Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18310000-5 - Спідня білизна(шкарпетки чоловічі,шкарпетки жіночі,гамаші жіночі,колготи жіночі,труси жіночі,труси чоловічі,панталони жіночі,нічна рубашка,халат велюровий)
Очікувана вартість
185 280,00 UAH
UA-2021-01-25-001683-a 7153f2181a5b45068f001644a9fdfb4a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міюц Олександр Станіславович

+380672640891 mihaylovskiyinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа"Михайлівський психоневрологічний інтернат"Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188576
Місцезнаходження: 72040, Україна , Запорізька обл., Показне, Запорізька обл.Михайлівський р-н.с.Показне №90А
Контактна особа: Міюц Олександр Станіславович
+380672640891
mihaylovskiyinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 14:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2021 14:39
Початок аукціону: 05 лютого 2021 15:09
Очікувана вартість: 185 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 926,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5558.4 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 пар
18310000-5 - Спідня білизна(шкарпетки чоловічі,)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський р-н, с.Показне 90А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
400 пар
18310000-5 - Спідня білизна(шкарпетки жіночі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський р-н, с.Показне 90А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
150 шт
гамаші жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський р-н, с.Показне 90А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
100 шт
колготи жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський р-н, с.Показне 90А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
150 шт
труси жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський р-н, с.Показне 90А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
500 шт
труси чоловічі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський р-н, с.Показне 90А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
200 шт
панталони жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський р-н, с.Показне 90А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
111 шт
нічна рубашка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський р-н, с.Показне 90А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
80 шт
халат велюровий жіночій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський р-н, с.Показне 90А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 18310000-5 - Спідня білизна(шкарпетки чоловічі,шкарпетки жіночі,гамаші жіночі,колготи жіночі,труси жіночі,труси чоловічі,панталони жіночі,нічна рубашка,халат велюровий) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2021 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2021 11:40
Оголошення спідня білизна.docx
25 січня 2021 14:35
проект договора.docx
29 січня 2021 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2021 11:40
Оголошення спідня білизна.docx
27 січня 2021 15:34
Оголошення спідня білизна.docx
25 січня 2021 14:35
Оголошення спідня білизна.docx
25 січня 2021 14:35
проект договора.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання про внесення змін
Дата подання: 29 січня 2021 12:54
Дата відповіді: 29 січня 2021 13:31
Доброго дня. На цю вимогу що надана у ТД: "Учасник повинен надати Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи, виданий на ім’я учасника торгів про те, що товар, який постачатиметься відповідає вимогам санітарно – гігієнічних норм. У разі, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, учасник торгів повинен надати відповідний лист на ім’я учасника торгів від уповноваженого органу у сфері стандартизації, метрології та сертифікації із зазначенням відповідної інформації.", чи можливо надати офіційний договір дистриб'юції з виробником (власника СЕС, листа від уповноваженого органу) датований не раніше дати оголошення торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ,так можливо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-25-001683-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Горбань Юрій Васильович, Код ЄДРПОУ:2307200094
Дата подання: 12 лютого 2021 18:39
Оскарження
Документи додаються окремим файлом
Скасована
Дата: 12 лютого 2021 18:44
Причина: для коригування
Номер вимоги: UA-2021-01-25-001683-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Горбань Юрій Васильович, Код ЄДРПОУ:2307200094
Дата подання: 12 лютого 2021 18:48
Оскарження
Додається окремим файлом
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2021 15:43
1) На вимогу тендерної документації, а саме п.3 Додатку №1 «Учасник повинен надати Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи, виданий на ім’я учасника торгів про те, що товар, який постачатиметься відповідає вимогам санітарно – гігієнічних норм. У разі, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, учасник торгів повинен надати відповідний лист на ім’я учасника торгів від уповноваженого органу у сфері стандартизації, метрології та сертифікації із зазначенням відповідної інформації.», та відповідно статті 14 п. 7 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник має право звернутись з уточненнями ТД. Так відповідно до уточнень Учасник для підтвердження вищезазначених вимог надав Договір про дилерські послуги №11/06 від 03.02.2021 року, згідно якого ФОП Єремчук є дилером продукції.
Також ФОП Єремчук прикріпила до своєї документації лист від 26.09.2019 року, вих. №2-10/04-07-2192 від ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» виданий ТОВ Укрсистемтрейд, що згідно договору про дилерство є Продавцем, де зазначений повний перелік продукції що закуповується.
2)Додаток №4 таблиця 1 містить документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв –
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацією про складські приміщення для зберігання товарів та транспортні засоби, які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання товарів.
До довідки додаються: - правовстановлюючі документи права власності на складські приміщення або договорів оренди, суборенди (строком дії не менше ніж до 31.12.2021); - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - документи на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення товарів;
Опираючись на правову позицію викладену Верховним судом у постанові від 20.02.2018 у справі № 925/1596/16 "Щодо підтвердження прийняття майна в оренду" де пункт 11 наголошує, що при вирішенні питання щодо визначення початку користування орендованим майном (момент виникнення орендних правовідносин та відповідних прав та обов'язків), щодо обрахування початку перебігу строку оренди та щодо підтвердження продовження користування орендованим майном має значення наявність будь-якого належного доказу, що підтверджує відповідні обставини, а не виключно назва документу - акт приймання-передачі, прямо передбачена законодавством (частина 1 статті 795 ЦК України), що підтверджує прийняття майна в оренду.
Учасник ФОП Єремчук О.Ю. надав передбачені тендерною документацією документи, тим самим підтвердивши відповідність пропозиції кваліфікаційним критеріям.
3)Додаток №4 таблиця 1, в таблиці що передбачає надання даних складським приміщенням для зберігання товарів останній стовпчик передбачає внесення даних: «Особистий реєстраційний номер потужності, наданий територіальним органом Держпродспоживслужби».
Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771-97-ВР, статті 25 державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.

Керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до ст.26 - відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно ст.29 п.3 ЗУ Про публічні закупівлі : Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Керуючись законом економічно вигідною визнана про позиція ФОП Єремчук О.Ю.
Враховуючи вищевикладене Скаргу учасника ФОП Горбань Ю.В. відхилено

Документи подані скаржником

12 лютого 2021 18:39
Скарга

Документи подані скаржником

12 лютого 2021 18:48
Скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА 177 919,00
UAH з ПДВ
177 919,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Горбань Юрій Васильович 184 710,00
UAH з ПДВ
184 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 15:57
Електронний підпис
04 лютого 2021 12:05
Електронний підпис
04 лютого 2021 12:03
Паспорт і код.pdf
04 лютого 2021 12:03
лист про працівників.pdf
04 лютого 2021 12:03
Довідка (4).pdf
04 лютого 2021 12:03
Підписаний_G0221-9084-GL_tender.pdf
04 лютого 2021 12:03
Довідка про ПДВ.pdf
04 лютого 2021 12:03
Лист про сертифікацію.pdf
04 лютого 2021 12:03
свідоцтво.pdf
04 лютого 2021 12:03
Технічна специфікація.pdf
04 лютого 2021 12:03
Установчі.pdf
04 лютого 2021 12:03
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2021 12:03
лист про мед.книжку.pdf
04 лютого 2021 12:03
фото товару.pdf
04 лютого 2021 12:03
накладна.pdf
04 лютого 2021 12:03
Договір дилерства .pdf
04 лютого 2021 12:03
Витяг 2020.pdf
04 лютого 2021 12:03
аналогічний договір.pdf
04 лютого 2021 12:03
Витяг 2020 копія.pdf
04 лютого 2021 12:03
аналогічний договір 2.pdf
04 лютого 2021 12:03
Висновок СЕС одяг.pdf
04 лютого 2021 12:03
garant_G0221-9084-GL_tender.zip
04 лютого 2021 12:03
InformDovidka.pdf
04 лютого 2021 12:03
file (6) (6).pdf

Публічні документи

03 лютого 2021 17:00
Електронний підпис
03 лютого 2021 16:58
Фото товару.pdf
03 лютого 2021 16:58
Проект договору.PDF
03 лютого 2021 16:58
Паспорт.pdf
03 лютого 2021 16:58
Комерційна пропозиція.PDF
03 лютого 2021 16:58
Гарантія.rar
03 лютого 2021 16:58
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
03 лютого 2021 16:58
Висновок ДСЕЕ халат.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА

ФОП Горбань Юрій Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА
#3308615443
Переможець 177 919,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 16:31

Документи

10 лютого 2021 16:30
Електронний підпис
10 лютого 2021 15:53
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2021 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА
#3308615443
177 919,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2021 16:30
Електронний підпис
10 лютого 2021 15:53
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:17
договір укладений
18 лютого 2021 16:15

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 березня 2021 10:55
177 919,00 UAH UA148201720344221003300026905
КУ "Михайлівський ПНІ" ЗОР
UA053220010000026006300047085
ФОП "Єремчук О.Ю."
Оплачений