Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01991820 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Наталії Оржевської, 13 |
Контактна особа: |
Лариса Лобащук +380971517692 lobachyk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2021 15:49 |
Очікувана вартість: | 3 232 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2021 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2021 15:31 |
Протокол № 30.pdf | |
27 січня 2021 15:31 |
Тендерна документація Фармацевтична продукція (15 найменувань) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
27 січня 2021 15:31 |
Текст змін.pdf | |
25 січня 2021 10:22 |
Тендерна документація Фармацевтична продукція (15 найменувань).docx |
27 січня 2021 15:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2021 15:31 |
Протокол № 30.pdf
|
|||
27 січня 2021 15:31 |
Тендерна документація Фармацевтична продукція (15 найменувань) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
27 січня 2021 15:31 |
Текст змін.pdf
|
|||
25 січня 2021 10:22 |
Тендерна документація Фармацевтична продукція (15 найменувань).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-23-000055 ● 6fb42c2749564352976fa8a46c1e4e97
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
23.07.2021
№ 431
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.07.2021 № 431.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-01-25-001481-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-04 17:28:11
Інформація щодо виконання Висновку щодо моніторингу закупівлі Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015-33600000-6 Фармацевтична продукція (15 найменувань) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області
На виконання Висновку щодо моніторингу закупівлі Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015-33600000-6 Фармацевтична продукція (15 найменувань) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Замовником розроблено і направлено Постачальнику проект додаткової угоди до Договору № 186 від 05.03.2021 року, який розглядається Замовником в порядку, передбаченому ГКУ.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо виконання Висновку щодо моніторингу закупівлі Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015-33600000-6 Фармацевтична продукція (15 найменувань) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області На виконання Висновку щодо моніторингу закупівлі Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015-33600000-6 Фармацевтична продукція (15 найменувань) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Замовником розроблено і направлено Постачальнику проект додаткової угоди до Договору № 186 від 05.03.2021 року, який розглядається Замовником в порядку, передбаченому ГКУ.
2021-08-04 17:30:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" |
1 955 173,58
UAH з ПДВ
|
1 901 803,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
2 771 572,53
UAH з ПДВ
|
1 902 620,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТМ-Фарм" |
2 055 613,30
UAH з ПДВ
|
2 023 293,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС |
3 218 701,24
UAH з ПДВ
|
3 218 701,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" #21947206 |
Переможець |
1 901 803,58
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2021 09:28
|
Додаткова угода №1 від 20.09.2021.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 14:18
|
Договір № 186.pdf | укладений |
05 березня 2021 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення в новій редакції пункту 3.1 Договору та Додатку №1 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |