Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання пісок
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-01-25-010476-b 20297a6b2aa742c9af9998c4a9fbe69e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Добровольська Аліна Вадимівна

+380981086366 kpkkp_v@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комбінат комунальних підприємств м.Василькова
Код ЄДРПОУ: 37627469
Місцезнаходження: 08600, Україна , Київська обл., Васильків, вул. Гоголя, 32
Контактна особа: Добровольська Аліна Вадимівна
+380981086366
kpkkp_v@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
В зв’язку з погодними умовами, які склались на території України в тому числі по Києву та Київській області, а саме ожеледиця та дощові опади при мінусовій температурі, що призвело до великої кількості травмувань громадян, ускладнень руху транспорту на окремих ділянках доріг та вулиць в грудні 2020 року, нами КП «ККП м.Василькова» було оголошено та проведено переговорну (скорочену) скорочену процедуру. Надзвичайна ситуація – поручення нормальних умов життя і діяльності людей на об’єктах або територіях, спричинене аварією, катастрофою,епідемією, стихійним лихом, епізоотією, епіфітотією, великою пожежею, застосуванням засобів ураження, що призвели або можуть призвести до людських і матеріальних втрат. Реагування на надзвичайні ситуації техногенного або природного характеру – скоординовані дії підрозділів єдиної державної системи щодо реалізації планів локалізації та ліквідації аварії (катастрофи), уточнених в умовах конкретного виду та рівня надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру, з метою надання невідкладної допомоги потерпілим, усунення загрози життю та здоров’ю людей, а також рятувальникам у разі необхідності. В зав’язку з вище викладеним за цей період, було використано майже всі запаси суміші для посипки доріг. В зв’язку з початком року і новим фінансування, тендерну процедуру відкритих торгів ми не встигаємо провести, промоніторивши ціни на ринку, ми обрали най вигідніші варіанти для закупівлі виготовлення суміші, а саме солі, піску, гран.відсіву. Також в січні 2021 року з 10.01.2021 року на території України та Київської області, в тому числі і у місці Василькові були значні опади снігу, морози, та температура повітря, як досягала до -25 Со. в цей період, в середньому використовувалось 270 тонн суміші. На 19.01.2021 р. на підприємстві, залишок суміші для посипки доріг _______________, цього вистачає на ___________ посипки, так як в хороший погодній день, без опадів та ожеледиці, приблизна кількість використання суміші _______________ . Згідно гідрометцентру, та погоди виставленої на ближні періоди, без посипки доріг не обійтись. В зв’язку з цим, нами було вирішено невідкладно провести переговорну (скорочену) процедуру закупівлі, так як ми не можемо без посипки доріг лишити місто, бо це може призвести до великих травмувань громадян, значних аварій на дорозі, ускладнень руху транспорту на окремих ділянках доріг та вулиць. ВИРІШЕНО: З метою уникнення травматизму та аварійних ситуацій на дорогах вирішено: закупити невідкладно суміші для посипки доріг та тротуарів. (сіль, відсів, пісок) Згідно ст..40 п.3. якщо замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків, надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2021 10:48
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


(для посипки доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
666.67 доза
Ціна за одиницю: 150000UAH з ПДВ
Придбання пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08600, Україна, Київська область, Васильків, вул. Гоголя, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

26 січня 2021 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 18:04
Договір на покупку піска.doc
25 січня 2021 18:04
оголошення.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІНД ОФ ЧЕНЖЬ"
#42573431
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 10:48

Документи

26 січня 2021 10:48
Електронний підпис
26 січня 2021 10:46
протокол УП

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 10:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІНД ОФ ЧЕНЖЬ"
#42573431
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2021 10:48
Електронний підпис
26 січня 2021 10:46
протокол УП

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 12:41
протокол УО укладений
09 лютого 2021 12:27
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 08:40
підписаний договір укладений
04 лютого 2021 08:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання пісок 666.67 доза 150 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 000,00 UAH)