Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Риба свіжоморожена Хек
Очікувана вартість
249 000,00 UAH
UA-2021-01-23-000341-b ● 38bd0761e2ec4f96a2c65a0a201264f5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ,КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43948995 |
Місцезнаходження: | 85500, Україна , Донецька обл., селище міського типу Велика Новосілка, вул. Пушкіна, будинок 32 |
Контактна особа: |
Управління освіти Управління освіти +380624320798 victor.kulazhenko6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2021 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 249 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 245,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
Риба свіжоморожен хек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів з дня фактичного постачання Продукції на адресу закладів Покупця на підставі накладних. Інша інформація щодо предмету закупівлі: Категорія замовника: органи місцевогосамоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 85500, Донецька обл., смт Велика Новосілка, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 32. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 14:16 |
td_ryba.doc | |
08 лютого 2021 14:16 |
лист про зміни риба.doc |
08 лютого 2021 14:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
08 лютого 2021 14:16 |
td_ryba.doc
|
||||||||||||
08 лютого 2021 14:16 |
лист про зміни риба.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-23-000341-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ", Код ЄДРПОУ:23768657
Дата подання: 26 січня 2021 12:56
Щодо дискримінаційних положень тендерної документації
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас з метою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, ми звернули увагу на наявність в ній дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. На підтвердження кваліфікаційних вимог до учасників, в частині наявності досвіду виконання аналогічних договорів, в тендерній документації передбачене, що Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системи закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро.
Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах тим учасникам, які раніше не працювали з державним замовленням та бюджетними установами, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором та формою укладання останнього.
Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Не дивлячись на те, що поняття дискримінаційна вимога в Законі України «Про публічні закупівлі» не розкривається, загальне розуміння даного терміну та практика Антимонопольного комітету України, у формі його рішень, дозволяють дійти висновку, що дискримінаційними є будь-які вимоги, спрямовані на усунення вільної конкуренції, штучне створення перешкод для участі інших учасників у закупівлі, що виражається у зазначенні безпідставних вимог у Тендерній документації. В даному випадку, ми, як потенційний учасник, маємо укладений договір, предмет якого є аналогічним даній закупівлі, водночас укладений він не державним підприємством і не викладений в системі ПроЗорро. Однак, за наявністю вказаних вимог у Тендерній документації, взяти участь у закупівлі ми не зможемо, оскільки замовник вимагає аналогічний договір, викладений саме в системі ПроЗорро. Додатково зауважуємо, що різниці у тому чи контрагент є державне, комунальне підприємство, чи інша бюджетна організація, або ж інший суб’єкт господарювання, немає. Такі вимоги, є явно безпідставними та такими, що направлені на усунення вільної конкуренції та обмеження доступу до участі у даній закупівлі, зокрема, нашої участі. Окрім цього, у Тендерній документації замовник жодним чином не обґрунтовує необхідність встановлення вказаних умов.
Така позиція підтверджується і рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Зокрема, у рішенні № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 р. викладено, що дії Замовника в частині встановлення умови надання договору з бюджетними установами порушують принципи здійснення закупівель і призвели до дискримінації Учасника. Аналогічна позиція викладена в рішеннях № 521-р/пк-ск від 15.04.2015 р., № 13305 -р/пк-пз від 08.07.2020 р., в яких орган оскарження зазначив, що встановлення вимоги надання аналогічного договору саме за результатами проведення державних закупівель обмежує участь в процедурі закупівлі суб’єктів господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, однак не за результатами державних закупівель. Це, на думку колегії, є порушенням ч. 3 ст. 22 Закону в частині недискримінації учасників.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши дискримінаційні положення та привести її у відповідність до норм Законодавства України. У разі незадоволення наших законних вимог будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету України зі скаргою та до органів, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємось до Вас з метою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, ми звернули увагу на наявність в ній дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. На підтвердження кваліфікаційних вимог до учасників, в частині наявності досвіду виконання аналогічних договорів, в тендерній документації передбачене, що Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системи закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро.
Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах тим учасникам, які раніше не працювали з державним замовленням та бюджетними установами, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором та формою укладання останнього.
Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Не дивлячись на те, що поняття дискримінаційна вимога в Законі України «Про публічні закупівлі» не розкривається, загальне розуміння даного терміну та практика Антимонопольного комітету України, у формі його рішень, дозволяють дійти висновку, що дискримінаційними є будь-які вимоги, спрямовані на усунення вільної конкуренції, штучне створення перешкод для участі інших учасників у закупівлі, що виражається у зазначенні безпідставних вимог у Тендерній документації. В даному випадку, ми, як потенційний учасник, маємо укладений договір, предмет якого є аналогічним даній закупівлі, водночас укладений він не державним підприємством і не викладений в системі ПроЗорро. Однак, за наявністю вказаних вимог у Тендерній документації, взяти участь у закупівлі ми не зможемо, оскільки замовник вимагає аналогічний договір, викладений саме в системі ПроЗорро. Додатково зауважуємо, що різниці у тому чи контрагент є державне, комунальне підприємство, чи інша бюджетна організація, або ж інший суб’єкт господарювання, немає. Такі вимоги, є явно безпідставними та такими, що направлені на усунення вільної конкуренції та обмеження доступу до участі у даній закупівлі, зокрема, нашої участі. Окрім цього, у Тендерній документації замовник жодним чином не обґрунтовує необхідність встановлення вказаних умов.
Така позиція підтверджується і рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Зокрема, у рішенні № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 р. викладено, що дії Замовника в частині встановлення умови надання договору з бюджетними установами порушують принципи здійснення закупівель і призвели до дискримінації Учасника. Аналогічна позиція викладена в рішеннях № 521-р/пк-ск від 15.04.2015 р., № 13305 -р/пк-пз від 08.07.2020 р., в яких орган оскарження зазначив, що встановлення вимоги надання аналогічного договору саме за результатами проведення державних закупівель обмежує участь в процедурі закупівлі суб’єктів господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, однак не за результатами державних закупівель. Це, на думку колегії, є порушенням ч. 3 ст. 22 Закону в частині недискримінації учасників.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши дискримінаційні положення та привести її у відповідність до норм Законодавства України. У разі незадоволення наших законних вимог будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету України зі скаргою та до органів, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2021 18:08
Відповідь на вимогу
Внесено зміни до тендерної документації, а саме:
Додаток 2
Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника
Таблиця 1
Кваліфікаційні критерії до Учасника процедури закупівлі
Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1. Учасник повинен мати позитивний та не мати негативний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
а) На підтвердження наявності позитивного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- скановану з оригіналу довідку (за формою, яка наведена нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за 2018 рік, та/або за 2019 рік, та/або за 2020 рік, з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації:
Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)
договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі
№п/п Назва Замовника Дата, номер укладання договору, ідентифікатор та ID закупівлі в системі Прозорро, або дату та номер договору комерційної закупівлі. Предмет договору за Кодом ДК 021:2015.
До довідки надати:
- завірену Учасником копію договору/договорів, що включає аналогічний предмет закупівлі (допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку, якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору);
- сканований з оригіналу позитивний відгук, завірений підписом та печаткою Замовника, з яким був укладений аналогічний договір.
б) На підтвердження відсутності негативного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- сканований з оригіналу гарантійний лист з підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини.
Примітка:
На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає договір (договори), що оприлюднений (оприлюднені) в електронній системи закупівель та може бути перевірений (перевірені) в системі Прозорро Замовником самостійно, або інші договори, інформація про які не міститься в системі Прозорро.
Для договорів, які не опубліковано в системі Прозорро на підтвердження дійсності, доброчесності договорів, а також для уникнення фіктивних договорів Учасник повинен надати документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі: скановані з оригіналів видаткові накладні (що засвідчують постачання та отримання товару згідно наданого договору), виписку про рух грошових коштів, завірену банківською установою, що підтврджує здійснення взаєморозрахунків за вказаним договором/договорами між Учасником та контрагентом/контрагентами які зазначені в аналогічному договорі/договорах).
Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро (якщо наданий договір розміщений в системі Прозорро), у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів та виконання договорів у повному обсязі.
Під аналогічним договором розуміється договір з аналогічним предметом закупівлі згідно коду за 4 цифрою ДК 021:2015, за якою Замовник визначив предмет закупівлі відповідно до єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, який зазначено в даній тендерній документації.
ЗМІНИТИ з:
1.1. Учасник повинен мати позитивний та не мати негативний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
а) На підтвердження наявності позитивного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- скановану з оригіналу довідку (за формою, яка наведена нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації:
До довідки надати:
- завірену Учасником копію договору, що включає аналогічний предмет закупівлі (допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку, якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору);
- сканований з оригіналу позитивний відгук, завірений підписом та печаткою Замовника, з яким був укладений аналогічний договір.
б) На підтвердження відсутності негативного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини.
Примітка:
На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системи закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро.
Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро, у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів.
Внесено зміни до тендерної документації, а саме:
Додаток 2
Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника
Таблиця 1
Кваліфікаційні критерії до Учасника процедури закупівлі
Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1. Учасник повинен мати позитивний та не мати негативний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
а) На підтвердження наявності позитивного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- скановану з оригіналу довідку (за формою, яка наведена нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за 2018 рік, та/або за 2019 рік, та/або за 2020 рік, з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації:
Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)
договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі
№п/п Назва Замовника Дата, номер укладання договору, ідентифікатор та ID закупівлі в системі Прозорро, або дату та номер договору комерційної закупівлі. Предмет договору за Кодом ДК 021:2015.
До довідки надати:
- завірену Учасником копію договору/договорів, що включає аналогічний предмет закупівлі (допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку, якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору);
- сканований з оригіналу позитивний відгук, завірений підписом та печаткою Замовника, з яким був укладений аналогічний договір.
б) На підтвердження відсутності негативного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- сканований з оригіналу гарантійний лист з підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини.
Примітка:
На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає договір (договори), що оприлюднений (оприлюднені) в електронній системи закупівель та може бути перевірений (перевірені) в системі Прозорро Замовником самостійно, або інші договори, інформація про які не міститься в системі Прозорро.
Для договорів, які не опубліковано в системі Прозорро на підтвердження дійсності, доброчесності договорів, а також для уникнення фіктивних договорів Учасник повинен надати документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі: скановані з оригіналів видаткові накладні (що засвідчують постачання та отримання товару згідно наданого договору), виписку про рух грошових коштів, завірену банківською установою, що підтврджує здійснення взаєморозрахунків за вказаним договором/договорами між Учасником та контрагентом/контрагентами які зазначені в аналогічному договорі/договорах).
Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро (якщо наданий договір розміщений в системі Прозорро), у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів та виконання договорів у повному обсязі.
Під аналогічним договором розуміється договір з аналогічним предметом закупівлі згідно коду за 4 цифрою ДК 021:2015, за якою Замовник визначив предмет закупівлі відповідно до єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, який зазначено в даній тендерній документації.
ЗМІНИТИ з:
1.1. Учасник повинен мати позитивний та не мати негативний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
а) На підтвердження наявності позитивного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- скановану з оригіналу довідку (за формою, яка наведена нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації:
До довідки надати:
- завірену Учасником копію договору, що включає аналогічний предмет закупівлі (допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку, якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору);
- сканований з оригіналу позитивний відгук, завірений підписом та печаткою Замовника, з яким був укладений аналогічний договір.
б) На підтвердження відсутності негативного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини.
Примітка:
На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системи закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро.
Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро, у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів.
Номер вимоги: UA-2021-01-23-000341-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІБРА-ГРУП", Код ЄДРПОУ:43090291
Дата подання: 24 лютого 2021 17:23
Оскарження рішення замовника
Оскарження рішення замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 18:26
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ UA-2021-01-23-000341-b.a2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2021 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Шапарний Сергій Дмитрович |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
215 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП" |
216 000,00
UAH з ПДВ
|
216 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Шапарний Сергій Дмитрович #2106011036 |
Переможець |
215 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 09:30
|
20210401_0001 (2).pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 09:28
|
20210401_.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 10:28
|
20210309_0004.pdf | укладений |
09 березня 2021 10:28
|
20210309_0003.pdf | укладений |
09 березня 2021 10:28
|
20210309_0002.pdf | укладений |
09 березня 2021 10:28
|
20210309_0001.pdf | укладений |
09 березня 2021 10:28
|
20210309.pdf | укладений |
09 березня 2021 10:28
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 березня 2021 12:09
|
9 002,26 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
27 квітня 2021 11:35
|
2 417,80 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
28 квітня 2021 10:36
|
2 902,23 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
19 травня 2021 11:54
|
250,81 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
19 травня 2021 11:54
|
2 579,76 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
26 травня 2021 10:57
|
1 040,16 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
26 травня 2021 10:57
|
4 679,60 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
09 червня 2021 12:36
|
2 048,80 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
23 червня 2021 11:09
|
2 758,00 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
17 вересня 2021 12:29
|
2 162,39 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
17 вересня 2021 12:29
|
6 563,42 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
29 вересня 2021 12:40
|
3 853,70 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
29 вересня 2021 12:40
|
216,50 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
19 жовтня 2021 10:19
|
8 183,70 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
28 жовтня 2021 11:59
|
3 897,00 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
12 листопада 2021 10:38
|
1 732,00 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління ОКСМС |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
28 грудня 2021 11:27
|
5 175,00 UAH | UA238201720344220003000137810 Управління освіти |
UA953354960000026001060288106 ФОП Шапарний С.Д. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна в специфікації |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |