Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт травматологічного відділення КНП КМР «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. В.Чорновола, 79а»)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-01-23-000538-b 138cc40b97b34730b0f9fb9fb5255246
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Біленко

+380673752492 pub_zakupivly1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 01985854
Місцезнаходження: 51909, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 79А
Контактна особа: Олександр Біленко
+380673752492
pub_zakupivly1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2021 23:10
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт травматологічного відділення КНП КМР «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. В.Чорновола, 79а»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, травматологічне відділення КНП КМР «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. В.Чорновола, 79а»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін виконання
Дата подання: 24 січня 2021 11:17
Дата відповіді: 27 січня 2021 23:46
Доброго дня. Просимо встановити реальний термін виконання в робочих днях. При встановленні термінів, просимо врахувати, що згідно чинних нормативно-правових акті, термін експертизи СС1 - 15 календарних днів. PS: якщо термін 2 к.д., то краще заключіть прямий договір зі своїм переможцем, в якого вже розроблений проект з позитивним експертним висновком), а ніж обурюйте суспільство своїми неправомірними діями.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Встановлююча вимога до терміну виконання взятих зобов'язань Замовник виходив із вимог, що цей термін не обмежує і не позбавляє прав юридичних чи фізичних осіб взяти участь в закупівлях в якості учасника на тих умовах на які вони свідомо і добровільно погоджуються.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-23-000538-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 24 січня 2021 00:42
Строки нереальні
Зазначений строк реалізації абсолютно нереальний та дискримінаційний! Чого так багато аж 2дні? Чого вже не один день чи навіть 2 години? Чи ви вважаєте що всі учасники дурні і не розуміють що ви давно вже все порішали!?! Отже, просимо встановити реальний термін -не менше 60к.д. в противному випадку ми будемо оскаржувати ваші корупційні дії в установленому законом порядку. І не треба відповідати що замовник самостійно має право встановлювати тендерні вимоги до учасників. Звісно має, але є коли ці вимоги не виходять за межі здорового глузду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2021 00:49
Дискримінаційні дії віднесено до основних принципіввідповідно до ЗУ ст.3. Встановлююча вимога до терміну виконання взятих зобов'язань Замовник виходив із вимог, що цей термін не обмежує і не позбавляє прав юридичних чи фізичних осіб взяти участь в закупівлях в якості учасника на тих умовах на які вони свідомо і добровільно погоджуються.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-23-000538-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 26 січня 2021 04:44
Строк 2 дні
Встановлені строки однозначно позбавляють права всіх юридичних чи фізичних осіб виконати роботу протягом "2х днів" окрім вашого учасника з яким ви вступили в протиправний зговір. Однозначно стане розуміло хто це за результатами торгів. Звісно є підстава оскаржувати в подальшому результати тендеру в законному порядку у т.ч. в суді заради досягнення принципу справедливості та законності. Вимагаємо встановити реальний строк та не знущатися над здоровим глуздом, та не вважати всіх інших учасників за дурнів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2021 23:46
Дискримінаційні дії віднесено до основних принципіввідповідно до ЗУ ст.3. Встановлююча вимога до терміну виконання взятих зобов'язань Замовник виходив із вимог, що цей термін не обмежує і не позбавляє прав юридичних чи фізичних осіб взяти участь в закупівлях в якості учасника на тих умовах на які вони свідомо і добровільно погоджуються.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 249 500,00
UAH з ПДВ
249 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 23:02
Електронний підпис
01 лютого 2021 22:59
кошторис МЛШМД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3362101576
Переможець 249 500,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 22:38

Документи

03 лютого 2021 22:38
Електронний підпис
03 лютого 2021 22:37
протокол 03 (швидка).doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 22:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3362101576
249 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2021 22:38
Електронний підпис
03 лютого 2021 22:37
протокол 03 (швидка).doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 14:02
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 09:37
дод.2.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 09:33
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 14:46
ДУ 2.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 16:09
ДУ 1.PDF зміни до договору
26 лютого 2021 16:06
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 20:38
Договор проектно-кошторисна документація.pdf укладений
19 лютого 2021 20:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 червня 2021 11:03
249 500,00 UAH UA598201720344321007100035283
КНП КМР "МЛШМД"
UA243052990000026001050331583
ФОП Вагнер Матвiй Валерiйович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 08-02/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 08-02/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 08-02/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 249 500,00
UAH