Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
металоконструкції: Кронштейн з хомутом,кронштейн,оголовок,траверса
Очікувана вартість
1 537 000,00 UAH
UA-2021-01-25-010584-b ● 00f3579bb464486cbf962bf139662e93
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ Прикарпаттяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131564 |
Місцезнаходження: | 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
Контактна особа: |
Костюк Василь Васильович +380342594336 Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2021 12:55 |
Очікувана вартість: | 1 537 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Код за ДК 021:2015 -44210000-5 Конструкції та їх частини. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська . Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: надається одночасно з поданням тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
кронштейн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212000-9 — Конструкційні вироби та їх частини, крім збірних споруд
50 шт
кронштейн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212000-9 — Конструкційні вироби та їх частини, крім збірних споруд
150 шт
кронштейн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
30 шт
оголовок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212000-9 — Конструкційні вироби та їх частини, крім збірних споруд
50 шт
траверса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212000-9 — Конструкційні вироби та їх частини, крім збірних споруд
50 шт
траверса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212000-9 — Конструкційні вироби та їх частини, крім збірних споруд
10 шт
траверса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212000-9 — Конструкційні вироби та їх частини, крім збірних споруд
300 шт
траверса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212000-9 — Конструкційні вироби та їх частини, крім збірних споруд
2000 шт
траверса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212000-9 — Конструкційні вироби та їх частини, крім збірних споруд
15 шт
траверса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212000-9 — Конструкційні вироби та їх частини, крім збірних споруд
200 шт
траверса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212000-9 — Конструкційні вироби та їх частини, крім збірних споруд
25 шт
траверса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212000-9 — Конструкційні вироби та їх частини, крім збірних споруд
300 шт
хомут
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212000-9 — Конструкційні вироби та їх частини, крім збірних споруд
300 шт
хомут
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212000-9 — Конструкційні вироби та їх частини, крім збірних споруд
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом _60_ календарних днів з моменту поставки товарів. У випадку наявності вільних коштів Покупець залишає за собою право здійснювати згідно даного Договору авансові платежі. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2021 18:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 18:23 |
ТД траверзинова 22.01.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-25-010584-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МГК-Черкаси", Код ЄДРПОУ:37106104
Дата подання: 03 березня 2021 12:15
ОСКАРЖЕННЯ ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ № 139/3 від 26 лютого 2021 року
За результатом аукціону пропозиція ТОВ "НВК ЛЬВІВСЬКИЙ ТРАНСФОРМАТОРНИЙ ЗАВОД" виявилася найнижчою серед учасників. За результатом розгляду Замовником пропозиції даного учасника 22 лютого 2021 р. була відхилена. А вже 26 лютого 2021 р. майже в один час було відхиллено пропозиції всіх інших учасників, в тому числі ТОВ «МГК - ЧЕРКАСИ».
Підставою для подання даної вимоги є те, що рішення Замовника є незаконним та передчасним для застосування Замовником п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закону) як підстави для скасування закупівлі.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
В обґрунтуванні рішення про дискваліфікацію Замовником зазначено наступні обставини, що вказують на невідповідність статті 16 Закону, зокрема кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» з урахуванням вимог зазначених в Тендерній документації (п.8 р.3 ТД):
1. У листі-відгуку № 68/09-007864 від 09.02.2021р. зазначив про виконання договору № 4421/86816 від 21.09.2020р. та договору № 4421/87502 від 16.10.20р., який не зазначений у довідці. Тобто, учасник не підтвердив факт виконання договору листом відгукам замовника № 83278 від 01.04.2020р.
2. Надано видаткові накладні, що підтверджують факт поставки за 4 аналогічними договорами по 1900 шт. з відсутніми з зазначеними даними згідно ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. №996-XIV.
Обґрунтування щодо першої обставини:
Частиною 16 ст. 29 Закону передбачено:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.»
З огляду на зазначену норму та виявлені невідповідності, Замовник перш ніж прийняти рішення про дискваліфікацію, мав надати ТОВ «МГК ЧЕРКАСИ» повідомлення про усунення недоліків в виявленій документації. При цьому ТОВ «МГК ЧЕРКАСИ» могло усунути даний недолік в підтвердження чого надаємо разом з даною вимогою Лист-відгук № 68/09-007865 від 09.02.2021 р. наданий АТ «Херсонобленерго», що підтверджує факт виконання договору № 83278 від 01.04.2020 р. та відсутність підстав для дискваліфікації Учасника.
Обґрунтування щодо другої підстави (щодо недоліків пов’язаних з видатковими накладними):
Частиною 2 Статті 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. №996-XIV. Передбачено наступне:
Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України:
1. назву документа (форми);
2. дату складання;
3. назву підприємства, від імені якого складено документ;
4. зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
5. посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
6. особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
ТОВ «МГК ЧЕРКАСИ» для підтвердження факту виконання аналогічних договорів, з урахуванням вимог поняття аналогічного договору згідно тендерної документації, надав разом з тендерною пропозицією чотири договори укладених з АТ «Херсонобленерго» згідно яких було поставлено аналогічна продукція «Траверса» в кількості не менше 1900 шт. по кожному договору.
Згідно додатків №4 зазначених договорів (вказані додатки згідно умов договорів є невід’ємними частинами) визначено осіб, які уповноважені на приймання продукції від імені АТ «Херсонобленерго» з особистим підписом такої особи. Саме даним документом визначено параметри ідентифікації особи, що бере в господарській операції при поставці продукції за договорами. І такою особою з боку АТ «Херсонобленерго» було визначено Волошин О.М.
З огляду на те що підписи у видаткових накладних № 380 від 31.07.20р. та № 284 від 16.11.20р. співпадають з підписами в додатках № 4 договорів вказує на можливість ідентифікувати особу, що бере участь в господарскій операції, а тому відповідно абзацу 3 ч.2 ст 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. №996-XIV господарська операція за таким документом є дійсною і не може ставитись під сумнів. При цьому в протокольному рішенні Замовник вказує прізвище особи, що підприємством уповноважено на прийом продукції саме Волошин О.М., а отже вказує на те що Замовник сам ідентифікував особу, що здійснила прийом продукції. А твердження, що вказана особа Волошин О.М. є працівником ТОВ «МГК ЧЕРКАСИ» лише засвідчує факт неналежного огляду наданих учасником документів та необґрунтованість прийнятого рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «МГК ЧЕРКАСИ».
Додатково звертаємо увагу, що Стаття 44 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює відповідальність за порушення вимог цього Закону та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Частиною 2 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення передбачено відповідальність для службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) в розмірі від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, зокрема за :
- невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону;
- відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення);
- укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі;
З огляду на зазначене та зважаючи на передчасність та незаконність застосування п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» як підстави для скасування закупівлі, -
Просимо:
Скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» щодо розгляду пропозиції учасника відкритих торгів № 139/3 від 26 лютого 2021 року, Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-25-010584-b та визнати ТОВ «МГК ЧЕРКАСИ» переможцем.
Додаток:
1.Лист – відгук АТ «Херсонобленерго» № 68/09-007865 від 09.02 2021 р. про факт виконання договору № 83278 від 01.04.2020 р.
Розгорнути
Згорнути
Підставою для подання даної вимоги є те, що рішення Замовника є незаконним та передчасним для застосування Замовником п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закону) як підстави для скасування закупівлі.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
В обґрунтуванні рішення про дискваліфікацію Замовником зазначено наступні обставини, що вказують на невідповідність статті 16 Закону, зокрема кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» з урахуванням вимог зазначених в Тендерній документації (п.8 р.3 ТД):
1. У листі-відгуку № 68/09-007864 від 09.02.2021р. зазначив про виконання договору № 4421/86816 від 21.09.2020р. та договору № 4421/87502 від 16.10.20р., який не зазначений у довідці. Тобто, учасник не підтвердив факт виконання договору листом відгукам замовника № 83278 від 01.04.2020р.
2. Надано видаткові накладні, що підтверджують факт поставки за 4 аналогічними договорами по 1900 шт. з відсутніми з зазначеними даними згідно ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. №996-XIV.
Обґрунтування щодо першої обставини:
Частиною 16 ст. 29 Закону передбачено:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.»
З огляду на зазначену норму та виявлені невідповідності, Замовник перш ніж прийняти рішення про дискваліфікацію, мав надати ТОВ «МГК ЧЕРКАСИ» повідомлення про усунення недоліків в виявленій документації. При цьому ТОВ «МГК ЧЕРКАСИ» могло усунути даний недолік в підтвердження чого надаємо разом з даною вимогою Лист-відгук № 68/09-007865 від 09.02.2021 р. наданий АТ «Херсонобленерго», що підтверджує факт виконання договору № 83278 від 01.04.2020 р. та відсутність підстав для дискваліфікації Учасника.
Обґрунтування щодо другої підстави (щодо недоліків пов’язаних з видатковими накладними):
Частиною 2 Статті 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. №996-XIV. Передбачено наступне:
Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України:
1. назву документа (форми);
2. дату складання;
3. назву підприємства, від імені якого складено документ;
4. зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
5. посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
6. особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
ТОВ «МГК ЧЕРКАСИ» для підтвердження факту виконання аналогічних договорів, з урахуванням вимог поняття аналогічного договору згідно тендерної документації, надав разом з тендерною пропозицією чотири договори укладених з АТ «Херсонобленерго» згідно яких було поставлено аналогічна продукція «Траверса» в кількості не менше 1900 шт. по кожному договору.
Згідно додатків №4 зазначених договорів (вказані додатки згідно умов договорів є невід’ємними частинами) визначено осіб, які уповноважені на приймання продукції від імені АТ «Херсонобленерго» з особистим підписом такої особи. Саме даним документом визначено параметри ідентифікації особи, що бере в господарській операції при поставці продукції за договорами. І такою особою з боку АТ «Херсонобленерго» було визначено Волошин О.М.
З огляду на те що підписи у видаткових накладних № 380 від 31.07.20р. та № 284 від 16.11.20р. співпадають з підписами в додатках № 4 договорів вказує на можливість ідентифікувати особу, що бере участь в господарскій операції, а тому відповідно абзацу 3 ч.2 ст 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. №996-XIV господарська операція за таким документом є дійсною і не може ставитись під сумнів. При цьому в протокольному рішенні Замовник вказує прізвище особи, що підприємством уповноважено на прийом продукції саме Волошин О.М., а отже вказує на те що Замовник сам ідентифікував особу, що здійснила прийом продукції. А твердження, що вказана особа Волошин О.М. є працівником ТОВ «МГК ЧЕРКАСИ» лише засвідчує факт неналежного огляду наданих учасником документів та необґрунтованість прийнятого рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «МГК ЧЕРКАСИ».
Додатково звертаємо увагу, що Стаття 44 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює відповідальність за порушення вимог цього Закону та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Частиною 2 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення передбачено відповідальність для службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) в розмірі від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, зокрема за :
- невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону;
- відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення);
- укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі;
З огляду на зазначене та зважаючи на передчасність та незаконність застосування п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» як підстави для скасування закупівлі, -
Просимо:
Скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» щодо розгляду пропозиції учасника відкритих торгів № 139/3 від 26 лютого 2021 року, Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-25-010584-b та визнати ТОВ «МГК ЧЕРКАСИ» переможцем.
Додаток:
1.Лист – відгук АТ «Херсонобленерго» № 68/09-007865 від 09.02 2021 р. про факт виконання договору № 83278 від 01.04.2020 р.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2021 12:39
Документи додані у вкладеному файлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК ЛЬВІВСЬКИЙ ТРАНСФОРМАТОРНИЙ ЗАВОД" |
1 108 248,00
UAH з ПДВ
|
971 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРАТ "ЗАВОД "НЕВА" |
1 270 800,00
UAH з ПДВ
|
971 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МГК-Черкаси" |
1 288 830,00
UAH з ПДВ
|
971 991,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
1 289 096,82
UAH з ПДВ
|
979 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ" |
1 278 452,46
UAH з ПДВ
|
1 278 452,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП АЛЬФА ЕНЕРГО ГРУП |
1 532 820,00
UAH з ПДВ
|
1 532 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАНОМ УКРАЇНА" |
1 536 400,00
UAH з ПДВ
|
1 536 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВК ЛЬВІВСЬКИЙ ТРАНСФОРМАТОРНИЙ ЗАВОД" #39225094 |
Відхилено |
971 900,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 18:21
|
ПРАТ "ЗАВОД "НЕВА" #14307972 |
Відхилено |
971 990,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 16:30
|
ТОВ "МГК-Черкаси" #37106104 |
Відхилено |
971 991,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 16:32
|
ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #39881694 |
Відхилено |
979 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 16:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ" #42474873 |
Відхилено |
1 278 452,46
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 16:36
|
ПП АЛЬФА ЕНЕРГО ГРУП #34418112 |
Відхилено |
1 532 820,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 16:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАНОМ УКРАЇНА" #36856796 |
Відхилено |
1 536 400,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 16:41
|
Інформація про відміну
Дата відміни
26 лютого 2021 16:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі