Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт реанімаційного відділення КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: по просп. Аношкіна, 72»)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-01-24-000483-b ● a69bc80e62214865a4c9643cc34d4ca6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" |
Код ЄДРПОУ: | 01985860 |
Місцезнаходження: | 51934, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ АНОШКІНА, будинок 72 |
Контактна особа: |
Яна Мандзюк +380986630334 tenderknp9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2021 22:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт реанімаційного відділення КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: по просп. Аношкіна, 72»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51934, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, просрект Аношкіна, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2021 22:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2021 22:48 |
Додаток 3 проект договору на проект.docx | |
24 січня 2021 22:47 |
Оголошення на проектні роботи реанімація 9 лікарня.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строки виконання роботи
Дата подання: 25 січня 2021 12:01
Дата відповіді: 27 січня 2021 23:48
Обгрунтуйте термін виконання робіт 2 дня. Цого не вистачить навіть для обстеження.
Відповідь: Встановлююча вимога до терміну виконання взятих зобов'язань Замовник виходив із вимог, що цей термін не обмежує і не позбавляє прав юридичних чи фізичних осіб взяти участь в закупівлях в якості учасника на тих умовах на які вони свідомо і добровільно погоджуються.
Акт обслідування об’єкта
Дата подання: 25 січня 2021 12:16
Дата відповіді: 27 січня 2021 23:50
Замовник зазначає: "10. Обслідування технічного стану об'єкту та розробка проектно-кошторисної документації (ПКД) виконується проектною організацією згідно переліку основних даних і вимог, викладених у завданні на проектування об’єкту, з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва. Обов’язковою умовою є надання підписаного обома сторонами акту обслідування об’єкта.". Просимо надати роз'яснення та внести відповідну фнвормацію до документації, щодо вищеописаної вимоги, а саме це стосується переможця, який після підписання договору повинен здійснити відповідне обслідування об'єкту та повинен скласти акт, який буде підписаний обома сторонами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні це стосується учасника, який хоче прийняти участь в аукціоні
Кошторис згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту
Дата подання: 25 січня 2021 12:20
Дата відповіді: 27 січня 2021 23:51
Замовник вимагає: "Учасник складає кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту." Просимо внести відповідні зміни та врахувати неможливість Учасника здійснювати візуальний огляд об'єкту капітального ремонту так, як це виконує переможець, а не учасник. Учасник складає кошторис здідно завдання на проектування, яке оприлюднене в системі та згідно наданої замовнико інформації (вихідних даних). Отже, просимо або зазначити та передбачити,що Переможець складає кошторис згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту або передбачити, що учасник складає кошторис згідно завдання на проектуванян та оприлюднених вихідних даних.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник складає кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-24-000483-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БАКАЛЬЦЕВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1975408933
Дата подання: 25 січня 2021 12:09
Терміни виконання!
Шановний замовнику! Надіємося, що ви зробили помилку та випадково встановили в п 3.3. оголошення: "Строк виконання робіт: на протязі 2 днів з моменту підписання договору." та додатку 1 до оголошення: "Строк виконання робіт на протязі 2 днів з моменту підписання договору, надати гарантійний лист та календарний графік виконання робіт.". Так, як це 100% помилка, просимо встановити реальні терміни виконання в робочих днях та врахувати, що експертиза СС1 триває до 15 к.д згідно чинних нормативно правови норм, тобто проектувальник ніяк не може повпливати на експертну організацію, яка має право проводити експертизу 15 календарних днів (залежно від своєї ситкації, завантаженості і .т.д.). Або скасуйте закупівлю та заключіть прямий договір з тим учасником який вже виконав проект та має позитивний експертний висновок по оголошеній закупівлі і не морочте людям голову!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2021 00:53
Дискримінаційні дії віднесено до основних принципіввідповідно до ЗУ ст.3. Встановлююча вимога до терміну виконання взятих зобов'язань Замовник виходив із вимог, що цей термін не обмежує і не позбавляє прав юридичних чи фізичних осіб взяти участь в закупівлях в якості учасника на тих умовах на які вони свідомо і добровільно погоджуються.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3362101576 |
Переможець |
249 500,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 22:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 15:45
|
ДОПКА.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2021 17:22
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
04 березня 2021 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2021 15:42
|
дод.уг Вагнер.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2021 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 13:05
|
Вагнер.pdf | укладений |
22 лютого 2021 13:03
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
20 травня 2021 11:42
|
249 500,00 UAH | UA138201720344341007100039379 КНП КМР "МЛ №9" |
UA243052990000026001050331583 ФОП Вагнер Матвiй Валерiйович |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 18-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 18-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 18-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |