Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло вищого гатунку 73 % жиру
Очікувана вартість
59 200,00 UAH
UA-2021-01-24-000057-c deec2aa95d5241b4bf29c25603c9e45f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сторчак Наталія Анатоліївна

+380434121270 bar_bpu01@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад вищої освіти "Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського"
Код ЄДРПОУ: 02904160
Вебсайт: https://www.bar-bgpk.com.ua
Місцезнаходження: 23000, Україна , Вінницька обл., Бар, майдан Грушевського, 1
Контактна особа: Сторчак Наталія Анатоліївна
+380434121270
bar_bpu01@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2021 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 13:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 13:37
Початок аукціону: 05 лютого 2021 13:52
Очікувана вартість: 59 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 296,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Учасник повинен бути зареєстрований в системі НАССР. Для укладення договору потрібно надати копії установчих документів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
370 кг
Вершкове масло вищого гатунку 73 % жиру, без рослинних добавок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23000, Україна, Вінницька область, м. Бар, майдан М. Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2021 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2021 13:33
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 27 січня 2021 08:55
Дата відповіді: 27 січня 2021 09:12
Доброго дня! Де в тендерній документації вказати ціну?
Відповідь: Доброго дня! Цінова пропозиція подається окремим документом у вигляді таблички у довільній формі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-24-000057-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Віньковецький сирзавод, Код ЄДРПОУ:00447681
Дата подання: 08 лютого 2021 10:48
невідповідність Учасника
ФОП Столярчук Оксана Миколаївна, подала пропозицію, яка не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам визначеним Замовником.
Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі − фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію / пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Поряд з цим виходячи зі змісту частин першої статті 26 Закону та дев’ятої статті 14 Закону, тендерна пропозиція/пропозиція подається учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
Водночас Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі − Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через систему.
Так, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю зокрема шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в системі.
При цьому внесення такої інформації в електронні поля передбачає застосування кваліфікованого електронного підпису.
У свою чергу, відповідно до пункту 4 частини першої статті 5 Закону недискримінація учасників та рівне ставлення до них визначено одним з принципів здійснення публічних закупівель.
Так, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах (частина друга статті 5 Закону).
Крім того, виходячи зі змісту пункту 21 Порядку функціонування системи оператор авторизованого електронного майданчика зокрема повинен забезпечувати для учасників рівний доступ до участі в закупівлях, підтвердження особи користувача за допомогою способів ідентифікації, визначених у пункті 4 цього Порядку, під час розміщення будь-якої інформації в системі.
При цьому пунктом 4 Порядку реєстрація користувача в системі здійснюється зокрема з використанням засобів електронної ідентифікації відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Таким чином учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах та використовують кваліфікований електронний підпис у разі розміщення інформації в системі, зокрема під час подання пропозицій/тендерних пропозицій.
ФОП Столярчук Оксана Миколаївна не наклала електронно-цифровий підпис на тендерну пропозицію Учасника
Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Усі документи тендерної пропозиції у тому числі документ цінова пропозиція довантаженні в систему після проведення аукціону. ФОП Столярчук Оксана Миколаївна не завантажила жоден документ до початку електронного аукціону який підтверджує відповідність умовам визначеним Замовником.
А також додатково зазначаємо, що ФОП Столярчук Оксана Миколаївна не надала підтвердження реєстрації у системі НАССР, а саме сертифікат, оскільки наказ запровадження системи управління якістю продукції не є підтвердження, що її запроваджено у повному обсязі.
Тому, пропозицію ФОП Столярчук Оксани Миколаївни повинно бути відхилено на підставі не відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам визначеним Замовником у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 лютого 2021 11:04
Причина: дублювання вимоги
Номер вимоги: UA-2021-01-24-000057-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Віньковецький сирзавод, Код ЄДРПОУ:00447681
Дата подання: 08 лютого 2021 11:03
невідповідність Учасника
ФОП Столярчук Оксана Миколаївна, подала пропозицію, яка не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам визначеним Замовником.
Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі − фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію / пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Поряд з цим виходячи зі змісту частин першої статті 26 Закону та дев’ятої статті 14 Закону, тендерна пропозиція/пропозиція подається учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
Водночас Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі − Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через систему.
Так, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю зокрема шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в системі.
При цьому внесення такої інформації в електронні поля передбачає застосування кваліфікованого електронного підпису.
У свою чергу, відповідно до пункту 4 частини першої статті 5 Закону недискримінація учасників та рівне ставлення до них визначено одним з принципів здійснення публічних закупівель.
Так, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах (частина друга статті 5 Закону).
Крім того, виходячи зі змісту пункту 21 Порядку функціонування системи оператор авторизованого електронного майданчика зокрема повинен забезпечувати для учасників рівний доступ до участі в закупівлях, підтвердження особи користувача за допомогою способів ідентифікації, визначених у пункті 4 цього Порядку, під час розміщення будь-якої інформації в системі.
При цьому пунктом 4 Порядку реєстрація користувача в системі здійснюється зокрема з використанням засобів електронної ідентифікації відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Таким чином учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах та використовують кваліфікований електронний підпис у разі розміщення інформації в системі, зокрема під час подання пропозицій/тендерних пропозицій.
ФОП Столярчук Оксана Миколаївна не наклала електронно-цифровий підпис на тендерну пропозицію Учасника.
А також додатково зазначаємо, що ФОП Столярчук Оксана Миколаївна не надала підтвердження реєстрації у системі НАССР, а саме сертифікат, оскільки наказ запровадження системи управління якістю продукції не є підтвердження, що її запроваджено у повному обсязі.
Тому, пропозицію ФОП Столярчук Оксани Миколаївни повинно бути відхилено на підставі не відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам визначеним Замовником у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 лютого 2021 15:33
Згідно Вашої вимоги від 08.02.2021 року замовник повідомляє, що ФОП Столярчук О.М. не наклала ЕЦП на тендерну пропозицію, оскільки не зобов’язана була цього робити, тому що законодавство про публічні закупівлі не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію. Учасник буде зобов’язаний це зробити у випадку, коли про це є вимога замовника у документації, проте замовник цього не вимагав.
Щодо другої вимоги, що ФОП Столярчук О.М. не надала підтвердження реєстрації у системі НАССР, а саме сертифікат. Повідомляємо, що сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), не є обов’язковою. Законодавством прописана лише вимога щодо запровадження НАССР на підприємствах з виробництва харчових продуктів, але немає вимоги щодо отримання сертифікату НАССР. ФОП Столярчук О.М. надала пакет документів де чітко зазначено про впровадження системи управління безпеки харчових продуктів на її підприємстві, а також додатково надала Акт Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Вінницького міського управління Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області від 03.02.2021 року № 32.
Тому, пропозиція ФОП Столярчук О.М. відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Столярчук Оксана Миколаївна 53 465,00
UAH з ПДВ
46 249,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Віньковецький сирзавод 53 280,00
UAH з ПДВ
46 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІДАЛЬ" 55 944,00
UAH з ПДВ
53 257,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДАР-М" 57 720,00
UAH з ПДВ
55 315,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" 58 830,00
UAH з ПДВ
58 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2021 14:20
цінова пропозиція.pdf
30 січня 2021 14:20
проект договору.pdf
30 січня 2021 14:20
НАССР Столярчук О.М..pdf
30 січня 2021 14:20
догов оренди авто.pdf
30 січня 2021 14:20
Довідка ПДВ.pdf
30 січня 2021 14:20
Довідка клієнта.pdf
30 січня 2021 14:20
довідка з банку.pdf
30 січня 2021 14:20
Гарантійний лист.pdf
30 січня 2021 14:20
Гарантійний лист 90.pdf
30 січня 2021 14:20
витяг 19.12.2020.pdf

Публічні документи

02 лютого 2021 17:06
Електронний підпис
02 лютого 2021 14:15
56 Протокол папір.pdf
02 лютого 2021 14:15
41 Виписка з ЄДР.pdf
02 лютого 2021 14:15
35 Витяг з ЄДР юр.осіб.pdf
02 лютого 2021 14:15
28 Протокол _4 від 09.01.21.pdf
02 лютого 2021 14:15
19 Проєкт договора.pdf
02 лютого 2021 14:15
18 паспорт Шимков.pdf
02 лютого 2021 14:15
16 Статут.pdf
02 лютого 2021 14:15
5 МТБ.pdf
02 лютого 2021 14:15
5 МТБ транспорт.pdf
02 лютого 2021 14:15
4 Персональні дані.pdf
02 лютого 2021 14:15
3 наказ на директора.pdf
02 лютого 2021 14:15
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 лютого 2021 12:48
Електронний підпис
03 лютого 2021 10:54
5 Установчі документи.pdf
03 лютого 2021 10:54
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

31 січня 2021 16:48
Електронний підпис
31 січня 2021 16:47
Відомості ТОВ ЮДАР-М.pdf
31 січня 2021 16:47
Витяг ПДВ.pdf
31 січня 2021 16:47
Витяг ЄДРПОУ.pdf
31 січня 2021 16:47
Виписка ЄДРПОУ.pdf
31 січня 2021 16:47
Статут 2020.pdf

Публічні документи

01 лютого 2021 12:28
Електронний підпис
01 лютого 2021 12:27
Якісне масло.pdf
01 лютого 2021 12:27
Цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2021 12:27
Установчі документи.pdf
01 лютого 2021 12:27
тех паспорти авто.pdf
01 лютого 2021 12:27
Солодкий світ НАССР 1.pdf
01 лютого 2021 12:27
Проект договору.pdf
01 лютого 2021 12:27
Медичні книжки водії.pdf
01 лютого 2021 12:27
мед.книжки склад.pdf
01 лютого 2021 12:27
Лист про платника ПДВ.pdf
01 лютого 2021 12:27
Витяг СС 2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Столярчук Оксана Миколаївна

ТОВ Віньковецький сирзавод

ТОВ "АВІДАЛЬ"

ТОВ "ЮДАР-М"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Столярчук Оксана Миколаївна
#2328105303
Переможець 46 249,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 14:59

Документи

05 лютого 2021 14:58
Електронний підпис
05 лютого 2021 14:55
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Столярчук Оксана Миколаївна
#2328105303
46 249,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2021 14:58
Електронний підпис
05 лютого 2021 14:55
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 13:46
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:10
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 09:10
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 11:32
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 11:27
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 14:11
Додаткова угода.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 14:07
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 14:59
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 травня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 16:35
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 15:55
договір укладений
11 лютого 2021 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку, без збільшення загальної вартості договору, відповідно до п. 2, ч. 5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та зменшення обсягів закупівлі. Лист ФОП Столярчук О.М. № 22 від 12.05.2021 року. Інформація про середні споживчі ціни на продукти харчування Головного управління статистики у Вінницькій обл. № 05-31/179-21 від 22.04.2021.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку, без збільшення загальної вартості договору, відповідно до п. 2, ч. 5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі". Лист ФОП Столярчук О.М. №42 від 06.10.2021 року. Інформація про середні споживчі ціни на продукти харчування у торговій мережі Вінницької області Головного управління статистики у Вінницькій обл. № 05-31/399-21 від 30.09.2021.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з фактичним обсягом видатків замовника, відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з фактичним обсягом видатків замовника, відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 18 923,93
UAH