Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2021-01-26-000518-c ea901149b87049a4b35dcf1c712fe950
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вовчук Тетяна Романівна

vovchuktr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський будинок дитини "Берізка"
Код ЄДРПОУ: 23390630
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маршала Жукова, 4
Контактна особа: Вовчук Тетяна Романівна
vovchuktr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2021 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2021 12:00
Початок аукціону: 09 лютого 2021 12:06
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8900 кілограми
Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2021 09:35
договір шаблон.doc
26 січня 2021 09:35
Додаток 2.docx
26 січня 2021 09:34
якісні характеристики.docx
26 січня 2021 09:34
ogoloshennya.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-26-000518-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Ситарь В.В., Код ЄДРПОУ:3068701877
Дата подання: 12 лютого 2021 13:18
Вимога скасувати рішення про визначення переможця
Вимога скасувати рішення про визначення переможцем
ФОП Супрун Максим Олександрович
10.02.2021р. Тендерним комітетом Київського міського будинку дитини «Берізка» було визначено переможцем ФОП Супрун Максим Олександрович в системі електронних закупівель по закупівлі: UA-2021-01-26-000518-c за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи.
Фізична особа підприємець Ситарь Віктор Валентинович не погоджується з таким рішенням Замовника.
1) Відповідно до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, відповідно до п. 3. Інформація про предмет закупівлі, відповідно до п. 3.2. Кількість товарів:
- буряк столовий – 1500 кг
- морква – 1500 кг
- капуста білокачанна – 2000 кг
- цибуля ріпка – 300 кг
- яблука – 2000 кг
- банани -1000 кг
- мандарини -200 кг
- апельсини – 200 кг
- лимони -200 кг.
2) Відповідно до Додатку 2 Вимоги до кваліфікації учасника:
Замовником зазначено, що Учасник, крім цінової пропозиції, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- сертифікати якості на товар, декларацію виробника, експертний висновок на продукцію, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами;

При ознайомлені з документами Учасника ФОП Супрун Максим Олександрович на підтвердженні даної вимоги, виявлені такі невідповідності умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасник ФОП Супрун Максим Олександрович надав документ під назвою «004-3 докумети про якість», який має назву «Сертифікат відповідності» виданий ТОВ «Престиж Фрут» на продукцію тільки імпортного походження, що свідчить про те, що учасник має намір поставляти продукцію лише імпортного походження.
Але ж значна більшість закупівлі, а саме -буряк столовий – 1500 кг - морква – 1500 кг - капуста білокачанна – 2000 кг - цибуля ріпка – 300 кг - яблука – 2000 кг –це товари вітчизняного походження, які вирощуються на території України, за винятком: банани -1000 кг - мандарини -200 кг- апельсини – 200 кг- лимони -200 кг - товари іноземного походження, які не вирощуються на території України.
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018р. скасовано Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005р. № 28 “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні” (із змінами).
Отже у складі пропозиції ФОП Супрун Максим Олександрович відсутні обов’язкові документи, які видаються акредитованими органами, які засвідчують якість і безпечність товару вітчизняного походження, а саме сертифікати якості на товар, декларацію виробника, експертний висновок на продукцію, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які є загальнообов’язковими на території України.
Таким чином, пропозиція ФОП Супрун Максим Олександрович не відповідає вимогам замовника та повинна бути відхилена.
Враховуючи зазначене вище, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ФОП Супрун Максим Олександрович.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2021 10:04
Учасник закупівлі – ФОП Супрун Максим Олександрович надав у складі пропозиції в рамках процедури закупівлі UA-2021-01-26-000518-c за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи, документ під назвою «004-3 документи про якість», який має назву «Сертифікат відповідності».
Відповідно до абз. 9 додатку 2 до оголошення про закупівлю Учасник, крім цінової пропозиції, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: сертифікати якості на товар, декларацію виробника, експертний висновок на продукцію, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами.
Вказане положення документації про закупівлю покладає на учасника обов’язок надати один з перелічених вище документів щодо якості товару. Учасником закупівлі – ФОП Супрун Максим Олександрович виконано вказаний обов’язок і надано документ на підтвердження якості товару.
Подаючи пропозицію учасник закупівлі безумовно погоджується з усіма вимогами оголошення про закупівлю, в тому числі і вимогами щодо переліку товарів, що повинні постачатись переможцем закупівлі. Подання сертифікату якості, який містить перелік імпортних товарів, не свідчить про те, що учасник має намір постачати лише продукцію імпортного виробництва, а є підтвердженням якості товару, що постачатиметься за результатами закупівлі.
З огляду на викладене пропозиція ФОП Супрун Максим Олександрович відповідає вимогам замовника та не підлягає відхиленню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович 121 320,00
UAH з ПДВ
121 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ситарь В.В. 140 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 20:58
Електронний підпис
04 лютого 2021 20:57
009 витяг з реєстру ЄП.pdf
04 лютого 2021 20:57
005-2 Паспорт + ІПН.pdf
04 лютого 2021 20:57
005-3 витяг ЄДРПОУ.pdf
04 лютого 2021 20:56
001 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2021 00:32
Електронний підпис
04 лютого 2021 00:30
Персональні дані.pdf
04 лютого 2021 00:30
Паспортні дані.pdf
04 лютого 2021 00:30
Медична книжка.pdf
04 лютого 2021 00:30
Загальні відомості.pdf
04 лютого 2021 00:30
Документи на авто.pdf
04 лютого 2021 00:30
Довідка про витрати.pdf
04 лютого 2021 00:30
Гарантійний лист.pdf
04 лютого 2021 00:30
Витяг ЄДРПОУ 2021.pdf
04 лютого 2021 00:30
Виписка з ЄДР.pdf
04 лютого 2021 00:30
Банківські реквізити.pdf
04 лютого 2021 00:30
Технічні вимоги.pdf
04 лютого 2021 00:30
Декларація виробника.pdf
04 лютого 2021 00:30
Проект договору.pdf
04 лютого 2021 00:30
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович

ФОП Ситарь В.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович
#3084821555
Переможець 121 320,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 10:12

Документи

10 лютого 2021 10:11
пер овочі.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2021 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович
#3084821555
121 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2021 10:11
пер овочі.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 17:26
ДУ-овочі-зменш 12_21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:25
дог 2230 овочі, фрукти.pdf укладений
22 лютого 2021 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів споживання
Номер договору про закупівлю: 2230/ОФ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 121 320,00
UAH