Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-крупяної промисловості (борошно пшеничне в/г, пластівці вівсяні, рис,крпи гречана, перлова, ячна, пшенична Артек, пшенична, пшоно)
Очікувана вартість
243 100,00 UAH
UA-2021-01-23-000331-b ● 51acc8d8f3f043f69fa462bb559f8f4e
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ,КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43948995 |
Місцезнаходження: | 85500, Україна , Донецька обл., селище міського типу Велика Новосілка, вул. Пушкіна, будинок 32 |
Контактна особа: |
Управління освіти Управління освіти +380624320798 osvitarada2020@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2021 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2021 11:19 |
Очікувана вартість: | 243 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 215,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11670 кілограми
Продукція борошномельно-крупяної промисловості (борошно пшеничне в/г, пластівці вівсяні, рис,крпи гречана, перлова, ячна, пшенична Артек, пшенична, пшоно)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів з дня фактичного постачання Продукції на адресу закладів Покупця на підставі накладних. Інша інформація щодо предмету закупівлі: Категорія замовника: органи місцевогосамоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 85500, Донецька обл., смт Велика Новосілка, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 32. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 11:00 |
лист про зміни.doc | |
05 лютого 2021 11:00 |
ТД 05.02.2021 нова редакція.doc |
08 лютого 2021 11:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
05 лютого 2021 11:00 |
лист про зміни.doc
|
||||||||||||
05 лютого 2021 11:00 |
ТД 05.02.2021 нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-23-000331-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ", Код ЄДРПОУ:23768657
Дата подання: 26 січня 2021 12:55
Щодо дискримінаційних положень тендерної документації
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас з метою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, ми звернули увагу на наявність в ній дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. На підтвердження кваліфікаційних вимог до учасників, в частині наявності досвіду виконання аналогічних договорів, в тендерній документації передбачене, що Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системи закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро.
Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах тим учасникам, які раніше не працювали з державним замовленням та бюджетними установами, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором та формою укладання останнього.
Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Не дивлячись на те, що поняття дискримінаційна вимога в Законі України «Про публічні закупівлі» не розкривається, загальне розуміння даного терміну та практика Антимонопольного комітету України, у формі його рішень, дозволяють дійти висновку, що дискримінаційними є будь-які вимоги, спрямовані на усунення вільної конкуренції, штучне створення перешкод для участі інших учасників у закупівлі, що виражається у зазначенні безпідставних вимог у Тендерній документації. В даному випадку, ми, як потенційний учасник, маємо укладений договір, предмет якого є аналогічним даній закупівлі, водночас укладений він не державним підприємством і не викладений в системі ПроЗорро. Однак, за наявністю вказаних вимог у Тендерній документації, взяти участь у закупівлі ми не зможемо, оскільки замовник вимагає аналогічний договір, викладений саме в системі ПроЗорро. Додатково зауважуємо, що різниці у тому чи контрагент є державне, комунальне підприємство, чи інша бюджетна організація, або ж інший суб’єкт господарювання, немає. Такі вимоги, є явно безпідставними та такими, що направлені на усунення вільної конкуренції та обмеження доступу до участі у даній закупівлі, зокрема, нашої участі. Окрім цього, у Тендерній документації замовник жодним чином не обґрунтовує необхідність встановлення вказаних умов.
Така позиція підтверджується і рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Зокрема, у рішенні № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 р. викладено, що дії Замовника в частині встановлення умови надання договору з бюджетними установами порушують принципи здійснення закупівель і призвели до дискримінації Учасника. Аналогічна позиція викладена в рішеннях № 521-р/пк-ск від 15.04.2015 р., № 13305 -р/пк-пз від 08.07.2020 р., в яких орган оскарження зазначив, що встановлення вимоги надання аналогічного договору саме за результатами проведення державних закупівель обмежує участь в процедурі закупівлі суб’єктів господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, однак не за результатами державних закупівель. Це, на думку колегії, є порушенням ч. 3 ст. 22 Закону в частині недискримінації учасників.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши дискримінаційні положення та привести її у відповідність до норм Законодавства України. У разі незадоволення наших законних вимог будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету України зі скаргою та до органів, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємось до Вас з метою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, ми звернули увагу на наявність в ній дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. На підтвердження кваліфікаційних вимог до учасників, в частині наявності досвіду виконання аналогічних договорів, в тендерній документації передбачене, що Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системи закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро.
Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах тим учасникам, які раніше не працювали з державним замовленням та бюджетними установами, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором та формою укладання останнього.
Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Не дивлячись на те, що поняття дискримінаційна вимога в Законі України «Про публічні закупівлі» не розкривається, загальне розуміння даного терміну та практика Антимонопольного комітету України, у формі його рішень, дозволяють дійти висновку, що дискримінаційними є будь-які вимоги, спрямовані на усунення вільної конкуренції, штучне створення перешкод для участі інших учасників у закупівлі, що виражається у зазначенні безпідставних вимог у Тендерній документації. В даному випадку, ми, як потенційний учасник, маємо укладений договір, предмет якого є аналогічним даній закупівлі, водночас укладений він не державним підприємством і не викладений в системі ПроЗорро. Однак, за наявністю вказаних вимог у Тендерній документації, взяти участь у закупівлі ми не зможемо, оскільки замовник вимагає аналогічний договір, викладений саме в системі ПроЗорро. Додатково зауважуємо, що різниці у тому чи контрагент є державне, комунальне підприємство, чи інша бюджетна організація, або ж інший суб’єкт господарювання, немає. Такі вимоги, є явно безпідставними та такими, що направлені на усунення вільної конкуренції та обмеження доступу до участі у даній закупівлі, зокрема, нашої участі. Окрім цього, у Тендерній документації замовник жодним чином не обґрунтовує необхідність встановлення вказаних умов.
Така позиція підтверджується і рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Зокрема, у рішенні № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 р. викладено, що дії Замовника в частині встановлення умови надання договору з бюджетними установами порушують принципи здійснення закупівель і призвели до дискримінації Учасника. Аналогічна позиція викладена в рішеннях № 521-р/пк-ск від 15.04.2015 р., № 13305 -р/пк-пз від 08.07.2020 р., в яких орган оскарження зазначив, що встановлення вимоги надання аналогічного договору саме за результатами проведення державних закупівель обмежує участь в процедурі закупівлі суб’єктів господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, однак не за результатами державних закупівель. Це, на думку колегії, є порушенням ч. 3 ст. 22 Закону в частині недискримінації учасників.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши дискримінаційні положення та привести її у відповідність до норм Законодавства України. У разі незадоволення наших законних вимог будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету України зі скаргою та до органів, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2021 18:01
Відповідь на вимогу
Внесено зміни до тендерної документації, а саме:
Додаток 2
Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника
Таблиця 1
Кваліфікаційні критерії до Учасника процедури закупівлі
Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1. Учасник повинен мати позитивний та не мати негативний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
а) На підтвердження наявності позитивного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- скановану з оригіналу довідку (за формою, яка наведена нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за 2018 рік, та/або за 2019 рік, та/або за 2020 рік, з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації:
Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)
договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі
№п/п Назва Замовника Дата, номер укладання договору, ідентифікатор та ID закупівлі в системі Прозорро, або дату та номер договору комерційної закупівлі. Предмет договору за Кодом ДК 021:2015.
До довідки надати:
- завірену Учасником копію договору/договорів, що включає аналогічний предмет закупівлі (допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку, якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору);
- сканований з оригіналу позитивний відгук, завірений підписом та печаткою Замовника, з яким був укладений аналогічний договір.
б) На підтвердження відсутності негативного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- сканований з оригіналу гарантійний лист з підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини.
Примітка:
На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає договір (договори), що оприлюднений (оприлюднені) в електронній системи закупівель та може бути перевірений (перевірені) в системі Прозорро Замовником самостійно, або інші договори, інформація про які не міститься в системі Прозорро.
Для договорів, які не опубліковано в системі Прозорро на підтвердження дійсності, доброчесності договорів, а також для уникнення фіктивних договорів Учасник повинен надати документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі: скановані з оригіналів видаткові накладні (що засвідчують постачання та отримання товару згідно наданого договору), виписку про рух грошових коштів, завірену банківською установою, що підтврджує здійснення взаєморозрахунків за вказаним договором/договорами між Учасником та контрагентом/контрагентами які зазначені в аналогічному договорі/договорах).
Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро (якщо наданий договір розміщений в системі Прозорро), у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів та виконання договорів у повному обсязі.
Під аналогічним договором розуміється договір з аналогічним предметом закупівлі згідно коду за 4 цифрою ДК 021:2015, за якою Замовник визначив предмет закупівлі відповідно до єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, який зазначено в даній тендерній документації.
ЗМІНИТИ з:
1.1. Учасник повинен мати позитивний та не мати негативний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
а) На підтвердження наявності позитивного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- скановану з оригіналу довідку (за формою, яка наведена нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації:
До довідки надати:
- завірену Учасником копію договору, що включає аналогічний предмет закупівлі (допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку, якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору);
- сканований з оригіналу позитивний відгук, завірений підписом та печаткою Замовника, з яким був укладений аналогічний договір.
б) На підтвердження відсутності негативного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини.
Примітка:
На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системи закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро.
Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро, у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів.
Внесено зміни до тендерної документації, а саме:
Додаток 2
Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника
Таблиця 1
Кваліфікаційні критерії до Учасника процедури закупівлі
Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1. Учасник повинен мати позитивний та не мати негативний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
а) На підтвердження наявності позитивного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- скановану з оригіналу довідку (за формою, яка наведена нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за 2018 рік, та/або за 2019 рік, та/або за 2020 рік, з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації:
Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)
договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі
№п/п Назва Замовника Дата, номер укладання договору, ідентифікатор та ID закупівлі в системі Прозорро, або дату та номер договору комерційної закупівлі. Предмет договору за Кодом ДК 021:2015.
До довідки надати:
- завірену Учасником копію договору/договорів, що включає аналогічний предмет закупівлі (допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку, якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору);
- сканований з оригіналу позитивний відгук, завірений підписом та печаткою Замовника, з яким був укладений аналогічний договір.
б) На підтвердження відсутності негативного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- сканований з оригіналу гарантійний лист з підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини.
Примітка:
На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає договір (договори), що оприлюднений (оприлюднені) в електронній системи закупівель та може бути перевірений (перевірені) в системі Прозорро Замовником самостійно, або інші договори, інформація про які не міститься в системі Прозорро.
Для договорів, які не опубліковано в системі Прозорро на підтвердження дійсності, доброчесності договорів, а також для уникнення фіктивних договорів Учасник повинен надати документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі: скановані з оригіналів видаткові накладні (що засвідчують постачання та отримання товару згідно наданого договору), виписку про рух грошових коштів, завірену банківською установою, що підтврджує здійснення взаєморозрахунків за вказаним договором/договорами між Учасником та контрагентом/контрагентами які зазначені в аналогічному договорі/договорах).
Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро (якщо наданий договір розміщений в системі Прозорро), у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів та виконання договорів у повному обсязі.
Під аналогічним договором розуміється договір з аналогічним предметом закупівлі згідно коду за 4 цифрою ДК 021:2015, за якою Замовник визначив предмет закупівлі відповідно до єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, який зазначено в даній тендерній документації.
ЗМІНИТИ з:
1.1. Учасник повинен мати позитивний та не мати негативний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
а) На підтвердження наявності позитивного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- скановану з оригіналу довідку (за формою, яка наведена нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації:
До довідки надати:
- завірену Учасником копію договору, що включає аналогічний предмет закупівлі (допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку, якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору);
- сканований з оригіналу позитивний відгук, завірений підписом та печаткою Замовника, з яким був укладений аналогічний договір.
б) На підтвердження відсутності негативного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини.
Примітка:
На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системи закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро.
Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро, у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 19:59 |
Кінець періоду оскарження: | 20 лютого 2021 00:00 |
Дата відміни: | 20 лютого 2021 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | п. 2 ч.1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі" - Закупівля не відповідає плану закупівель та оголошенню. Відповідно до тендерної документації, закупівля є мультилотовою, про що не зазначено у плані та оголошенні. Редагувати план немає можливості. Тому потрібно скасувати закупівлю, спланувати закупівлю мультилотовою та оголосити її. |
Документи:
09 лютого 2021 19:59
|
Електронний підпис |
09 лютого 2021 19:56
|
протокол 8.PDF |