Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання
Очікувана вартість
276 670,00 UAH
UA-2021-01-25-001661-b ● 36a4a9a181e141ef9445838ddb8d27f8
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рубіжанський міський центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 13392272 |
Місцезнаходження: | 93012, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, вул. Будівельників, 34 |
Контактна особа: |
Ігор Лакіза +380645376966 czrubiz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2021 14:04 |
Очікувана вартість: | 276 670,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 383,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93012, Україна, Луганська область, м.Рубіжне, вул.Будівельників,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2021 09:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2021 09:00 |
Додаток5 форма Цінова пропозиція.виправленаdoc.doc | |
25 січня 2021 10:44 |
Додаток 3_Кваліфікаційні критерії.doc | |
25 січня 2021 10:44 |
Додаток 4 Технічні характеристики-2.doc | |
25 січня 2021 10:44 |
Додаток2_проєкт Договору уборщ..doc | |
25 січня 2021 10:44 |
ТД Прибирання 2021 .docx |
27 січня 2021 09:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 січня 2021 09:00 |
Додаток5 форма Цінова пропозиція.виправленаdoc.doc
|
|||||||||
25 січня 2021 10:44 |
Додаток 3_Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||||||||
25 січня 2021 10:44 |
Додаток 4 Технічні характеристики-2.doc
|
|||||||||
25 січня 2021 10:44 |
Додаток2_проєкт Договору уборщ..doc
|
|||||||||
25 січня 2021 10:44 |
ТД Прибирання 2021 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-25-001661-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2875809872
Дата подання: 21 лютого 2021 11:35
Вимога щодо усунення порушень законодавства при визначенні переможця закупівлі
Фізична особа – підприємець Дубіна С.В. прийняв участь у електронному аукціоні на закупівлю UA-2021-01-25-001661-b (Послуги з прибирання), який проходив 10.02.2021р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Крупіної Ганни Юріївни (далі – ФОП Крупіна Г.Ю.) встановлено, що тендерна пропозиції цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а саме:
1) п. 2.1. Додатку 3 до тендерної документації замовника від учасників вимагалося підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням послуг з прибирання; (кількість працівників-прибиральників вказати не менше 2 осіб). Для підтвердження необхідно було подати довідку за формою (додаток 1.2). Шоста колонка довідки передбачає наявність та вимагає надання інформації про трудовий договір з працівником або наказ про призначення на посаду (вказати номер та дату).
На виконання цієї вимоги замовника ФОП Крупіною Г.Ю. було надано довідку від 09.02.2021 № 4 . У шостій колонці цієї довідки (трудовий договір з працівником або наказ про призначення на посаду (вказати номер та дату.) наведено інформацію про договори ЦПХ (цивільно - правового характеру) від 01.01.2021 № 6, від 01.01.2021 № 7, від 01.01.2021 № 8, від 02.01.2021 № 18, чим було не виконано вимоги щодо заповнення довідки.
Крім того, загальне визначення цивільно-правового договору міститься у ст. 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), згідно ч. 1 якої договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків.
Статтею 628 ЦК України встановлено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 639 ЦК України договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом. Якщо сторони домовилися укласти договір у певній формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася.
Відтак, цивільно-правовий договір — це угода між сторонами: фізичною особою і юридичною особою або фізичною особою – підприємцем на виконання першим певної роботи (а саме: договір підряду, договір про надання послуг, виконання робіт тощо), предметом якого є надання певного результату праці, але за цього виду договору не виникають трудові відносини, на які поширюється трудове законодавство.
За цивільно-правовим договором, укладеним між власником і фізичною особою, останній зобов’язується за винагороду виконувати для підприємства індивідуально визначену роботу. Основною ознакою, що відрізняє цивільно-правові відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес трудової діяльності, її організація. За цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату.
При цьому, за цивільно-правовим договором оплачується не процес праці, а її результати, котрі визначають після закінчення роботи і оформляють актами здавання-приймання виконаних робіт (наданих послуг), на підставі яких провадиться їх оплата. Договором також може бути передбачено попередню або поетапну оплату. У трудовій книжці запис про виконання роботи за цивільно-правовими договорами не робиться.
Тобто, наявність у ФОП Крупіної Г.Ю. укладених вищезазначених договорів ЦПХ жодним чином не підтверджує наявність трудових відносин з працівниками-прибиральниками, що є порушенням вимог тендерної документації учасника.
2) п. 2.2. Додатку 3 тендерної документації замовника від учасників вимагалося надання копії звіту за формою 1ДФ за останній звітний період (квартал) з відміткою відповідного органу державної фіскальної служби України та копія відповідної квитанції, що надана органом державної фіскальної служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність в Учасника офіційно працюючих робітників.
Виходячи з наведеного, на вимогу замовника, відмітка відповідного органу повинна бути обов’язково, копія відповідної квитанції надається учасниками лише у випадку подання звіту в електронному вигляді.
На виконання цієї вимоги замовника ФОП Крупіною Г.Ю. було надано копію звіту за формою 1ДФ за 4 квартал 2021 року без будь-якої відмітки відповідного органу державної фіскальної служби України, що є порушенням вимог тендерної документації замовника.
Просимо скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі за предметом, ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання та відхилити пропозицію учасника ФОП Крупіна Г.Ю. як таку, що не відповідає умовам та вимогам п. 2.1 та п. 2.2. Додатку 3 Тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Крупіної Ганни Юріївни (далі – ФОП Крупіна Г.Ю.) встановлено, що тендерна пропозиції цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а саме:
1) п. 2.1. Додатку 3 до тендерної документації замовника від учасників вимагалося підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням послуг з прибирання; (кількість працівників-прибиральників вказати не менше 2 осіб). Для підтвердження необхідно було подати довідку за формою (додаток 1.2). Шоста колонка довідки передбачає наявність та вимагає надання інформації про трудовий договір з працівником або наказ про призначення на посаду (вказати номер та дату).
На виконання цієї вимоги замовника ФОП Крупіною Г.Ю. було надано довідку від 09.02.2021 № 4 . У шостій колонці цієї довідки (трудовий договір з працівником або наказ про призначення на посаду (вказати номер та дату.) наведено інформацію про договори ЦПХ (цивільно - правового характеру) від 01.01.2021 № 6, від 01.01.2021 № 7, від 01.01.2021 № 8, від 02.01.2021 № 18, чим було не виконано вимоги щодо заповнення довідки.
Крім того, загальне визначення цивільно-правового договору міститься у ст. 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), згідно ч. 1 якої договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків.
Статтею 628 ЦК України встановлено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 639 ЦК України договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом. Якщо сторони домовилися укласти договір у певній формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася.
Відтак, цивільно-правовий договір — це угода між сторонами: фізичною особою і юридичною особою або фізичною особою – підприємцем на виконання першим певної роботи (а саме: договір підряду, договір про надання послуг, виконання робіт тощо), предметом якого є надання певного результату праці, але за цього виду договору не виникають трудові відносини, на які поширюється трудове законодавство.
За цивільно-правовим договором, укладеним між власником і фізичною особою, останній зобов’язується за винагороду виконувати для підприємства індивідуально визначену роботу. Основною ознакою, що відрізняє цивільно-правові відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес трудової діяльності, її організація. За цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату.
При цьому, за цивільно-правовим договором оплачується не процес праці, а її результати, котрі визначають після закінчення роботи і оформляють актами здавання-приймання виконаних робіт (наданих послуг), на підставі яких провадиться їх оплата. Договором також може бути передбачено попередню або поетапну оплату. У трудовій книжці запис про виконання роботи за цивільно-правовими договорами не робиться.
Тобто, наявність у ФОП Крупіної Г.Ю. укладених вищезазначених договорів ЦПХ жодним чином не підтверджує наявність трудових відносин з працівниками-прибиральниками, що є порушенням вимог тендерної документації учасника.
2) п. 2.2. Додатку 3 тендерної документації замовника від учасників вимагалося надання копії звіту за формою 1ДФ за останній звітний період (квартал) з відміткою відповідного органу державної фіскальної служби України та копія відповідної квитанції, що надана органом державної фіскальної служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність в Учасника офіційно працюючих робітників.
Виходячи з наведеного, на вимогу замовника, відмітка відповідного органу повинна бути обов’язково, копія відповідної квитанції надається учасниками лише у випадку подання звіту в електронному вигляді.
На виконання цієї вимоги замовника ФОП Крупіною Г.Ю. було надано копію звіту за формою 1ДФ за 4 квартал 2021 року без будь-якої відмітки відповідного органу державної фіскальної служби України, що є порушенням вимог тендерної документації замовника.
Просимо скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі за предметом, ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання та відхилити пропозицію учасника ФОП Крупіна Г.Ю. як таку, що не відповідає умовам та вимогам п. 2.1 та п. 2.2. Додатку 3 Тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 09:44
1.Щодо п. 2.1. додатку 3 до тендерної документації замовника:
ФОП Крупіна Г.Ю у тендерній пропозиції п.7 зазначила що своїм підписом підтверджує повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації. Своїм підписом ФОП Крупіна зазначила, що як Учасник вона повинна забезпечити гідний рівень заробітної плати персоналу (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до норм чинного законодавства) та забезпечення виконання в повному обсязі вимог законодавства України щодо додаткового захисту, оплати праці працівників (доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов'язані з виконанням виробничих завдань і функцій). Працівники, які будуть залучені до надання послуг, повинні мати трудові відносини з Учасником та мати відповідні медичні довідки про проходження необхідного медичного огляду. Учасник повинен забезпечити своїх працівників спецодягом та взуттям згідно діючих виробничо-санітарних норм. Учасник повинен забезпечити дотримання працівниками всіх нормативних документів з питань охорони праці, пожежної безпеки, санітарно-технічних норм при наданні послуг Замовнику.
Таким чином, замовник укладає договір з учасником лише за умови, що Працівники, які будуть залучені до надання послуг, будуть мати трудові відносини з Учасником.
2. Щодо п. 2.2. Додатку 3 тендерної документації замовника відповідно до наказу № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» - помилка вважається формальною, якщо подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Крім того Замовник у Тендерній документації зазначив, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – Ціна.
ФОП Крупіна Г.Ю у тендерній пропозиції п.7 зазначила що своїм підписом підтверджує повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації. Своїм підписом ФОП Крупіна зазначила, що як Учасник вона повинна забезпечити гідний рівень заробітної плати персоналу (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до норм чинного законодавства) та забезпечення виконання в повному обсязі вимог законодавства України щодо додаткового захисту, оплати праці працівників (доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов'язані з виконанням виробничих завдань і функцій). Працівники, які будуть залучені до надання послуг, повинні мати трудові відносини з Учасником та мати відповідні медичні довідки про проходження необхідного медичного огляду. Учасник повинен забезпечити своїх працівників спецодягом та взуттям згідно діючих виробничо-санітарних норм. Учасник повинен забезпечити дотримання працівниками всіх нормативних документів з питань охорони праці, пожежної безпеки, санітарно-технічних норм при наданні послуг Замовнику.
Таким чином, замовник укладає договір з учасником лише за умови, що Працівники, які будуть залучені до надання послуг, будуть мати трудові відносини з Учасником.
2. Щодо п. 2.2. Додатку 3 тендерної документації замовника відповідно до наказу № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» - помилка вважається формальною, якщо подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Крім того Замовник у Тендерній документації зазначив, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – Ціна.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-25-001661-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2875809872
Дата подання: 24 лютого 2021 11:17
Дата подання: 24 лютого 2021 11:17
Щодо порушень замовником законодавства при прийнятті рішення щодо визначення переможця закупівлі
І. Підстави подання скарги.
Фізична особа – підприємець Дубіна С.В. прийняв участь у електронному аукціоні на закупівлю UA-2021-01-25-001661-b (Послуги з прибирання), що проводилась Рубіжанським міським центром зайнятості (надалі – Замовник), який проходив 10.02.2021р. та за результатами аукціону був другим у черзі розгляду тендерних пропозицій учасників.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Крупіної Ганни Юріївни (надалі – ФОП Крупіна Г.Ю.) встановлено, що тендерна пропозиції цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника та повинна була відхилена Замовником на етапі оцінки тендерних пропозицій учасників згідно з абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Цього Замовником не було зроблено.
Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено 18.02.2021 р., тобто кінцевим строком поданням скарги є 01.03.2021 р.
II. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб'єкта оскарження.
Згідно з п. 4. ч. 5 ст. 18 Закону скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Закон наділяє учасника процедури закупівлі такими правами:
- правом на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 Закону);
З огляду на рішенням Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття "охоронюваний законом інтерес", що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
Основним видом діяльності фізичної особи – підприємця Дубіни С.В. є інша діяльність із прибирання будинків і промислових об’єктів. Ми надаємо ці послуги, у тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель "ProZorro”. Наша участь у публічних закупівлях носить систематичний характер.
Наш інтерес в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій Процедурі закупівлі полягає в укладенні договору про закупівлі та одержанні прибутку від реалізації послуг. Цей інтерес за усіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважатися законним інтересом у контексті ч. 5 ст. 18 Закону.
Замовник на етапі оцінки тендерних пропозицій не відхилив тендерну пропозицію ФОП Крупіна Г.Ю. як таку, що не відповідає умовам та вимогам Тендерної документації Замовника.
Дії Замовника на етапі оцінки тендерних пропозицій учасників порушують норму частини 1 ст. 31 Закону та ст. 5 Закону, якою передбачена недискримінація учасників, а також порушують наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
ІІІ. Посилання на порушення процедури закупівлі та обґрунтування вимог суб'єкта оскарження.
Відповідно до ст. 16 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям.
Замовник на етапі складення тендерної документації включив до неї один із таких критеріїв як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
1) п. 2.1. Додатку 3 до тендерної документації замовника від учасників вимагалося підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням послуг з прибирання; (кількість працівників-прибиральників вказати не менше 2 осіб). Для підтвердження необхідно було подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації за формою (додаток 1.2 до тендерної документації). Шоста колонка таблиці у довідці передбачає наявність та вимагає надання інформації про трудовий договір з працівником або наказ про призначення на посаду (вказати номер та дату).
На виконання цієї вимоги замовника ФОП Крупіною Г.Ю. було надано довідку від 09.02.2021 № 4. У шостій колонці таблиці цієї довідки (трудовий договір з працівником або наказ про призначення на посаду (вказати номер та дату.) наведено інформацію про договори ЦПХ (цивільно - правового характеру) від 01.01.2021 № 6, від 01.01.2021 № 7, від 01.01.2021 № 8, від 02.01.2021 № 18, чим було не виконано вимоги щодо заповнення довідки. Договір ЦПХ не може бути визначений, як трудовий договір з працівником або наказ про призначення на посаду.
Загальне визначення цивільно-правового договору міститься у ст. 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), згідно ч. 1 якої договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків.
Відтак, цивільно-правовий договір — це угода між сторонами: фізичною особою і юридичною особою або фізичною особою – підприємцем на виконання першим певної роботи (а саме: договір підряду, договір про надання послуг, виконання робіт тощо), предметом якого є надання певного результату праці, але за цього виду договору не виникають трудові відносини, на які поширюється трудове законодавство.
За цивільно-правовим договором, укладеним між власником і фізичною особою, останній зобов’язується за винагороду виконувати для підприємства індивідуально визначену роботу. Основною ознакою, що відрізняє цивільно-правові відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес трудової діяльності, її організація. За цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату.
При цьому, за цивільно-правовим договором оплачується не процес праці, а її результати, котрі визначають після закінчення роботи і оформляють актами здавання-приймання виконаних робіт (наданих послуг), на підставі яких провадиться їх оплата. Договором також може бути передбачено попередню або поетапну оплату. У трудовій книжці запис про виконання роботи за цивільно-правовими договорами не робиться.
Тобто, наявність у ФОП Крупіної Г.Ю. укладених вищезазначених договорів ЦПХ жодним чином не підтверджує наявність трудових відносин з працівниками-прибиральниками, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника, які визначені у шостій колонці таблиці довідки (додаток 1.2. до тендерної документації).
2) п. 2.2. Додатку 3 тендерної документації замовника від учасників вимагалося надання копії звіту за формою 1ДФ за останній звітний період (квартал) з відміткою відповідного органу державної фіскальної служби України та копія відповідної квитанції, що надана органом державної фіскальної служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність в Учасника офіційно працюючих робітників.
Виходячи з наведеного, на вимогу замовника, відмітка відповідного органу повинна бути обов’язково, копія відповідної квитанції надається учасниками лише у випадку подання звіту в електронному вигляді.
На виконання цієї вимоги замовника ФОП Крупіною Г.Ю. було надано копію звіту за формою 1ДФ за 4 квартал 2020 року без будь-якої відмітки відповідного органу державної фіскальної служби України, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника.
Щодо усунень порушень законодавства при визначенні переможця закупівлі нами була надіслана Вимога Замовнику через електронну систему закупівель та яка була зареєстрована за номером вимоги UA-2021-01-25-001661-b.b1. Дану вимогу Замовник не задовольнив. У зв’язку з цим ми подаємо скаргу до органу оскарження процедур закупівлі.
IV. Вимоги суб'єкта оскарження.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 5, 16, 18, 31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Призупинити відкриті торги, що проводяться РУБІЖАНСЬКИМ МІСЬКИМ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ (номер оголошення UA-2021-01-25-001661-b), на строк до винесення рішення за скаргою.
2. Встановити факт порушення РУБІЖАНСЬКИМ МІСЬКИМ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ процедури закупівлі (номер оголошення UA-2021-01-25-001661-b).
3. Зобов’язати РУБІЖАНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі за предметом, ДК 021:2015:90910000-9: «Послуги з прибирання» та відхилити пропозицію учасника ФОП Крупіна Г.Ю. як таку, що не відповідає умовам та вимогам п. 2.1 та п. 2.2. Додатку 3 до Тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 березня 2021 15:50
рішення від 26.02.2021 № 3614 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 березня 2021 15:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.03.2021 №4368.pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 18:21
рішення від 09.03.2021 №4368.pdf
Дата публікації: 12 березня 2021 18:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про визначення фізичної особи підприємця Крупіну Г.Ю. переможцем процедури закупівлі – «Послуги з прибирання» , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-25-001661-b.
Дата виконання рішення замовником: 15 березня 2021 14:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Крупіна Ганна Юріївна |
210 420,00
UAH
|
210 420,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ |
229 000,00
UAH
|
229 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
239 001,00
UAH
|
239 001,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП САМОЛЮК ІННА ВАЛЕРІЇВНА |
274 391,60
UAH
|
274 391,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Крупіна Ганна Юріївна #2992403824 |
Очікує рішення |
210 420,00
UAH
|
15 березня 2021 08:24
|
|
Фізична особа-підприємець Крупіна Ганна Юріївна #2992403824 |
Рішення скасоване |
210 420,00
UAH
|
15 березня 2021 08:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2021 12:31
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 березня 2021 14:44 |
Кінець періоду оскарження: | 26 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 26 березня 2021 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | визнання тендеру таким, що не відбувся з підстави скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг, що передбачена п.п.2 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Документи:
15 березня 2021 14:44
|
Електронний підпис |
15 березня 2021 14:43
|
скасування.pdf |