Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Черноус Віталій Вікторович 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 53 710 056,56 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 268 550,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов зазначених у тендерній документації та проекті договору. Місцезнаходження замовника: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21100. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена у розділі "ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 11:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 11:04 |
ЗМІНИ.docx | |
08 лютого 2021 11:04 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).rtf | |
08 лютого 2021 11:04 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
25 січня 2021 13:33 |
Додаток № 1 (проект договору) .doc |
08 лютого 2021 11:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2021 11:04 |
ЗМІНИ.docx
|
|||
08 лютого 2021 11:04 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).rtf
|
|||
08 лютого 2021 11:04 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
25 січня 2021 13:33 |
Додаток № 1 (проект договору) .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Цим же протоколом було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та надіслати переможцю повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
З такими рішеннями тендерного комітету не можна погодитися, виходячи з наступного:
1). Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації (ТД) кожен учасник подає:
«6.1.1. Розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, підсумкова відомості ресурсів)…».
ТОВ «Шляхбуд» подало розрахунки договірної ціни, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни на загальну суму 48 538 004,40 грн. (файл «48 ДЦ Сабарівське шосе»). Водночас, цінова пропозиція через електронну систему закупівель, яка брала участь в торгах становила 48 241 730,40 грн.
Таким чином, відсутні вірні розрахунки договірної ціни, а також відсутні вірні усі підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, з яким підприємство брало участь у торгах та подавало цінову пропозицію.
2) Відповідно до п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «РЕЗУЛЬТАТИ ТОРГІВ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації (ТД) кожен учасник:
«4.1.1. Учасник надає у складі тендерної пропозиції проект договору (без додатків) складений, підписаний та заповнений учасником у відповідності до додатку 1 цієї документації…».
ТОВ «Шляхбуд» подало проект договору ( файл «8 Додаток № 1 (проект договору) заповнений» ), у якому не заповнені важливі графи у розділі «3. Сума договору», що порушує вимогу тендерної документації.
На підставі викладеного, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо переглянути рішення тендерного комітету та відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхбуд» як такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону.
Директор ТОВ "Подільські будови" Балабух Є.К.
Тендерним комітетом департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради опрацьовано Вашу вимогу за № UA-2021-01-25-002555-c.a1 від 23.01.2021 року та повідомляє наступне.
Щодо питання першого та питання другого повідомляємо, що в п.1.10 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: «У випадку допущення учасником зазначених формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції згідно переліку формальних помилок затвердженого наказом Уповноваженим органом № 710 від 15.04.2020 року.», а саме: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.»
Також в умовах тендерної документації зазначено, що «згідно ст 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо роботи виконуються відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набуває чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи, що при цьому умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна (кошторис) буде погоджуватись сторонами під час укладення договору про закупівлю. Отже, за результатами проведення аукціону та визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції кошторисна частина пропозиції учасника-переможця згідно п 6.1.1. цього Розділу підлягає відповідному корегуванню в частині розрахунків вартості робіт, та з урахуванням ціни пропозиції такого учасника за результатами електронного аукціону.»
При цьому до проведення аукціону Учасником завантажено розрахунки вартості робіт з врахуванням всіх вимог зазначених у тендерній документації та додатку 2 до тендерної документації разом із проектом договору (без додатків) не змінюючи умови самого проекту договору.
Тому відсутні підстави відхилення пропозиції учасника ТОВ «Шляхбуд» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000040 ● c9603e46fc07407fa5c362e27070130d
- Статус: завершено ● Дата: 06 серпня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2021-01-25-002555-c 25.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 16:40:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
робіт з капітального ремонту дороги та тротуару по вул. Сабарівське шосе в
м. Вінниця (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-25-002555-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-05 13:21:04
Пояснення.
Тендерним комітетом департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради розглянуто Ваш запит про надання пояснення відповідно до розпочатого моніторингу за № UA – М – 2021-04-23-000040 щодо виявлення ознак порушення за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт дороги та тротуару по вул. Сабарівське шосе в м. Вінниця (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» та повідомляємо наступне.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання коштів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2020 № 1266) надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
Разом з тим, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі».
З метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, необхідно оприлюднювати на офіційному веб-сайті міської ради інформацію про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедур, оголошених у 2021 році.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з капітального ремонту дороги та тротуару по вул. Сабарівське шосе в м. Вінниця визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт (наказ департаменту комунального господарства та благоустрою від 23.06.2020 № 78), яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Експертиза в МВК» від 08.05.2020 № 28755.
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту дороги та тротуару визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначені очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі та/або розміру бюджетного призначення:
https://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfCommunalSectorAndBeautification/ShowContent.aspx?ID=21.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" |
48 241 730,40
UAH з ПДВ
|
48 241 730,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ" |
49 999 999,00
UAH з ПДВ
|
49 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІННИЦЯ БЛАГОУСТРІЙ" |
52 500 000,00
UAH з ПДВ
|
52 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІНДОР" |
52 800 000,00
UAH з ПДВ
|
52 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" #03579443 |
Переможець |
48 241 730,40
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 10:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2021 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2021 10:59
|
доп. угода №183 від 19.08.2021.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 10:25
|
доп. угода №167 від 29.07.2021.PDF | зміни до договору |
29 липня 2021 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 11:13
|
договір №41 від 05.03.2021.pdf | укладений |
05 березня 2021 11:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №167 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №183 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |