Предметом закупівлі є послуга, яка в повному обсязі та щоденне має надаватися на території Деснянського району міста Києва. Враховуючи викладене, складське приміщення, яке знаходиться на відстані 450 км. від місця надання послуги, функціонально не забезпечує надання такої послуги, що дає підстави для висновку про фактичну відсутність такого приміщення та невідповідність учасника даній кваліфікаційній вимогі. 2. Машини знаходяться в Дніпропетровській області (Дніпрі), а не в Києві. Там зареєстровані, там використовуються, там проходять техогляд. Яким чином ці машини будуть використовуватися в місті Києві незрозуміло. Ніяких документів щодо наявності машин для перевезення продуктів харчування і продовольчої сировини в місті Києві немає. 3. Не виникають питання щодо того, що кухонний інвентар може бути доставлений і може використовуватися в організації харчування, але виникають питання щодо обладнання, зокрема холодильного, яке як свідчить довідка № 811 від 09.02.2021р. стаціонарно знаходиться і використовується в місті Дніпро за адресою вул. Юдіна, 6. Якщо продукція буде зберігатися там, то яким чином вона щоденно буде доставлятися в школи. Відомостей щодо наявності відповідного обладнання в місті Києві учасник не надав. Предметом закупівлі є послуга, яка в повному обсязі та щоденне має надаватися на території Деснянського району міста Києва. Враховуючи викладене, холодильне обладнання, яке знаходиться на відстані 450 км. від місця надання послуги, функціонально не забезпечує надання такої послуги, та не відповідає вимогам щодо зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, що дає підстави для висновку про фактичну відсутність такого обладнання та невідповідність учасника даній кваліфікаційній вимогі. 4. Не має сумніву в тому, що організація має досвідчених працівників, які мають всі можливості для роботи крім одної – всі вони зареєстровані за місцем проживання в Дніпрі або в Дніпропетровські області і яким чином вони будуть працювати в Києві, не маючи а ні житла, а ні реєстрації, невідомо. 5. Учасником надані два двотижневих меню: «дабл»-меню і стандартне двотижневе меню харчування дітей. Меню затверджені самим учасником, без погодження Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві. 6. Члени тендерного комітету констатують, що наявність листа не дає можливості перевірки складських приміщень в зв’язку з їх знаходженням на відстані 450 км., від місця надання послуг. Інформуємо, що рішення Замовника носять суто формальний та безпідставний характер. Скаржник не погоджується із таким рішенням на підставі наступного. Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: • не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; • не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; • зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; • не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; • не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; • не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; • визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: • не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; • викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; • є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: • відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; • не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; • не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; • не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. I. По-перше, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність площі та обладнання для збереження продуктів харчування та продовольчої сировини, в тому числі таких, що швидко псуються, а у випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, також додати діючий договір оренди – витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів. На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідку № 812 від 09.02.2021р., про те, що має в наявності складське приміщення загальною площею 1335,1 кв.м., що знаходиться за адресою: вул. Юдіна, 6, м. Дніпро, Дніпропетровська область, що знаходиться у користуванні на підставі договору оренди. Також, був наданий договір оренди складського приміщення та документи, що підтверджують оплату за користування приміщенням. Крім цього, був наданий витяг з державного реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів, а також, сканована копія з оригіналу рішення про державну реєстрацію потужності. Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі. І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції складське приміщення, що знаходиться на відстані менше чим 450 км., до місця надання послуг, тобто складське приміщення, що знаходиться у м. Києві. (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.). II. По-друге, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту для перевезення продуктів харчування та продовольчої сировини, договори на надання транспортних послуг (в разі використання залученого транспорту). На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідку № 67 від 09.02.2021р., та документальне підтвердження про наявність у користуванні автотранспортних засобів в кількості 4 одиниць. Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі. І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції автотранспортні засоби, що знаходиться у м. Києві. III. По-третє, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації шкільних їдалень загальноосвітніх шкіл. На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідки № 811 від 09.02.2021р., № 813 від 09.02.2021р. та документальне підтвердження про наявність у власності необхідного холодильного обладнання та кухонного інвентарю. Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі. І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції відповідне обладнання, що знаходиться у м. Києві. IV. По-четверте, п. 2 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідки № 88 від 09.02.2021р., про наявність у останнього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі. І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції працівників відповідної кваліфікації, щоб вони були зареєстровані та мали житло за місцем надання послуг (м. Київ). V. По-п’яте, згідно п. 1 Додатку 3 до тендерної документації «технічні вимоги», передбачено, що учасник-переможець забезпечує харчування дітей школи, що проводиться за двотижневим меню затвердженим головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві в режимі «дабл»-меню або мультипрофілю «Шведський стіл» (за попереднім погодженням з адміністрацією школи). Мультипрофільне харчування «дабл»-меню передбачає пропозицію двох страв на вибір, мультипрофільне харчування «Шведський стіл» передбачає пропозицію самостійного вибору основного блюда, салату, фруктів тощо….. Так, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало у складі тендерної пропозиції примірне двотижневе меню сніданків для учнів 1-4 класів (від 6 до 10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 10 років і старше) та Примірне двотижневе «Дабл»-меню сніданків для учнів 1-4 (від 6 до 10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 10 років і старше), які розроблені відповідними спеціалістами та затверджені директором товариства. У зазначеному пункті Додатку № 3 до тендерної документації не було зазначено, що учасникам необхідно надавати у складі тендерної пропозиції саме меню, яке погоджене Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві. Крім цього, у вказаному пункті Додатку 3 мова йде за учасника-переможця, щоб забезпечував харчуванням дітей за меню, погоджене з Головним управлінням Дер
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2021 18:19
рішення від 25.02.2021№3485+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2021 18:18
рішення від 05.03.2021№4272.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 19:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: замовник виконав рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2021 12:28
Номер скарги: UA-2021-01-26-000532-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 22 лютого 2021 12:45
Оскарження рішення Замовника
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 26 січня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі– відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-01-26-000532-a за адресою www.prozorro.gov.ua на очікувану вартість 1 082 840,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 259 Деснянського району міста Києва (надалі – «Замовник»). 26 січня 2021р. на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua було опубліковано тендерну документацію. Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 11.02.2021р. о 10-29 год. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі. Так, 12.02.2021р. 12-30 годин, відбувся аукціон. У зазначеному аукціоні приймали участь наступні учасники: № Учасники Сума пропозиції 1 ТОВ «Контракт Продрезерв 5» 940 303,10 2 Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 1 082 805,90 У відповідності до частини 9,10 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зазначений аукціон завершився о 12:51 год, за результатами якого, наша тендерна пропозиція була найбільш економічно вигідною - 940 303,10 грн. Системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено нашу тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на розгляд Замовнику для прийняття рішення. 16.02.2021р., о 12-03 год., тендерним комітетом Замовника на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua був опублікований протокол № 23 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» за наступними підставами: 1. Жодних документів, що підтверджують наявність приміщень: чи то офісу, чи то складських, чи то інших приміщень в м. Києві немає. І абсолютно не зрозуміло, як вони будуть задіяні в харчуванні дітей. Предметом закупівлі є послуга, яка в повному обсязі та щоденне має надаватися на території Деснянського району міста Києва. Враховуючи викладене, складське приміщення, яке знаходиться на відстані 450 км. від місця надання послуги, функціонально не забезпечує надання такої послуги, що дає підстави для висновку про фактичну відсутність такого приміщення та невідповідність учасника даній кваліфікаційній вимогі. 2. Машини знаходяться в Дніпропетровській області (Дніпрі), а не в Києві. Там зареєстровані, там використовуються, там проходять техогляд. Яким чином ці машини будуть використовуватися в місті Києві незрозуміло. Ніяких документів щодо наявності машин для перевезення продуктів харчування і продовольчої сировини в місті Києві немає. 3. Не виникають питання щодо того, що кухонний інвентар може бути доставлений і може використовуватися в організації харчування, але виникають питання щодо обладнання, зокрема холодильного, яке як свідчить довідка № 811 від 09.02.2021р. стаціонарно знаходиться і використовується в місті Дніпро за адресою вул. Юдіна, 6. Якщо продукція буде зберігатися там, то яким чином вона щоденно буде доставлятися в школи. Відомостей щодо наявності відповідного обладнання в місті Києві учасник не надав. Предметом закупівлі є послуга, яка в повному обсязі та щоденне має надаватися на території Деснянського району міста Києва. Враховуючи викладене, холодильне обладнання, яке знаходиться на відстані 450 км. від місця надання послуги, функціонально не забезпечує надання такої послуги, та не відповідає вимогам щодо зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, що дає підстави для висновку про фактичну відсутність такого обладнання та невідповідність учасника даній кваліфікаційній вимогі. 4. Не має сумніву в тому, що організація має досвідчених працівників, які мають всі можливості для роботи крім одної – всі вони зареєстровані за місцем проживання в Дніпрі або в Дніпропетровські області і яким чином вони будуть працювати в Києві, не маючи а ні житла, а ні реєстрації, невідомо. 5. Учасником надані два двотижневих меню: «дабл»-меню і стандартне двотижневе меню харчування дітей. Меню затверджені самим учасником, без погодження Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві. 6. Члени тендерного комітету констатують, що наявність листа не дає можливості перевірки складських приміщень в зв’язку з їх знаходженням на відстані 450 км., від місця надання послуг. Інформуємо, що рішення Замовника носять суто формальний та безпідставний характер. Скаржник не погоджується із таким рішенням на підставі наступного. Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: • не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; • не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; • зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; • не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; • не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; • не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; • визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: • не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; • викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; • є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: • відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; • не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; • не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; • не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. I. По-перше, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність площі та обладнання для збереження продуктів харчування та продовольчої сировини, в тому числі таких, що швидко псуються, а у випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, також додати діючий договір оренди – витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів. На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідку № 812 від 09.02.2021р., про те, що має в наявності складське приміщення загальною площею 1335,1 кв.м., що знаходиться за адресою: вул. Юдіна, 6, м. Дніпро, Дніпропетровська область, що знаходиться у користуванні на підставі договору оренди. Також, був наданий договір оренди складського приміщення та документи, що підтверджують оплату за користування приміщенням. Крім цього, був наданий витяг з державного реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів, а також, сканована копія з оригіналу рішення про державну реєстрацію потужності. Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі. І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції складське приміщення, що знаходиться на відстані менше чим 450 км., до місця надання послуг, тобто складське приміщення, що знаходиться у м. Києві. (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.). II. По-друге, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту для перевезення продуктів харчування та продовольчої сировини, договори на надання транспортних послуг (в разі використання залученого транспорту). На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідку № 67 від 09.02.2021р., та документальне підтвердження про наявність у користуванні автотранспортних засобів в кількості 4 одиниць. Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі. І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції автотранспортні засоби, що знаходиться у м. Києві. III. По-третє, п. 1 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації шкільних їдалень загальноосвітніх шкіл. На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідки № 811 від 09.02.2021р., № 813 від 09.02.2021р. та документальне підтвердження про наявність у власності необхідного холодильного обладнання та кухонного інвентарю. Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі. І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції відповідне обладнання, що знаходиться у м. Києві. IV. По-четверте, п. 2 Додатку 2.1 до тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання зазначеного пункту, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції, довідки № 88 від 09.02.2021р., про наявність у останнього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначений пункт додатку 2.1 до тендерної документації, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконало у повному обсязі. І в загалі, умовами тендерної документації, додатками до неї та ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено те, що учасник зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції працівників відповідної кваліфікації, щоб вони були зареєстровані та мали житло за місцем надання послуг (м. Київ). V. По-п’яте, згідно п. 1 Додатку 3 до тендерної документації «технічні вимоги», передбачено, що учасник-переможець забезпечує харчування дітей школи, що проводиться за двотижневим меню затвердженим головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві в режимі «дабл»-меню або мультипрофілю «Шведський стіл» (за попереднім погодженням з адміністрацією школи). Мультипрофільне харчування «дабл»-меню передбачає пропозицію двох страв на вибір, мультипрофільне харчування «Шведський стіл» передбачає пропозицію самостійного вибору основного блюда, салату, фруктів тощо….. Так, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало у складі тендерної пропозиції примірне двотижневе меню сніданків для учнів 1-4 класів (від 6 до 10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 10 років і старше) та Примірне двотижневе «Дабл»-меню сніданків для учнів 1-4 (від 6 до 10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 10 років і старше), які розроблені відповідними спеціалістами та затверджені директором товариства. У зазначеному пункті Додатку № 3 до тендерної документації не було зазначено, що учасникам необхідно надавати у складі тендерної пропозиції саме меню, яке погоджене Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві. Крім цього, у вказаному пункті Додатку 3 мова йде за учасника-переможця, щоб забезпечував харчуванням дітей за меню, погоджене з Головним управлінням Держпродспоживслужби в місті Києві. VI. По-шосте, згідно п. 5 Додатку 3 до тендерної документації «технічні вимоги», передбачено, що учасник повинен надати гарантійний лист про те, що останній зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно-вигідною пропозицією надати можливість замовнику перевірити складські приміщення підприємства, які будуть використовуватися для обслуговування замовника з метою оцінки їх безпечності та відповідності для зберігання продуктів харчування. Так, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало у складі тендерної пропозиції зазначений вище гарантійний лист № 82 від 09.02.2021р., чим виконало вказану ви
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2021 19:03
рішення від 25.02.2021 № 3462 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 25 лютого 2021 19:02
рішення від 05.03.2021 № 4273.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 21:08

Документи подані скаржником

22 лютого 2021 12:34
скарга до амку.PDF
22 лютого 2021 12:34
довідка кух інвентар.pdf
22 лютого 2021 12:34
рішення від 31.01.2017 № 389.pdf

Документи подані замовником

24 лютого 2021 13:46
Заперечення оскарження

Документи подані скаржником

22 лютого 2021 12:44
довідка кух інвентар.pdf
22 лютого 2021 12:44
скарга до амку.PDF
22 лютого 2021 12:44
рішення від 31.01.2017 № 389.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 940 303,10
UAH
940 303,10
UAH
Відповіді учасника Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 1 082 805,90
UAH
1 082 805,90
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 09:18
Електронний підпис
11 лютого 2021 09:17
ЮДІНА 6 НАССР НА СКЛАД.rar
11 лютого 2021 09:17
Фінзвітність за 2019 рік.PDF
11 лютого 2021 09:17
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
11 лютого 2021 09:17
трудові книжки.rar
11 лютого 2021 09:17
МЕДКНИГИ1.rar
11 лютого 2021 09:17
МЕДКНИГИ.rar
11 лютого 2021 09:17
лист-гарантія.PDF
11 лютого 2021 09:17
лист щодо потужності.PDF
11 лютого 2021 09:17
лист про ліцензування.PDF
11 лютого 2021 09:17
КПР нові Статутні.rar
11 лютого 2021 09:17
Звіт_1ДФ_за_4_квартал_2020.zip
11 лютого 2021 09:17
захист довкілля0001.PDF
11 лютого 2021 09:17
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
11 лютого 2021 09:17
ДОК-ТИ НА ПРИМІЩ ЮДІНА.rar
11 лютого 2021 09:17
довідка кух інвентар.PDF
11 лютого 2021 09:17
ДИПЛОМИ.rar
11 лютого 2021 09:17
відомості з ЄДРПОУ.PDF
11 лютого 2021 09:17
витяг з ЄДР від 09.02.21.pdf
11 лютого 2021 09:17
ВИПИСКА.pdf
11 лютого 2021 09:17
АНАЛОГ ДОГОВОРИ 2016,2017.rar
11 лютого 2021 09:17
АНАЛОГ ДОГОВІР 2015 рік.rar
11 лютого 2021 09:17
ISO 22000 2019.PDF
11 лютого 2021 09:17
ISO 22000 2007.rar
11 лютого 2021 09:17
ISO 14001-2015.pdf
11 лютого 2021 09:17
ISO 9001 2015.rar
11 лютого 2021 09:17
ТЗ0001.PDF
11 лютого 2021 09:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
11 лютого 2021 09:17
Додаток 1ЦП.PDF

Публічні документи

22 березня 2021 16:23
Електронний підпис
17 лютого 2021 11:48
Електронний підпис
02 лютого 2021 14:44
Електронний підпис
01 лютого 2021 18:28
Технічні вимоги (23).pdf
01 лютого 2021 18:28
Меню pdf.pdf
01 лютого 2021 18:28
Меню 3.pdf
01 лютого 2021 18:28
трудові книжки (2).pdf
01 лютого 2021 18:28
Пропозиція (55).pdf
01 лютого 2021 18:28
Меню 2.pdf
01 лютого 2021 18:28
Меню 1.pdf
01 лютого 2021 18:28
НАССР СЕРТИФІКАТ.pdf
01 лютого 2021 18:28
Витяг01.02.2021.pdf
01 лютого 2021 18:28
Довідка 1-ДФ.pdf
01 лютого 2021 18:28
Статутні документи.pdf
01 лютого 2021 18:28
ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Рішення скасоване 940 303,10
UAH
19 березня 2021 13:55
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
Рішення скасоване 1 082 805,90
UAH
19 березня 2021 13:55
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Відхилено 940 303,10
UAH
22 березня 2021 10:06
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
Переможець 1 082 805,90
UAH
22 березня 2021 13:49

Документи

16 лютого 2021 12:05
Електронний підпис
12 лютого 2021 12:51
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

22 березня 2021 10:06
Електронний підпис
22 березня 2021 09:53
протТК дискваліфікація
19 березня 2021 13:56
Звіт з ЄДР (припинено)
19 березня 2021 13:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2021 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
1 082 805,90
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 12:09
Звіт про викон договору укладений
21 січня 2022 12:06
ПротУО затвердж Звіту укладений
21 січня 2022 12:06
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 16:24
Дод уг на зменш Харч.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 16:18
ПротУО 312-293 08_11 зняття залишків.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 16:18
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 11:57
дод угода харч мінус 84608.pdf зміни до договору
14 травня 2021 11:39
протТК 90 14_05 затверд дод угоди 3.pdf зміни до договору
14 травня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 14:37
Дод угода харч мінус 50016.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 14:31
протТК 76 23_04 дод уг менш на 50016.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 14:31
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 13:05
Додаткова_угода.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 13:03
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 12:47
договір укладений
08 квітня 2021 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фактичних видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в додатковій угоді №1 до договору №13 від 08.04.21р. виконані на підставі ст.41, п.5 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп. 1.2 та 3.2 договору
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетного фінансування. Підстава: ст. 41, п.5, Закону України "Пропублічні закупівлі", п.1.2 і 3.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зняття залишків з суми договору і повернення їх до місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 393 284,00
UAH