Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
18410000-6 - Спеціальний одяг(бриджі чоловічі,бриджі жіночі,брюки спортивні)
Очікувана вартість
69 300,00 UAH
UA-2021-01-25-001699-a ● 16fddbc97dbe467ca30db8e87d013218
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа"Михайлівський психоневрологічний інтернат"Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188576 |
Місцезнаходження: | 72040, Україна , Запорізька обл., Показне, Запорізька обл.Михайлівський р-н.с.Показне №90А |
Контактна особа: |
Міюц Олександр Станіславович +380672640891 mihaylovskiyinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 14:41 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 14:41 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 13:42 |
Очікувана вартість: | 69 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 346,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18410000-6: Спеціальний одяг
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт
18410000-6 - Спеціальний одяг(бриджі чоловічі,бриджі жіночі,брюки спортивні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський р-н, с.Показне 90А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 18410000-6 - Спеціальний одяг(бриджі чоловічі,бриджі жіночі,брюки спортивні) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2021 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 14:37 |
проект договора.docx | |
25 січня 2021 14:37 |
Оголошення спортивні штани.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-25-001699-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Горбань Юрій Васильович, Код ЄДРПОУ:2307200094
Дата подання: 12 лютого 2021 18:31
необгрунтоване рішення
Документи додаються окремим файлом
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2021 15:48
1) Додаток №4 таблиця 1 містить документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв –
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацією про складські приміщення для зберігання товарів та транспортні засоби, які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання товарів.
До довідки додаються: - правовстановлюючі документи права власності на складські приміщення або договорів оренди, суборенди (строком дії не менше ніж до 31.12.2021); - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - документи на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення товарів;
Опираючись на правову позицію викладену Верховним судом у постанові від 20.02.2018 у справі № 925/1596/16 "Щодо підтвердження прийняття майна в оренду" де пункт 11 наголошує, що при вирішенні питання щодо визначення початку користування орендованим майном (момент виникнення орендних правовідносин та відповідних прав та обов'язків), щодо обрахування початку перебігу строку оренди та щодо підтвердження продовження користування орендованим майном має значення наявність будь-якого належного доказу, що підтверджує відповідні обставини, а не виключно назва документу - акт приймання-передачі, прямо передбачена законодавством (частина 1 статті 795 ЦК України), що підтверджує прийняття майна в оренду.
Учасник ФОП Єремчук О.Ю. надав передбачені тендерною документацією документи, тим самим підтвердивши відповідність пропозиції кваліфікаційним критеріям.
3)Додаток №4 таблиця 1, в таблиці що передбачає надання даних складським приміщенням для зберігання товарів останній стовпчик передбачає внесення даних: «Особистий реєстраційний номер потужності, наданий територіальним органом Держпродспоживслужби».
Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771-97-ВР, статті 25 державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
Керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до ст.26 - відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно ст.29 п.3 ЗУ Про публічні закупівлі : Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Керуючись законом економічно вигідною визнана про позиція ФОП Єремчук О.Ю.
Враховуючи вищевикладене Скаргу учасника ФОП Горбань Ю.В. відхилено
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацією про складські приміщення для зберігання товарів та транспортні засоби, які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання товарів.
До довідки додаються: - правовстановлюючі документи права власності на складські приміщення або договорів оренди, суборенди (строком дії не менше ніж до 31.12.2021); - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - документи на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення товарів;
Опираючись на правову позицію викладену Верховним судом у постанові від 20.02.2018 у справі № 925/1596/16 "Щодо підтвердження прийняття майна в оренду" де пункт 11 наголошує, що при вирішенні питання щодо визначення початку користування орендованим майном (момент виникнення орендних правовідносин та відповідних прав та обов'язків), щодо обрахування початку перебігу строку оренди та щодо підтвердження продовження користування орендованим майном має значення наявність будь-якого належного доказу, що підтверджує відповідні обставини, а не виключно назва документу - акт приймання-передачі, прямо передбачена законодавством (частина 1 статті 795 ЦК України), що підтверджує прийняття майна в оренду.
Учасник ФОП Єремчук О.Ю. надав передбачені тендерною документацією документи, тим самим підтвердивши відповідність пропозиції кваліфікаційним критеріям.
3)Додаток №4 таблиця 1, в таблиці що передбачає надання даних складським приміщенням для зберігання товарів останній стовпчик передбачає внесення даних: «Особистий реєстраційний номер потужності, наданий територіальним органом Держпродспоживслужби».
Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771-97-ВР, статті 25 державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
Керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до ст.26 - відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно ст.29 п.3 ЗУ Про публічні закупівлі : Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Керуючись законом економічно вигідною визнана про позиція ФОП Єремчук О.Ю.
Враховуючи вищевикладене Скаргу учасника ФОП Горбань Ю.В. відхилено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА #3308615443 |
Переможець |
57 900,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 16:23
|
договір | укладений |
18 лютого 2021 16:20
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
10 березня 2021 10:55
|
57 900,00 UAH | UA148201720344221003300026905 КУ "Михайлівський ПНІ" ЗОР |
UA053220010000026006300047085 ФОП "Єремчук О.Ю." |
Оплачений |