Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Труби для ремонту
Pipes for repair
Очікувана вартість
10 914 000,00 UAH
UA-2021-01-25-001985-c fa0be45ce28c40c299eb6028178b0896
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Яценко Ольга Олександрівна

+380629407790 supply@mvk.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Код ЄДРПОУ: 03361508
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька область обл., Маріуполь, Соборна, 7
Контактна особа: Яценко Ольга Олександрівна
+380629407790
supply@mvk.org.ua
Додаткові контактні особи: Яценко Ольга Олександрівна
+380960688058
marketing@mvk.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Mariupol Industrial management of water and sewage
National ID: 03361508
Contact point: Yatsenko Olga Aleksandrovna
+380629407790
supply@mvk.org.ua
Additional contacts: Yatsenko Olʹha Oleksandrivna
+380960688058
marketing@mvk.org.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 14 квітня 2021 14:08
Очікувана вартість: 10 914 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 25 січня 2021 12:00
Enquiries until: 28 лютого 2021 00:00
Complaints submission until: до 06 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 березня 2021 00:00

Information

Estimated total value: 10 914 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 54 570 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Scope of the procurement
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою
All documents related to the tender offer and prepared directly by the bidder must be drawn up in Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5100 пог. метр
Труба ПЕ 100 SDR 17 - 400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, м. Маріуполь, вул. Соборна, 7, або в інший структурний підрозділ підприємства у межах м. Маріуполя.
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

PE 100 SDR pipe 17 - 400
CPV: 44160000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Надається учасниками в довільній формі
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Електронна довідка або довідка, або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого (-их) відповідним органом (МВС), який має такі повноваження
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Надається учасниками в довільній формі
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Електронна довідка або довідка, або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого (-их) відповідним органом (МВС), який має такі повноваження
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
Опис: Перевіряється безпосередньо замовником
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Опис: Перевіряється безпосередньо замовником
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Надається учасниками в довільній формі
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Форма підтвердження: заява
Опис: Перевіряється безпосередньо замовником
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Надається учасниками в довільній формі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Надається учасниками в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Надається учасниками в довільній формі
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка видана Державною податковою службою України
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Надається учасниками в довільній формі (Довідка видана Державною податковою службою України)
Сума існуючої заборгованості
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Надається учасниками в довільній формі (Довідка видана Державною податковою службою України)
Характер існуючої заборгованості
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Надається учасниками в довільній формі (Довідка видана Державною податковою службою України)
Причина виникнення існуючої заборгованості
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Надається учасниками в довільній формі (Довідка видана Державною податковою службою України)
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Надається учасниками в довільній формі (Довідка видана Державною податковою службою України)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
Опис: Перевіряється безпосередньо замовником
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Надається учасниками в довільній формі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
Опис: Перевіряється безпосередньо замовником
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
Опис: Перевіряється безпосередньо замовником
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінації учасників
Дата подання: 03 лютого 2021 16:27
Дата відповіді: 04 лютого 2021 08:54
Шановний Замовник! Згідно розділу 4 ст. 22 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повина містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно протоколу №9 від 25.01.2021 року рішенням тендерного комітету Ви внесли зміни до тендерної документації, а саме до п.2 Додатку 1, де зазначили, що учасники повині надати у складі своєї тендерної пропозиції, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, завірену копію договору на суму не менше 50% від очикуваної вартості закупівлі. Чи не здається Вам, що ця вимога порушує ЗУ "Про піблічні закупівлі" і є такою що дискримінує потенційних учасників? Виходячи з вищевикладеного, наполегливо просимо Вас внести зміни до тендерної документації і видалити дану вимогу як таку, що порушує права учасників. В разі ігнорування даного питання будемо вимушені звертатися до контролюючих органів з метою захисту прав учасників у правовому полі. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,
вказні до закупівлі об'єми додані до планун заміни мереж у 2021р., відповідно до чього Замовнику вкрай важливо на єтапі кваліфікації Учасників мати інформацію щодо досвіду фактичного викання анадогічого/их договору/ ів у таких значних об'ємах .
Дякуємо.
Щодо дискримінації учасників
Дата подання: 04 лютого 2021 09:52
Дата відповіді: 05 лютого 2021 15:32
Шановний Замовник! Ваше бажання мати на етапі кваліфікації Учасників інформацію щодо досвіду фактичного виконання аналогічного договору, сума якого повина бути не меншее 50% оголошеної вартості закупівлі НЕ ДАЄ ВАМ ПРАВА ПОРУШУВАТИ ЗАКОН!!! Ми є офіційними представниками заводу - виробника, який виготовляє різноманітні труби ПЕ, у тому числі і трубу, на яку ви оголосили закупівлю. Ми маємо бажання прийняти участь у даній закупівлі, так як маємо досвід, всі необхідні документи (висновки, сертифікати тощо), але, на жаль, не маємо аналогічного договору на таку, як Ви зауважили "значну суму". На складах заводу виробника, партнерами якого ми є, труба, яку Ви плануєте придбати, є в обсязі не менше 30% від Вашого об"єму, що можна перевірити на етапі прекваліфікації. Не зрозумілою для нас також є вимога щодо наявності складу саме у Учасника. Ми є офіційними представниками і партнерами заводу виробника і реалізацію продукції здійснюємо безпосередньо зі складу заводу. Таким чином, ще раз просимо Вас видалити з тендерної документації неправомірні вимоги щоб не звужувати коло потенційних Учасників. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Згідно Закону про публічні закупівлі, Статті. 22, технічна специфікація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Також, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Керуючись цими положеннями Закону та необхідністю забезпечення потреб підприємства Замовник вважає за необхідне додати кваліфікаційну умову щодо виканання аналогічного договору на суму не менш 50 % від очікуваної вартості закупівлі.
Хочемо наголосити, що трубна продукція яке є предметом закупівлі не є специфічним або унікальним та представлено в Україні в широкому асортименті у різних виробників, торгівельних марок та постачальників. Але у той час,потенційні учасники процедури закупівлі повинні забеспечити усі можливості та умови для своєчастного та повного виконання умов договору укладеного з Замовником.
Враховуючи все перераховане вище зазначена вимога Замовника не є дискримінаційною та обов’язкова до виконання.
Дякуємо.
Питання щодо Технічної документації
Дата подання: 24 лютого 2021 17:26
Протоколом №28 від 18.02.2021 року засідання тендерного комітету КП «Маріупольське ВУ ВКГ» внесено зміни до тендерної документації на закупівлю «Труби для ремонту» ID-закупівлі: UA-2021-01-25-001985-c. Вищевказаними протоколом замовником було Викладено п.3 Додатка 3 тендерної документації в наступній редакції: Труби поліетиленові водопровідні повинні відповідати ДСТУ EN 12201-2:2018. Технічна документація, що надається учасником на поліетиленові водопровідні труби, повинна включати такі документи в електронному вигляді: - Документ про якість (паспорт або сертифікат якості тощо) оформлений виробником на партію раніше виготовленої продукції по кожному заявленому в предметі закупівлі типорозміру поліетиленових водопровідних труб. - Свідоцтво про можливість проведення вимірювань (свідоцтво про технічну компетентність або визнання вимірювальних можливостей або атестат акредитації тощо) випробувальної лабораторії виробника та додаток до нього про галузь вимірювань; - Сертифікат відповідності терміном дії не менше двох років щодо підтвердження органом з сертифікації відповідності поліетиленових водопровідних труб вимогам ДСТУ EN 12201-2:2018; - Протокол сертифікаційних випробувань у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на водопровідну трубу. - Атестат про акредитацію органу сертифікації, який видав сертифікат відповідності. Атестат повинен бути чинним на дату видачі сертифікату відповідності та має бути наданий разом з додатком про сферу акредитації; - Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії, яка провела сертифікаційні випробування. Атестат повинен бути чинним на дату затвердження протоколу сертифікаційних випробувань та має бути наданий разом з додатком про сферу акредитації; - Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України щодо можливості застосування труб для мереж господарсько-питного водопостачання, відповідно до вимог ЗУ Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення - Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника, щодо її відповідності вимогам ISO 9001:2015 . - Сертифікат на систему екологічного управління, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ISO 14001:2015. - Документ про співпрацю учасника безпосередньо з виробником запропонованого товару (дилерський/представницький лист або дилерський/представницький сертифікат або чинний договір/контракт тощо), у разі якщо учасник не є виробником даного товару. (Замовник залишає за собою право перевірити дану інформацію). Вивчивши вищевказані зміни до тендерної документації, вважаємо деякі умови дискримінаційними та такими, що обмежують коло учасників, які можуть подати тендерні пропозиції з огляду на наступне. 1. Замовником вимагається: - Атестат про акредитацію органу сертифікації, який видав сертифікат відповідності. Атестат повинен бути чинним на дату видачі сертифікату відповідності та має бути наданий разом з додатком про сферу акредитації; - Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії, яка провела сертифікаційні випробування. Атестат повинен бути чинним на дату затвердження протоколу сертифікаційних випробувань та має бути наданий разом з додатком про сферу акредитації; Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності. Відповідно до ст.24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. З аналізу Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» вбачається, що в даному нормативно-правовому актів відсутні будь-які посилання на обов’язкове проведення атестації (акредитації) органі та лабораторії, які здійснюють свою діяльність на території України. Більш того, згідно ч.5 ст.25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів. З вищевказаного чітко вбачається, що органи з оцінки відповідності, які не проходили атестацію (акредитацію) в Національному агентстві з акредитації України (надалі – НААУ), при наявності відповідного обладнання та спеціалістів, є рівними в проведенні оцінки відповідності, органам, які мають відповідну акредитацію в НААУ. При цьому, Замовник не звертає на вимоги чинного законодавства та зобов’язує Учасників надавати відповідну технічну документацію тільки від акредитованих органів, що свою чергу значно звужує коло потенційних Учасників даної закупівлі. 2. В документації Замовник вимагає від Учасника Свідоцтво про можливість проведення вимірювань (свідоцтво про технічну компетентність або визнання вимірювальних можливостей або атестат акредитації тощо) випробувальної лабораторії виробника та додаток до нього про галузь вимірювань Однак, таке вимога є необґрунтованою та дискримінаційною, у зв’язку з тим, що Виробник не зобов’язаний мати на своєму підприємстві відповідної лабораторії. У Виробника є безумовне право на свій розсуд звертатися до третіх осіб і до спеціалізованих організації з замовленням на проведення відповідних вимірювань або випробувань продукції, яка випускається Виробником. Однак, Замовник знову не звертає на відповідні нюанси діяльності виробників продукції, яка є предметом даної закупівлі та в свою чергу встановлює дискримінаційну вимогу щодо наявності у Виробника продукції свідоцтво про можливість проведення вимірювань (свідоцтво про технічну компетентність або визнання вимірювальних можливостей або атестат акредитації тощо) випробувальної лабораторії. 3. Замовник вимагає від потенційних Учасників даної закупівлі надати документи: Сертифікат відповідності терміном дії не менше двох років щодо підтвердження органом з сертифікації відповідності поліетиленових водопровідних труб вимогам ДСТУ EN 12201-2:2018; - Протокол сертифікаційних випробувань у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на водопровідну трубу. Замовник посилається, що дані документи повинні підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам ДСТУ EN 12201-2:2018. ДСТУ EN 12201-2:2018 – є відносно новим дтсу, яке впроваджується на території України. Станом на сьогодні в України можливість видавати відповідні протоколи та сертифікати відповідності у відповідності до ДСТУ EN 12201-2:2018 мають не більше двох органів з оцінки відповідності. Інші органи з оцінки відповідності знаходяться лише на стадії впровадження відповідного ДТСУ в своїй діяльності, у зв’язку з цим такі органи позбавленні можливості проводити випробування, які зазначені в вищевказаному ДСТУ та не мають права видати відповідні сертифікати відповідності. Дані обставити призводять до того, що кожен х Учасників зобов’язаний звертатися лише до одного Органу з оцінки відповідності, який має можливість видати відповідні протоколи та сертифікати, що свою чергу встановлює його основними монополістом в даній сфері. Більшість компаній-учасників не мають можливості замовити в даному органі відповідну документацію, що значно звужує коло потенційних Учасників. Враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства та внести до неї відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-25-001985-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 28 січня 2021 22:51
Non-Residents???
Dear Buyer,
Your Contract draft is okay except Sec. 1.11 of Technical Task. It is drafted exclusively for resident vendors. To deliver DAP Mariupil within 14 days from your order is absolutely necessary to have goods just ready in Ukraine warehouse.
But delivery in such short time is absolutely impossible if product shall be manufactured overseas and shipped by sea.
So, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX
“ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”. For that please replace term of 14 days to reasonable 120 days (60 days for manufacturing+60 days for shipping. That will avoid discrimination of non-resident participants in Section 1.11 of your Contract. As you need delivery till the end of the year emergency of 14 days does not seem reasonable.
AS per DAP and DDP. As you know, non-residents cannot supply DDP as for that they must be VAT tax payers = residents. Non-residents are bidding DDP with VAT, but delivering DAP. You, as resident and taxpayer, are making tax clearance and deducting VAT from funds, due to Seller.
See attached useful information.
Respectfully,
Шановний покупце,
З вашим проектом контракту все в порядку, крім розділу. 1.11 Технічного завдання. Він розроблений виключно для резидентів-продавців. Для доставки DAP Mariupil протягом 14 днів з моменту замовлення є абсолютно необхідним наявність товару, щойно готового на складі в Україні.
Але доставка за такий короткий час абсолютно неможлива, якщо товар буде виготовлений за кордоном і відправлений морем.
Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX
«ПРО ЗМІНИ, ЩО ЗМІНЮЮТЬ ЗАКОН УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЗАКОНОДАВЧІ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ». Для цього, будь ласка, замініть термін від 14 днів до розумних 120 днів (60 днів для виготовлення + 60 днів для доставки. Це дозволить уникнути дискримінації учасників-нерезидентів у Розділі 1.11 Вашого Договору. Оскільки Вам потрібна доставка до кінця року 14 днів не здається обґрунтованим.
AS згідно з DAP та DDP. Як відомо, нерезиденти не можуть надавати ПДП, оскільки вони повинні бути платниками податку на додану вартість = резиденти. Нерезиденти подають ставки DDP з ПДВ, але доставляють DAP. Ви, як резидент та платник податків, здійснюєте податкове звільнення та вираховуєте ПДВ із коштів, що належать Продавцю.
Дивіться додану корисну інформацію.
З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2021 16:29
Шановний Учаснику,
Замовник не обмежує коло Учасників закупівлі, оскільки замовлена до закупівлі трубна продукція є цілком типовою. Щодо строка постачання до 120 днів, ця вимога є цілком не прийнятна для Замовника, адже постачання товару здійснюється згідно заявок Замовника, та в кількості не обмеженої партії та у строк 14 днів з моменту замовлення. Дякуємо.

Документи подані скаржником

28 січня 2021 22:51
Incoterms.zip

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-25-001985-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД ОДЕСА", Код ЄДРПОУ:43101596
Вимога щодо усення порушеннь тендерної документації
Допущено порушення при складанні Тендерної документації
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Актуальні тендери

До пошуку