Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41321572 |
Місцезнаходження: | 79057, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85 |
Контактна особа: |
Шупер Олена Богданівна +380322371330 OLENA880213@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 922 800,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Тендерна документація
29 січня 2021 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 15:57 |
Проект договору РИБА.docx | |
25 січня 2021 15:57 |
ТД РИБА.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-08-000020 ● 718e37937c4e4253bbf7c64717812404
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2021 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.06.2021 № 371
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.06.2021 № 371.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-25-008216-b, 25.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо висновку. Розглянувши висновок моніторингу від 18.06.2021 року щодо закупівлі: «Риба свіжоморожена» (ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6))», у якому зазначається, що учасники: ТОВ «УКР-ГАЛИЧ» (Лот 1) та ТОВ «Ярко» (Лот 2) не відповідають встановленим у тендерній документації вимогам до учасника відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, оскільки на пропозицію учасника ТОВ «УКР-ГАЛИЧ» та на пропозицію учасника ТОВ «Ярко» не накладено кваліфікованого електронного підпису учасника закупівлі, який підписав тендерну пропозицію, а накладено удосконалений електронний підпис фізичної особи – Барнич Марія Йосипівна (ТОВ «УКР-ГАЛИЧ») та фізичної особи – Кулай Роман Іванович (ТОВ «Ярко»). Щодо даного висновку заперечуємо, оскільки відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. У той час, коли, сертифікат відкритого ключа - це електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію веб-сайту. Умовами тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу 3) визначено, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Під час перевірки щодо накладення кваліфікованого електронного підпису ТОВ «УКР-ГАЛИЧ» на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify зазначається, що сертифікат ключа «кваліфікований», тип підпису «удосконалений». Підписувач БАРНИЧ МАРІЯ ЙОСИПІВНА, П.І.Б. БАРНИЧ МАРІЯ ЙОСИПІВНА . Під час перевірки щодо накладення кваліфікованого електронного підпису ТОВ «Ярко» на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify зазначається, що сертифікат ключа «кваліфікований», тип підпису «удосконалений». Підписувач КУЛАЙ РОМАН ІВАНОВИЧ, П.І.Б. КУЛАЙ РОМАН ІВАНОВИЧ. Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» №851-IV від 22 травня 2003 року (надалі – Закон №851-IV), а саме ст. 1 Розділу І, визначено автором електронного документу фізичну або юридичну особу, яка створила електронний документ. Для ідентифікації автора електронного документа згідно ст. 6 Закону №851-IV може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги» №2155-VIII від 05 жовтня 2017 року (надалі – Закон №2155-VIII). Згідно Закону №2155-VIII, яким визначаються в тому числі правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг та здійснення електронної ідентифікації, передбачений п.2 ст.23 Закону №2155-VIII вичерпний перелік обов’язкових даних, що повинні містити кваліфіковані сертифікати відкритих ключів. Серед таких даних пп.4 п.2 ст.23 Закону №2155-VIII визначено, що кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити ідентифікаційні дані, які однозначно визначають користувача електронних довірчих послуг, у тому числі обов’язково: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) підписувача та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта). На підставі п.3 ст. 23 Закону №2155-VIII кваліфіковані сертифікати відкритих ключів можуть містити інші ідентифікаційні дані фізичних або юридичних осіб, необов’язкові додаткові спеціальні атрибути, визначені у стандартах для кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів. Ці атрибути не повинні впливати на інтероперабельність і визнання кваліфікованих електронних підписів. Окрім цього, вимогами тендерної документації не було передбачено, що тип носія особистого ключа повинен бути захищений чи містити іншу необхідну інформацію. Натомість тендерною документацією було передбачено, що під час перевірки КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify повинні відображатися прізвище та ініціали особи. Відтак, при перевірці накладення КЕП учасником ТОВ «УКР-ГАЛИЧ» (Лот 1) та учасником ТОВ «Ярко» (Лот 2) на тендерні пропозиції, Замовником було встановлено: прізвище та ініціали особи підписувача, що у свою чергу відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, згідно Закону «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – це удосконалений електронний підпис та відповідно до тендерної документації учасник закупівлі ТОВ «УКР-ГАЛИЧ» (Лот 1) та учасник закупівлі ТОВ «Ярко» (Лот 2) відповідає вимогам встановлених абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» . Уповноважена особа відділу освіти Шупер О.Б.
2021-06-25 20:42:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: «Риба свіжоморожена» (ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6)) Поставка в заклади дошкільної освіти Галицького району м. Львова: ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 404 800,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 024,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | „Покупець" оплачує вартість поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР-ГАЛИЧ" |
401 280,00
UAH з ПДВ
|
401 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЦИГИЛИК АНАТОЛІЙ СТЕПАНОВИЧ" |
404 800,00
UAH з ПДВ
|
404 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР-ГАЛИЧ" #43903891 |
Переможець |
401 280,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 17:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2021 22:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2022 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2022 18:29
|
Риба лот 1.pdf | зміни до договору |
04 травня 2022 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 16:45
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2022 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 14:02
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 22:41
|
риба лот 1.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 16:38
|
риба лот 1.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 13:18
|
риба лот 1.pdf | зміни до договору |
25 березня 2021 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 18:26
|
Договір | укладений |
02 березня 2021 18:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено обсяг закупівлі товарів відповідно до затвердженого кошторису |
Номер договору про закупівлю: | 18-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною ринкової ціни, керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно з п. 13.2 Договору № 18-21 від 01.03.2021 р. Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару до 10% відповідно зменшивши обсяг запланованої закупівлі та здійснювати поставку товарів за наступними цінами: 1.1. Риба свіжоморожена: Хек – за ціною не більше 99,67 грн./кг. |
Номер договору про закупівлю: | 18-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році. |
Номер договору про закупівлю: | 18-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обсяг закупівлі продовженого договору, що не перевищує 20% суми, визначеної у вище зазначеному договорі становить 69 311,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 18-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році. |
Номер договору про закупівлю: | 18-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обсяг закупівлі і відповідно вартість договору скореговано до потреб замовника. Обсяг закупівлі продовженого договору, що не перевищує 20% суми, визначеної у вище зазначеному договорі становить 52 376,59 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 18-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |