Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Очікувана вартість
576 000,00 UAH
UA-2021-01-25-000295-a 16830cce1d3d44bda0cc4be37ff79812
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саковська Ніна Іванівна

+380564947375 ing_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564947375
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
п.4 ч.2 ст.40 Закону "Про публічні закупівлі"- якщо замовником двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 10:15
Оскарження наміру укласти договір: 05 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 осіб
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється шляхом безготівкових розрахунків, перерахуванням відповідних сум на поточний рахунок Перевізника згідно актів наданих послуг. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

25 січня 2021 10:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 10:02
Запрошення скан 4.pdf
25 січня 2021 10:02
Запрошення скан 3.pdf
25 січня 2021 10:02
Запрошення скан 2.pdf
25 січня 2021 10:02
Запрошення скан 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шерехов В.В.
#2523316039
Переможець 576 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 10:15

Документи

25 січня 2021 10:15
Електронний підпис
25 січня 2021 10:14
Протокол
25 січня 2021 10:14
Протокол
25 січня 2021 10:14
Протокол
25 січня 2021 10:14
Протокол
25 січня 2021 10:14
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 10:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шерехов В.В.
#2523316039
576 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2021 10:15
Електронний підпис
25 січня 2021 10:14
Протокол
25 січня 2021 10:14
Протокол
25 січня 2021 10:14
Протокол
25 січня 2021 10:14
Протокол
25 січня 2021 10:14
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2022 10:37
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 08:06
ДУ _5.PDF зміни до договору
10 лютого 2022 08:05
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 08:16
4.PDF зміни до договору
21 січня 2022 08:14
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 12:31
ДУ.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 12:30
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 12:24
ДУ _2.PDF зміни до договору
06 грудня 2021 12:12
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 15:48
ДУ _1.PDF зміни до договору
27 жовтня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 09:08
Договір №ПП-53 укладений
18 лютого 2021 09:05
Договір №ПП-53 укладений
18 лютого 2021 09:05
Договір №ПП-53 укладений
18 лютого 2021 09:05
Договір №ПП-53 укладений
18 лютого 2021 09:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 лютого 2021 09:50
44 280,00 UAH UA268201720344260023000038658
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
UA093510050000026002197577302
ФОП Шерехов Вадим Володимирович
Оплачений
31 березня 2021 09:49
62 730,00 UAH UA268201720344260023000038658
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
UA093510050000026002197577302
ФОП Шерехов Вадим Володимирович
Оплачений
04 червня 2021 10:06
40 590,00 UAH UA268201720344260023000038658
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
UA093510050000026002197577302
ФОП Шерехов Вадим Володимирович
Оплачений
17 червня 2021 10:18
11 070,00 UAH UA268201720344260023000038658
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
UA093510050000026002197577302
ФОП Шерехов Вадим Володимирович
Оплачений
30 вересня 2021 10:19
66 420,00 UAH UA268201720344260023000038658
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
UA093510050000026002197577302
ФОП Шерехов Вадим Володимирович
Оплачений
25 жовтня 2021 09:55
47 970,00 UAH UA268201720344260023000038658
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
UA093510050000026002197577302
ФОП Шерехов Вадим Володимирович
Оплачений
14 грудня 2021 10:23
40 590,00 UAH UA268201720344260023000038658
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
UA093510050000026002197577302
ФОП Шерехов Вадим Володимирович
Оплачений
28 грудня 2021 11:02
55 350,00 UAH UA268201720344260023000038658
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
UA093510050000026002197577302
ФОП Шерехов Вадим Володимирович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору №ПП-53 від 16.02.2021 року у розмірі - 188550,00 грн. (Сто вісімдесят вісім тисяч пятсот пятдесят гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ - 31425,00 грн. (Тридцять одна тисяча чотириста двадцять пять гривень 00 коп.) та викласти п.3.1 Договору в наступній редакції:"Загальна сума цього Договору становить 387450,00 грн. (Триста вісімдесят сім тисяч чотириста пятдесят гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ - 64575,00 грн. (Шістдесят чотири тисячі пятсот сімдесят пять гривень 00 коп.)".
Номер договору про закупівлю: ПП-53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору №ПП-53 від 16.02.2021 року на суму 18450,00 грн. (Вісімнадцять тисяч чотириста пятдесят гривень 00 коп.), у т.ч.ПДВ - 3075,00 грн. (Три тисячі сімдесят пять гривень 00 коп.) та викласти п.3.1 Договору в наступній редакції:"Загальна сума цього Договору становить 369000,00 грн. (Триста шістдесят девять тисяч гривень 00 коп.) у т.ч.ПДВ-61500,00 грн. (Шістдесят одна тисяча пятсот гривень 00 коп.)".
Номер договору про закупівлю: ПП-53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»,Сторони домовились внести зміни до 7 розділу «ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ» договору №ПП-53 від 16.02.2021 р. про закупівлю ДК 021:2015 –60130000-8-Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги з перевезення учнів) доповнивши його п.7.6 наступного змісту: «7.6 Дія Договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: ПП-53
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Перевізник,керуючись нормами ЗУ "Про публічні закупівлі" чинного цивільного та господарського законодавства,прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №ПП-53 від 16.02.2021 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року,в обсязі,що не перевищує 20 % суми,визначеної в договорі,укладеному в попередньому році,якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. Пункт 3.1 Договору №ПП-53 від 16.02.2021 року викласти в наступній редакції:Вартість цієї Додаткової угоди складає:59040,00 грн. (Пятдесят девять тисяч сорок гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ - 9840,00 грн. (Девять тисяч вісімсот сорок гривень 00 копійок). Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 15.02.2022 року.
Номер договору про закупівлю: ПП-53
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити загальну вартість договору №ПП-53 від 16.02.2021 р. на 29520,00 грн. (Двадцять девять тисяч пятсот двадцять гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ - 4920,00 грн. (Чотири тисячі девятсот двадцять гривень 00 копійок) та викласти п.3.1. в наступній редакції:"Загальна сума цього Договору становить:398520,00 грн. (Триста девяносто вісім тисяч пятсот двадцять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ - 66420,00 грн. (Шістдесят шість тисяч чотириста двадцять гривень 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: ПП-53
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 15 лютого 2022
Сума оплати за договором: 398 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 420,00 UAH)