Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління комунального господарства" Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 40535043 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м.Вишневе, вул.Зелена, 2 |
Контактна особа: |
Медведева Валентина Володимирівна +380459858293 MED_YA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2021 15:39 |
Очікувана вартість: | 4 302 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 510,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання газонів вулиць, тротуарів вулиць, спортивних та дитячих майданчиків) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2021 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 13:57 |
Додатки Підмітання та прибирання вулиць УКГ бюджет 2021.doc | |
25 січня 2021 13:57 |
ТД Підмітання та прибирання вулиць УКГ 2021.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-22-000002 ● 7b477773546d496da4d93c6d8977fe83
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2021 12:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о.начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2021 № 203
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-01-25-003074-c 25.01.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-23 14:46:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з послуг з прибирання та підмітання вулиць (прибирання газонів вулиць, тротуарів вулиць, спортивних та дитячих майданчиків), очікуваною вартістю 4 302 100,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-25-003074-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-25 10:58:31
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з послуг з прибирання та підмітання вулиць (прибирання газонів вулиць, тротуарів вулиць, спортивних та дитячих майданчиків), очікуваною вартістю 4 302 100,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-25-003074-c) повідомляємо: Комунальним підприємством «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість на підставі кошторисного розрахунку, розрахунок додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-05 12:02:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з послуг з прибирання та підмітання вулиць (прибирання газонів вулиць, тротуарів вулиць, спортивних та дитячих майданчиків), очікуваною вартістю 4 302 100,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-25-003074-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Чому Замовником відносно Переможця, в електронній системі закупівель, не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-06 10:59:42
процедура закупівлі з послуг з прибирання та підмітання вулиць (прибирання газонів вулиць, тротуарів вулиць, спортивних та дитячих майданчиків), очікуваною вартістю 4 302 100,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-25-003074-c
На виконання вимог ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-01-25-003074-с.
На виконання вимог п. 3 Додатку №1 ТД у складі тендерної пропозиції КП «Управління міським господарством» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області (далі – Переможець) наявна довідка від 09.02.2021р. №56/5, яка містить необхідну інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
Так як переможцем у вищевикладеній довідці зазначені аналогічні договори, які укладені безпосередньо з КП «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області у нас є всі необхідні підтверджуючі документи щодо досвіду виконання аналогічних договорів, які були укладені з переможцем, а саме договори та листи відгуки.
Враховуючи вищевикладене Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відносно Переможця.
Копії аналогічних договорів та листів-відгуків надаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з послуг з прибирання та підмітання вулиць (прибирання газонів вулиць, тротуарів вулиць, спортивних та дитячих майданчиків), очікуваною вартістю 4 302 100,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-25-003074-c) повідомляємо: Комунальне підприємство «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області з огляду на встановлене порушення та зауваження Північного офісу Держаудитслужби, а саме: « тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону № 922-VIII, чим порушено вимоги пункту 2 та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII», зобов’язується не допускати вказаних помилок в подальшій роботі, щодо закупівель в Prozorro. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
2021-04-20 12:25:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ МІСЬКИМ ГОСПОДАРСТВОМ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
4 259 079,00
UAH з ПДВ
|
4 259 079,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІРТА СОЮЗ" |
4 300 000,00
UAH з ПДВ
|
4 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ МІСЬКИМ ГОСПОДАРСТВОМ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" #34778905 |
Переможець |
4 259 079,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 09:04
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 18 лютого 2021 09:04
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ МІСЬКИМ ГОСПОДАРСТВОМ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" #34778905 |
4 259 079,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 16:13
|
1040321.PDF | зміни до договору |
24 січня 2022 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 10:06
|
33.pdf | укладений |
04 березня 2021 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |