Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт реанімаційного відділення КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: по просп. Аношкіна, 72»)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-01-24-000483-b a69bc80e62214865a4c9643cc34d4ca6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Мандзюк

+380986630334 tenderknp9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9"
Код ЄДРПОУ: 01985860
Місцезнаходження: 51934, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ АНОШКІНА, будинок 72
Контактна особа: Яна Мандзюк
+380986630334
tenderknp9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2021 22:47
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт реанімаційного відділення КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: по просп. Аношкіна, 72»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51934, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, просрект Аношкіна, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки виконання роботи
Дата подання: 25 січня 2021 12:01
Дата відповіді: 27 січня 2021 23:48
Обгрунтуйте термін виконання робіт 2 дня. Цого не вистачить навіть для обстеження.
Відповідь: Встановлююча вимога до терміну виконання взятих зобов'язань Замовник виходив із вимог, що цей термін не обмежує і не позбавляє прав юридичних чи фізичних осіб взяти участь в закупівлях в якості учасника на тих умовах на які вони свідомо і добровільно погоджуються.
Акт обслідування об’єкта
Дата подання: 25 січня 2021 12:16
Дата відповіді: 27 січня 2021 23:50
Замовник зазначає: "10. Обслідування технічного стану об'єкту та розробка проектно-кошторисної документації (ПКД) виконується проектною організацією згідно переліку основних даних і вимог, викладених у завданні на проектування об’єкту, з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва. Обов’язковою умовою є надання підписаного обома сторонами акту обслідування об’єкта.". Просимо надати роз'яснення та внести відповідну фнвормацію до документації, щодо вищеописаної вимоги, а саме це стосується переможця, який після підписання договору повинен здійснити відповідне обслідування об'єкту та повинен скласти акт, який буде підписаний обома сторонами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні це стосується учасника, який хоче прийняти участь в аукціоні
Кошторис згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту
Дата подання: 25 січня 2021 12:20
Дата відповіді: 27 січня 2021 23:51
Замовник вимагає: "Учасник складає кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту." Просимо внести відповідні зміни та врахувати неможливість Учасника здійснювати візуальний огляд об'єкту капітального ремонту так, як це виконує переможець, а не учасник. Учасник складає кошторис здідно завдання на проектування, яке оприлюднене в системі та згідно наданої замовнико інформації (вихідних даних). Отже, просимо або зазначити та передбачити,що Переможець складає кошторис згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту або передбачити, що учасник складає кошторис згідно завдання на проектуванян та оприлюднених вихідних даних.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник складає кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-24-000483-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БАКАЛЬЦЕВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1975408933
Дата подання: 25 січня 2021 12:09
Терміни виконання!
Шановний замовнику! Надіємося, що ви зробили помилку та випадково встановили в п 3.3. оголошення: "Строк виконання робіт: на протязі 2 днів з моменту підписання договору." та додатку 1 до оголошення: "Строк виконання робіт на протязі 2 днів з моменту підписання договору, надати гарантійний лист та календарний графік виконання робіт.". Так, як це 100% помилка, просимо встановити реальні терміни виконання в робочих днях та врахувати, що експертиза СС1 триває до 15 к.д згідно чинних нормативно правови норм, тобто проектувальник ніяк не може повпливати на експертну організацію, яка має право проводити експертизу 15 календарних днів (залежно від своєї ситкації, завантаженості і .т.д.). Або скасуйте закупівлю та заключіть прямий договір з тим учасником який вже виконав проект та має позитивний експертний висновок по оголошеній закупівлі і не морочте людям голову!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2021 00:53
Дискримінаційні дії віднесено до основних принципіввідповідно до ЗУ ст.3. Встановлююча вимога до терміну виконання взятих зобов'язань Замовник виходив із вимог, що цей термін не обмежує і не позбавляє прав юридичних чи фізичних осіб взяти участь в закупівлях в якості учасника на тих умовах на які вони свідомо і добровільно погоджуються.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 249 500,00
UAH з ПДВ
249 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 23:32
Електронний підпис
01 лютого 2021 23:29
Смета 9мл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3362101576
Переможець 249 500,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 22:19

Документи

03 лютого 2021 22:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 22:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3362101576
249 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2021 22:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:41
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 15:45
ДОПКА.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 17:22
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
04 березня 2021 17:21
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 15:42
дод.уг Вагнер.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 15:40
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 13:05
Вагнер.pdf укладений
22 лютого 2021 13:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 травня 2021 11:42
249 500,00 UAH UA138201720344341007100039379
КНП КМР "МЛ №9"
UA243052990000026001050331583
ФОП Вагнер Матвiй Валерiйович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 249 500,00
UAH