Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень для закладів освіти Інгулецького району
Очікувана вартість
113 699,00 UAH
UA-2021-01-25-005401-b c1a76557efcf46298da23baac2adc7cd
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Молоткова Лілія Валеріївна

+380680289228 lilija_m0205@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Молоткова Лілія Валеріївна
+380680289228
lilija_m0205@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 12:00
Початок аукціону: 05 лютого 2021 12:56
Очікувана вартість: 113 699,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 568,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичного виконанння послуг на підставі рахунків та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2021 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 14:02
технічна частина.docx
25 січня 2021 14:02
Спрощена закупівля - профдезинфекція 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог
Дата подання: 29 січня 2021 16:50
Шановний Замовнику! В оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі визначено умови для Учасника, який, на підтвердження вимог Замовника повинен завантажити (в період подання пропозицій) на електронний майданчик в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції документи згідно із наданим переліком. Так, пункт 1.1 Додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» містить вимогу щодо надання Учасником «Довідки за підписом учасника/або його уповноваженої особи та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про про наявність складських приміщень у м. Кривий Ріг для зберігання дезінфікуючих засобів та документальне підтвердження..». Згідно із ст. 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» (№ 1645 від 06.04.2000) визначено, що виробництво, зберігання, транспортування, застосування та реалізація дезінфекційних засобів здійснюються з дотриманням вимог відповідних нормативно-правових актів. Просимо Вас надати роз’яснення, яким саме нормативним актом передбачено необхідність зберігання дезінфікуючих засобів саме в складських приміщеннях. Також, зазначена умова Замовника не містить роз’яснень яке саме приміщення вважатиметься складським приміщенням в рамках проведення зазначеної закупівлі. Так, виконання вимог чинного законодавства щодо забезпечення зберігання, транспортування, застосування дезінфекційних засобів є зоною відповідальності суб’єкта господарювання - надавача послуг і відноситься до здійснення його господарської діяльності. У зв’язку із чим, не є зрозумілим включення Замовником зазначеної умови до переліку вимог Замовника, і яким чином наявність чи відсутність «складських» приміщень у Учасника впливатиме на виконання послуг, що є об’єктом даної закупівлі. Просимо привести умови, визначені пунктом 8 Переліку у відповідність із нормами чинного законодавства або виключити зазначену умову із Переліку вимог для Учасника шляхом внесення відповідних змін в Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Пункт №4 Додатку №3 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі містить вимогу щодо надання Учасником «копії сертифікатів у відповідності до вимог (HACCP) ISO22000». Так, Законом України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” (надалі — Закон) регулюються відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію в Україні, а також здійсненням добровільної оцінки відповідності. Згідно із ч.3 ст.2 Закону його дія не поширюється на санітарні та фітосанітарні заходи. Технічними регламентами та процедурами оцінки відповідності, застосування яких передбачене технічними регламентами, можуть бути встановлені особливості регулювання відносин, на які поширюється дія цього Закону. Відповідно до ст. 22 Закону , добровільна оцінка відповідності може проводитись на відповідність продукції вимогам, що не віднесені актами законодавства та нормативними документами до обов'язкових вимог (технічні регламенти) на добровільних засадах. При цьому, орган з оцінки відповідності (в тому числі призначений орган чи визнана незалежна організація) залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом. Так, одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них (ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”). Згідно із ч.5 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, включення Замовником до Переліку вимог умови щодо надання «сертифікатів відповідності до вимог (НАССР) ISO22000», отримання яких не є обов’язковим, а здійснюється лише на добровільних засадах, такою, що не забезпечує вільний, рівноправний доступ Учасників до участі в закупівлі, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, просимо привести умови, визначені пунктом 9 Переліку у відповідність із нормами чинного законодавства та виключити зазначену умову із Переліку вимог для Учасника шляхом внесення відповідних змін в Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 лютого 2021 11:18
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: в зв'язку зі зміною вимог технічного завдання даного предмета закупівлі
Документи:
01 лютого 2021 11:17
Електронний підпис
01 лютого 2021 11:09
рішення про відміну закупівлі.pdf