Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ПО НОВОБАВАРСЬКОМУ РАЙОНУ ДЕПАРТАМЕНТУ КУЛЬТУРИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37460298 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Полтавський шлях, 11 |
Контактна особа: |
Карпова Ірина Миколаївна 380577121995 ok11okt@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 13:37 |
Очікувана вартість: | 8 048 553,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 242,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою.
Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.
Детальна інформація - у тендерній документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного Сторонами акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 протягом 10 (десяти) банківських днів з дня їх підписання Місцезнаходження замовника: 61052, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський шлях, 11. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 10:46 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ- нова ред3.docx | |
19 лютого 2021 10:46 |
ОГОЛОШЕННЯ - нова ред3.docx | |
19 лютого 2021 10:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
19 лютого 2021 10:45 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ- нова ред3.doc | |
12 лютого 2021 15:49 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ- нова ред2.docx | |
12 лютого 2021 15:48 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ- нова ред2.doc | |
12 лютого 2021 15:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
12 лютого 2021 15:48 |
ОГОЛОШЕННЯ - нова ред2.docx | |
05 лютого 2021 14:24 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ- нова ред.docx | |
05 лютого 2021 14:24 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ- нова ред.doc | |
05 лютого 2021 14:24 |
ОГОЛОШЕННЯ - нова ред.docx | |
05 лютого 2021 14:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
25 січня 2021 15:28 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
25 січня 2021 15:28 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
25 січня 2021 15:27 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
19 лютого 2021 10:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 лютого 2021 10:46 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ- нова ред3.docx
|
|||||||||
19 лютого 2021 10:46 |
ОГОЛОШЕННЯ - нова ред3.docx
|
|||||||||
19 лютого 2021 10:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||||||||
19 лютого 2021 10:45 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ- нова ред3.doc
|
|||||||||
12 лютого 2021 15:49 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ- нова ред2.docx
|
|||||||||
12 лютого 2021 15:48 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ- нова ред2.doc
|
|||||||||
12 лютого 2021 15:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||||||||
12 лютого 2021 15:48 |
ОГОЛОШЕННЯ - нова ред2.docx
|
|||||||||
05 лютого 2021 14:24 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ- нова ред.docx
|
|||||||||
05 лютого 2021 14:24 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ- нова ред.doc
|
|||||||||
05 лютого 2021 14:24 |
ОГОЛОШЕННЯ - нова ред.docx
|
|||||||||
05 лютого 2021 14:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||||||||
25 січня 2021 15:28 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||||||||
25 січня 2021 15:28 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
|||||||||
25 січня 2021 15:27 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-04-000037 ● c014d77629784f85b4ea5995fcb0f531
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 22:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.07.2023 № 158
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2023 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.07.2023 № 158
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8. UA-2021-01-25-004035-c 25.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-05 11:45:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, каналізації та приміщень будівлі бібліотеки-філії №1 ім. М.О.Некрасова КЗК «Центральна бібліотека ім. І.Я. Франка ЦБС Новобаварського району м. Харкова», за адресою: м. Харків, вул. Володимирська, 35» код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-25-004035-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. На виконання вимог пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» (далі – Учасник) за Формою 1 надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази від 23.02.2023 №23/02-16 (далі - Довідка).
В складі прямих витрат Локального кошторису на будівельні роботи 02-001-001 до договору від 23.03.2023 №43, укладеного з ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» зазначено використання навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю 1 т (шифр СН203-850); крану баштового , вантажопідйомністю 8 т (шифр СН 202-129); компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивністю 2,2 м³/хв, тоді як в Довідці відсутня інформація про наявність вищевказаного обладнання.
Чому вищевказане обладнання не зазначено у Довідці?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-10 16:02:19
Пояснення до запиту
Надаємо відповідь на запит про надання пояснень ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 05.07.2023 року щодо закупівлі: «Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, каналізації та приміщень будівлі бібліотеки-філії №1 ім. М.О.Некрасова КЗК «Центральна бібліотека ім. І.Я. Франка ЦБС Новобаварського району м. Харкова», за адресою: м. Харків, вул. Володимирська, 35» код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, (далі – Запит), проведеної Замовником – Відділом культури по Новобаварському району Департаменту культури Харківської міської ради (далі – Замовник, Відділ культури).
Щодо першого питання, повідомляємо. Закупівля робіт: «Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, каналізації та приміщень будівлі бібліотеки-філії №1 ім. М.О.Некрасова КЗК «Центральна бібліотека ім. І.Я. Франка ЦБС Новобаварського району м. Харкова», за адресою: м. Харків, вул. Володимирська, 35» код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, була запланована та проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Замовником відповідно до статті 4 Закону була запланована закупівля робіт: «Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, каналізації та приміщень будівлі бібліотеки-філії №1 ім. М.О.Некрасова КЗК «Центральна бібліотека ім. І.Я. Франка ЦБС Новобаварського району м. Харкова», за адресою: м. Харків, вул. Володимирська, 35» код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (далі – роботи) та включена до річного плану закупівель на 2021 рік, на підставі наявної потреби у закупівлі цих робіт.
Відповідно до частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель, оприлюдненому в електронній системі закупівель (UA-P-2021-01-25-002860-c) (далі – річний план), зокрема, міститься інформація щодо очікуваної вартості предмета закупівлі: 8 048 553,60 грн., яка відображена в оголошенні про проведенні відкритих торгів на закупівлю робіт згідно з частиною другою статті 21 Закону, оприлюдненому в електронній системі закупівель.
Очікувана вартість предмета закупівлі робіт була визначена Замовником згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) (далі – Методика № 275), з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Проектна документація по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, каналізації та приміщень будівлі бібліотеки-філії №1 ім. М.О.Некрасова КЗК «Центральна бібліотека ім. І.Я. Франка ЦБС Новобаварського району м. Харкова», за адресою: м. Харків, вул. Володимирська, 35» була розроблена та затверджена відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2012 № 122) (далі – Порядок № 45), та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 (далі – Порядок № 560).
Порядком № 560, у тому числі визначено, що експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва та обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва. На виконання вказаних вимог Порядку № 560, була проведена експертиза кошторисної частини розробленої проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, каналізації та приміщень будівлі бібліотеки-філії №1 ім. М.О.Некрасова КЗК «Центральна бібліотека ім. І.Я. Франка ЦБС Новобаварського району м. Харкова», за адресою: м. Харків, вул. Володимирська, 35» та за результатами якої Замовником було отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, каналізації та приміщень будівлі бібліотеки-філії №1 ім. М.О.Некрасова КЗК «Центральна бібліотека ім. І.Я. Франка ЦБС Новобаварського району м. Харкова», за адресою: м. Харків, вул. Володимирська, 35» від 21.12.2020 року № 32869 (додається).
Предмет закупівлі робіт Замовником визначено, виходячи з пункту 22 частини першої статті 1 Закону, відповідно до пункту 4 розділу І «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, згідно з яким визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Водночас об’єкт будівництва – це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. Тобто, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторису (кошторисного розрахунку на весь об'єкт будівництва). Ураховуючи викладене, якщо роботи проводяться по окремому об'єкту, на який складений окремий об'єктний кошторис (кошторисний розрахунок), їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, установленими Законом.
Таким чином очікувану вартість предмета закупівлі робіт Замовник визначив згідно з Методикою № 275, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, керуючись даними кошторису (кошторисного розрахунку на весь об'єкт будівництва), - на підставі затвердженого Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається), що становить: 8 048 553,60 грн. Як уже було зазначено вище, визначена очікувана вартість предмета закупівлі робіт відображена в річному плані та в оголошенні про проведенні відкритих торгів на закупівлю робіт.
Разом з тим, поділ об’єкта будівництва на частини неможливий, відповідно до вимог Закону, та Замовник проводить закупівлю на очікувану вартість, враховуючи усі види та обсяги робіт, що передбачені проектною документацією.
У річному плані також міститься інформація про джерело фінансування закупівлі робіт - місцевий бюджет. Водночас, на закупівлю вищезазначених робіт було отримано бюджетне призначення (цільові кошти) згідно з Паспортом бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік, затвердженим Департаментом культури Харківської міської ради 18.01.2021 р. (додається). Виходячи з чого, в оголошенні про проведення відкритих торгів та у тендерній документації було встановлено строк виконання робіт до 26 грудня 2022 року, через відсутність повного фінансування закупівлі у 2021 році.
Враховуючи дані обставини, Замовник оголосив процедуру закупівлі робіт на очікувану вартість, зі строком виконання робіт: до 26 грудня 2022 року, відповідно до наявної потреби у закупівлі робіт, програми розвитку культури міста Харкова та згідно з дотриманням вимог чинного законодавства в частині визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт і вимог частини десятої статті 3 Закону.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі розробленої проектної документації, зокрема у кошторисній її частині міститься дефектний акт – документ, який підтверджує необхідність проведення капітального ремонту об’єкта та містить перелік та обсяг робіт, які необхідні для виконання, їх кількість та одиницю виміру. Таким чином, даний документ, який пройшов експертизу у складі документів кошторисної частини проектної документації, містить узагальнену інформацію щодо обсягів робіт, що необхідно виконати в процесі проведення капітального ремонту. Враховуючи вищезазначене, Замовник у тендерній документації на закупівлю відображає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі саме керуючись затвердженим дефектним актом.
Разом з тим, вважаємо за необхідне зазначити, що якісні характеристики предмета закупівлі визначені у проектній документації та передбачають, що роботи мають бути виконані у відповідності до діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що застосовуються в процесі виконання робіт повинні відповідати вимогам відповідних діючих норм і стандартів, про що Замовник зазначив у тендерній документації.
Щодо другого питання, Замовник на вимогу Запиту надає посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
http://novobovarskiy.culture.kh.ua/informacziya-pro-obgruntuvannya-tehnich/
Щодо третього питання, повідомляємо наступне. Згідно з вимогами тендерної документації на закупівлю: «Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, каналізації та приміщень будівлі бібліотеки-філії №1 ім. М.О.Некрасова КЗК «Центральна бібліотека ім. І.Я. Франка ЦБС Новобаварського району м. Харкова», за адресою: м. Харків, вул. Володимирська, 35» (підпункт 5.1 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) якщо для закупівлі робіт замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників, у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, щодо кожного субпідрядника. Разом з тим, відповідно до підпункту 7.1. пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або довідку, складену у довільній формі з інформацією про виконання робіт без залучення такого (таких) субпідрядника (субпідрядників).»
У складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» наявна Довідка № 23/02-5 від 23.02.2021 щодо не залучення до виконання робіт будь-якого суб’єкта господарювання (субпідрядної організації) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи вищезазначене, учасник ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» може залучати до виконання робіт субпідрядну організацію (субпідрядника (субпідрядників)) у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, які разом з тим можуть виконувати роботи із використанням своїх машин, механізмів, інструментів, тощо. Вимогами тендерної документації не передбачено підтвердження такою субпідрядною організацією кваліфікаційних критеріїв.
Крім того, жодної вимоги тендерної документації щодо відповідності довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази локальному кошторису на будівельні роботи не має. Листом від 23.02.2021 № 23/02-17 учасником-переможцем зазначено, що він гарантує виконання робіт з дотриманням технології виконання робіт, перелік та обсяги яких визначено у додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, при укладанні та виконанні договору переможець може додатково залучати необхідну техніку, машини, механізми та обладнання для якісного і своєчасного виконання робіт за предметом закупівлі.
З повагою!
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо відповідь щодо висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 21 липня 2023 року про результати проведеного на підставі наказу від 04.07.2023 № 158 моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, каналізації та приміщень будівлі бібліотеки-філії №1 ім. М.О.Некрасова КЗК «Центральна бібліотека ім. І.Я. Франка ЦБС Новобаварського району м. Харкова», за адресою: м. Харків, вул. Володимирська, 35» код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (далі – Висновок), проведеної Замовником – Відділом культури по Новобаварському району Департаменту культури Харківської міської ради (далі – Замовник). Замовник провадить свою діяльність у сфері публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та інших нормативно-правових актів. Щодо Вашого зауваження у висновку про порушення вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону, а саме не відображення інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Замовник повідомляє наступне. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Також зазначаємо, що у частині другій статті 21 зазначено, яку саме інформацію повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів. Закупівля: «Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, каналізації та приміщень будівлі бібліотеки-філії №1 ім. М.О.Некрасова КЗК «Центральна бібліотека ім. І.Я. Франка ЦБС Новобаварського району м. Харкова», за адресою: м. Харків, вул. Володимирська, 35» код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, була оголошена 25 січня 2021 року. На той час на авторизованому електронному майданчику, яким користується Замовник, як і загалом у електронній системі закупівель Prozorro, не було реалізовано функціонал щодо зазначення виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Можливо було тільки зазначити взагалі наявність забезпечення пропозиції, та його розмір. У системі Prozorro тільки з 16 квітня 2021 року діє новий обов’язковий функціонал - вимоги щодо забезпечення пропозиції та виконання договору, про що свідчить інформація, яка міститься у вільному доступі в мережі інтернет. Враховуючи технічний регламент авторизованого електронного майданчика, яким користується Замовник та на виконання норм Закону Замовник одночасно із заповненням електронних полів оголошення, тендерною документацією та проектом договору при проведенні процедури закупівлі завантажив у складі документів до оголошення файл «Оголошення.docx», який містить всю необхідну інформацію, у тому числі щодо виду (електронна банківська гарантія) та умов (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства, більш детально визначено у тендерній документації) надання забезпечення тендерної пропозиції (пункт 9 даного файлу «ОГОЛОШЕННЯ.docx»). Таким чином, Замовник дотримався вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині заповнення форм документів, що оприлюднюються, зокрема оголошення про проведення відкритих торгів. Також зазначаємо, що Ваш Висновок прийнятий до уваги в подальшій роботі. Уповноваженою особою проаналізовано даний висновок, прийнято до уваги зауваження та розроблено план заходів для підвищення кваліфікаційного рівня та знань уповноваженої особи. З повагою!
2023-07-26 11:55:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2021 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД" |
7 009 668,00
UAH з ПДВ
|
6 039 885,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" |
8 039 496,60
UAH з ПДВ
|
6 173 598,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД" #40229453 |
Переможець |
6 039 885,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 15:58
|
ДУ 7 до Дог 43.pdf | укладений |
22 листопада 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2022 19:41
|
Ду6 дог43.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 17:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2022 15:55
|
ДУ 5 до Дог. 43 від 23.03.2021.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 09:50
|
ДУ 4 до Дог. 43 від 23.03.2021.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2021 10:38
|
ДУ 3 до Дог 43.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2021 09:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 13:07
|
ДУ 2 до Дог 43.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2021 14:01
|
ДУ 1 до дог. 43.pdf | зміни до договору |
30 березня 2021 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 09:24
|
Дог. 43 ч. 2 р.2.pdf | укладений |
24 березня 2021 18:10
|
Дог. 43 ч.3 р.2.pdf | укладений |
24 березня 2021 18:10
|
Дог. 43 ч. 4.pdf | укладений |
24 березня 2021 18:04
|
Дог.43 ч.3.1..pdf | укладений |
24 березня 2021 18:00
|
Дог. 43 ч. 2.2.pdf | укладений |
24 березня 2021 17:25
|
Дог. 43 ч. 2.2.pdf | укладений |
24 березня 2021 17:20
|
Дог. 43 ч. 2.pdf | укладений |
24 березня 2021 17:19
|
Дог.43 ч.1.pdf | укладений |
24 березня 2021 17:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону), пункт 4.1. розділу 4. Договору та Розрахунок № 1-1 прямих витрат і загальновиробничих витрат до договірної ціни № 1.1. Договору змінити та викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону), Додаток 2 "Протокол погодження договірної ціни" до Договору № 43 від 23 березня 2021 року викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.5 ч.5 ст.41 Закону - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |