Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Риба заморожена
Очікувана вартість
304 220,00 UAH
UA-2021-01-25-000328-c ● 24cf374d84044d768dde7e5c4a0a22dc
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОВЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43940048 |
Вебсайт: | http://wolrwo.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 62503, Україна , Харківська обл., Вовчанськ, вул.Гоголя, будинок 53 |
Контактна особа: |
Бурменко Алла Анатоліївна 380975150509 burmenko.alla0511@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 09:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 304 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 042,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3710 кг.
Риба заморожена (код ДК 021:2015- 15221000-3-Морожена риба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62503, Україна, Харківська область, Вовчанськ, Гоголя,53 (за адресами закладів освіти Вовчанської міської ради (згідно Додатку 2) Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактом постачання товару на підставі документів, що підтверджують факт отримання товару Замовником. Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати на підставі видаткової накладної протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня прийняття товару. У випадку затримки оплати Замовника, як бюджетної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару на протязі 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2021 09:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 09:26 |
ТД ..doc | |
25 січня 2021 09:26 |
додаток 4 (договір).docx | |
25 січня 2021 09:26 |
додаток5.doc | |
25 січня 2021 09:26 |
додаток 3.doc | |
25 січня 2021 09:26 |
додаток 6.doc | |
25 січня 2021 09:26 |
додаток 1.doc | |
25 січня 2021 09:26 |
додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-25-000328-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ПАКРИШ Б.В., Код ЄДРПОУ:2733810612
Дата подання: 26 січня 2021 18:39
Дискримінація
Замовником вимагається у Додатку 3, що учасник зобовязаний надати у складі пропозиції акт державного контролю з питань безпечності харчових продуктів, щодо цього питання хочу зазначити: згідно підп.9) ст..7 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», компетентний орган у сфері державного контролю: встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів. Тобто, компетентний орган у щорічному плані встановлює щодо операторів ринку періодичність інспектування, аудиту. У разі відсутності оператору ринку у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, така перевірка оператору ринку не проводиться, крім позапланових заходів. Згідно ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності. З огляду на вищенаведене, інспектування та аудит оператора ринку здійснюється тільки за наявності законодавчих підстав (включення до щорічного плану державного контролю (плановий захід) чи позаплановий захід (з підстав, визначених у Законі), а тому обов’язковість надання вищезазначеного документу є законодавчо необґрунтованою, у зв’язку з тим, що заходи державного контролю у оператора ринку могли й не проводитись. З огляду на вищенаведене, прошу внести зміни до тендерної документації та зазначити надання таких документів учасником може бути за наявності таких актів або листів у оператору ринку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2021 13:42
Доброго дня. Шановні учасники, Замовником було розроблено технічну документацію, згідно методичним рекомендаціям, щодо методології особливостей здійснення закупівельу сфері організації харчування в закладах освіти. Наказ Мінекономіки від 30.10.2020 р.№ 2208.
Ці Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти (далі -Рекомендаційна методологія) розроблено відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з метою підвищення ефективності закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти та дотримання принципів здійснення публічних закупівель.
Замовник керується, згідно «Закону України» Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів від23.12.1997р.№ 771/97-ВР;
Діючим Наказом Мінагрополітики «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин»,від 08.08.2019 р.№ 447.
Замовник в тендерній документації враховує вимоги законодавство.
Ці Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти (далі -Рекомендаційна методологія) розроблено відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з метою підвищення ефективності закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти та дотримання принципів здійснення публічних закупівель.
Замовник керується, згідно «Закону України» Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів від23.12.1997р.№ 771/97-ВР;
Діючим Наказом Мінагрополітики «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин»,від 08.08.2019 р.№ 447.
Замовник в тендерній документації враховує вимоги законодавство.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОРЗДОВА ОЛЕКСАНДРА ІВАНІВНА |
270 459,00
UAH з ПДВ
|
270 459,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
10 лютого 2021 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій