Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
код ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019 - 32617 Система лапароскопічна, багаторазового використання. СPV DK 021:2015 - 33160000-9 Equipment for operating units,NK 024:2019 - 32617 Laparoscope system, reusable
СPV DK 021:2015 - 33160000-9 Equipment for operating units,NK 024:2019 - 32617 Laparoscope system, reusable
Очікувана вартість
22 900 000,00 UAH
UA-2021-01-23-000200-c df1b5eb177a744449ed050c2ba87752e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Призупинено    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Лучка Оксана Євгенівна

096-493-58-13 luchka_oe@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Дніпропетровська область обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Контактна особа: Лучка Оксана Євгенівна
096-493-58-13
luchka_oe@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal enterprise "Kryvyi Rih Oncology Dispensary" of Dnipropetrovsk Regional Council "
National ID: 01986380
Contact point: Luchka Oksana Yevhenivna
096-493-58-13
luchka_oe@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2021 15:00
Початок аукціону: 01 квітня 2021 11:43
Очікувана вартість: 22 900 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 229 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 23 січня 2021 15:31
Enquiries until: 14 лютого 2021 00:00
Complaints submission until: до 20 лютого 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 лютого 2021 15:00

Information

Estimated total value: 22 900 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 229 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Набір № 1 для лапароскопічних операцій – 1 комплект \ Set № 1 for laparoscopic operations - 1 set
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 32617 — Система лапароскопічна, багаторазового використання

Set № 1 for laparoscopic operations - 1 set
CPV: 33160000-9
Період постачання: по 14 травня 2021
1 комплект
Набір № 2 для лапароскопічних операцій – 1 комплект \ Set № 2 for laparoscopic operations - 1 set
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 32617 — Система лапароскопічна, багаторазового використання

Set № 2 for laparoscopic operations - 1 set
CPV: 33160000-9
Період постачання: по 14 травня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.4. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов цього Договору та в порядку, визначеному Бюджетним кодексом України. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
Сума існуючої заборгованості
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
Характер існуючої заборгованості
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
Причина виникнення існуючої заборгованості
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка \ лист в довільній формі

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
23 січня 2021 15:32
Електронний цифровий підпис
23 січня 2021 15:31
ТД.doc
23 січня 2021 15:31
Додаток 1.docx
23 січня 2021 15:31
Додаток 2.docx
23 січня 2021 15:31
Додаток 3.docx
23 січня 2021 15:31
Додаток 4.doc
23 січня 2021 15:31
Додаток 6.docx
23 січня 2021 15:31
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Contract
Дата подання: 04 лютого 2021 15:21
Дата відповіді: 09 лютого 2021 10:11
Clever decision. I am glad to help you. Please publish your adapted contract wording and extend a time for documents. Frankly speaking we even closed this file. But upon amendments and reopening we need time for working on it. It is a pity that now starts China New Year for 2 weeks and nobody will work there even if war happens (mi kushaem...)
Відповідь: Шановний учаснику! Просимо Вас уточнити запитання. Не зрозуміло, яким чином стосується Китайський новий рік до нашої закупівлі?
Dear participant! We ask you to clarify the question. Not sure how the Chinese New Year relates to our purchase?
Vidpovidj
Дата подання: 09 лютого 2021 12:12
Дата відповіді: 12 лютого 2021 08:54
"Kakoj pavlin-mavlin? Mi - kushaem..." :-)
Відповідь: Смачного Вам, шановний учаснику! Delicious to you, dear participant!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-23-000200-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 24 січня 2021 17:26
Contract Sec. 5
Dear Buyers/Colleagues,

Your Contract draft is okay except:

1. Sec. 4.5 – 4.7. It is drafted exclusively for resident vendors. As you know, non-resident cannot issue Tax Invoice as has no tax registration in Ukraine (that’s why he is non-resident). So it is necessary to make amendment, stating, that those sections are not applicable for non-residents. With the same reason non-resident cannot make DDP, but only DAP. It works as following: we bid DDP price, but deliver DAP and you pay us less VAT. VAT is paid by consignee – resident (you).

2. First sentence of Sec. 4.5 is confusing. You are serious people there. Why do you try to cheat naive sellers? Such sellers do not exist anymore. Please exclude this sentence from the contract as it makes the deal unsecure and out of seller's control. Only mentally unhealthy seller may accept such term. Or maybe seller, who controls your financing... It seems that you understand Sec. 23.1 of Ukraine Budget Codex wrongly. It says: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення."

It means that you should not commit yourself unless you have budget. But in your contract, it means that you firstly take goods, then maybe pay, but maybe not, if you will have no budget. Can Seller control your budget? Of course not. I understand that some clever-ass lawyer drafted this section of contract to protect maximally the buyer and expecting that sellers are mentally ill.

But if you have no money - you should not take goods. It is a fraud. So, you must firstly secure financing and then place order. Yes, it may happen that you will get no money. But whose problem it should be? Buyer's or Seller's? "No money - no honey".

No money - take a short-term bank loan until you get budget financing. But if even your bank will not provide a loan, that means your bank do not trust you - who then shall trust? Pledge your building to bank as collateral... We have 9 tenders for Ukraine hospitals. In 5 is present such formula. My assistant usually erasing such tenders. But I, as doctor, am good understanding how important modern equipment in for modern hospital. So, I am sending you such demand. 2 of 5 hospitals are just changed such “clever” term.

So, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of Section 5 of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX
“ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”.
Respectfully,
Шановні покупці / колеги!

Проект Вашого контракту в порядку, за винятком:

1. Розділ 4,5 - 4,7. Він розроблений виключно для резидентів-продавців. Як відомо, нерезидент не може виписувати податкову накладну, оскільки не має податкової реєстрації в Україні (саме тому він є нерезидентом). Тому необхідно внести поправку, зазначивши, що ці розділи не застосовуються для нерезидентів. З тієї ж причини нерезидент не може зробити DDP, а лише DAP. Це працює наступним чином: ми встановлюємо ціну DDP, але доставляємо DAP, і ви платите нам менше ПДВ. ПДВ сплачує одержувач - резидент (ви).

2. Перше речення розділу. 4.5 бентежить. Ви там серйозні люди. Чому ви намагаєтеся обдурити наївних продавців? Таких продавців вже не існує. Будь ласка, виключіть це речення із договору, оскільки воно робить угоду незахищеною та виходить з-під контролю продавця. Лише психічно нездоровий продавець може прийняти такий термін. А може, продавець, який контролює ваше фінансування ... Здається, ви розумієте розділ. 23.1 Бюджетного кодексу України помилково. У ньому сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення".

Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Але у вашому контракті це означає, що ви спочатку берете товар, потім можете платити, але, можливо, ні, якщо у вас не буде бюджету. Чи може продавець контролювати ваш бюджет? Звичайно, ні. Я розумію, що якийсь розумний адвокат склав цей розділ договору, щоб максимально захистити покупця та очікуючи, що продавці психічно хворі.

Але якщо у вас немає грошей - ви не повинні брати товар. Це шахрайство. Отже, спочатку потрібно забезпечити фінансування, а потім оформити замовлення. Так, може статися так, що грошей ви не отримаєте. Але чия проблема має бути? Покупця чи продавця? "Немає грошей - немає меду".

Немає грошей - візьміть короткострокову банківську позику, поки не отримаєте бюджетного фінансування. Але якщо навіть ваш банк не надасть позику, це означає, що ваш банк вам не довіряє - хто тоді довірятиме? Передайте свою будівлю в банк під заставу ... Ми маємо 9 тендерів для лікарень України. У 5 присутня така формула. Мій помічник зазвичай стирає такі тендери. Але я, як лікар, добре розумію, наскільки важливим є сучасне обладнання для сучасної лікарні. Отже, я надсилаю вам таку вимогу. 2 з 5 лікарень щойно змінили такий «розумний» термін.

Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови розділу 5 вашого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX
«ПРО ЗМІНИ, ЩО ЗМІНЮЮТЬ ЗАКОН УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЗАКОНОДАВЧІ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ».
З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 січня 2021 13:06
We are forced to refuse to satisfy your complaint, given the following.

The tender documentation stipulates that the subject of procurement must meet the requirements established by the resolution of the Cabinet of Ministers of 02.10.2013 for № 753.

Given this, the preparation of a tax invoice is part of the financial statements and is not an obstacle to participation in the procurement.
У задоволенні Вашої скарги вимушені відмовити, враховуючи нижчевикладене.

Тендерна документація передбачає, що предмет закупівлі має відповідати вимогам, встановленим постановою КМУ від 02.10.2013 року за № 753.

Враховуючи дане, складення податкової накладної є частиною бухгалтерської звітності і не є перешкодою для участі у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-01-23-000200-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 26 січня 2021 16:41
Law and Decrees
Dear Buyers,

Law has priority over Decrees of Cabinet of Ministers. By Sec. 5 of Law non-residents have equal possibilities with residents. Non-residents cannot and have no right to declare taxes. Otherwise they become residents. Like said your northern neighbor "If Granny would have..." :-)

So, please make your contract draft in accordance with So, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX
“ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”.

Respectfully,
P.S. You may trust what I say: I am doing business in Ukraine and with Ukraine since 1988...

---------------------------------------------------------------
Шановні покупці,

Закон має пріоритет над постановами Кабінету Міністрів. За розділом 5 Закону нерезиденти мають рівні можливості з резидентами. Нерезиденти не можуть і не мають права декларувати податки. Інакше вони стають резидентами. Як сказав ваш північний сусід "Якби бабуся мала ..." :-)

Отже, будь ласка, складіть свій проект контракту відповідно до Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX
«ПРО ЗМІНИ, ЩО ЗМІНЮЮТЬ ЗАКОН УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЗАКОНОДАВЧІ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

З повагою,
P.S. Ви можете довіряти тому, що я кажу: я веду бізнес в Україні та з Україною з 1988 року ...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2021 13:46
According to the "Official Rules for the Interpretation of Trade Terms of the International Chamber of Commerce (edition 2000) of 01.01.2000 No 560 (hereinafter – Incoterm-2000) when concluding foreign economic agreements, the term DDP means that that the seller directly agrees to do what follows from the very decoding of the name of the term - "Delivery with payment of duties", that is, to clean the goods for import and pay any fees arising from this.
According to the requirements of the Tax Code of Ukraine, the letter of the SFS of Ukraine of 08.12.2015 26639/10/28-10-06-11 non-resident supplier is not a VAT payer in Ukraine, and a non-resident cannot independently carry out the costs associated with customs clearance of goods. According to the Customs Code of Ukraine, the cost of customs clearance is borne by the declarant (taxpayer). declarant in accordance with Art. 265 of the ICU when moving goods on the basis of a foreign economic agreement is a resident of which or on behalf of which this agreement is concluded.
Thus, the terms of delivery of DDP can be carried out by a non-resident due to the requirements of the current legislation of Ukraine. A non-resident has the right to enter into legal relations with residents of Ukraine (with commercial or law firms and other structures) for the right to conclude contracts on behalf of a non-resident for the supply of goods in accordance with the current legislation of Ukraine.
The state of Ukraine funds, including taxes on customs clearance of goods and additional cost should be paid to the Treasury of Ukraine.
The statute of the Municipal Enterprise "Kryvyi Rih Oncology Dispensary" of the Dnipropetrovsk Regional Council", does not provide for activities on the supply of goods on DAP terms.
Regarding changes in the text in the "Draft Procurement Agreement" - You have the right to amend the text of the "Draft Procurement Agreement" on the basis of your considerations and knowledge of the legislative framework of Ukraine at your own risk.
Additionally, we inform you that the answer to this question is officially posted on the website of the Ministry of Economic Development, Trade and Agriculture of Ukraine. To view, follow the link
https://www.me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=4f2e9756-8de3-4b07-8eae-12fd4e7c6890

Згідно з "Офіційними правилами тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати (редакція 2000 року) від 01.01.2000 № 560 (далі – Інкотерм-2000) при укладенні зовнішньоекономічних договорів термін DDP означає, що продавець безпосередньо погоджується зробити те, що випливає з самої розшифровки назви терміна - "Поставка зі сплатою мита", тобто очистити товар для імпорту і сплатити будь-які збори, що випливають із цього.
Згідно з вимогами Податкового кодексу України, листа ДФС України від 08.12.2015 26639/10/28-10-06-11 постачальник-нерезидент не є платником ПДВ в Україні, також нерезидент самостійно не може здійснити витрати, пов’язані з митним очищенням товарів. Згідно Митного Кодексу України витрати по митному очищенню несе декларант (платник податків). Декларантом згідно ст. 265 МКУ при переміщенні товарів на підставі зовнішньоекономічного договору є резидент яким або від імені якого укладений цей договір. Таким чином, умови поставки DDP можуть бути здійснені нерезидентом в силу вимог діючого законодавства України. Нерезидент має право вступити у правовідносини з резидентами України ( з комерційною або юридичною компаніями та іншими структурами) на право укладання договорів від імені нерезидента щодо постачання товару згідно чинного законодавства України.
Кошти держави Україна, от і податки щодо розмитнення товару та додаткову вартість треба платити у казну України.
Статутом Комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради», не передбачено вести діяльність щодо постачання товару на умовах DAP.
Щодо змін тексту у «Проекті Договору про закупівлю» - Ви маєте право внести свої поправки в текст «Проект Договору про закупівлю» виходячи з своїх міркувань та знання законодавчої бази України на свій ризик.
Додатково повідомляємо, що відповідь на це питання офіційно розміщено на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Для перегляду перейдіть за посиланням

https://www.me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=4f2e9756-8de3-4b07-8eae-12fd4e7c6890
Номер вимоги: UA-2021-01-23-000200-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 29 січня 2021 16:13
Your answer
Question of Antoniuk, published at https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=f56cca96-e2ed-4a27-a312-6a674d7ec8e3&lang=uk-UA is correct. But answer is not provided. Really we have no intention to start big dispute on this tender as its commercial interest for us is minor. If you like, study as a sample contract, used by Medical Procurement of Ukraine or UkrGazVydobuvannia (attached). We quit from this tender. When you will have normal terms - welcome.

Respectfully,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2021 10:38
Дякуємо Вам за той час , який Ви приділили нашому тендеру. Однак хочемо зауважити, що предмет закупівлі , згідно Ідентифікатора UA-2021-01-23-000200-c, не підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів №224 від 20 березня 2020 року та п. 381 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення” Податкового кодексу України щодо звільняються від оподаткування податком на додану вартість при ввезення на митну територію України.
Номер вимоги: UA-2021-01-23-000200-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 01 лютого 2021 17:19
Your answer
Yes, you may use contract of UkrGazVydobuvannya. Non-resident supplied DAP. You make customs clearance, pay VAT and then getting VAT credit. We offer with VAT, but you pay us an amount MINUS VAT. No need to "invent a bicycle. Sorry for no translation - very busy. If you will understand the system - welcome.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 лютого 2021 09:03
Дякуємо Вам, за увагу приділену нашій закупівлі. Ми візьмемо до уваги проекти договорів надані Вами.
Thank you for your attention to our purchase. We will take into account the draft agreements provided by you.

Документи подані скаржником

29 січня 2021 16:13
Contract MoH.docx
29 січня 2021 16:13
Annex 4 Contract UGD.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-23-000200-c.b5
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД", Код ЄДРПОУ:42681690
Дата подання: 18 лютого 2021 15:40
СКАРГА
СКАРГА
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2021 13:56

Документи подані скаржником

18 лютого 2021 13:21
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

22 лютого 2021 16:25
вих_106.pdf
26 лютого 2021 13:07
Помпа Storz (1) — копия.pdf
26 лютого 2021 13:07
Помпа Storz — копия.pdf
26 лютого 2021 13:07
Гінекологія Karl Storz.pdf
26 лютого 2021 13:07
Аспіраційна помпа Storz.pdf
26 лютого 2021 13:07
Гінекологія Karl Storz (1).pdf
26 лютого 2021 13:08
Помпа Storz (1).pdf
26 лютого 2021 13:08
Помпа Storz.pdf
26 лютого 2021 13:08
Проктологія Karl Storz.pdf
26 лютого 2021 13:08
Аспіраційна помпа Wolf.pdf
26 лютого 2021 13:08
Ділятатор Richard Wolf.pdf
26 лютого 2021 13:08
Ендоскопія Richard Wolf.pdf
26 лютого 2021 13:08
Морцелятор Richard Wolf.pdf
26 лютого 2021 13:08
Освітлювачі Richard Wolf.pdf
26 лютого 2021 13:08
Резектоскоп Richard Wolf.pdf
26 лютого 2021 13:08
TEKNO Гінекологія.pdf
26 лютого 2021 13:08
TEKNO Електрохірургія.pdf
26 лютого 2021 13:08
TEKNO Обладнання.pdf
26 лютого 2021 13:08
TK Урологія.pdf
26 лютого 2021 13:09
TEKNO Лапароскопія.pdf
26 лютого 2021 13:09
вих_112.pdf
26 лютого 2021 13:09
Вих_112.doc
26 лютого 2021 13:09
Инсуфлятор Richard Wolf.pdf

Актуальні тендери

До пошуку