Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Труби для ремонту
Pipes for repair
Pipes for repair
Очікувана вартість
10 914 000,00 UAH
UA-2021-01-25-001985-c ● fa0be45ce28c40c299eb6028178b0896
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03361508 |
Місцезнаходження: | 87555, Україна , Донецька область обл., Маріуполь, Соборна, 7 |
Контактна особа: |
Яценко Ольга Олександрівна +380629407790 supply@mvk.org.ua |
Додаткові контактні особи: |
Яценко Ольга Олександрівна +380960688058 marketing@mvk.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Mariupol Industrial management of water and sewage |
National ID: | 03361508 |
Contact point: |
Yatsenko Olga Aleksandrovna +380629407790 supply@mvk.org.ua |
Additional contacts: |
Yatsenko Olʹha Oleksandrivna +380960688058 marketing@mvk.org.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2021 10:30 |
Початок аукціону: | 15 червня 2021 11:13 |
Очікувана вартість: | 10 914 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 570,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 25 січня 2021 12:00 |
Enquiries until: | 10 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 квітня 2021 10:30 |
Information
Estimated total value: | 10 914 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 54 570 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Scope of the procurement
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою
All documents related to the tender offer and prepared directly by the bidder must be drawn up in Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5100 пог. метр
Труба ПЕ 100 SDR 17 - 400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, м. Маріуполь, вул. Соборна, 7, або в інший структурний підрозділ підприємства у межах м. Маріуполя.
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
PE 100 SDR pipe 17 - 400
CPV: 44160000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2021 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2021 14:53 |
Протокол 93.pdf | |
09 квітня 2021 14:53 |
Тендерна документація зі змінами нова редакція (зі змінами 6).doc | |
02 квітня 2021 12:30 |
Протокол 78.pdf | |
25 березня 2021 14:23 |
Протокол 69.pdf | |
25 березня 2021 14:22 |
Додаток 3 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ 400 нова редакція (зі змінами 3).doc | |
17 березня 2021 12:03 |
Протокол 55.pdf | |
05 березня 2021 13:18 |
Протокол 41.pdf | |
18 лютого 2021 11:10 |
Протокол 28.pdf | |
25 січня 2021 13:13 |
9.pdf | |
25 січня 2021 12:00 |
Додаток 4 Проект Договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискримінації учасників
Дата подання: 03 лютого 2021 16:27
Дата відповіді: 04 лютого 2021 08:54
Шановний Замовник! Згідно розділу 4 ст. 22 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повина містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно протоколу №9 від 25.01.2021 року рішенням тендерного комітету Ви внесли зміни до тендерної документації, а саме до п.2 Додатку 1, де зазначили, що учасники повині надати у складі своєї тендерної пропозиції, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, завірену копію договору на суму не менше 50% від очикуваної вартості закупівлі. Чи не здається Вам, що ця вимога порушує ЗУ "Про піблічні закупівлі" і є такою що дискримінує потенційних учасників? Виходячи з вищевикладеного, наполегливо просимо Вас внести зміни до тендерної документації і видалити дану вимогу як таку, що порушує права учасників. В разі ігнорування даного питання будемо вимушені звертатися до контролюючих органів з метою захисту прав учасників у правовому полі. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,
вказні до закупівлі об'єми додані до планун заміни мереж у 2021р., відповідно до чього Замовнику вкрай важливо на єтапі кваліфікації Учасників мати інформацію щодо досвіду фактичного викання анадогічого/их договору/ ів у таких значних об'ємах .
Дякуємо.
вказні до закупівлі об'єми додані до планун заміни мереж у 2021р., відповідно до чього Замовнику вкрай важливо на єтапі кваліфікації Учасників мати інформацію щодо досвіду фактичного викання анадогічого/их договору/ ів у таких значних об'ємах .
Дякуємо.
Щодо дискримінації учасників
Дата подання: 04 лютого 2021 09:52
Дата відповіді: 05 лютого 2021 15:32
Шановний Замовник! Ваше бажання мати на етапі кваліфікації Учасників інформацію щодо досвіду фактичного виконання аналогічного договору, сума якого повина бути не меншее 50% оголошеної вартості закупівлі НЕ ДАЄ ВАМ ПРАВА ПОРУШУВАТИ ЗАКОН!!! Ми є офіційними представниками заводу - виробника, який виготовляє різноманітні труби ПЕ, у тому числі і трубу, на яку ви оголосили закупівлю. Ми маємо бажання прийняти участь у даній закупівлі, так як маємо досвід, всі необхідні документи (висновки, сертифікати тощо), але, на жаль, не маємо аналогічного договору на таку, як Ви зауважили "значну суму". На складах заводу виробника, партнерами якого ми є, труба, яку Ви плануєте придбати, є в обсязі не менше 30% від Вашого об"єму, що можна перевірити на етапі прекваліфікації. Не зрозумілою для нас також є вимога щодо наявності складу саме у Учасника. Ми є офіційними представниками і партнерами заводу виробника і реалізацію продукції здійснюємо безпосередньо зі складу заводу. Таким чином, ще раз просимо Вас видалити з тендерної документації неправомірні вимоги щоб не звужувати коло потенційних Учасників. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Згідно Закону про публічні закупівлі, Статті. 22, технічна специфікація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Також, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Керуючись цими положеннями Закону та необхідністю забезпечення потреб підприємства Замовник вважає за необхідне додати кваліфікаційну умову щодо виканання аналогічного договору на суму не менш 50 % від очікуваної вартості закупівлі.
Хочемо наголосити, що трубна продукція яке є предметом закупівлі не є специфічним або унікальним та представлено в Україні в широкому асортименті у різних виробників, торгівельних марок та постачальників. Але у той час,потенційні учасники процедури закупівлі повинні забеспечити усі можливості та умови для своєчастного та повного виконання умов договору укладеного з Замовником.
Враховуючи все перераховане вище зазначена вимога Замовника не є дискримінаційною та обов’язкова до виконання.
Дякуємо.
Згідно Закону про публічні закупівлі, Статті. 22, технічна специфікація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Також, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Керуючись цими положеннями Закону та необхідністю забезпечення потреб підприємства Замовник вважає за необхідне додати кваліфікаційну умову щодо виканання аналогічного договору на суму не менш 50 % від очікуваної вартості закупівлі.
Хочемо наголосити, що трубна продукція яке є предметом закупівлі не є специфічним або унікальним та представлено в Україні в широкому асортименті у різних виробників, торгівельних марок та постачальників. Але у той час,потенційні учасники процедури закупівлі повинні забеспечити усі можливості та умови для своєчастного та повного виконання умов договору укладеного з Замовником.
Враховуючи все перераховане вище зазначена вимога Замовника не є дискримінаційною та обов’язкова до виконання.
Дякуємо.
Питання щодо Технічної документації
Дата подання: 24 лютого 2021 17:26
Дата відповіді: 26 лютого 2021 08:52
Протоколом №28 від 18.02.2021 року засідання тендерного комітету КП «Маріупольське ВУ ВКГ» внесено зміни до тендерної документації на закупівлю «Труби для ремонту» ID-закупівлі: UA-2021-01-25-001985-c.
Вищевказаними протоколом замовником було Викладено п.3 Додатка 3 тендерної документації в наступній редакції:
Труби поліетиленові водопровідні повинні відповідати ДСТУ EN 12201-2:2018.
Технічна документація, що надається учасником на поліетиленові водопровідні труби, повинна включати такі документи в електронному вигляді:
- Документ про якість (паспорт або сертифікат якості тощо) оформлений виробником на партію раніше виготовленої продукції по кожному заявленому в предметі закупівлі типорозміру поліетиленових водопровідних труб.
- Свідоцтво про можливість проведення вимірювань (свідоцтво про технічну компетентність або визнання вимірювальних можливостей або атестат акредитації тощо) випробувальної лабораторії виробника та додаток до нього про галузь вимірювань;
- Сертифікат відповідності терміном дії не менше двох років щодо підтвердження органом з сертифікації відповідності поліетиленових водопровідних труб вимогам ДСТУ EN 12201-2:2018;
- Протокол сертифікаційних випробувань у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на водопровідну трубу.
- Атестат про акредитацію органу сертифікації, який видав сертифікат відповідності. Атестат повинен бути чинним на дату видачі сертифікату відповідності та має бути наданий разом з додатком про сферу акредитації;
- Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії, яка провела сертифікаційні випробування. Атестат повинен бути чинним на дату затвердження протоколу сертифікаційних випробувань та має бути наданий разом з додатком про сферу акредитації;
- Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України щодо можливості застосування труб для мереж господарсько-питного водопостачання, відповідно до вимог ЗУ Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення
- Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника, щодо її відповідності вимогам ISO 9001:2015 .
- Сертифікат на систему екологічного управління, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ISO 14001:2015.
- Документ про співпрацю учасника безпосередньо з виробником запропонованого товару (дилерський/представницький лист або дилерський/представницький сертифікат або чинний договір/контракт тощо), у разі якщо учасник не є виробником даного товару. (Замовник залишає за собою право перевірити дану інформацію).
Вивчивши вищевказані зміни до тендерної документації, вважаємо деякі умови дискримінаційними та такими, що обмежують коло учасників, які можуть подати тендерні пропозиції з огляду на наступне.
1. Замовником вимагається:
- Атестат про акредитацію органу сертифікації, який видав сертифікат відповідності. Атестат повинен бути чинним на дату видачі сертифікату відповідності та має бути наданий разом з додатком про сферу акредитації;
- Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії, яка провела сертифікаційні випробування. Атестат повинен бути чинним на дату затвердження протоколу сертифікаційних випробувань та має бути наданий разом з додатком про сферу акредитації;
Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності.
Відповідно до ст.24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
З аналізу Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» вбачається, що в даному нормативно-правовому актів відсутні будь-які посилання на обов’язкове проведення атестації (акредитації) органі та лабораторії, які здійснюють свою діяльність на території України.
Більш того, згідно ч.5 ст.25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів.
З вищевказаного чітко вбачається, що органи з оцінки відповідності, які не проходили атестацію (акредитацію) в Національному агентстві з акредитації України (надалі – НААУ), при наявності відповідного обладнання та спеціалістів, є рівними в проведенні оцінки відповідності, органам, які мають відповідну акредитацію в НААУ.
При цьому, Замовник не звертає на вимоги чинного законодавства та зобов’язує Учасників надавати відповідну технічну документацію тільки від акредитованих органів, що свою чергу значно звужує коло потенційних Учасників даної закупівлі.
2. В документації Замовник вимагає від Учасника Свідоцтво про можливість проведення вимірювань (свідоцтво про технічну компетентність або визнання вимірювальних можливостей або атестат акредитації тощо) випробувальної лабораторії виробника та додаток до нього про галузь вимірювань
Однак, таке вимога є необґрунтованою та дискримінаційною, у зв’язку з тим, що Виробник не зобов’язаний мати на своєму підприємстві відповідної лабораторії.
У Виробника є безумовне право на свій розсуд звертатися до третіх осіб і до спеціалізованих організації з замовленням на проведення відповідних вимірювань або випробувань продукції, яка випускається Виробником.
Однак, Замовник знову не звертає на відповідні нюанси діяльності виробників продукції, яка є предметом даної закупівлі та в свою чергу встановлює дискримінаційну вимогу щодо наявності у Виробника продукції свідоцтво про можливість проведення вимірювань (свідоцтво про технічну компетентність або визнання вимірювальних можливостей або атестат акредитації тощо) випробувальної лабораторії.
3. Замовник вимагає від потенційних Учасників даної закупівлі надати документи: Сертифікат відповідності терміном дії не менше двох років щодо підтвердження органом з сертифікації відповідності поліетиленових водопровідних труб вимогам ДСТУ EN 12201-2:2018; - Протокол сертифікаційних випробувань у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на водопровідну трубу.
Замовник посилається, що дані документи повинні підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам ДСТУ EN 12201-2:2018.
ДСТУ EN 12201-2:2018 – є відносно новим дтсу, яке впроваджується на території України.
Станом на сьогодні в України можливість видавати відповідні протоколи та сертифікати відповідності у відповідності до ДСТУ EN 12201-2:2018 мають не більше двох органів з оцінки відповідності.
Інші органи з оцінки відповідності знаходяться лише на стадії впровадження відповідного ДТСУ в своїй діяльності, у зв’язку з цим такі органи позбавленні можливості проводити випробування, які зазначені в вищевказаному ДСТУ та не мають права видати відповідні сертифікати відповідності.
Дані обставити призводять до того, що кожен х Учасників зобов’язаний звертатися лише до одного Органу з оцінки відповідності, який має можливість видати відповідні протоколи та сертифікати, що свою чергу встановлює його основними монополістом в даній сфері.
Більшість компаній-учасників не мають можливості замовити в даному органі відповідну документацію, що значно звужує коло потенційних Учасників.
Враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства та внести до неї відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На вашу вимогу повідомняємо:
1. Вимога надання протоколів сертифікаційних випробувань обумовлена тим, що Замовник зацікавлений в придбанні якісної продукції, що пройшла перевірку в сторонньому органі сертифікації, що підтверджується наданням протоколу сертифікаційних випробувань. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону про публічні закупівлі прямо визначено право Замовника вимагати протоколи випробувань.
2. Учасник повинен проводити повний обсяг випробувань продукції, що виготовляється, згідно до вимог ДСТУ EN 12201. Такі випробування можуть проводитися в сторонніх лабораторіях, які мають на це відповідні свідоцтва органів стандартизації.
Замовником не обмежено право проведення випробувань в сторонніх лабораторіях, право проведення якими вищевказаних випробувань підтверджено належним чином.
3. ДСТУ EN 12201-2 2018 станом на дату проведення закупівель єдиний стандарт в Україні, згідно якого виготовляються поліетиленові труби для мереж питного водопостачання. Дякуємо
1. Вимога надання протоколів сертифікаційних випробувань обумовлена тим, що Замовник зацікавлений в придбанні якісної продукції, що пройшла перевірку в сторонньому органі сертифікації, що підтверджується наданням протоколу сертифікаційних випробувань. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону про публічні закупівлі прямо визначено право Замовника вимагати протоколи випробувань.
2. Учасник повинен проводити повний обсяг випробувань продукції, що виготовляється, згідно до вимог ДСТУ EN 12201. Такі випробування можуть проводитися в сторонніх лабораторіях, які мають на це відповідні свідоцтва органів стандартизації.
Замовником не обмежено право проведення випробувань в сторонніх лабораторіях, право проведення якими вищевказаних випробувань підтверджено належним чином.
3. ДСТУ EN 12201-2 2018 станом на дату проведення закупівель єдиний стандарт в Україні, згідно якого виготовляються поліетиленові труби для мереж питного водопостачання. Дякуємо
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-25-001985-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 28 січня 2021 22:51
Non-Residents???
Dear Buyer,
Your Contract draft is okay except Sec. 1.11 of Technical Task. It is drafted exclusively for resident vendors. To deliver DAP Mariupil within 14 days from your order is absolutely necessary to have goods just ready in Ukraine warehouse.
But delivery in such short time is absolutely impossible if product shall be manufactured overseas and shipped by sea.
So, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX
“ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”. For that please replace term of 14 days to reasonable 120 days (60 days for manufacturing+60 days for shipping. That will avoid discrimination of non-resident participants in Section 1.11 of your Contract. As you need delivery till the end of the year emergency of 14 days does not seem reasonable.
AS per DAP and DDP. As you know, non-residents cannot supply DDP as for that they must be VAT tax payers = residents. Non-residents are bidding DDP with VAT, but delivering DAP. You, as resident and taxpayer, are making tax clearance and deducting VAT from funds, due to Seller.
See attached useful information.
Respectfully,
Шановний покупце,
З вашим проектом контракту все в порядку, крім розділу. 1.11 Технічного завдання. Він розроблений виключно для резидентів-продавців. Для доставки DAP Mariupil протягом 14 днів з моменту замовлення є абсолютно необхідним наявність товару, щойно готового на складі в Україні.
Але доставка за такий короткий час абсолютно неможлива, якщо товар буде виготовлений за кордоном і відправлений морем.
Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX
«ПРО ЗМІНИ, ЩО ЗМІНЮЮТЬ ЗАКОН УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЗАКОНОДАВЧІ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ». Для цього, будь ласка, замініть термін від 14 днів до розумних 120 днів (60 днів для виготовлення + 60 днів для доставки. Це дозволить уникнути дискримінації учасників-нерезидентів у Розділі 1.11 Вашого Договору. Оскільки Вам потрібна доставка до кінця року 14 днів не здається обґрунтованим.
AS згідно з DAP та DDP. Як відомо, нерезиденти не можуть надавати ПДП, оскільки вони повинні бути платниками податку на додану вартість = резиденти. Нерезиденти подають ставки DDP з ПДВ, але доставляють DAP. Ви, як резидент та платник податків, здійснюєте податкове звільнення та вираховуєте ПДВ із коштів, що належать Продавцю.
Дивіться додану корисну інформацію.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Your Contract draft is okay except Sec. 1.11 of Technical Task. It is drafted exclusively for resident vendors. To deliver DAP Mariupil within 14 days from your order is absolutely necessary to have goods just ready in Ukraine warehouse.
But delivery in such short time is absolutely impossible if product shall be manufactured overseas and shipped by sea.
So, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX
“ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”. For that please replace term of 14 days to reasonable 120 days (60 days for manufacturing+60 days for shipping. That will avoid discrimination of non-resident participants in Section 1.11 of your Contract. As you need delivery till the end of the year emergency of 14 days does not seem reasonable.
AS per DAP and DDP. As you know, non-residents cannot supply DDP as for that they must be VAT tax payers = residents. Non-residents are bidding DDP with VAT, but delivering DAP. You, as resident and taxpayer, are making tax clearance and deducting VAT from funds, due to Seller.
See attached useful information.
Respectfully,
Шановний покупце,
З вашим проектом контракту все в порядку, крім розділу. 1.11 Технічного завдання. Він розроблений виключно для резидентів-продавців. Для доставки DAP Mariupil протягом 14 днів з моменту замовлення є абсолютно необхідним наявність товару, щойно готового на складі в Україні.
Але доставка за такий короткий час абсолютно неможлива, якщо товар буде виготовлений за кордоном і відправлений морем.
Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX
«ПРО ЗМІНИ, ЩО ЗМІНЮЮТЬ ЗАКОН УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЗАКОНОДАВЧІ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ». Для цього, будь ласка, замініть термін від 14 днів до розумних 120 днів (60 днів для виготовлення + 60 днів для доставки. Це дозволить уникнути дискримінації учасників-нерезидентів у Розділі 1.11 Вашого Договору. Оскільки Вам потрібна доставка до кінця року 14 днів не здається обґрунтованим.
AS згідно з DAP та DDP. Як відомо, нерезиденти не можуть надавати ПДП, оскільки вони повинні бути платниками податку на додану вартість = резиденти. Нерезиденти подають ставки DDP з ПДВ, але доставляють DAP. Ви, як резидент та платник податків, здійснюєте податкове звільнення та вираховуєте ПДВ із коштів, що належать Продавцю.
Дивіться додану корисну інформацію.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2021 16:29
Шановний Учаснику,
Замовник не обмежує коло Учасників закупівлі, оскільки замовлена до закупівлі трубна продукція є цілком типовою. Щодо строка постачання до 120 днів, ця вимога є цілком не прийнятна для Замовника, адже постачання товару здійснюється згідно заявок Замовника, та в кількості не обмеженої партії та у строк 14 днів з моменту замовлення. Дякуємо.
Замовник не обмежує коло Учасників закупівлі, оскільки замовлена до закупівлі трубна продукція є цілком типовою. Щодо строка постачання до 120 днів, ця вимога є цілком не прийнятна для Замовника, адже постачання товару здійснюється згідно заявок Замовника, та в кількості не обмеженої партії та у строк 14 днів з моменту замовлення. Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2021-01-25-001985-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія", Код ЄДРПОУ:21860190
Дата подання: 21 травня 2021 15:33
Причина відхилення
Добрий день.
Ознайомившись з протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2021-01-25-001985-c пропозицію нашої компанії було відхилено за підставою: "Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам."
Прошу Вас згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Статті 31 пункту 3, конкретизувати, які саме позиції не відповідають вимогам тендерній документації та за якими параметрами.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2021-01-25-001985-c пропозицію нашої компанії було відхилено за підставою: "Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам."
Прошу Вас згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Статті 31 пункту 3, конкретизувати, які саме позиції не відповідають вимогам тендерній документації та за якими параметрами.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 травня 2021 16:26
- в складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія" надано регрессійний аналіз відповідно до ISO 9080 поліетиленової труби марки TAISOX 8001, який не є сертифікатом або паспортом сировини,відповідно до чого Замовник не може прийняти вказаний документ на вимогу п. 1.7 Додатку 3 Тендерної документації;
Номер вимоги: UA-2021-01-25-001985-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39672513
Дата подання: 19 травня 2021 17:52
Щодо відхилення пропозиції
Згідно ЗУ "Про публічні Закупівлі" стаття 31 п3 "У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель." Вимагаємо надати аргументацію про відхилення пропозиції ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" . У випадку не задовлення данної вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету, Державної аудиторської служби України та Прокуратури, для захисту своїх інтересів та з метою притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності, визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2021 15:38
- в складі пропозиції ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" надана довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виробництва та/або постачання предмету закупівлі без зазначення конкретної адреси знаходження, що суперечить п.1 Додатку 1 Тендерної документації;
- в складі пропозиції ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" на вимогу п.11 Додатку 1 Тендерної документації надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на труби поліетиленові для холодного водопостачання без конкретного зазначення типу, діаметру та межи допустимого навантаження труби. Зазначений документ не може бути прийнятим до розгляду Замовником, з причини не можливості визначення відповідності до предмету закупівлі, а саме труби ПЕ 100 SDR 17- 400 х 23,7;
- в складі пропозиції ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" надано листа щодо неможливості надання сертифіката відповідності, сертифікатів ISO, протоколу сертифікаційних випробувань з причини не можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вказаний лист прийнятий до розгляду Замовником, але згідно п.7 Розділу 3 Тендерної документації: “Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" відсутній технічний паспорт, або жодний інший документ щодо підтвердження відповідності характеристик на труби ПЕ 100 SDR 17- 400 х 23,7, відповідно до чого Учасник не довів відповідність запропонованих технічних вимог Замовника та також не надав:
- Сертифікат відповідності терміном дії не менше двох років щодо підтвердження органом з сертифікації відповідності поліетиленових водопровідних труб вимогам ДСТУ EN 12201-2:2018;
- Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника, щодо її відповідності вимогам ISO 9001:2015 ;
- Сертифікат на систему екологічного управління, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ISO 14001:2015;
- Протокол сертифікаційних випробувань у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на водопровідну трубу, що не відповідає п. 1.7 Додатку 3 Тендерної документації.
- в складі пропозиції ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" на вимогу п.11 Додатку 1 Тендерної документації надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на труби поліетиленові для холодного водопостачання без конкретного зазначення типу, діаметру та межи допустимого навантаження труби. Зазначений документ не може бути прийнятим до розгляду Замовником, з причини не можливості визначення відповідності до предмету закупівлі, а саме труби ПЕ 100 SDR 17- 400 х 23,7;
- в складі пропозиції ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" надано листа щодо неможливості надання сертифіката відповідності, сертифікатів ISO, протоколу сертифікаційних випробувань з причини не можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вказаний лист прийнятий до розгляду Замовником, але згідно п.7 Розділу 3 Тендерної документації: “Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" відсутній технічний паспорт, або жодний інший документ щодо підтвердження відповідності характеристик на труби ПЕ 100 SDR 17- 400 х 23,7, відповідно до чого Учасник не довів відповідність запропонованих технічних вимог Замовника та також не надав:
- Сертифікат відповідності терміном дії не менше двох років щодо підтвердження органом з сертифікації відповідності поліетиленових водопровідних труб вимогам ДСТУ EN 12201-2:2018;
- Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника, щодо її відповідності вимогам ISO 9001:2015 ;
- Сертифікат на систему екологічного управління, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ISO 14001:2015;
- Протокол сертифікаційних випробувань у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на водопровідну трубу, що не відповідає п. 1.7 Додатку 3 Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-01-25-001985-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:41375942
Дата подання: 19 травня 2021 17:35
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовник пыд час розгляду пропозиції учасника ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП"
Відповідно до пункту 3 статті 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" ВИМАГАЄМО надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП" умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям!
У випадку не задоволення даної Вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету, Державної аудиторської служби України та Прокуратури, для захисту своїх інтересів та з метою притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності, визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
У випадку не задоволення даної Вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету, Державної аудиторської служби України та Прокуратури, для захисту своїх інтересів та з метою притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності, визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2021 15:40
- в складі пропозиції ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП" на вимогу п.11 Додатку 1 Тендерної документації надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на труби поліетиленові для холодного водопостачання без конкретного зазначення типу, діаметру та межи допустимого навантаження труби. Зазначений документ не може бути прийнятим до розгляду Замовником, з причини не можливості визначення відповідності до предмету закупівлі, а саме труби ПЕ 100 SDR 17- 400 х 23,7;
- в складі пропозиції ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП" надано листа щодо неможливості надання сертифіката відповідності, сертифікатів ISO, протоколу сертифікаційних випробувань з причини не можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вказаний лист прийнятий до розгляду Замовником, але згідно п.7 Розділу 3 Тендерної документації: “Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП" відсутній технічний паспорт, або жодний інший документ щодо підтвердження відповідності характеристик на труби ПЕ 100 SDR 17- 400 х 23,7, відповідно до чого Учасник не довів відповідність запропонованих технічних вимог Замовника та не надав:
- Сертифікат відповідності терміном дії не менше двох років щодо підтвердження органом з сертифікації відповідності поліетиленових водопровідних труб вимогам ДСТУ EN 12201-2:2018;
- Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника, щодо її відповідності вимогам ISO 9001:2015 ;
- Сертифікат на систему екологічного управління, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ISO 14001:2015;
- Протокол сертифікаційних випробувань у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на водопровідну трубу, що не відповідає п. 1.7 Додатку 3 Тендерної документації.
- в складі пропозиції ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП" надано листа щодо неможливості надання сертифіката відповідності, сертифікатів ISO, протоколу сертифікаційних випробувань з причини не можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вказаний лист прийнятий до розгляду Замовником, але згідно п.7 Розділу 3 Тендерної документації: “Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП" відсутній технічний паспорт, або жодний інший документ щодо підтвердження відповідності характеристик на труби ПЕ 100 SDR 17- 400 х 23,7, відповідно до чого Учасник не довів відповідність запропонованих технічних вимог Замовника та не надав:
- Сертифікат відповідності терміном дії не менше двох років щодо підтвердження органом з сертифікації відповідності поліетиленових водопровідних труб вимогам ДСТУ EN 12201-2:2018;
- Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника, щодо її відповідності вимогам ISO 9001:2015 ;
- Сертифікат на систему екологічного управління, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ISO 14001:2015;
- Протокол сертифікаційних випробувань у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на водопровідну трубу, що не відповідає п. 1.7 Додатку 3 Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-01-25-001985-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:41375942
Дата подання: 21 травня 2021 16:35
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовник під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП" та пропозицій учасників: ПП "Олнайт", ТОВ «Торговельно-промислова Група «Формула» та Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів"
Відповідно до Ваших вигаданих причин відхилення пропозиції ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП", хочемо звернути увагу Замовника, що наданий у нашій пропозиції висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі, а саме труби ПЕ 100 SDR 17- 400 х 23,7 аналогічний тим висновкам санітарно-епідеміологічної експертизи, що надали у своїх пропозиціях учаснки, пропозиції яких не відхилені та допущені до аукціону, а саме ПП "Олнайт", ТОВ «Торговельно-промислова Група «Формула» та Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів", у висновках вище згаданих учасників також відсутні визначення конкретного зазначення типу, діаметру та межи допустимого навантаження труби. Зазначені документи не можeть бути прийнятим до розгляду Замовником, з причини не можливості визначення відповідності до предмету закупівлі, а саме труби ПЕ 100 SDR 17- 400 х 23,7.
Таким чином, пропозиції учасників ПП "Олнайт", ТОВ «Торговельно-промислова Група «Формула» та Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" з аналогічної причини, що і пропозиція ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП" і таке рішення цілком відповідатиме принципам здійснення закупівель, закріпленим у ст. 3 Закону, згідно із якою, закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
У випадку не задоволення даної Вимоги ми будемо змушені звернутися 24 травня 2021 року до Антимонопольного комітету, Державної аудиторської служби України та Прокуратури, для захисту своїх інтересів та з метою притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності, визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, пропозиції учасників ПП "Олнайт", ТОВ «Торговельно-промислова Група «Формула» та Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" з аналогічної причини, що і пропозиція ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП" і таке рішення цілком відповідатиме принципам здійснення закупівель, закріпленим у ст. 3 Закону, згідно із якою, закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
У випадку не задоволення даної Вимоги ми будемо змушені звернутися 24 травня 2021 року до Антимонопольного комітету, Державної аудиторської служби України та Прокуратури, для захисту своїх інтересів та з метою притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності, визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 травня 2021 17:04
Шановний Учаснику,
відповідно до Технічного завдання Замовника Учасники у складі своїх тендерних пропозицій повинні були надати кілька документів які свідчили про якість та відповідність до Технічного завдання.
Враховуючи той факт, що у складі тендерної прозиції ТОВ "Роял Білдінг Групп" відсутні документи які свідчать про якість запрапонованого та відповідність до Технічного завдання, Замовником зазначено в протоколі, що у наданому висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на труби поліетиленові для холодного водопостачання без конкретного зазначення типу, діаметру та межи допустимого навантаження труби. Зазначений документ не може бути прийнятим до розгляду Замовником, з причини не можливості визначення відповідності до предмету закупівлі, а саме труби ПЕ 100 SDR 17- 400 х 23,7;
Щодо відсутністі маркування ПЕ 100 SDR 17- 400 х 23,7 у вказаних Вами Учасників, інформуємо, що ускладі тендерних пропозицій надані документи які зазначені ЗАмовником для підтверження їх технічних, якісних та кількістних характеристик. Дискваліфікція Учасника лише з цієї причини була б суто формальною, адже у Технічному завданні Завданні окремі вимоги щодо висновку відсутні.
Щодо звернення до Антимонопольного комітету та інших державних служб це є право кожного Учасника Закупівлі.
Дякуємо.
відповідно до Технічного завдання Замовника Учасники у складі своїх тендерних пропозицій повинні були надати кілька документів які свідчили про якість та відповідність до Технічного завдання.
Враховуючи той факт, що у складі тендерної прозиції ТОВ "Роял Білдінг Групп" відсутні документи які свідчать про якість запрапонованого та відповідність до Технічного завдання, Замовником зазначено в протоколі, що у наданому висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на труби поліетиленові для холодного водопостачання без конкретного зазначення типу, діаметру та межи допустимого навантаження труби. Зазначений документ не може бути прийнятим до розгляду Замовником, з причини не можливості визначення відповідності до предмету закупівлі, а саме труби ПЕ 100 SDR 17- 400 х 23,7;
Щодо відсутністі маркування ПЕ 100 SDR 17- 400 х 23,7 у вказаних Вами Учасників, інформуємо, що ускладі тендерних пропозицій надані документи які зазначені ЗАмовником для підтверження їх технічних, якісних та кількістних характеристик. Дискваліфікція Учасника лише з цієї причини була б суто формальною, адже у Технічному завданні Завданні окремі вимоги щодо висновку відсутні.
Щодо звернення до Антимонопольного комітету та інших державних служб це є право кожного Учасника Закупівлі.
Дякуємо.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-25-001985-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД ОДЕСА", Код ЄДРПОУ:43101596
Вимога щодо усення порушеннь тендерної документації
Допущено порушення при складанні Тендерної документації
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-01-25-001985-c.b7
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ІНСТАЛПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:39670260
Порушення законодавства
Відповідно до пункту 3 статті 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" Прошу надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ "Інсталпласт" умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2021-01-25-001985-c.b8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:41375942
Дата подання: 24 травня 2021 17:24
Дата подання: 24 травня 2021 17:24
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Щодо необ'єктивної оцінки тендерних пропозицій учасників Замовником.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2021 11:12
рішення від 26.05.2021 № 11554 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 травня 2021 11:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2021 № 12640.pdf
Дата публікації: 07 червня 2021 17:56
рішення від 04.06.2021 № 12640.pdf
Дата публікації: 09 червня 2021 20:27
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 травня 2021
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03361508 |
Місцезнаходження: | 87555, Україна, Донецька область обл., Маріуполь, Соборна, 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНСТАЛПЛАСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "Олнайт" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Бровари-Пластмас" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ «Торговельно-промислова Група «Формула» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2021 14:12
|
ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2021 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «Торговельно-промислова Група «Формула» |
10 819 854,00
UAH з ПДВ
|
10 819 854,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" |
10 850 760,00
UAH з ПДВ
|
10 850 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Олнайт" |
10 898 700,00
UAH з ПДВ
|
10 898 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Торговельно-промислова Група «Формула» #36161468 |
Переможець |
10 819 854,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 10:38
|
Звіт 737.pdf | укладений |
11 січня 2022 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2021 13:03
|
16062021-1-737.pdf | укладений |
05 липня 2021 13:02
|