Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафа та стіл
Очікувана вартість
15 405,00 UAH
UA-2021-01-25-007482-b a3b4c38b55c443f7b2a9a51e84927a81
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погорелова Оксана Вікторівна

+380679182586 kurbatovaoksana1987@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральний районний центр соціальної реабілітації дітей - інвалідів
Код ЄДРПОУ: 34440195
Місцезнаходження: 87554, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, Вул. -9ої Авіадивизії 18А
Контактна особа: Погорелова Оксана Вікторівна
+380679182586
kurbatovaoksana1987@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 15:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2021 15:32
Очікувана вартість: 15 405,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Шафа BRW Office Lux 79 | Світло-сірий / Графіт або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87554, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. 9 - ої Авіадивізії 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 травня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Стіл розкрійний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87554, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. 9 - ої Авіадивізії 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 травня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 29 січня 2021 08:43
Дата відповіді: 29 січня 2021 08:51
Шановний замовник! Ви впевнені що для закладу реабілітації дітей-інвалідів Вам потрібна шафа зі склом на фасадах? Скло - дуже крихкий матеріал, якщо воно розіб'ється можливе травмування! Чи можна Вам запропонувати аналогічну шафу з фасадами ДСП?
Відповідь: Доброго дня, можливо замінити скло на орг скло.
Технічні характеристики
Дата подання: 29 січня 2021 10:34
Дата відповіді: 29 січня 2021 11:19
Згідно ГОСТ 16371-2014 Мебель. Общие технические условия 5.3.5 Стеклоизделия для мебели должны соответствовать ГОСТ 6799 или другой нормативной документации, содержащей требования не ниже установленных в указанном стандарте. Для изготовления изделий мебели из стекла (столы, крышки столов, корпусная мебель) должно применяться травмобезопасное стекло: закаленное, армированное, многослойное. Орг скло - воно дуже легко царапається, отже зовнішній вигляд дуже швидко буде неохайний!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нам потрібен товар згідно зовнішньому вигляду та технічним характеристикам

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД" 15 099,00
UAH з ПДВ
15 099,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 12:03
Електронний підпис
05 лютого 2021 12:02
Довідка Виробника.pdf
03 лютого 2021 14:37
Електронний підпис
03 лютого 2021 14:36
Статут.pdf
03 лютого 2021 14:36
Протокол.pdf
03 лютого 2021 14:36
НаказТОВ Меблис ЛТД.PDF
03 лютого 2021 14:36
Лист ліцензія.pdf
03 лютого 2021 14:36
Лист згода.pdf
03 лютого 2021 14:36
Доповнення до статуту.pdf
03 лютого 2021 14:36
Довідка стаття 17.pdf
03 лютого 2021 14:36
Довідка Виробника.pdf
03 лютого 2021 14:36
витяг.PDF
03 лютого 2021 14:36
Витяг з ЄДР.pdf
03 лютого 2021 14:36
Виписка.pdf
03 лютого 2021 14:36
Аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД"
#39151892
Переможець 15 099,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 10:43

Документи

11 лютого 2021 10:43
Електронний підпис
11 лютого 2021 10:36
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД"
#39151892
15 099,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2021 10:43
Електронний підпис
11 лютого 2021 10:36
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 16:19
додаткова угода укладений
18 січня 2022 16:07
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 15:52
дор.ка дог.28.pdf зміни до договору
19 травня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 15:59
протокол до 28 договору.pdf зміни до договору
05 березня 2021 15:55
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 15:48
договір укладений
05 березня 2021 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна КЕКВ
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 88
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення строків завершення капітального ремонту будівлі
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: неможливість поставки товару Постачальником