Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Захист від затоплення з влаштуванням системи зливової каналізації території біля будинку сільської ради в с.Карпівка Широківського району Дніпропетровської області - нове будівництво (Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Очікувана вартість
1 423 770,00 UAH
UA-2021-01-25-009198-b 51cac99e8c1c4490ba508f2ce32af139
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Тобонько

+380968275812 julia.tobonko.kr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРПІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41770082
Місцезнаходження: 53742, Україна , Дніпропетровська обл., Широківський район, село Карпівка, вул. Центральна, 97-А
Контактна особа: Юлія Тобонько
+380968275812
julia.tobonko.kr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2021 12:00
Очікувана вартість: 1 423 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 237,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7118 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно наявної потреби у закупівлі. Місцезнаходження замовника - 53742, Україна, Дніпропетровська область обл., Широківський район, село Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі -спрощена закупівля. Пропозиції готуються українською мовою.
Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Захист від затоплення з влаштуванням системи зливової каналізації території біля будинку сільської ради в с.Карпівка Широківського району Дніпропетровської області - нове будівництво (Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45232000-2 — Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи проводиться протягом протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання відповідного акту виконаних робіт, шляхом перерахунку грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Інформація про замовника: 53742, Україна, Дніпропетровська область, Широківський район, село Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пропозиції готуються українською мовою Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2021 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 16:34
Додаток 2 Перелік документів.docx
25 січня 2021 16:34
Додаток 1ТХ.docx
25 січня 2021 16:34
Додаток 4 Цінова пропозиція.docx
25 січня 2021 16:34
ОГОЛОШЕННЯ 1.docx
25 січня 2021 16:34
Додаток 3 Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 1 398 564,00
UAH з ПДВ
1 398 564,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 11:28
Електронний підпис
04 лютого 2021 20:37
Файл 3 Працівники.pdf
04 лютого 2021 20:37
Файл 13 Проект договору.pdf
04 лютого 2021 20:37
Файл 12 Статутні.pdf
04 лютого 2021 20:37
Файл 10 Субпідрядник.pdf
04 лютого 2021 20:37
Файл 7 Кошторис.pdf
04 лютого 2021 20:37
Файл 6 Інше.pdf
04 лютого 2021 20:37
Файл 1 Реестр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
Переможець 1 398 564,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 10:36

Документи

08 лютого 2021 10:36
Електронний підпис
08 лютого 2021 10:35
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2021 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
1 398 564,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2021 10:36
Електронний підпис
08 лютого 2021 10:35
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:08
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 09:28
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 березня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 14:31
дод.угода1.pdf зміни до договору
04 березня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 10:24
договір.pdf укладений
22 лютого 2021 10:24

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 березня 2021 10:35
419 569,20 UAH UA618201720344251017100019880
Виконавчий комітет Карпівської с/р
UA538201720355389117000706740
ТОВ "БУДIВЕЛЬНА IНДУСТРIЯ ГРАНДСТРОЙ"
Оплачений
21 квітня 2021 11:58
297 480,00 UAH UA618201720344251017100019880
Виконавчий комітет Карпівської с/р
UA103052990000026009010406557
ТОВ "БУДIВЕЛЬНА IНДУСТРIЯ ГРАНДСТРОЙ"
Оплачений
21 травня 2021 10:14
681 514,80 UAH UA618201720344251017100019880
Виконавчий комітет Карпівської с/р
UA103052990000026009010406557
ТОВ "БУДIВЕЛЬНА IНДУСТРIЯ ГРАНДСТРОЙ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника, Сторони домовились внести зміни до п.18 та викласти його в новій редакції: Замовник: Виконавчий комітет Карпівської сільської ради Широківського району 53742, Дніпропетровська обл., Широківський р-н, с. Карпівка, вул. Центральна, буд. 97А код ЄДРПОУ 41770082 р/р UA618201720344251017100019880 у Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Генпідрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 49081, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Мануйлівський, буд. 73 код ЄДРПОУ 42481990 р/р 37123117006740 в ДКСУ у м. Київ, МФО 820172, р/р UA153057500000026008053521833 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», МФО 305299
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до п.10. Проведення розрахунків за виконані роботи та викласти його в новій редакції: 10.1 Оплата Підряднику за виконання роботи Замовником здійснюється, відповідно до календарного графіку виконання робіт (Додаток №2), а саме: розрахунок за виконані роботи проводиться протягом протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання відповідного акту виконаних робіт, шляхом перерахунку грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. 10.2.Попередня оплата на придбання матеріалів може здійснюватися на підставі розпорядження Замовника (у разі наявності звернення Підрядника) згідно Постанови ПКМУ №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019р, 30% від річного фінансування на термін три місяці в сумі 419 569,20 грн. По закінченню тримісячного терміну не використані суми попередньої оплати повертаються на рахунок Замовника.10.3. Підрядник складає та надсилає Замовнику акт виконаних робіт у двох примірниках після фактичного виконання робіт. 10.4.Замовник повертає Виконавцю один примірник підписаного акту або надсилає Виконавцю мотивовану відмову від його підписання. 10.5.Усі платіжні документи за Договором оформляються з дотриманням вимог законодавства України.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 398 564,00
UAH (в тому числі ПДВ 233 094,00 UAH)