Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 55520000-1Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Вовчинецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області
Очікувана вартість
107 380,00 UAH
UA-2021-01-25-006380-b 1c4fd1038d16429480b95c3ba3cd05a6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Чернега

+380976244101 oksanakzk33@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вовчинецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 20558916
Місцезнаходження: 76491, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ , с. Вовчинець, вул. Гайова, буд. 10
Контактна особа: Оксана Чернега
+380976244101
oksanakzk33@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 107 380,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 073,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


ДК 021:2015 - 55520000-1Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Вовчинецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 день
ДК 021:2015 - 55520000-1Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Вовчинецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76491, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, с.Вовчинець, , вул. Гайова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2021 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 14:46
ПРОЄКТ ДОГОВОР1.docx
25 січня 2021 14:46
Спрощена док Вовчинці 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Іванова Н.Ф 107 380,00
UAH
107 380,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Іванова Н.Ф

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іванова Н.Ф
#2029503046
Переможець 107 380,00
UAH
04 лютого 2021 11:50

Документи

04 лютого 2021 11:50
Електронний підпис
04 лютого 2021 11:19
Протокол переможця .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Іванова Н.Ф
#2029503046
107 380,00
UAH
Документи

Документи

04 лютого 2021 11:50
Електронний підпис
04 лютого 2021 11:19
Протокол переможця .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:43
дод угода 38 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 17:40
Договір 09022021.pdf укладений
09 лютого 2021 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML