Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (Універсальна послуга)
Очікувана вартість
455 400,00 UAH
UA-2021-01-25-010353-b 0369098969af47c6925a24daac534753
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Максимівна Пирогівська

+380966525685 mp.poryadok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОРЯДОК"
Код ЄДРПОУ: 32808555
Вебсайт: http://melpodilska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 48751, Україна , Тернопільська обл., смт Мельниця-Подільська, вул. І. Франка, 23
Контактна особа: Галина Максимівна Пирогівська
+380966525685
mp.poryadok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно ч. 2 ст. 63 Закону України "Про ринок електричної енергії" «У межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг». На території місцезнаходження об’єктів Замовника таким єдиним постачальником універсальних послуг є ТОВ “Тернопільелектропостач» яке отримало відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електроенергії,виданої Постановою НКРЕКП №429 від14.06.2018р. ,а функції з розподілу електроенергії виконує ВАТ «Тернопільобленерго», яке на офіційному вебсайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua), в зведеному переліку природних монополій, станом на 30.11.2020 є суб’єктом господарювання щодо розподілу електричної енергії на території Тернопільської області.
Щодо закупівлі електроенергії, Підставою проведення переговорної процедури є ч.2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме "відсутність конкуренції з технічних причин" (роботи, товари чи послуги через будь-які обґрунтовані та підтверджені технічні причини, в тому числі встановленні законодавством, можуть бути виконані, поставленні чи наданні виключно певним суб'єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи.). Тому нами, для забезпечення функціонування наших об’єктів,буде проведено переговорну процедур з ТОВ « Тернопільелектропостач».



Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 17:52
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116337 кіловат-година
Електрична енергія (Універсальна послуга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48751, Україна, Тернопільська область, Мельниця-Подільська, Івана Франка, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 8 Календарні 100

Тендерна документація

25 січня 2021 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 17:47
Намір укласти договір.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-31-000032 ● db406cff7efb4696b587d5a00dd34d50
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2021 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
31.03.2021 № 222
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 31.03.2021 №222
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-01-25-010353-b від 25.01.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-01 14:36:49

Запит про надання пояснення

В межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія (Універсальна послуга)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-25-010353-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
1. З яких підстав умовою для застосування переговорної процедури UA-2021-01-25-010353-b обрано пункт 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин), в той час, коли існує вільний ринок постачальників електроенергії.
2. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
У зв’язку з чим, прошу пояснити, чому в повідомленні про намір укласти договір не зазначено посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відсутність посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи фактично не підтверджує настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі внаслідок відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-05 19:09:54

Відповідь на звернення

Комунальне підприємство є малим непобутовим споживачем, і купує електричну енергію для власного споживання, електроточки якого приєднанні до електричних мереж з потужністю 30 кВт і менше.
Додаток №4 до Договору №191 від 01.02.2021 року, про постачання електричної енергії постачальником УП додається.
Додаток №2а, №2 до договору №191 від 24.01.2019 року, споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Ваш висновок від 08 квітня 2021 року за результатами проведеного моніторингу в сфері державних закупівель, повідомляємо: підприємством вжито заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема: згідно додаткової угоди №02 від 13.04.2021 року (додається) за згодою двох сторін з 13.04.2021 року розірвано договір №191 від 01.02.2021 року про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг.

2021-04-14 17:06:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто.

2021-04-19 13:21:41

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ"
#42145798
Переможець 455 400,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 17:52

Документи

25 січня 2021 17:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 17:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ"
#42145798
455 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2021 17:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 17:25
skan dod ygoda 2.pdf укладений
14 квітня 2021 17:24
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 19:22
Договір 191.pdf укладений
01 лютого 2021 19:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 90 437,62
UAH (в тому числі ПДВ 15 072,94 UAH)