Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування технічних засобів АСОП код 50530000-9 за ДК 021:2015 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки»
Очікувана вартість
26 823 708,00 UAH
UA-2021-01-25-011011-b ad696bcff2f94a9a99d6a163c13bcce2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Іванова

+380442546601 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Оксана Іванова
+380442546601
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Пункт 2 частина друга статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутності конкуренції з технічних причин.. Підприємством у 2020 році було придбано транспортні засоби на яких встановлені технічні засоби АСОП (виробник Ridango), гарантійний строк експлуатації яких складає від 12 до 24 місяців.
Гарантійним є випадок втрати працездатності будь-якого з компонентів технічних засобів АСОП, зазначених в гарантійному талоні (бортовий комп’ютер, термінал водія, валідатор), протягом гарантійного терміну, за винятком випадків:
• дефектів, які виникли в зв’язку з порушенням правил експлуатації, зберігання або транспортування;
• дефектів обладнання, викликаних проникненням всередину обладнання сторонніх предметів, комах, прямою або непрямою дією механічних сил, хімічного, термічного або фізичного впливу, випромінювання, агресивних або нейтральних рідин, газів, токсичних, біологічних середовищ або інших середовищ, а також будь-яких інших факторів штучного або природнього походження;
• механічних пошкоджень обладнання або його складових частин (сколи, тріщини, вм’ятини, подряпини, тощо); відсутність з’єднувальних гвинтів, частин та вузлів обладнання;
• електричного або механічного пошкодження електричних контактів, з’єднань, роз’ємів;
• термічного пошкодження обладнання або його складових частин.
Гарантійні зобов’язання припиняються у разі ознак ремонту, технічного обслуговування або модернізації обладнання, що виникли в наслідок втручання інших організацій або осіб, які не уповноважені постачальником.
З метою підтримання обладнання АСОП у працездатному стані Підприємству необхідно укласти договір про надання послуг технічного обслуговування технічних засобів АСОП, до яких відносяться:
- послуги із періодичного (1 раз на місяць) технічного обслуговування технічних засобів АСОП;
- послуги з інцидентного технічного обслуговування технічних засобів АСОП (відновлення працездатності АСОП в транспортному засобі);
- послуги із супроводу технічних засобів АСОП;
- консультаційні послуги.
До складу технічних засобів автоматизованої системи оплати проїзду з інстальованим програмним забезпеченням (далі – ТЗ АСОП) входить спеціалізоване обладнання виробника Ridango для обліку та обробки електронних квитків: бортовий комп’ютер, термінал водія, валідатор (які встановлюються на борту транспортного засобу або на зарежимленій станції на автоматичному контрольному пункті), та пристрої інспекції. У вказаному обладнанні встановлено унікальне спеціалізоване програмне забезпечення для сумісної роботи в АСОП для обліку та обробки електронних квитків.
Бортовий комп’ютер (контролер квитків) є вузлом зв'язку, а також розумним пристроєм на борту транспортного засобу для управління на місці системою квитків транспортного засобу. Функції контролера – спілкування з іншими бортовими рішеннями, наприклад, валідаторами Ridango, зберігання білих та чорних списків квитків, керування функціями обчислень та пам'яттю для управління квитками, платежами та швидкої перевірки електронних квитків на борту транспортних засобів.
Валідатор:
- сумісний з картками MIFARE Plas, MIFARE DESFire;
- підтримує EMV (міжнародний стандарт для операцій з банківськими картками);
- підтримує безконтактний та NFC-зв’язок (включаючи як режим пасивного зчитування, так і активний режим однорангового читання);
- підтримує спілкування з портативним пристроєм інспекції квитків;
- включає 2D зчитувач штрих-кодів для читання квитка з інформацією або надрукованої на папері, або з квитків на екрані мобільного телефону (наприклад, QR-, штрих-код тощо);
- спілкується з контролером квитків через інтерфейс CAN-шини.
У валідаторі DV15SE встановлено спеціалізований захищений EMV-модуль для роботи з банківськими картками. Для забезпечення безпеки операцій з банківськими картками, що відповідає безпековим вимогам MasterCard і Visa, доступ для обслуговування цих валідаторів надається виключно авторизованому персоналу, що пройшов відповідне навчання та має відповідний сертифікат від виробника. Несанкціоноване втручання в роботу валідатора, в тому числі неавторизованих осіб, призведе до спрацювання системи захисту модуля та повної та непоправної втрати його працездатності.
Технічна підтримка технічних засобів АСОП забезпечує вирішення проблем працездатності обладнання та програмного забезпечення і є запорукою його безперебійної роботи, у випадку складних систем – гарантією ефективного використання її ресурсу.
Для забезпечення безперебійної роботи автоматизованої системи оплати проїзду, що є складним програмно-технічним комплексом, до її обслуговування мають допускатися фахівці з достатнього рівня вміннями та навиками, підтвердженими відповідними сертифікатами Ridango.
Відповідно до листа авторизації виробник технічних засобів АСОП компанія «Ріданго УКР» надала ексклюзивне право Товариству з обмеженою відповідальністю «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» на надання послуг з технічного обслуговування технічних засобів АСОП в м. Києві.
Відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції з технічних причин.
З метою захисту законних інтересів, пов’язаних з проведенням закупівлі Підприємство звернулося до відокремленого структурного підрозділу ДП «Інформаційні судові системи» «Центр судової експертизи та експертних досліджень» Державної судової адміністрації України з проханням провести дослідження та надати висновок експертного дослідження з питання: «Чи наявні підстави для проведення переговорної процедури згідно вимог статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» для закупівлі Послуги з обслуговування технічних засобів АСОП, код 50530000-9 за ДК 021:2015 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки».
Відповідно до Експертного висновку № 029-АНО/20 науково-правового дослідження від 29.12.2020 послуги з обслуговування технічних засобів Автоматизованої системи оплати проїзду можуть бути надані тільки певним виконавцем через авторизацію та сертифікацію виробником на надання послуг з обслуговування технічних засобів Автоматизованої системи оплати проїзду сервісного центру – Товариством з обмеженою відповідальністю «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» та його співробітниками.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 20:21
Оскарження наміру укласти договір: 05 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Послуги з періодичного технічного обслуговування та інформаційно-технологічного супроводу технічних засобів
Комплекту №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50532000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання
1 найменувань
Послуги з періодичного технічного обслуговування та інформаційно-технологічного супроводу технічних засобів
Комплекту №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50532000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання
1 найменувань
Послуги з періодичного технічного обслуговування та інформаційно-технологічного супроводу технічних засобів
Комплекту №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50532000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання
1 найменувань
Послуги з періодичного технічного обслуговування та інформаційно-технологічного супроводу технічних засобів
Комплекту №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50532000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання
1 найменувань
Послуги з періодичного технічного обслуговування та інформаційно-технологічного супроводу технічних засобів
Комплекту №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50532000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання
1 найменувань
Послуги з інцидентного відновлення працездатності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

25 січня 2021 20:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#39950584
Переможець 26 823 708,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 20:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 20:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#39950584
26 823 708,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 16:00
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 19:06
53.21-19 ДУ№1.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 19:05
повідомлення ДУ1 53.21-19 ТОВ АМРІТА ч 5 ст 41.docx зміни до договору
16 лютого 2021 19:05
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 19:43
53.21-19.pdf укладений
10 лютого 2021 19:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 53.21-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 020 243,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 670 040,50 UAH)