Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бітум нафтовий дорожній БНД 70/100
Очікувана вартість
5 960 000,00 UAH
UA-2021-01-25-006029-c ● 5841f48d2f714e51a13d0a3b6927e2ef
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОКАХОВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 05445209 |
Місцезнаходження: | 74900, Україна , Херсонська обл., Нова Каховка, місто Нова Каховка, ВУЛИЦЯ ФАБРИЧНА, будинок 6 А |
Контактна особа: |
Олена Дмитренко 380501063653 novdeu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2021 11:45 |
Очікувана вартість: | 5 960 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Обсяг поставки товару 400 тонн.
Вул. Фабрична, будинок 6А, м. Нова Каховка, Каховський район, Херсонська область.
Також інформація про місце, кількість, обсяг поставки товару зазначено у Додатку 3 до тендерної документації.
Продавець повинен здійснити відвантаження партії Товару на протязі 1-2-х (одного - двох) календарних днів з дати отримання ним заявки від Покупця. Продавець не має права призупиняти поставки Товару з будь-яких причин, крім обставин непереборної сили. Умови постачання та строки поставок повинні відповідати заявці замовника по кожній окремій поставці, як по тоннажу так і термінам поставки, в залежності від фактичного використання попередньої партіїї поставки товару.
Розгорнути
Згорнути
Вул. Фабрична, будинок 6А, м. Нова Каховка, Каховський район, Херсонська область.
Також інформація про місце, кількість, обсяг поставки товару зазначено у Додатку 3 до тендерної документації.
Продавець повинен здійснити відвантаження партії Товару на протязі 1-2-х (одного - двох) календарних днів з дати отримання ним заявки від Покупця. Продавець не має права призупиняти поставки Товару з будь-яких причин, крім обставин непереборної сили. Умови постачання та строки поставок повинні відповідати заявці замовника по кожній окремій поставці, як по тоннажу так і термінам поставки, в залежності від фактичного використання попередньої партіїї поставки товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 тони
Бітум нафтовий дорожній БНД 70/100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74900, Україна, Херсонська область, Нова Каховка, місто Нова Каховка, ВУЛИЦЯ ФАБРИЧНА, будинок 6 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар проводиться Покупцем протягом 60 банківських днів, в залежності від фактичного наповнення власного бюджету, та надходжень з місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 07:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 18:16 |
ТД бітум 2021.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-25-006029-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНА СИРОВИННА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:43469885
Дата подання: 29 січня 2021 15:41
Внесення змін до ТД та виключення дискримінаційної вимоги
Відповідно до вимог Додатку 1 ТД на відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору», Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: «Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання тендерних договорів на поставку Бітумів нафтових дорожніх БНД 70/100, із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, найменування предмету закупівлі, ідентифікатор закупівлі у Прозоро, номер та дату договору, суму договору, які виконувалися учасником, з додаванням копій договорів (рекомендовано не менше одного договору з 2019 по 2020рр.) та відповідних копій актів приймання-передачі, видаткових накладних, тощо які посвідчують належне виконання зобов’язань учасника за цими договорами».
Ми, як потенційний учасник даної процедури закупівлі, маємо можливість поставки товару, що закуповується та вважаємо, що дану вимогу Документації слід розцінювати як дискримінаційну та таку, що обмежує коло осіб, які можуть брати участь у закупівлі. Вважаємо, що Документація прописана під конкретного учасника, який раніше працював із Замовником за аналогічним договором. Замовник невірно трактує значення аналогічного договору стверджуючи, що аналогічні договори, це договори, що укладені за результатами конкурсних торгів, які знаходяться у публічному доступі (тобто публічні торги). Публічні торги проводяться загалом органами державної влади, органами місцевого самоврядування та органами соціального страхування, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Зазначаємо, що, якщо наше підприємство було постачальником товару, що закуповується за даними торгами лише комерційним установам та без проведення публічних торгів, то воно вже не може приймати участі у даній закупівлі.
Вважаємо, що встановлення Замовником вимоги, що аналогічні договори повинні бути укладені з бюджетною установою, порушує основоположні принципи вільної та ринкової економіки. Тобто Замовник надає перевагу державному сектору над приватним.
На нашу думку, встановлення Замовником обмеження, що аналогічні договори повинні за своєю правовою природою належати до публічних закупівель - свідчить про дискримінацію.
Враховуючи викладене, просимо Замовника внести зміни до Документації в цій частині.
У випадку незадоволення даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України з вимогами про внесення змін.
Аналогічна Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів UA-2017-07-05-002127-b.a1.
Зміст вимоги:
У п.5 скарги Скаржник вимагає внести зміни до ТД в частині вилучення дискримінаційної вимоги. Зокрема, замовник встановив, що аналогічними вважаються договори з учасниками, укладені за результатами конкурсного відбору або якщо інформація про них є в публічному доступі.
Рішення Колегії АМКУ:
Колегія АМКУ визнала вимоги скаржника обґрунтованими та зобов’язав замовника внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Ми, як потенційний учасник даної процедури закупівлі, маємо можливість поставки товару, що закуповується та вважаємо, що дану вимогу Документації слід розцінювати як дискримінаційну та таку, що обмежує коло осіб, які можуть брати участь у закупівлі. Вважаємо, що Документація прописана під конкретного учасника, який раніше працював із Замовником за аналогічним договором. Замовник невірно трактує значення аналогічного договору стверджуючи, що аналогічні договори, це договори, що укладені за результатами конкурсних торгів, які знаходяться у публічному доступі (тобто публічні торги). Публічні торги проводяться загалом органами державної влади, органами місцевого самоврядування та органами соціального страхування, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Зазначаємо, що, якщо наше підприємство було постачальником товару, що закуповується за даними торгами лише комерційним установам та без проведення публічних торгів, то воно вже не може приймати участі у даній закупівлі.
Вважаємо, що встановлення Замовником вимоги, що аналогічні договори повинні бути укладені з бюджетною установою, порушує основоположні принципи вільної та ринкової економіки. Тобто Замовник надає перевагу державному сектору над приватним.
На нашу думку, встановлення Замовником обмеження, що аналогічні договори повинні за своєю правовою природою належати до публічних закупівель - свідчить про дискримінацію.
Враховуючи викладене, просимо Замовника внести зміни до Документації в цій частині.
У випадку незадоволення даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України з вимогами про внесення змін.
Аналогічна Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів UA-2017-07-05-002127-b.a1.
Зміст вимоги:
У п.5 скарги Скаржник вимагає внести зміни до ТД в частині вилучення дискримінаційної вимоги. Зокрема, замовник встановив, що аналогічними вважаються договори з учасниками, укладені за результатами конкурсного відбору або якщо інформація про них є в публічному доступі.
Рішення Колегії АМКУ:
Колегія АМКУ визнала вимоги скаржника обґрунтованими та зобов’язав замовника внести зміни до ТД.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2021 14:32
Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Зокрема наше підприємство належить до комунальної власності територіальної громади, та є установою відповідальною за утримання та обслуговування доріг. Більшість ремонтних робіт виконується за сприятливих погодних умов відповідно до затверджених графіків виконання робіт. Своєчасна поставка якісного товару – є основним критерієм виконання підприємством покладених на нього обов’язків завдань. Також слід зазначити право Замовника на перевірку доброчесності постачальника, як запоруку плідної співпраці та успішної закупівлі. Щоб не підписати договір з ненадійним партнером, досвід виконання аналогічних договорів котрого неможливо перевірити, оскільки на нашу думку виконання аналогічних договорів з комерційними підприємствами, може виконуватись через підставні фірми, чи взагалі лише на папері у вигляді підписаних договорів та актів, без будь-якого фактичного підтвердження. Встановлюючи вимогу щодо виконання тендерних договорів, Замовник переслідує ціль мати можливість перевірити чи дійсно учасник має відповідний досвід, і в жодному разі не прописує документацію під конкретного учасника. Також слід зазначити, що система закупівель Прозорро працює з 1 квітня 2016 року система Prozorro стала обов'язковою для центральних органів влади та монополістів, а з 1 серпня 2016 року — для решти публічних замовників. Таким чином будь який учасник мав можливість заробити відповідний досвід виконання аналогічного тендерного договору.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2021 14:35 |
Кінець періоду оскарження: | 13 лютого 2021 00:00 |
Дата відміни: | 13 лютого 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | допущено помилку при визначені процедури закупівлі |
Документи:
02 лютого 2021 14:35
|
Електронний підпис |
02 лютого 2021 14:34
|
Протокол про відміну.docx |