Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92, дизельне паливо
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2021-01-24-000371-b ● 66b4190939ee45a7b38abc8de2b1e259
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ВЕСТА" М. СВІТЛОДАРСЬКА |
Код ЄДРПОУ: | 33225303 |
Місцезнаходження: | 84792, Україна , Донецька обл., Світлодарськ, Бахмутський район, м. Світлодарськ, вул. Енергетиків, буд. 90 |
Контактна особа: |
Вовчак Богдан Олегович +380951728877 vovcakbogdan@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2021 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2021 15:13 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84792, Україна, Донецька область, м.Світлодарськ, м.Світлодарськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
17000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84792, Україна, Донецька область, м.Світлодарськ, м.Світлодарськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2021 18:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2021 18:04 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-24-000371-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015", Код ЄДРПОУ:39618388
Дата подання: 26 січня 2021 13:24
Зміна умов закупівлі
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 2 документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», а саме пункт 5: Учасник повинен забезпечити можливість щоденної заправки транспортних засобів замовника з мінімальними витратами на переїзд від адреси замовника до АЗС/АЗК Учасника, тому АЗС/АЗК через які Учасник буде реалізовувати продаж пального мають бути в м. Світлодарськ Донецької області, порушує принципи публічних закупівель, встановлені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки вимагаючи від Учасників наявність АЗС лише в місті Світлодарськ звужує конкурентне середовище, обмежує участь потенційних учасників даного тендеру, так як під цю умову підходить лише один потенційний учасник, а це є дискримінаційною умовою. Враховуючи вищезазначене, просимо змінити Додаток 2 документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», а саме в пункті 5 додати умову наявності АЗС не лише в місті Світлодарськ, а і в радіусі до 10 км від адреси Замовника. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2021 15:47
У відповідності до рекомендації АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ від 09 квітня 2020 р. № 17-рк, а саме п. 32: «Замовники визначають у тендерній документації вимоги щодо відстані розташування АЗС потенційних учасників, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту замовника, наприклад, не більше 7 км, або не більше 1 км тощо без належного обґрунтування таких умов (рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 25.01.2019 № 807, від 21.10.2019 № 15085).» надаємо належне обґрунтування умови п. 5 додатку 2 ТД, а саме:
«Учасник повинен забезпечити можливість щоденної заправки транспортних засобів замовника з мінімальними витратами на переїзд від адреси замовника до АЗС/АЗК Учасника, тому АЗС/АЗК через які Учасник буде реалізовувати продаж пального мають бути в м. Світлодарськ Донецької області»
У зв’язку з тим, що основними функціями замовника – КП «ВЕСТА» М. СВІТЛОДАРСЬКА є обслуговування житлового фонду, та утримання у належному санітарному стані території м. Світлодарська, у тому числі вивіз ТБО та ліквідація аварійних ситуацій, транспортні засоби замовника переважно використовуються на території м. Світлодарська.
Також завертаємо увагу на те, що для оплати вартості ПММ використовуються власні кошти замовника, яких постійно бракує у зв’язку з низьким рівнем оплати послуг з боку мешканців м. Світлодарська. Заборгованість мешканців міста за надання послуги по утриманню будинків, прибудинкової території та вивіз ТПВ станом на 01.01.2021 року становить 13 516 200 грн.
Замовник не має можливості регулярно фінансувати заправку транспортних засобів до повного баку, тому має нагальну потребу здійснювати заправку транспортних засобів в обсяги нагальної потреби, оперативно та дрібними партіями.
При збільшенні відстані розташування АЗС можливого переможця, збільшуються затрати на пальне холостого проїзду, що не забезпечує економію комунальних коштів, власником яких є територіальна громада міста, а саме:
Середній об’єм однієї заправки згідно заправної відомості № 92 від 21.12.2020 р. за грудень 2020 р. складає:
- Загальна кількість заїздів на заправку: - 55 заїздів;
- Загальна кількість палива за місяць: - 1648 літрів;
- Середній обсяг однієї заправки: - 29,96 літрів;
- Середній відносний обсяг збільшення витрат пального: - 23,3 %;
Виконання Вашої вимоги, щодо зміни ТД, а саме: «Додаток 2 документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», а саме в пункті 5 додати умову наявності АЗС не лише в місті Світлодарськ, а і в радіусі до 10 км від адреси Замовника.», призведе до неможливості здійснювати заправку транспортних засобів в обсяги нагальної потреби, оперативно (в разі потреби у ліквідації аварійних ситуацій) та дрібними партіями що призведе до зайвих витрат пального та робочого часу.
Повідомляєм, що у наказом № 156 від 24.12.2020 р. на КП ВЕСТА встановлено скорочений до 7 годин робочий день.
Таким чином, середня тривалість поїздки на заправку (з урахуванням часу на заправку) на відстань 10 км складає:
- Для вантажного автомобіля: - 1 годину - 14,2 % тривалості робочого дня
- Для трактора: - 1,5 годину - 21,4 % тривалості робочого дня
- Для легкового автомобіля: - 45 хвилин - 10,65 % тривалості робочого дня
Вищевказані зайві витрати робочого часу суттєво знижують ефективність роботи КП ВЕСТА, за основним предметом діяльності підприємства а саме: задоволення потреб населення в якісних послугах по утриманню будинків та прибудинкових територій, обслуговування будинків та прибудинкових територій, вивіз ТПВ.
«Учасник повинен забезпечити можливість щоденної заправки транспортних засобів замовника з мінімальними витратами на переїзд від адреси замовника до АЗС/АЗК Учасника, тому АЗС/АЗК через які Учасник буде реалізовувати продаж пального мають бути в м. Світлодарськ Донецької області»
У зв’язку з тим, що основними функціями замовника – КП «ВЕСТА» М. СВІТЛОДАРСЬКА є обслуговування житлового фонду, та утримання у належному санітарному стані території м. Світлодарська, у тому числі вивіз ТБО та ліквідація аварійних ситуацій, транспортні засоби замовника переважно використовуються на території м. Світлодарська.
Також завертаємо увагу на те, що для оплати вартості ПММ використовуються власні кошти замовника, яких постійно бракує у зв’язку з низьким рівнем оплати послуг з боку мешканців м. Світлодарська. Заборгованість мешканців міста за надання послуги по утриманню будинків, прибудинкової території та вивіз ТПВ станом на 01.01.2021 року становить 13 516 200 грн.
Замовник не має можливості регулярно фінансувати заправку транспортних засобів до повного баку, тому має нагальну потребу здійснювати заправку транспортних засобів в обсяги нагальної потреби, оперативно та дрібними партіями.
При збільшенні відстані розташування АЗС можливого переможця, збільшуються затрати на пальне холостого проїзду, що не забезпечує економію комунальних коштів, власником яких є територіальна громада міста, а саме:
Середній об’єм однієї заправки згідно заправної відомості № 92 від 21.12.2020 р. за грудень 2020 р. складає:
- Загальна кількість заїздів на заправку: - 55 заїздів;
- Загальна кількість палива за місяць: - 1648 літрів;
- Середній обсяг однієї заправки: - 29,96 літрів;
- Середній відносний обсяг збільшення витрат пального: - 23,3 %;
Виконання Вашої вимоги, щодо зміни ТД, а саме: «Додаток 2 документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», а саме в пункті 5 додати умову наявності АЗС не лише в місті Світлодарськ, а і в радіусі до 10 км від адреси Замовника.», призведе до неможливості здійснювати заправку транспортних засобів в обсяги нагальної потреби, оперативно (в разі потреби у ліквідації аварійних ситуацій) та дрібними партіями що призведе до зайвих витрат пального та робочого часу.
Повідомляєм, що у наказом № 156 від 24.12.2020 р. на КП ВЕСТА встановлено скорочений до 7 годин робочий день.
Таким чином, середня тривалість поїздки на заправку (з урахуванням часу на заправку) на відстань 10 км складає:
- Для вантажного автомобіля: - 1 годину - 14,2 % тривалості робочого дня
- Для трактора: - 1,5 годину - 21,4 % тривалості робочого дня
- Для легкового автомобіля: - 45 хвилин - 10,65 % тривалості робочого дня
Вищевказані зайві витрати робочого часу суттєво знижують ефективність роботи КП ВЕСТА, за основним предметом діяльності підприємства а саме: задоволення потреб населення в якісних послугах по утриманню будинків та прибудинкових територій, обслуговування будинків та прибудинкових територій, вивіз ТПВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТОДОКС СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТ" |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНСІСТЕМ" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТОДОКС СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТ" #35979276 |
Переможець |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 23:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 09:21
|
Договір | укладений |
23 лютого 2021 09:20
|