Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти)
CPV: 55510000-8 Canteen services (the organization of hot meals in educational establishments institution of general secondary education)
CPV: 55510000-8 Canteen services (the organization of hot meals in educational establishments institution of general secondary education)
Очікувана вартість
7 750 903,86 UAH
UA-2021-01-25-010651-b ● d277b00378eb4560b722ab0b44bf606e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Енергодарської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20520150 |
Місцезнаходження: | 71503, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21 |
Контактна особа: |
Попкова Євгенія Анатоліївна +380613931432 en.uo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Departament for Education of Enerhodar City Council |
National ID: | 20520150 |
Contact point: |
Popkova Yevheniia Anatoliivna +380613931432 en.uo@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 18:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2021 18:43 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 7 750 903,86 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 755,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38755 UAH |
Publication date: | 25 січня 2021 18:39 |
Enquiries until: | 15 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 лютого 2021 18:43 |
Information
Estimated total value: | 7 750 904 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 38 755 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно: адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Проектна, технічна документація (у разі наявності), яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. У разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. В іншому випадку, у разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, то такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
організація гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади загальної середньої освіти міста Енергодара
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
the organization of hot meals in educational establishments institution of general secondary education
CPV: 55510000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Між Замовником та Виконавцем за Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з місцевого бюджету виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення на 2021 рік, передбачених в кошторисі Замовника. Замовник здійснює оплату в національній валюті України, на підставі актів наданих послуг, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 робочих днів, відповідно до умов даного Договору, в межах виділених Замовнику бюджетних асигнувань. За даним договором може мати місце відстрочка платежів терміном до 60 календарних днів. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2021 18:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 18:39 |
Додаток 4 до ТД.pdf | |
25 січня 2021 18:39 |
Додаток 3 до ТД.pdf | |
25 січня 2021 18:39 |
Додаток 2 до ТД.pdf | |
25 січня 2021 18:39 |
Додаток 1 до ТД.pdf | |
25 січня 2021 18:39 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-25-010651-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЮКС-СНАБ", Код ЄДРПОУ:39459279
Дата подання: 15 березня 2021 16:21
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, …» та відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з протоколом розгляду тендерний пропозицій UA-2021-01-25-010651-b 12 березня 2021 року Замовником, було прийнято рішення про відхилення учасника ТОВ «ЛЮКС-СНАБ», тим самим порушив вищенаведені принципи здійснення закупівель.
Відповідно до вищезазначеного протоколу тендерна пропозиція ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» була відхилена виходячи з наступного.
Замовник зазначає, що:
«Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Відповідно до протоколу розгляду від 12.03.2021 №80. Підчас розгляду файлів тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ», членами тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради встановлено наступне. Відповідно до протоколу тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради від 11.03.2021 №75, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому замовник повинен розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно ч. 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На підставі вищевикладеного Замовником 11.03.2021 14:31 год. розміщено повідомлення з вимогою про усунення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАРХАН-АВТО» невідповідностей, кінцева дата та час усунення невідповідностей 12.03.2021 14:31 год. У встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» виправило невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель. Згідно ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник розглядає тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» з урахуванням виправлення ним виявлених невідповідностей. За результатом розгляду членами тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, встановлено наступне. 1. Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, шляхом завантаження учасником необхідних документів, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником та наданих сторонніми підприємствами чи установами, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі: …- сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати подання Учасником своєї пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку складену ним в довільній формі про банківські установи, в яких він обслуговується, або є клієнтом Учасник, або має рахунки;…». Таким чином, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку довільної форми про банківські установи, в яких обслуговується або є клієнтом Учасник, або має рахунки;…». Банківський рахунок — рахунок, на якому обліковуються власні кошти, вимоги, зобов'язання банку стосовно його клієнтів і контрагентів та які дають можливість здійснювати переказ коштів за допомогою банківських платіжних інструментів. У п.1 розділу ІІІ тендерної документації в цій частині, замовником не вказано, що дана вимога стосується лише рахунків для здійснення господарської діяльності або поточних рахунків. Учаснику потрібно надати у складі своєї тендерної пропозиції сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, яка містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» надані видані йому документи, а саме: електронна банківська гарантія №1187-21 від 19.02.2021 видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК АЛЬЯНС», отже учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» обслуговується або є клієнтом АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК АЛЬЯНС». У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» надана довідка про банківські установи, в яких він обслуговується, або є клієнтом Учасник, або має рахунки, без зазначення того, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» обслуговується або є клієнтом АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК АЛЬЯНС». Відповідно до абз.2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства в цій частині. Враховуючи вищенаведене, керуючись абз.2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, тендерна пропозиція цього учасника підлягає відхиленню та недопущенню до аукціону».
Учасник не погоджується з рішенням тендерного комітету виходячи з наступного:
Так, відповідно до вимог розділу 3 тендерної документації замовника учасник повинен надати:
…- сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати подання Учасником своєї пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку складену ним в довільній формі про банківські установи, в яких він обслуговується, або є клієнтом Учасник, або має рахунки;…».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКС-СНАБ», на виконання вищезазначеного пункту, надає довідку від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК АЛЬЯНС» за №02-66-БТ від 24.02.2021 де зазначено, що «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ», ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 39459279 станом на дату надання цієї довідки відсутні відкриті поточні рахунки в Банку.
Станом на дату надання цієї довідки відсутня будь-яка заборгованість за кредитами та позиками перед АТ «БАНК АЛЬЯНС».», тобто учасник торгів, ТОВ «ЛЮКС-СНАБ», не є клієнтом вищезазначеного Банку, через відсутність відкритих рахунків». У зв’язку з чим, нами не було й зазначено інформації стосовно відкритих рахунків у АТ «БАНК АЛЬЯНС» у довідці складеній у довільній формі про банківські установи, в яких учасник обслуговується або є клієнтом, або має рахунки. Оскільки, виходячи зі змісту абзацу восьмого пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовник вимагав надати таку довідку про банківські установи, у випадках, якщо учасник обслуговується АБО є клієнтом, АБО має рахунки в таких банківських установах. Тобто, учасник має надати інформацію стосовно будь-якого одного із критеріїв, що вимагалися Замовником.
Також, ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» повторно звернувся до АТ «БАНК АЛЬЯНС» за підтвердженням раніше наданої інформації, яка була відображена у складі тендерної пропозиції учасника. Довідка додається.
Отже, виходячи з вищезазначеного, ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» виконав умови тендерної документації Замовника.
Крім того, відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Виходячи з вищезазначеного та зі змісту ст. 5 Закону з метою дотримання добросовісної конкуренції серед учасників, недопущення дискримінації учасників та здійснення об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій вимагаємо переглянути рішення щодо відхилення ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» через відсутність підстав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, …» та відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з протоколом розгляду тендерний пропозицій UA-2021-01-25-010651-b 12 березня 2021 року Замовником, було прийнято рішення про відхилення учасника ТОВ «ЛЮКС-СНАБ», тим самим порушив вищенаведені принципи здійснення закупівель.
Відповідно до вищезазначеного протоколу тендерна пропозиція ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» була відхилена виходячи з наступного.
Замовник зазначає, що:
«Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Відповідно до протоколу розгляду від 12.03.2021 №80. Підчас розгляду файлів тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ», членами тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради встановлено наступне. Відповідно до протоколу тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради від 11.03.2021 №75, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому замовник повинен розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно ч. 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На підставі вищевикладеного Замовником 11.03.2021 14:31 год. розміщено повідомлення з вимогою про усунення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАРХАН-АВТО» невідповідностей, кінцева дата та час усунення невідповідностей 12.03.2021 14:31 год. У встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» виправило невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель. Згідно ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник розглядає тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» з урахуванням виправлення ним виявлених невідповідностей. За результатом розгляду членами тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, встановлено наступне. 1. Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, шляхом завантаження учасником необхідних документів, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником та наданих сторонніми підприємствами чи установами, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі: …- сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати подання Учасником своєї пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку складену ним в довільній формі про банківські установи, в яких він обслуговується, або є клієнтом Учасник, або має рахунки;…». Таким чином, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку довільної форми про банківські установи, в яких обслуговується або є клієнтом Учасник, або має рахунки;…». Банківський рахунок — рахунок, на якому обліковуються власні кошти, вимоги, зобов'язання банку стосовно його клієнтів і контрагентів та які дають можливість здійснювати переказ коштів за допомогою банківських платіжних інструментів. У п.1 розділу ІІІ тендерної документації в цій частині, замовником не вказано, що дана вимога стосується лише рахунків для здійснення господарської діяльності або поточних рахунків. Учаснику потрібно надати у складі своєї тендерної пропозиції сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, яка містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» надані видані йому документи, а саме: електронна банківська гарантія №1187-21 від 19.02.2021 видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК АЛЬЯНС», отже учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» обслуговується або є клієнтом АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК АЛЬЯНС». У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» надана довідка про банківські установи, в яких він обслуговується, або є клієнтом Учасник, або має рахунки, без зазначення того, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» обслуговується або є клієнтом АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК АЛЬЯНС». Відповідно до абз.2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства в цій частині. Враховуючи вищенаведене, керуючись абз.2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, тендерна пропозиція цього учасника підлягає відхиленню та недопущенню до аукціону».
Учасник не погоджується з рішенням тендерного комітету виходячи з наступного:
Так, відповідно до вимог розділу 3 тендерної документації замовника учасник повинен надати:
…- сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати подання Учасником своєї пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку складену ним в довільній формі про банківські установи, в яких він обслуговується, або є клієнтом Учасник, або має рахунки;…».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКС-СНАБ», на виконання вищезазначеного пункту, надає довідку від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК АЛЬЯНС» за №02-66-БТ від 24.02.2021 де зазначено, що «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ», ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 39459279 станом на дату надання цієї довідки відсутні відкриті поточні рахунки в Банку.
Станом на дату надання цієї довідки відсутня будь-яка заборгованість за кредитами та позиками перед АТ «БАНК АЛЬЯНС».», тобто учасник торгів, ТОВ «ЛЮКС-СНАБ», не є клієнтом вищезазначеного Банку, через відсутність відкритих рахунків». У зв’язку з чим, нами не було й зазначено інформації стосовно відкритих рахунків у АТ «БАНК АЛЬЯНС» у довідці складеній у довільній формі про банківські установи, в яких учасник обслуговується або є клієнтом, або має рахунки. Оскільки, виходячи зі змісту абзацу восьмого пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовник вимагав надати таку довідку про банківські установи, у випадках, якщо учасник обслуговується АБО є клієнтом, АБО має рахунки в таких банківських установах. Тобто, учасник має надати інформацію стосовно будь-якого одного із критеріїв, що вимагалися Замовником.
Також, ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» повторно звернувся до АТ «БАНК АЛЬЯНС» за підтвердженням раніше наданої інформації, яка була відображена у складі тендерної пропозиції учасника. Довідка додається.
Отже, виходячи з вищезазначеного, ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» виконав умови тендерної документації Замовника.
Крім того, відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Виходячи з вищезазначеного та зі змісту ст. 5 Закону з метою дотримання добросовісної конкуренції серед учасників, недопущення дискримінації учасників та здійснення об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій вимагаємо переглянути рішення щодо відхилення ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» через відсутність підстав.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2021 15:18
Відповідно до рішення замовника (протокол №80 від 12.03.2021), за результатом розгляду членами тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, встановлено наступне.
1. Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації:
«Тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, шляхом завантаження учасником необхідних документів, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником та наданих сторонніми підприємствами чи установами, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі:
…- сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати подання Учасником своєї пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку складену ним в довільній формі про банківські установи, в яких він обслуговується, або є клієнтом Учасник, або має рахунки;…».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» надана довідка про банківські установи, в яких він обслуговується, або є клієнтом Учасник, або має рахунки, в котрій зазначена тільки одна банківська установа АТ «СБЕРБАНК», другої банківської установи, а саме: АТ «БАНК АЛЬЯНС», в цій довідці не вказано. Враховуючи вищенаведене, керуючись абз.2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, тендерна пропозиція цього учасника відхилена та недопущена до аукціону.
Враховуючи вищенаведене, Замовником не порушені норми Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів. Рішення тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, прийняті відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
1. Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації:
«Тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, шляхом завантаження учасником необхідних документів, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником та наданих сторонніми підприємствами чи установами, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі:
…- сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати подання Учасником своєї пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку складену ним в довільній формі про банківські установи, в яких він обслуговується, або є клієнтом Учасник, або має рахунки;…».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» надана довідка про банківські установи, в яких він обслуговується, або є клієнтом Учасник, або має рахунки, в котрій зазначена тільки одна банківська установа АТ «СБЕРБАНК», другої банківської установи, а саме: АТ «БАНК АЛЬЯНС», в цій довідці не вказано. Враховуючи вищенаведене, керуючись абз.2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, тендерна пропозиція цього учасника відхилена та недопущена до аукціону.
Враховуючи вищенаведене, Замовником не порушені норми Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів. Рішення тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, прийняті відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-25-010651-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БАРХАН-АВТО", Код ЄДРПОУ:23787238
Дата подання: 15 березня 2021 15:33
Дата подання: 15 березня 2021 15:33
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БАРХАН-АВТО"
25 січня 2021 року УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі по тексту - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) опублікував оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2021-01-25-010651-b (ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти) CPV: 55510000-8 Canteen services (the organization of hot meals in educational establishments institution of general secondary education)). Замовник затвердив по процедурі закупівлі № UA-2021-01-25-010651-b тендерну документацію (протокол тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради від 25.01.2021 № 33) та визначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 25 лютого 2021 р. 18:43 год.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БАРХАН-АВТО» (далі по тексту – Скаржник) подало свою тендерну пропозицію для участі у процедурі закупівлі № UA-2021-01-25-010651-b відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Всього для участі у закупівлі, подано ТРИ пропозиції від учасників:
№1 – Скаржника
№2 – ТОВ "ГАРМОНІЯ-2017"
№3 – ТОВ "ЛЮКС-СНАБ".
Абзацом 3 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зі змінами (далі - Закон), визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Про порушення своїх прав унаслідок прийняття Замовником неправомірного, на думку Скаржника, рішення Скаржник дізнався 12 березня 2021 року. Замовником цією датою оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій без дати та без номера, в якому зазначено інформацію про відхилення тендерної пропозиції Скаржника згідно зі статтею 31 Закону на підставі того, що Скаржник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: Відповідно до протоколу розгляду від 12.03.2021 №80. Підчас розгляду файлів тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАРХАН-АВТО», членами тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, встановлено наступне. Відповідно до протоколу тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради від 11.03.2021 №73, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАРХАН-АВТО» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому замовник повинен розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно ч. 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На підставі вищевикладеного Замовником 11.03.2021 14:20 год. розміщено повідомлення з вимогою про усунення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАРХАН-АВТО» невідповідностей, кінцева дата та час усунення невідповідностей 12.03.2021 14:20 год. У встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАРХАН-АВТО» виправило невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель. Згідно ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник розглядає тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАРХАН-АВТО» з урахуванням виправлення ним виявлених невідповідностей. За результатом розгляду членами тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, встановлено наступне.
1. Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, шляхом завантаження учасником необхідних документів, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником та наданих сторонніми підприємствами чи установами, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі: …- гарантійний лист про надання згоди учасника стосовно терміну відстрочки платежів до 60 календарних днів, за договором укладеним за результатами даної процедури закупівлі;…». У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАРХАН-АВТО» відсутній гарантійний лист про надання згоди учасника стосовно терміну відстрочки платежів до 60 календарних днів, за договором укладеним за результатами даної процедури закупівлі. Відповідно до абз.2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства в цій частині. Враховуючи вищенаведене, керуючись абз.2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАРХАН-АВТО» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, тендерна пропозиція цього учасника підлягає відхиленню та недопущенню до аукціону.
Ознайомившись із текстом протоколу розгляду тендерних пропозицій, завантаженого 12.03.2021, та підставою відхилення тендерної пропозиції Скаржник не погоджується з викладеним із наступних причин.
Як зазначено у протоколі розгляду тендерних пропозицій, завантаженого 12.03.2021, тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам п.1 розділу ІІІ тендерної документації у зв’язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про надання згоди учасника стосовно терміну відстрочки платежів до 60 календарних днів, за договором укладеним за результатами даної процедури закупівлі.
Слід зазначити, що викладене не відповідає дійсності, оскільки відповідний гарантійний лист, що вимагався, завантажено у складі тендерної пропозиції, а саме: Файл «7. Гарантійні листи.rar» → папка з файлами «7. Гарантійні листи» → файл у форматі PDF «5 Гарантійний лист щодо терміну відстрочки платежів», завантажений 24 лютого 2021 о 13:53.
Виходячи з викладеного, тендерна пропозиція Скаржника в повному обсязі відповідає умовам та вимогам тендерної документації Замовника.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним та надуманим, чим порушено, окрім законних прав Скаржника як учасника торгів, кілька принципів проведення публічних закупівель, викладених у частині 1 статті 5 Закону, а саме - недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, Скаржник - Товариство з обмеженою відповідальністю «БАРХАН-АВТО», вимагає:
1) прийняти Скаргу до розгляду;
2) прийняти рішення про наявність порушення при проведенні процедури закупівлі в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника;
3) зобов’язати Замовника усунути виявлені порушення шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БАРХАН-АВТО» (протокол розгляду тендерних пропозицій без дати та без номера, опублікований 12.03.2021) та допустити тендерну пропозицію ТОВ «БАРХАН-АВТО» до аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2021 11:46
рішення від 17.03.2021№5228+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 11:46
інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2021 №6174.pdf
Дата публікації: 29 березня 2021 19:10
рішення від 26.03.2021№6174.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 21:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до протоколу замовника №100 від 08.04.2021 рішення АМКУ №6174-р/пк-пз від 26.03.2021 виконано в повному обсязі.
Дата виконання рішення замовником: 09 квітня 2021 13:05
Номер скарги: UA-2021-01-25-010651-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЮКС-СНАБ", Код ЄДРПОУ:39459279
Дата подання: 16 березня 2021 15:17
Дата подання: 16 березня 2021 15:17
Неправмірне відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-СНАБ"
Скарга
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Замовником – Управління освіти Енергодарської міської ради, було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2021-01-25-010651-b предметом закупівлі є ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти) CPV: 55510000-8 Canteen services (the organization of hot meals in educational establishments institution of general secondary education).
ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та відповідно до Тендерної документації Замовника подало свою тендерну пропозицію.
Вважаємо, що під час проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою Замовник прийняв низку незаконних рішень, чим порушив Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), недотримався вимог частини першої статті 5 Закону Закон), що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо дискваліфікації нашої тендерної пропозиції, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2021 та вважаємо їх безпідставними, незаконними і такими, що порушують наші права та законні інтереси виходячи з наступного:
Так, у вищезазначеному протоколі розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2021, Замовник зазначає, що:
«Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Відповідно до протоколу розгляду від 12.03.2021 №80. Підчас розгляду файлів тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ», членами тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради встановлено наступне. Відповідно до протоколу тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради від 11.03.2021 №75, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому замовник повинен розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно ч. 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На підставі вищевикладеного Замовником 11.03.2021 14:31 год. розміщено повідомлення з вимогою про усунення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАРХАН-АВТО» невідповідностей, кінцева дата та час усунення невідповідностей 12.03.2021 14:31 год. У встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» виправило невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель. Згідно ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник розглядає тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» з урахуванням виправлення ним виявлених невідповідностей. За результатом розгляду членами тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, встановлено наступне. 1. Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, шляхом завантаження учасником необхідних документів, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником та наданих сторонніми підприємствами чи установами, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі: …- сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати подання Учасником своєї пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку складену ним в довільній формі про банківські установи, в яких він обслуговується, або є клієнтом Учасник, або має рахунки;…». Таким чином, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку довільної форми про банківські установи, в яких обслуговується або є клієнтом Учасник, або має рахунки;…». Банківський рахунок — рахунок, на якому обліковуються власні кошти, вимоги, зобов'язання банку стосовно його клієнтів і контрагентів та які дають можливість здійснювати переказ коштів за допомогою банківських платіжних інструментів. У п.1 розділу ІІІ тендерної документації в цій частині, замовником не вказано, що дана вимога стосується лише рахунків для здійснення господарської діяльності або поточних рахунків. Учаснику потрібно надати у складі своєї тендерної пропозиції сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, яка містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» надані видані йому документи, а саме: електронна банківська гарантія №1187-21 від 19.02.2021 видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК АЛЬЯНС», отже учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» обслуговується або є клієнтом АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК АЛЬЯНС». У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» надана довідка про банківські установи, в яких він обслуговується, або є клієнтом Учасник, або має рахунки, без зазначення того, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» обслуговується або є клієнтом АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК АЛЬЯНС». Відповідно до абз.2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства в цій частині. Враховуючи вищенаведене, керуючись абз.2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, тендерна пропозиція цього учасника підлягає відхиленню та недопущенню до аукціону».
Вивчивши оголошення про проведення даної процедури та ознайомившись з тендерною документацією Скаржником встановлено:
Відповідно до вимог розділу 3 тендерної документації замовника учасник повинен надати:
…- сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, містить інформацію про наявність рахунку (ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (ки) повинна (і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати подання Учасником своєї пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку складену ним в довільній формі про банківські установи, в яких він обслуговується, або є клієнтом Учасник, або має рахунки;…».
На виконання вищезазначеного пункту, у складі тендерної пропозиції Скаржник, надає довідку від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК АЛЬЯНС» за №02-66-БТ від 24.02.2021 (архівна папка - інші документи.rar → папка – інші документи →файл – дов.відс заборг.pdf), де зазначено
«…, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮКС-СНАБ», ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 39459279 станом на дату надання цієї довідки відсутні відкриті поточні рахунки в Банку.
Станом на дату надання цієї довідки відсутня будь-яка заборгованість за кредитами та позиками перед АТ «БАНК АЛЬЯНС».»,
тобто Скаржник, як учасник торгів, не є клієнтом вищезазначеного Банку, через відсутність відкритих рахунків». У зв’язку з чим, Скаржником й не було зазначено інформації стосовно відкритих рахунків у АТ «БАНК АЛЬЯНС» у довідці (архівна папка - інші документи.rar → папка – інші документи →файл – 4.довідка щодо рахунків.pdf) складеній у довільній формі про банківські установи, в яких учасник обслуговується або є клієнтом, або має рахунки. Оскільки, виходячи зі змісту абзацу восьмого пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовник вимагав надати таку довідку про банківські установи, у випадках, якщо учасник обслуговується АБО є клієнтом, АБО має рахунки в таких банківських установах. Тобто, учасник мав надати інформацію стосовно будь-якого одного із критеріїв, що вимагалися Замовником.
Також, у зв’язку з відхиленням нашої тендерної пропозиції, Скаржник повторно звернувся до АТ «БАНК АЛЬЯНС» за підтвердженням раніше наданої інформації, яка була відображена у складі нашої тендерної пропозиції. Виходячи зі змісту даної довідки, АТ «БАНК АЛЬЯНС» повторно підтверджує, що Скаржник не є клієнтом даного Банку та наголошує, що під час видачі банківської гарантії рахунки не відкриваються. Довідка за №02-91-БТ від 15.03.2021 року додається до скарги.
Отже, з огляду на вищевикладене, Скаржник виконав всі умови тендерної документації Замовника у повному обсязі.
Відповідно до вищезазначеного та зі змісту ст. 5 Закону з метою дотримання добросовісної конкуренції серед учасників, недопущення дискримінації учасників та здійснення об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій вимагаємо переглянути рішення щодо відхилення ТОВ «ЛЮКС-СНАБ» через відсутність підстав.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Управління освіти Енергодарської міської ради скасувати рішення тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2021 - неправомірного та необґрунтованого відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов’язати Управління освіти Енергодарської міської ради повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію Скаржника та допустити до аукціону через відсутність підстав для відхилення.
Додатки:
1. Довідка за №02-91-БТ від 15.03.2021 року від АТ «БАНК АЛЬЯНС».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2021 18:06
рішення від 18.03.2021 № 5360 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 18:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2021 № 6291.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 16:29
рішення від 29.03.2021 № 6291.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 19:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до протоколу замовника №101 від 08.04.2021 рішення АМКУ №6291-р/пк-пз від 29.03.2021 виконано в повному обсязі.
Дата виконання рішення замовником: 09 квітня 2021 13:07
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 квітня 2021
Найменування: | Управління освіти Енергодарської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20520150 |
Місцезнаходження: | 71503, Україна, Запорізька область обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАРХАН-АВТО" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2021 14:20
|
ТОВ "ГАРМОНІЯ-2017" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2021 14:25
|
ТОВ "ЛЮКС-СНАБ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2021 14:31
|
ТОВ "БАРХАН-АВТО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЛЮКС-СНАБ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАРХАН-АВТО" |
7 750 823,22
UAH
|
3 521 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЮКС-СНАБ" |
7 695 693,60
UAH
|
6 051 416,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАРМОНІЯ-2017" |
7 747 756,52
UAH
|
7 633 462,62
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАРХАН-АВТО" #23787238 |
Рішення скасоване |
3 521 400,00
UAH
|
06 травня 2021 15:09
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 квітня 2021 00:00
|
ТОВ "БАРХАН-АВТО" #23787238 |
Відхилено |
3 521 400,00
UAH
|
11 травня 2021 09:59
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 травня 2021 00:00
|
ТОВ "ЛЮКС-СНАБ" #39459279 |
Переможець |
6 051 416,00
UAH
|
11 травня 2021 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 16:08
|
Додаткова угода про припинення дії договору | укладений |
21 лютого 2022 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 16:01
|
Додаткова угода 8 до 148-21.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 10:43
|
Додаткова угода 7 до 148-21.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:39
|
Додаткова угода 6 до 148-21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 16:51
|
Додаткова угода 5 до 148-21.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 17:08
|
Додаткова угода 4 до 148-21.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2021 10:33
|
Додаткова угода 3 до договору 148-21.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2021 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 14:45
|
Додаткова угода 2 до 148-21.pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 15:20
|
Додаткова угода 1 до 148-21.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 13:15
|
Договір | укладений |
01 червня 2021 13:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп.4 п. 10.1 Договору, Сторони домовились зменшити суму договору на 2 914 373, 82 грн. (два мільйони дев’ятсот чотирнадцять тисяч триста сімдесят три гривні 82 копійки) у зв’язку з чим: п. 3.1. договору викласти в новій редакції: «Загальна сума Договору складає 3 137 042,18 грн. без ПДВ (три мільйони сто тридцять сім тисяч сорок дві гривні 18 копійок). Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 148-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з тим, що оприлюднення Додаткових угод про внесення змін до договору з інших причин, крім встановлених частиною 5 статті 41 Закону, функціоналом електронного майданчику не передбачено, а Замовник вважає за необхідне оприлюднення всіх, без виключення, змін до договору (Додаткових угод), у відповідності до статті 10 Закону, з метою оприлюднення на електронному майданчику додаткової угоди №2 від 01.06.2021 про скасування додаткової угоди №1 від 31.05.2021, замовником обраний пункт 7 ч.5 ст.41 Закону. |
Номер договору про закупівлю: | 148-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп.4 п. 10.1 Договору, Сторони домовились зменшити суму договору. |
Номер договору про закупівлю: | 148-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп.4 п. 10.1 Договору, Сторони домовились змінити суму договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг), див. доданий файл Додаткової угоди №4 від 04.10.2021. |
Номер договору про закупівлю: | 148-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп.4 п. 10.1 Договору, у зв’язку з проведенням освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти міста Енергодара із застосуванням технологій дистанційного навчання, Сторони домовились зменшити суму договору (див. доданий файл Додаткової угоди №5 від 18.11.2021). |
Номер договору про закупівлю: | 148-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст. 41, п.8 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 ЦК України, пп.8 п.10.1 Договору, Сторони домовились продовжити термін дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, по 01.03.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 148-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з тим, що функціоналом електронного майданчику не передбачено відображення випадку зміни істотних умов договору відповідно до п.8 ч. 5 ст.41Закону України «Про публічні закупівлі»: зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення оприлюднення Додаткової угоди №7 від 17.01.2022 до договору №148-21 від 31.05.2021 замовником обраний п.7 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 148-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, пп.4 п. 10.1 Договору, Сторони домовились зменшити суму цього договору у 2022 році на 94 760,80 грн. та у зв’язку з повним виконанням умов договору Сторони досягли згоди припинити дію цього договору. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті за надані послуги. |
Номер договору про закупівлю: | 148-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 травня 2021 — 01 березня 2022 |
Сума оплати за договором: |
3 161 993,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до Додаткової угоди №8 від 17.02.2022 до договору №148-21 від 31.05.2021, договір з 17.02.2022 вважається таким, що виконаний в повному обсязі та припинив свою дію. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті за надані послуги. |