Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 09120000-6 «Газове паливо» (Природний газ)
Очікувана вартість
355 320,00 UAH
UA-2021-01-25-009613-b ● cabf016cfc3941a7b4ed4b8751bb0a9e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПТУ № 46 с. Лазірки |
Код ЄДРПОУ: | 02546938 |
Місцезнаходження: | 37710, Україна , Полтавська обл., с. Лазірки, вул. Центральна, буд. 30 |
Контактна особа: |
Наталія Бас +380963034905 sptu_46@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2021 13:08 |
Очікувана вартість: | 355 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 553,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10659.6 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37710, Україна, Полтавська область, села Лазірки, Центральна,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 11:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 16:52 |
ПТУ № 46 с. Лазірки ТД природний газ на 2021 рік.docx |
26 січня 2021 11:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 січня 2021 16:52 |
ПТУ № 46 с. Лазірки ТД природний газ на 2021 рік.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-25-009613-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38983870
Дата подання: 27 січня 2021 09:12
вимога
У тендерній документації встановлено, що Учасники повинні надати : Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 та міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу.
……Вважаємо ці умови ТД протиправними виходячи з наступного.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання відповідних Сертифікатів, Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому, одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Тому, можемо стверджувати, що у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого він лобіює, і при чому, це робиться без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно, як вбачається, на власному бажанні.
Отже, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель.
Крім цього, для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно великі затратити і тривалий час, хоч згідно законодавства отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників.
Отже, дана умова прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ще раз звертаємо увагу на недоречність такої вимоги, зокрема, частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації.
Пунктом 01 Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, що система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.
Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не її обов’язок.
І ці вимоги Замовника обмежують коло учасників безпосередньо пов'язаними з предметом закупівлі, що обмежує кількість учасників Процедури закупівлі та права інших учасників, у тому числі, Заявника на участь у Процедурі закупівлі (дану позицію підтримує АМКУ у рішенні № 303-р/пк-ск від 19.02.2016).
Таким чином, просимо змінити умови ТД.
Розгорнути
Згорнути
……Вважаємо ці умови ТД протиправними виходячи з наступного.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання відповідних Сертифікатів, Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому, одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Тому, можемо стверджувати, що у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого він лобіює, і при чому, це робиться без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно, як вбачається, на власному бажанні.
Отже, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель.
Крім цього, для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно великі затратити і тривалий час, хоч згідно законодавства отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників.
Отже, дана умова прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ще раз звертаємо увагу на недоречність такої вимоги, зокрема, частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації.
Пунктом 01 Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, що система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.
Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не її обов’язок.
І ці вимоги Замовника обмежують коло учасників безпосередньо пов'язаними з предметом закупівлі, що обмежує кількість учасників Процедури закупівлі та права інших учасників, у тому числі, Заявника на участь у Процедурі закупівлі (дану позицію підтримує АМКУ у рішенні № 303-р/пк-ск від 19.02.2016).
Таким чином, просимо змінити умови ТД.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2021 14:41
Шановний Учаснику на ваше подання повідомляємо, що тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – Закон. Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників. Замовник згідно вимог Закону, не зобов’язаний на догоду будь-якого потенційного Учаснику, вносити зміни до тендерної документації. В той час з урахуванням листа МЕРТУ вих. № 3304-04/13647-06 від 01.04.2020 року «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель», нагадую про недопустимість зловживання Учасниками їх правами, передбаченими ст. 24 Закону.
Ваша вимога стосовно НЕОБОВ’ЯЗКОВОСТІ того чи іншого сертифікату ISO немає жодного підґрунтя та не є документально підтвердженою та обґрунтованою.
Також зазначаємо, що до проведення даної закупівлі, нами, було проведено детальний аналіз потенційних учасників газового ринку, а саме документів, які вимагаються та надаються на тендерні процедури. Повідомляємо, що 90% учасників ринку мають відповідні сертифікати, що жодним чином не є дискримінацією.
Також зазначаємо, що за бажання Учасника, він може звернутись до сертифікованого органу задля отримання даних документів, адже строк на отримання даних документів покриває термін оголошення даної закупівлі.
Також повідомляємо, що Замовник може встановлювати будь-які вимоги до документів, згідно ст.16 Закону, в рамках законності.
Отже, у відповідності до чинного Законодавства подання фінансової звітності (річної) вже є можливим, а отже, Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних Учасників та жодним чином не діє в рамках Закону.
Ваша вимога стосовно НЕОБОВ’ЯЗКОВОСТІ того чи іншого сертифікату ISO немає жодного підґрунтя та не є документально підтвердженою та обґрунтованою.
Також зазначаємо, що до проведення даної закупівлі, нами, було проведено детальний аналіз потенційних учасників газового ринку, а саме документів, які вимагаються та надаються на тендерні процедури. Повідомляємо, що 90% учасників ринку мають відповідні сертифікати, що жодним чином не є дискримінацією.
Також зазначаємо, що за бажання Учасника, він може звернутись до сертифікованого органу задля отримання даних документів, адже строк на отримання даних документів покриває термін оголошення даної закупівлі.
Також повідомляємо, що Замовник може встановлювати будь-які вимоги до документів, згідно ст.16 Закону, в рамках законності.
Отже, у відповідності до чинного Законодавства подання фінансової звітності (річної) вже є можливим, а отже, Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних Учасників та жодним чином не діє в рамках Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ" |
355 200,00
UAH з ПДВ
|
355 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗ.УА" |
355 320,00
UAH з ПДВ
|
355 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ" #43173310 |
Переможець |
355 200,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2021 11:37
|
Газ додаткова угода № 7..PDF | укладений |
06 жовтня 2021 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 09:52
|
Д.У. № 6.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2021 09:32
|
Д.У. № 5.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 11:34
|
Д.У. № 4.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 11:32
|
Д.У. № 3.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 11:28
|
Д.У. № 2.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 11:23
|
Д.У. № 1.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2021 15:07
|
47-21-ОБ.pdf | укладений |
24 лютого 2021 15:06
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 березня 2021 12:05
|
132 058,13 UAH | UA458201720344210004000008288 ПТУ №46 с.Лазірки |
UA343204780000026002924870736 ТОВ "Лубнигаз-Трейдинг" |
Оплачений |
14 квітня 2021 11:03
|
70 116,48 UAH | UA458201720344210004000008288 ПТУ №46 с.Лазірки |
UA343204780000026002924870736 ТОВ "Лубнигаз-Трейдинг" |
Оплачений |
24 травня 2021 12:19
|
5 754,24 UAH | UA458201720344210004000008288 ПТУ №46 с.Лазірки |
UA343204780000026002924870736 ТОВ "Лубнигаз-Трейдинг" |
Оплачений |
11 червня 2021 10:55
|
1 438,25 UAH | UA458201720344210004000008288 ПТУ №46 с.Лазірки |
UA343204780000026002924870736 ТОВ "Лубнигаз-Трейдинг" |
Оплачений |
08 липня 2021 12:20
|
8 483,21 UAH | UA458201720344210004000008288 ПТУ №46 с.Лазірки |
UA343204780000026002924870736 ТОВ "Лубнигаз-Трейдинг" |
Оплачений |
20 серпня 2021 11:32
|
1 413,20 UAH | UA458201720344210004000008288 ПТУ №46 с.Лазірки |
UA343204780000026002924870736 ТОВ "Лубнигаз-Трейдинг" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 47-21-ОБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 47-21-ОБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 47-21-ОБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 47-21-ОБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 47-21-ОБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 47-21-ОБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |