Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18330000-1 - Футболки та сорочки(футболка жіноча,футболка чоловіча,сорочка зимова чоловіча,сорочка літня чоловіча(шведка)
Очікувана вартість
187 000,00 UAH
UA-2021-01-25-001671-a f9b68f7d9e304b62aeddcd465327889b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міюц Олександр Станіславович

+380672640891 mihaylovskiyinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа"Михайлівський психоневрологічний інтернат"Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188576
Місцезнаходження: 72040, Україна , Запорізька обл., Показне, Запорізька обл.Михайлівський р-н.с.Показне №90А
Контактна особа: Міюц Олександр Станіславович
+380672640891
mihaylovskiyinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 14:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2021 14:37
Початок аукціону: 05 лютого 2021 12:54
Очікувана вартість: 187 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 935,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5610 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18330000-1: Футболки та сорочки


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
720 шт
18330000-1 - Футболки та сорочки(футболка жіноча,футболка чоловіча,сорочка зимова чоловіча,сорочка літня чоловіча(шведка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський р-н, с.Показне 90А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18330000-1 — Футболки та сорочки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 18330000-1 - Футболки та сорочки(футболка жіноча,футболка чоловіча,сорочка зимова чоловіча,сорочка літня чоловіча(шведка) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2021 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2021 11:37
Оголошення футболки та сорочки.docx
25 січня 2021 14:33
проект договора.docx
29 січня 2021 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2021 11:37
Оголошення футболки та сорочки.docx
25 січня 2021 14:33
Оголошення футболки та сорочки.docx
25 січня 2021 14:33
проект договора.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання про внесення змін
Дата подання: 29 січня 2021 12:55
Дата відповіді: 29 січня 2021 13:37
Доброго дня. На цю вимогу що надана у ТД: "Учасник повинен надати Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи, виданий на ім’я учасника торгів про те, що товар, який постачатиметься відповідає вимогам санітарно – гігієнічних норм. У разі, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, учасник торгів повинен надати відповідний лист на ім’я учасника торгів від уповноваженого органу у сфері стандартизації, метрології та сертифікації із зазначенням відповідної інформації.", чи можливо надати офіційний договір дистриб'юції з виробником (власника СЕС, листа від уповноваженого органу) датований не раніше дати оголошення торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,так можливо

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-25-001671-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3092617498
Дата подання: 10 лютого 2021 17:49
Про неправомірну дискваліфікацію Учасника ФОП Тамбулатов О.В.
У складі тендерної пропозиції, Учасником Тамбулатов О.В. було надано Лист від банківської установи, що видала тендерне забезпечення (АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ»), в якому було підтверджено, що дана банківська установа має з учасником Тамбулатов О.В. довгострокові відносини з 2018 р., а на підставі Постанови НБУ від 21.01.2004 р. № 22 «Про затвердження інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті» обслуговуючим банком визначається банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та\або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України «Про банки і банківську діяльність»
Отже, відповідно до законодавства України, АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» є обслуговуючим банком Учасника ФОП Тамбулатов О.В.
Тобто, відповідно до законодавства України, підстава дискваліфікації Учасника ФОП Тамбулатов є неправомірною.
У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Тамбулатов О.В. було надано довідку про транспортний засіб, в якій зазначено модель транспортного засобу, її реєстраційний номер, а також вказано, що Учасник використовує транспортний засіб на підставі Договору перевезення з публічною офертою. Відповідно до ст. 633, 634 Цивільного кодексу України, даний договір перевезення укладається в усній формі, в якості підтвердження правовідносин з власником транспортного засобу, Учасником було надано оплачені квитанції за конкретними маршрутами. Відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи вище викладені правовідносини, що, відповідно до діючого законодавства України не оформлюються договором оренди транспортного засобу, Учасник не мав укладати вище вказаний договір оренди з перевізником, а отже не надав його правомірно. Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до законодавства України, свідоцтво про реєстрацію авто видається власнику транспортного засобу, так як Учасник не є Власником, а виступає в ролі користувача послуг перевезення, надання реєстраційних документів не передбачено законодавством України для даного виду надання послуг, а отже, відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», не може бути підставою для дискваліфікації.
Вважаємо неправомірним відхилення пропозиції Учасника Тамбулатов О.В. , а зазначені в протоколі дискваліфікації підстави – протиправними.
Враховуючи підтверджену надійність постачальника та надання повного пакету документів на підтвердження вже виконаних аналогічних договорів, не бачимо підстав для дискваліфікації Учасника ФОП Тамбулатов.
На основі вище викладених аргументів та діючого законодавства України, що регулює сферу публічних закупівель, наголошуємо на безпідставноті дискваліфікації Учасника Тамбулатова О.В., просимо відмінити протокол дискваліфікації та поновити Учасника Тамбулатов О.В. в якості Переможця.
Відповідно до ч.14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 лютого 2021 10:17
КУ Михайлівський психоневрологічний інтернат детальніше розглянувши Вашу тендерну пропозицію та скаргу прийшов до наступних висновків:
1) Учасником Тамбулатов О.В. було надано Лист від банківської установи №03-9/03/771 від 03.02.2020 року, що видала тендерне забезпечення (АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ»), в якому було вказано, що дана банківська установа має з учасником Тамбулатов О.В. довгострокові відносини з 2018 р., а на підставі Постанови НБУ від 21.01.2004 р. № 22 «Про затвердження інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті» обслуговуючим банком визначається банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та\або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України «Про банки і банківську діяльність».
Поняття"обслуговуючий банк" запозичене з інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Національного банку України від 21.01.2004 № 22, тому дане визначення має застосовуватись у контексті зазначеної інструкції та у комплексному взаємозв'язку з її положеннями. Виходячи з вищенаведеного визначення та із загального контексту Інструкції про безготівкові розрахунки, поняття обслуговуючого банку розглядається суто в контексті здійснення безготівкових розрахунків серед його учасників, а тому такий банк повинен бути учасником безготівкових розрахунків, з одного боку, а з іншого – банк тільки тоді буде мати статус обслуговуючого банка для клієнта(платника/отримувача/стягувача), коли він спроможний забезпечити для свого клієнта статус учасника безготівкових розрахунків, а отже, коли банк здатний здійснювати та здійснює розрахункове-касове обслуговування такого клієнта.
Згідно зі статтею 2 Закону України "Про банки і банківську діяльність" банк – це юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків; банківська ліцензія – це документ, який видається Національним банком України в порядку і на умовах, визначених у цьому Законі, на підставі якого банки та філії іноземних банків мають право здійснювати банківську діяльність, при цьому під банківською діяльністю розуміється, зокрема, залучення у вклади грошових коштів фізичних і юридичних осіб та розміщення зазначених коштів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик, відкриття і ведення банківських рахунків фізичних та юридичних осіб.
Згідно зі статтею 47 цього ж Закону банк має право здійснювати банківську діяльність на підставі банківської ліцензії шляхом надання банківських послуг.
У разі відкликання (втрати чинності, призупинення тощо) банківської ліцензії банк не може здійснювати банківську діяльність, отже не може надавати банківські послуги, у тому числі, вести поточні рахунки клієнтів, отже не може бути обслуговуючим банком (тобто не може здійснювати обслуговування юридичних і фізичних осіб).
Беручи до уваги вищевикладені норми Закону, обслуговуючим банком Учасника не є банківська установа, що здійснює надання короткострокових послуг (таких як надання електронної банківської гарантії), так як забезпечення банківською гарантією має строковість, а саме у випадку Банківської гарантії №1670/21- ТГ до «11» травня 2021 року, що означає припинення обслуговування Учасника ФОП Тамбулатов О.В. в цей термін.
2)На вимогу тендерної документації у відповідності до ст. 16 З.У. «Про публічні закупівлі», учасник мав надати довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази, де учасник вказує Транспортні засоби, які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання товарів, а також на підтвердження цього- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - документи на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення товарів.
Скаржник Тамбулатов О.В. в своїй скарзі стверджує про те що: У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Тамбулатов О.В. було надано довідку про транспортний засіб, в якій зазначено модель транспортного засобу, її реєстраційний номер, а також вказано, що Учасник використовує транспортний засіб на підставі Договору перевезення з публічною офертою. Відповідно до ст. 633, 634 Цивільного кодексу України, даний договір перевезення укладається в усній формі, в якості підтвердження правовідносин з власником транспортного засобу, Учасником було надано оплачені квитанції за конкретними маршрутами
Згідно ст. 633 Публічним є договір, в якому одна сторона - підприємець взяла на себе обов'язок здійснювати продаж товарів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться (роздрібна торгівля, перевезення транспортом загального користування, послуги зв'язку, медичне, готельне, банківське обслуговування тощо).
В ст. 633, 634 не вказано що форма укладення цього договору є усною.
Умови публічної оферти також мають бути визначені. Замовник немає можливості перевірки ні умов оферти згідно яких здійснюється перевезення, ні впевнитись в тому що на протязі дії Договору з нами як замовником на закупівлю товару, а саме до 31.12.2021 року, дія вашого усного договору, а також оферта перевізника буде діяти.
Надання свідоцтва про реєстрацію авто до аукціону в рамках Вашої пропозиції, було прописано в Тендерній документації завчасно, що дозволяло Вам підготувати документи належним чином, та в разі дійсно стабільних договірних відносин запросити їх в Перевізника, аби підтвердити наявність авто.
Ст. 14 ч.7 ЗУ Про публічні закупівлі повідомляє: «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням, щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.»
Жодних запитів на роз’яснення чи інших звернень по питаннях, що виникли не були оприлюднені.
Також під час повторного аналізу тендерної пропозиції учасника ФОП Тамбулатов О.В. виявлено інші порушення, що підтверджують факт невідповідності учасника вимогам тендерної документації замовника, а саме:
1)Умовами тендерної документації визначено надання «довідки з ОДПІ про відсутність заборгованості перед бюджетом(дійсну на момент проведення аукціону).
Учасником ФОП Тамбулатовим О.В. надано квитанція про подачу заявки до ДФС та лист-роз’яснення про те, що у зв’язку з карантинними обмеженнями, пов’язаними з
епідеміологічною ситуацією на території Запорізької області, Державна
Податкова Інспекція подовжила строк видачі довідки про відсутність
заборгованості перед бюджетом. В якості підтвердження вище оголошеного,
надаємо оригінал Квитанції та Заяви про видачу Довідки про відсутність
заборгованості, в якій чітко зазначено, що довідку буде подано до Комунальної
установи «Михайлівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної
ради у зв’язку з участю в закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст. 5 З.У. «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний створити умови для недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Отже був наданий достатній час для підтвердження відсутності заборгованості перед бюджетом від уповноваженого органу. І враховуючи пропозиції учасників які також прийняли участь у даній закупівлі, ця вимога ТД була реальною для виконання, що підтверджується надання цієї довідки іншими учасниками.
2) Умовами тендерної документації в Додатку 1, п. 3 визначено «Учасник повинен надати Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи, виданий на ім’я учасника торгів про те, що товар, який постачатиметься відповідає вимогам санітарно – гігієнічних норм. У разі, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, учасник торгів повинен надати відповідний лист на ім’я учасника торгів від уповноваженого органу у сфері стандартизації, метрології та сертифікації із зазначенням відповідної інформації.»
Висновок санітарно-епідеміологічної служби наданий з порушеннями, а саме штучно за допомогою комп’ютерних програм закрито частину тексту, що робить цей документ недійсним, і не може підтвердити якість товару, а також здійснити перевірку документу на достовірність. Закритий штучно текст містить інформацію про заявника експертизи.
За результатами перевірки на Офіційному сайті ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ України https://dpss.gov.ua/derzhsanepidnaglyad/administrativni-poslugi/reyestr-visnovkiv-derzhsanepidekspertizi по № Висновку санітарно-епідеміологічної служби поданий учасником документ виданий для ТОВ «Головна мануфактура». Договір дистриб’юції або дилерства продукції для підтвердження факту офіційних відносин ФОП Тамбулатов О.В не надав.
Ст. 31 ЗУ Про публічні закупівлі повідомляє: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Тобто: Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
3)Також в ТД зазначено що до довідки про підтвердження матеріально-технічної бази надається правовстановлюючі документи права власності на складські приміщення або договорів оренди, суборенди (строком дії не менше ніж до 31.12.2021).
Враховуючи специфіку закладу та особливості проведення публічних закупівель Замовнику було важливо переконатись у строках дії договору, наданий учасником Договір про заміну сторони не містить термінів дії договору. Перевірити виконання умов ТД в даному випадку є неможливим.
4) На вимогу тендерної документації учаснику необхідно було надати - відскановані листи паспорту (для фізичних осіб); фоп Тамбулатовим О.В., надано не всі сторінки паспорту, а саме: відсутні 8,9,13,14,15,16 сторінки
Номер вимоги: UA-2021-01-25-001671-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Степанюк Олег Иванович", Код ЄДРПОУ:2846909830
Дата подання: 16 лютого 2021 20:20
Довідка
Просимо надати роз’яснення у якій довідці (номер, дата) надана інформація про відсутність відкритого поточного рахунку банку який надав гарантію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2021 14:58
довідка надана на ім"я ФОП"Степанюк О.І." банківською установою ПАТ"Банк Альянс" вихідний№02-93-5Т від 04.02.2021 року
Номер вимоги: UA-2021-01-25-001671-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Степанюк Олег Иванович", Код ЄДРПОУ:2846909830
Дата подання: 19 лютого 2021 14:43
скасування рішення про переможця
№170 від 18.02.2021 року


ВИМОГА
на прийняте замовником рішення про
визначення переможця процедури відкритих торгів на
закупівлю код ДК 021:2015:18330000-1 – Футболки та сорочки - ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА

ФОП Степанюк Олег Іванович є учасником процедури Державної закупівлі (допорогова закупівля) Комунальна установа "Михайлівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради за предметом закупівлі: код 18330000-1-Футболки та сорочки (футболка жіноча, футболка чоловіча, сорочка зимова чоловіча, сорочка літня чоловіча (шведка), ідентифікатор UA-2021-01-25-001671-a, з метою захисту своїх прав, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось з даною вимогою на повідомлення про визначення Переможця закупівель пропозиції тендерного комітету Комунальна установа "Михайлівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради від 17.02.2021 №17/2, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівлі, внаслідок чого порушено права та законні інтереси ФОП Степанюк Олег Іванович.
17 лютого 2021 року Замовник своїм рішенням, викладеним в повідомлені про визначення Переможця закупівель пропозиції тендерного комітету від 17.02.2021 №17/2 визнав переможцем - ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА, так як пропозиція даного учасника відповідає всім умовам тендерної пропозиції.
ФОП Степанюк Олег Іванович не погоджується із вищевказаним рішенням тендерного комітету Замовника, так як з аналізу тендерної пропозиції ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА вбачається ії невідповідність умовам тендерної документації Замовника і тому є підстави для ії відхилення.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА умовам тендерної пропозиції Замовника зазначаємо наступне:
1) Згідно п. 4 оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів ідентифікатор UA-2021-01-25-001671-a, учасник повинен надати довідку з ОДПІ про відсутність заборгованості перед бюджетом (дійсну на проведення аукціону) ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА надав довідку (файл «file (6) (6).pdf»). Довідка про відсутність заборгованості надається контролюючим органом в паперовому або в електроном вигляді. Електронний вид довідки обов’язково повинен мати QR код по якому Замовник має можливість перевірки. Дана довідка не має QR коду, що є підстави вважати ії недійсною.
2) Згідно п.4 оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів ідентифікатор UA-2021-01-25-001671-a, учасник повинен надати копія сертифікату відповідності (у випадку якщо Товар підлягає обов’язковій сертифікації на території України згідно з чинним законодавством України) або сертифікату (паспорту) якості чи іншого документу, який підтверджує якість Товару. ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА надав файл «Декларація про відповідність фоп..pdf». Даний документ не можливо вважати, як підтвердження якості Товару. Згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» оцінку відповідності вимогам надаються: органами з оцінки відповідності або виробниками продукції. З документів, що надані ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА - виробником продукції є ТОВ «Укрсистемтрейд» (Договір про дилерські послуги №11/06 від 03.02.2021 року, висновок ДСЕЕ №602-123-20-1/8634 від 22.04.2019 року).
3) Згідно п.3 додатку №1 оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів ідентифікатор UA-2021-01-25-001671-a, учасник повинен надати Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи, виданий на ім’я учасника торгів про те, що товар, який постачатиметься відповідає вимогам санітарно – гігієнічних норм. У разі, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, учасник торгів повинен надати відповідний лист на ім’я учасника торгів від уповноваженого органу у сфері стандартизації, метрології та сертифікації із зазначенням відповідної інформації. ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА надає лист-роз’яснення №497/7 від 01.02.2021 року в якому надає інформацію від свого ім’я про необов’язковій сертифікації продукції. Але Замовник вимагав від уповноваженого органу у сфері стандартизації, метрології та сертифікації. Даний лист неможливо вважати як підтвердження.
4) Згідно п.1 додатку №4 оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів ідентифікатор UA-2021-01-25-001671-a, учасник повинен надати правовстановлюючі документи права власності на складські приміщення або договорів оренди, суборенди (строком дії не менш ніж до 31.12.2021). ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА надає скан-копію договору оренди складу №17 від 18.01.2021 року (файл «Договір оренди складу Ою.pdf») даний документ має ознаки фіктивності, а саме:
- в договорі не вказана площа оренди ( в довідки №491/11/154 від 01.02.2021 року вона є – 54,7 м.кв.);
- розмір орендної плати 200,00 грн на місяць і перераховується на розрахунковий рахунок Орендодавця. Але в договорі не має банківських реквізитів ні орендодавця, ні орендаря;
- зі сторони орендаря накладена печатка з підписом на основний документ.

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Із вищевказаного вбачається, що тендерна пропозиція ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена.
На підставі вищенаведеного, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо скасувати повідомлення №17/2 від 17.02.2021 року про визначення переможцем ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА на підставі ії не відповідності вимогам тендерної документації замовника.
У випадку не скасування ваших рішень, змушені будемо передати матеріали до суду та інших правоохоронних органів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 13:02
1) Згідно п. 4 оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів ідентифікатор UA-2021-01-25-001671-a, учасник повинен надати довідку з ОДПІ про відсутність заборгованості перед бюджетом (дійсну на проведення аукціону) ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА надала довідку (файл «file (6) (6).pdf»). Довідка про відсутність заборгованості надається контролюючим органом в паперовому або в електроном вигляді.
Уповноважений орган, а саме Державна податкова служба дає можливість декількома способами перевірити дійсність довідки про відсутність заборгованості про сплату податків та зборів.
Здійснити перевірку довідки можна на офіційному сайті Державної податкової служби за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/registers.
Ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» в ч. 15 визначає що «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції..»
Таким чином довідка ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГИ ЮРІЇВНИ є дійсною, згідно перевірки і відповідає всім вимогам тендерної документації.
2) Згідно п.4 оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів ідентифікатор UA-2021-01-25-001671-a, учасник повинен надати копію сертифікату відповідності (у випадку якщо Товар підлягає обов’язковій сертифікації на території України згідно з чинним законодавством України) або сертифікату (паспорту) якості чи іншого документу, який підтверджує якість Товару. ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА надала файл вихідний № 497/7 від 01.02.2021 року, де міститься лист роз’яснення про відміну обов’язкової сертифікації , паспортуванню якості (окрім експортних операцій) та санітарно-епідеміологічному контролю, а також ліцензуванню відповідно до Законів України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02 березня 2015 року No 222-VIII, "Про метрологію та метрологічну діяльність" від 5 червня 2014 рокуNo 1314-VII, «Про стандартизацію» від 5 червня 2014 року No 1315-VII, «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року N 4004-XII.
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА надала необхідні документи для підтвердження якості продукції.
3) Згідно п.3 додатку №1 оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів ідентифікатор UA-2021-01-25-001671-a, учасник повинен надати Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи, виданий на ім’я учасника торгів про те, що товар, який постачатиметься відповідає вимогам санітарно – гігієнічних норм. У разі, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, учасник торгів повинен надати відповідний лист на ім’я учасника торгів від уповноваженого органу у сфері стандартизації, метрології та сертифікації із зазначенням відповідної інформації.
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА надала Висновок санітарно-епідеміологічної служби №602-123-20-1/8634 від 22.04.2019 року виданий на ім’ я ТОВ Укрсистемтрейд, Відповідно до відповіді на уточнення наданих до початку періоду подачі документів Учасник для підтвердження вимоги «учасник повинен надати Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи, виданий на ім’я учасника торгів» міг підтвердити дилерські або дистриб’юторські відносини з виробником.
Учасник надала Договір про дилерські послуги №11/06 від 03.02.2021 року, згідно якого ФОП Єремчук є дилером продукції.
4) Згідно п.1 додатку №4 оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів ідентифікатор UA-2021-01-25-001671-a, учасник повинен надати правовстановлюючі документи права власності на складські приміщення або договорів оренди, суборенди (строком дії не менш ніж до 31.12.2021). ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА надає скан-копію договору оренди складу №17 від 18.01.2021 року (файл «Договір оренди складу Ою.pdf») , визнання договору нікчемним здійснюється в судовому порядку. Жодна із сторін не заявляла нам як Замовнику про недійсність договору в такому разі договір є чинним і дійсним.
Згідно ст.29 п.3 ЗУ Про публічні закупівлі : Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Керуючись законом економічно вигідною визнана пропозиція ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГИ ЮРІЇВНИ
Номер вимоги: UA-2021-01-25-001671-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Степанюк Олег Иванович", Код ЄДРПОУ:2846909830
Дата подання: 19 лютого 2021 14:49
скасування рішення 16/1 від 16.02.2021
№171 від 18.02.2021 року


ВИМОГА
на прийняте замовником рішення про
відхилення учасника процедури відкритих торгів на
закупівлю код ДК 021:2015:18330000-1 – Футболки та сорочки - ФОП Степанюк Олег Іванович

ФОП Степанюк Олег Іванович є учасником процедури Державної закупівлі (допорогова закупівля) Комунальна установа "Михайлівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради за предметом закупівлі: код 18330000-1-Футболки та сорочки(футболка жіноча, футболка чоловіча, сорочка зимова чоловіча, сорочка літня чоловіча (шведка), ідентифікатор UA-2021-01-25-001671-a, з метою захисту своїх прав, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось з даною вимогою на повідомлення про відхилення пропозиції тендерного комітету Комунальна установа "Михайлівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради від 16.02.2021 №16/1, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівлі, внаслідок чого порушено права та законні інтереси ФОП Степанюк Олег Іванович.
ФОП Степанюк Олег Іванович не погоджується із вищевказаним рішенням тендерного комітету Замовника, а саме:
- Згідно з п №6 (Банківська гарантія) оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів ідентифікатор UA-2021-01-25-001671-a, банківська гарантія має бути надана Банком в якому обслуговується Учасник. Повідомляємо, що для отримання банківської гарантії – відкриття або наявність поточного рахунку не є обов’язковим. Банківська гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) може бути видана банківською установою на підставі надання послуг, які здійснюються згідно з договору про надання банківської гарантії. Комунальна установа "Михайлівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради порушило норми законодавства та принципи добросовісної конкуренції серед учасників, встановлено дискримінаційні вимоги. Замовником порушені основні принципи, на яких базується проведення закупівлі, зазначенні в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням

Згідно статті 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права.
У відповідності до статті 42 Конституції України держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускається неправомірне обмеження конкуренції і недобросовісна конкуренція.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення закупівель є принцип не дискримінації учасників, встановлений в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зокрема, в частині четвертй цієї статті зазначено, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.



На підставі вищенаведеного, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо скасувати повідомлення про відхилення пропозиції тендерного комітету Комунальна установа "Михайлівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради від 16.02.2021 №16/1.
У випадку не скасування ваших рішень, змушені будемо передати матеріали до суду та інших правоохоронних органів.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 13:04
ЗУ Про публічні закупівлі ст. 14 ч.14 встановлює норму: «Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.»
Відповідь на оскарження ФОП Степанюка Олега Івановича від 16.02.2021 року була надана Замовником 17.02.2021року, в рамках Закону.
Додатково повідомляємо:
ТД містить пункт 6 Банківська гарантія: «Банківська гарантія надається Банком в якому обслуговується Учасник».
Поняття"обслуговуючий банк" запозичене з інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Національного банку України від 21.01.2004 № 22, тому дане визначення має застосовуватись у контексті зазначеної інструкції та у комплексному взаємозв'язку з її положеннями. Виходячи з вищенаведеного визначення та із загального контексту Інструкції про безготівкові розрахунки, поняття обслуговуючого банку розглядається суто в контексті здійснення безготівкових розрахунків серед його учасників, а тому такий банк повинен бути учасником безготівкових розрахунків, з одного боку, а з іншого – банк тільки тоді буде мати статус обслуговуючого банка для клієнта(платника/отримувача/стягувача), коли він спроможний забезпечити для свого клієнта статус учасника безготівкових розрахунків, а отже, коли банк здатний здійснювати та здійснює розрахункове-касове обслуговування такого клієнта.
Згідно зі статтею 2 Закону України "Про банки і банківську діяльність" банк – це юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків; банківська ліцензія – це документ, який видається Національним банком України в порядку і на умовах, визначених у цьому Законі, на підставі якого банки та філії іноземних банків мають право здійснювати банківську діяльність, при цьому під банківською діяльністю розуміється, зокрема, залучення у вклади грошових коштів фізичних і юридичних осіб та розміщення зазначених коштів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик, відкриття і ведення банківських рахунків фізичних та юридичних осіб.
Згідно зі статтею 47 цього ж Закону банк має право здійснювати банківську діяльність на підставі банківської ліцензії шляхом надання банківських послуг.
У разі відкликання (втрати чинності, призупинення тощо) банківської ліцензії банк не може здійснювати банківську діяльність, отже не може надавати банківські послуги, у тому числі, вести поточні рахунки клієнтів, отже не може бути обслуговуючим банком (тобто не може здійснювати обслуговування юридичних і фізичних осіб).
Беручи до уваги вищевикладені норми Закону, обслуговуючим банком Учасника не є банківська установа, що здійснює надання короткострокових послуг (таких як надання електронної банківської гарантії), так як забезпечення банківською гарантією має строковість, а саме у випадку Банківської гарантії №1252-21 до 07.05.2021 року (включно), що означає припинення обслуговування Учасника ФОП Степанюк Олег Іванович в цей термін.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

10 лютого 2021 17:49
вимога сорочки.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-03-02-000005 • 587017c6843743dd8ec25e740cc0f060
Автор звернення: ФОП Степанюк Олег Іванович
Дата створення звернення: 2021-03-02 16:38
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Мною, Фізичною особою-підприємцем Степанюком Олегом Івановичем, виявлено чисельні порушення законодавства у сфері проведення публічних закупівель, скоєні замовником Комунальною установою «Михайлівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (код ЄДРПОУ: 03188576, адреса: 72040, Запорізька область, Михайлівський р-н., село Показне, будинок 90А) (далі – Замовник), а саме під час проведення державної закупівлі за процедурою допорогова закупівля, предметом якої є «18330000-1 - Футболки та сорочки (футболка жіноча, футболка чоловіча, сорочка зимова чоловіча, сорочка літня чоловіча (шведка)» (ID: f9b68f7d9e304b62aeddcd465327889b; Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-25-001671-a), що оголошена Замовником 25.01.2021 року. Ознайомившись з тендерною документацією по зазначеній публічній закупівлі, що складається з Оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів та проекту договору (далі – Документація), мною було прийнято рішення брати участь у даних торгах та до закінчення відповідного строку подано тендерну пропозицію разом із всіма документами, що вимагались Замовником у Документації. 05.02.2021 року у публічній закупівлі було проведено аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідну цінову пропозицію запропонував Фізична особа-підприємець Тамбулатов Олександр Володимирович. 10.02.2021 року уповноваженою особою Замовника було розглянуто тендерну пропозицію ФОП Тамбулатова О.В. на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Документації. За результатами розгляду пропозицію ФОП Тамбулатова О.В. було визнано такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, і відхилено відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а самого учасника дискваліфіковано, а саме через не надання учасником на зазначений у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази автомобіль договору оренди цього автомобіля та його свідоцтва про реєстрацію, а також надання ФОП Тамбулатовим О.В. банківської гарантії, виданої банком, в якому учасник нібито не обслуговується. Надалі, 16.02.2021 року було розглянуто надану мною пропозицію. За результатами розгляду Замовник також прийняв рішення відхилити мою пропозицію через надання банківської гарантії з ПАТ «Банк Альянс», який нібито не є обслуговуючим для ФОП Степанюка О.І. 17.02.2021 року Замовник розглянув пропозицію останнього учасника Фізичної особи-підприємця Єремчук Ольги Юріївни, яку визнав такою, що відповідає вимогам тендерної документації, внаслідок чого визнав ФОП Єремчук О.Ю. переможцем закупівлі і сформував повідомлення про намір укласти договір. Ще раз детально проаналізувавши Документацію та документи, надані мною у складі тендерної пропозиції, а також документи, надані ФОП Тамбулатовим О.В. та ФОП Єремчук О.Ю., я вбачаю у прийнятих уповноваженими особами Комунальної установи «Михайлівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради рішенні про відхилення моєї пропозиції та дискваліфікації мене як учасника торгів, а також рішенні про визначення переможцем ФОП Єремчук О.Ю., порушення чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, оскільки моя тендерна пропозиція повністю відповідала вимогам, встановленим самим Замовником у Документації, тоді як тендерна пропозиція учасника ФОП Єремчук О.Ю. жодним чином таким вимогам не відповідала і мала бути відхилена Замовником. Відтак, як вже було зазначено, мою тендерну пропозицію Замовником було відхилено з єдиної підстави, а саме у зв’язку з тим, що надана у її складі згідно з вимогами Документації банківська гарантія видана банком, в якому ФОП Степанюк О.І. не обслуговується. Однак, з таким рішенням Замовника неможливо погодитись і воно є несправедливим та незаконним через наступне. Відповідно до п. 1.4. Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою Правління Національного банку України № 22 від 21.01.2004 року, обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) – банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України «Про банки і банківську діяльність». Обслуговування установ та організацій, оплата видатків яких здійснюється з єдиного казначейського рахунку, виконує також орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. У відповідності до положень ст. 47 Закону України «Про банки і банківську діяльність», до банківських послуг належать: 1) залучення у вклади (депозити) коштів та банківських металів від необмеженого кола юридичних і фізичних осіб; 2) відкриття та ведення поточних (кореспондентських) рахунків клієнтів, у тому числі у банківських металах, та рахунків умовного зберігання (ескроу); 3) розміщення залучених у вклади (депозити), у тому числі на поточні рахунки, коштів та банківських металів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик. Згідно зі ст. 49 цього ж Закону, як кредитні в цій статті розглядаються операції, зазначені в пункті 3 частини третьої статті 47 цього Закону, а також: 1) здійснення операцій на ринку цінних паперів від свого імені; 2) надання гарантій і поручительств та інших зобов'язань від третіх осіб, які передбачають їх виконання у грошовій формі; 3) придбання права вимоги на виконання зобов'язань у грошовій формі за поставлені товари чи надані послуги, приймаючи на себе ризик виконання таких вимог та прийом платежів (факторинг); 4) лізинг. Тобто, якщо учасник торгів звертається до банку по отримання забезпечення пропозиції конкурсних торгів (гарантію, поручительство або депозит), то він автоматично отримує кредитну операцію або банківську послугу, а відповідно банк, до якого він звернувся, стає обслуговуючим банком для такого учасника. У складі пропозиції, на виконання вимоги, викладеної у Документації, мною було надано в якості забезпечення електронну банківську гарантію № 1252-21 від 04.02.2021 року, видану Акціонерним товариством «БАНК АЛЬЯНС», яка повністю відповідала вимогам, встановленим Замовником. Крім того, мною додатково було отримано у зазначеному банку і додано до тендерної пропозиції лист щодо встановлення ділових відносин від 04.02.2021 року, в якому АТ «БАНК АЛЬЯНС» спеціально для Замовника зазначив, що між цією банківською установою та ФОП Степанюком О.І. встановлені ділові відносини з 28.07.2020 року та АТ «БАНК АЛЬЯНС» на постійній основі є обслуговуючим банком ФОП Степанюка О.І. в наданні банківських гарантій. Однак, не зважаючи на вищевказані норми чинного законодавства України, а також особистий лист від банку, що мене обслуговує, уповноважена особа Замовника все одно безпідставно прийшла до висновку, що мною у складі пропозиції надана банківська гарантія не з обслуговуючого банку і неправомірно прийняла рішення відхилити мою тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, чим було порушено принципи здійснення публічних закупівель, закріплених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Як було зазначено вище, на вищевикладеному порушенні чинного законодавства у сфері публічних закупівель Замовник не зупинився і наступним кроком визначив переможцем ФОП Єремчук О.Ю., не зважаючи на те, що саме її пропозиція не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі і мала бути відхилена у зв’язку з наступним. Відтак, розділ «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Документації Замовника містить вимогу щодо надання учасником довідки з ОДПІ про відсутність заборгованості перед бюджетом, дійсної на момент проведення аукціону. На виконання зазначеної вимоги ФОП Єремчук О.Ю. надала у складі свої тендерної пропозиції Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи № 46 від 02.02.2021 року, видану ГУ ДПС у Хмельницькій області, однак ця довідка не містить ані підпису та печатки уповноважених осіб контролюючого органу, який нібито видав такий документ, ані накладеного такими особами електронного цифрового підпису, що свідчить про недійсність довідки, а отже і про невиконання ФОП Єремчук О.Ю. вимог Замовника щодо підтвердження відсутності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Проте, зазначене було проігноровано уповноваженою особою Замовника при розгляді пропозиції ФОП Єремчук О.Ю., хоча така невідповідність пропозиції вимогам Документації була підставою для її відхилення на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім цього, у Додатку № 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до Документації Замовник вимагав надати Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи, виданий на ім’я учасника торгів, про те, що товар, який постачатиметься відповідає вимогам санітарно-гігієнічних норм. ФОП Єремчук О.Ю. на виконання зазначених умов Документації було завантажено завірену копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/8034 від 22.04.2019 року, об’єктом якої є одяг чоловічий трикотажний та комплекти одягу в асортименті: теніски, майки, натільні фуфайки трикотажні, кальсони, труси чоловічі, сорочки нічні, піжами чоловічі, сорочки чоловічі, штани, бриджі, шорти, комбінезони; білизна в комплектах та окремо: кальсони, фуфайка, костюми чоловічі, виготовлений у відповідності із ДСТУ ГОСТ 31408:2014 «Вироби трикотажні білизняні для чоловіків та хлопчиків. Загальні технічні умови». Сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: Побут, чоловічий одяг, оптово-роздрібна торгівля. Відтак, ФОП Єремчук О.Ю. було надано в складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України її товару, а саме чоловічого одягу. При цьому, відповідно до технічної частини Документації, предметом оголошеної Замовником публічної закупівлі є конкретно футболка жіноча (трикотаж) (150 шт.), футболка чоловіча (трикотаж) (350 шт.), сорочка зимова чоловіча (150 шт.), сорочка літня чоловіча (шведка) (бавовна) (70 шт.). Отже, при визначенні ФОП Єремчук О.Ю. Замовником безпідставно не було звернуто увагу на той факт, що вказаним учасником не виконано в повному обсязі вимогу щодо надання висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи, оскільки ФОП Єремчук О.Ю. підтвердила відповідність вимогам санітарно-гігієнічних норм лише одного виду товару, а саме трикотажного чоловічого одягу, тоді як за результатами торгів постачатись мали також жіночі футболки та бавовняні чоловічі сорочки. Таким чином, після незаконного відхилення моєї пропозиції у Замовника були усі підстави відхилити пропозицію ФОП Єремчук О.Ю. і визнати закупівлю такою, що не відбулася, з подальшим її повторним проведенням, проте Замовником було проігноровано невідповідність пропозиції останнього учасника встановленим самим Замовником вимогам у Документації і неправомірно визначено ФОП Єремчук О.Ю. переможцем торгів та укладено з нею договір, що дає підстави вважати про наявність змови між організатором торгів та зазначеним учасником. Відповідно до частин 4 і 5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі», рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно зі ст. 2 та ч. 5 ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі. Контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. У відповідності до п. 14 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Частиною 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. У зв’язку з тим, що своїми рішеннями та діями Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а зокрема саме недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням, я, ФОП Степанюк О.І., вважаю за необхідне вжити дії щодо припинення проведення Замовником публічних закупівель без дотримання чинного законодавства України в цій сфері та притягнення його посадових осіб до відповідальності, а зокрема звернутись з цією заявою до Державної аудиторської служби України.. На підставі вищевикладеного, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», – ПРОШУ: Прийняти рішення про початок моніторингу процедури допорогової закупівлі «18330000-1 - Футболки та сорочки (футболка жіноча, футболка чоловіча, сорочка зимова чоловіча, сорочка літня чоловіча (шведка)» (ID: f9b68f7d9e304b62aeddcd465327889b; Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-25-001671-a), оголошеної 25.01.2021 року Комунальною установою «Михайлівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (код ЄДРПОУ: 03188576, адреса: 72040, Запорізька область, Михайлівський р-н., село Показне, будинок 90А).
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 126 425,00
UAH з ПДВ
126 425,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Степанюк Олег Иванович" 161 880,00
UAH з ПДВ
161 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА 175 950,00
UAH з ПДВ
175 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 14:13
Електронний підпис
04 лютого 2021 14:11
ДПІ2.pdf
04 лютого 2021 14:11
ДПІ.pdf
04 лютого 2021 14:11
ценова.pdf
04 лютого 2021 14:11
фото-зразки.pdf
04 лютого 2021 14:11
Уставні документи.pdf
04 лютого 2021 14:11
тех.ум.pdf
04 лютого 2021 14:11
табл. аналог договори.pdf
04 лютого 2021 14:11
статут записка.pdf
04 лютого 2021 14:11
СЕС сорочки.pdf
04 лютого 2021 14:11
рах банк2020.pdf
04 лютого 2021 14:11
поясн.серт.pdf
04 лютого 2021 14:11
оброб.даних.pdf
04 лютого 2021 14:11
накладна фут.pdf
04 лютого 2021 14:11
лист-відгук сорочки.pdf
04 лютого 2021 14:11
информация про учасн..pdf
04 лютого 2021 14:11
Договір фут.pdf
04 лютого 2021 14:11
довідка про працівн.pdf
04 лютого 2021 14:11
довидка, повнов особ.pdf
04 лютого 2021 14:11
дов. мат-техн. база.pdf
04 лютого 2021 14:11
викон.умов договору.pdf
04 лютого 2021 14:11
InformDovidka.pdf

Публічні документи

16 лютого 2021 16:47
Електронний підпис
04 лютого 2021 11:43
Електронний підпис
04 лютого 2021 11:42
Підписаний_G0221-9078-GL_tender.pdf
04 лютого 2021 11:42
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2021 11:42
Довідка про ПДВ.pdf
04 лютого 2021 11:42
Договір дилерства .pdf
04 лютого 2021 11:42
Установчі.pdf
04 лютого 2021 11:42
Паспорт і код.pdf
04 лютого 2021 11:42
лист про працівників.pdf
04 лютого 2021 11:42
Лист про сертифікацію.pdf
04 лютого 2021 11:42
Висновок СЕС одяг.pdf
04 лютого 2021 11:42
Технічна специфікація.pdf
04 лютого 2021 11:42
Витяг 2020 копія.pdf
04 лютого 2021 11:42
лист про мед.книжку.pdf
04 лютого 2021 11:42
свідоцтво.pdf
04 лютого 2021 11:42
фото товару.pdf
04 лютого 2021 11:42
file (6) (6).pdf
04 лютого 2021 11:42
Витяг 2020.pdf
04 лютого 2021 11:42
InformDovidka.pdf
04 лютого 2021 11:42
garant_G0221-9078-GL_tender.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "Степанюк Олег Иванович"

ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3092617498
Відхилено 126 425,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 16:32
ФОП "Степанюк Олег Иванович"
#2846909830
Відхилено 161 880,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 16:37
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА
#3308615443
Переможець 175 950,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 16:33

Документи

10 лютого 2021 16:31
Електронний підпис
10 лютого 2021 16:13
повідомлення

Документи

16 лютого 2021 16:37
Електронний підпис
16 лютого 2021 16:34
повідомлення

Документи

17 лютого 2021 16:33
Електронний підпис
17 лютого 2021 16:31
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2021 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА
#3308615443
175 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2021 16:33
Електронний підпис
17 лютого 2021 16:31
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 16:39
договір укладений
25 лютого 2021 16:37

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 березня 2021 10:55
175 950,00 UAH UA148201720344221003300026905
КУ "Михайлівський ПНІ" ЗОР
UA053220010000026006300047085
ФОП "Єремчук О.Ю."
Оплачений