Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лабораторні реактиви для ІФА
Очікувана вартість
266 230,00 UAH
UA-2021-01-25-004727-c ● 8944896b4ac84adb8f54fbc5ef38d607
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне некомерційне підприємство "Пологовий Будинок" Дубенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22579288 |
Місцезнаходження: | 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, Грушевського 103 |
Контактна особа: |
Васьковець Надія Миколаївна +380937606155 dubno_likmid@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2021 15:57 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2021 11:43 |
Очікувана вартість: | 266 230,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 662,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 найменувань
ІФА-набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35604, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
4 шт
К214 Вільний Т4,96
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35604, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
4 шт
К201 ТТГ ,96
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35604, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
4 шт
К 131АТ-ТПО,96
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35604, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
1 шт
К 221 ЗАГАЛЬНИЙ ПСА,96
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35604, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
1 шт
К 231 вільний ПСА,96
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35604, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
16 уп
Наконечник до піпеточного дозатора типу Gilson,нестерильний (0-200) мкл-1000шт в коробці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35604, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
2 шт
к 213 вільний ТЗ,96
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35604, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
2 шт
К 250 СРБ,96
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35604, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
2 шт
Набір реагентів для імуноферментного визначення С-реактивного білку в сировотці(плазмі) крові,96
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35604, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 15:26 |
Зміни до Тенд .Д ІФА від 28.01.21.docx | |
28 січня 2021 15:26 |
Тенд.Д Фарма 2021 лабораторні реактиви ІФА зі змінами від 28.01.21.doc | |
25 січня 2021 18:53 |
Зміни до ТД ІФА від 25.01.21.docx | |
25 січня 2021 18:53 |
ТД Фарма 2021 лабораторні реактиви ІФА зі змінами від 25.01.21.doc | |
25 січня 2021 15:56 |
ТД Фарма 2021 лабораторні реактиви ІФА Пологовий.doc |
28 січня 2021 15:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2021 15:26 |
Зміни до Тенд .Д ІФА від 28.01.21.docx
|
|||
28 січня 2021 15:26 |
Тенд.Д Фарма 2021 лабораторні реактиви ІФА зі змінами від 28.01.21.doc
|
|||
25 січня 2021 18:53 |
Зміни до ТД ІФА від 25.01.21.docx
|
|||
25 січня 2021 18:53 |
ТД Фарма 2021 лабораторні реактиви ІФА зі змінами від 25.01.21.doc
|
|||
25 січня 2021 15:56 |
ТД Фарма 2021 лабораторні реактиви ІФА Пологовий.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-25-004727-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "Фірма Фармікс", Код ЄДРПОУ:30398035
Дата подання: 25 січня 2021 16:16
Скасування гарантійного листа
Скасування гарантійного листа Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2021 11:02
Закупівля проводяться з метою відбору постачальників товарів для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. Медико - технічні вимоги що містяться у документації сформовані відповідно до потреб КНП "Пологовий будинок" Дубенської міської ради.
З метою підтвердження можливості Учасника поставки товар у необхідній кількості та якості у документації була сформована вимогам до учасників щодо подання у складі пропозиції листа - авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів з номером закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro. Зазначені вимоги не є дискримінаційними оскільки сформовані відповідно до потреб замовника та спрямовані на вчасне забезпечення та в повному об’ємі лабораторними реактивами медичного закладу до 31 грудня 2021 року.
Також гарантійний лист не звужує коло учасників, а навпаки підтверджує можливість вчасного виконання умов договору і частині термінів та обсягів поставки.
З метою підтвердження можливості Учасника поставки товар у необхідній кількості та якості у документації була сформована вимогам до учасників щодо подання у складі пропозиції листа - авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів з номером закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro. Зазначені вимоги не є дискримінаційними оскільки сформовані відповідно до потреб замовника та спрямовані на вчасне забезпечення та в повному об’ємі лабораторними реактивами медичного закладу до 31 грудня 2021 року.
Також гарантійний лист не звужує коло учасників, а навпаки підтверджує можливість вчасного виконання умов договору і частині термінів та обсягів поставки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Родзь Назар Яремович |
224 704,00
UAH з ПДВ
|
195 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛАБСВІТ" |
250 775,90
UAH з ПДВ
|
195 074,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВЛАСЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" |
238 070,00
UAH з ПДВ
|
238 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Родзь Назар Яремович #3045924454 |
Переможець |
195 070,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 09:33
|
Додатко.угода 2 до договору 64 від 22.02.2021.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 09:30
|
додат .угода _1 до договору 64 від 22.02.2021р.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 12:15
|
договір | укладений |
22 лютого 2021 12:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжено для проведення процедури закупівлі на початок нового року |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |