Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019 - 32617 Система лапароскопічна, багаторазового використання. СPV DK 021:2015 - 33160000-9 Equipment for operating units,NK 024:2019 - 32617 Laparoscope system, reusable
СPV DK 021:2015 - 33160000-9 Equipment for operating units,NK 024:2019 - 32617 Laparoscope system, reusable
СPV DK 021:2015 - 33160000-9 Equipment for operating units,NK 024:2019 - 32617 Laparoscope system, reusable
Очікувана вартість
22 900 000,00 UAH
UA-2021-01-23-000200-c ● df1b5eb177a744449ed050c2ba87752e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01986380 |
Місцезнаходження: | 50048, Україна , Дніпропетровська область обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41 |
Контактна особа: |
Лучка Оксана Євгенівна 096-493-58-13 luchka_oe@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal enterprise "Kryvyi Rih Oncology Dispensary" of Dnipropetrovsk Regional Council " |
National ID: | 01986380 |
Contact point: |
Luchka Oksana Yevhenivna 096-493-58-13 luchka_oe@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 січня 2021 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2021 15:58 |
Очікувана вартість: | 22 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 229 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 січня 2021 15:31 |
Enquiries until: | 27 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 травня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 22 900 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 229 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Набір № 1 для лапароскопічних операцій – 1 комплект \ Set № 1 for laparoscopic operations - 1 set
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 32617 — Система лапароскопічна, багаторазового використання
Set № 1 for laparoscopic operations - 1 set
CPV: 33160000-9
Період постачання:
по 14 травня 2021
1 комплект
Набір № 2 для лапароскопічних операцій – 1 комплект \ Set № 2 for laparoscopic operations - 1 set
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 32617 — Система лапароскопічна, багаторазового використання
Set № 2 for laparoscopic operations - 1 set
CPV: 33160000-9
Період постачання:
по 14 травня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.4. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов цього Договору та в порядку, визначеному Бюджетним кодексом України. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2021 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2021 10:32 |
ТД_измен_28-04-2021.doc | |
28 квітня 2021 10:32 |
Протокол_Т-13-3.pdf | |
28 квітня 2021 10:32 |
Додаток 4_измен_28-04-2021.doc | |
16 березня 2021 09:40 |
Протокол_Т-13-2.pdf | |
16 березня 2021 09:40 |
ТД_измен_16-03-2021.doc | |
16 березня 2021 09:40 |
Додаток 1_измен_16-03-2021.docx | |
16 березня 2021 09:40 |
Додаток 5_измен_16-03-2021.docx | |
16 березня 2021 09:40 |
Додаток 3_измен_16-03-2021.docx | |
16 березня 2021 09:40 |
Додаток 4_измен_16-03-2021.doc | |
23 січня 2021 15:31 |
Додаток 2.docx | |
23 січня 2021 15:31 |
Додаток 6.docx |
28 квітня 2021 10:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 квітня 2021 10:32 |
ТД_измен_28-04-2021.doc
|
||||||
28 квітня 2021 10:32 |
Протокол_Т-13-3.pdf
|
||||||
28 квітня 2021 10:32 |
Додаток 4_измен_28-04-2021.doc
|
||||||
16 березня 2021 09:40 |
Протокол_Т-13-2.pdf
|
||||||
16 березня 2021 09:40 |
ТД_измен_16-03-2021.doc
|
||||||
16 березня 2021 09:40 |
Додаток 1_измен_16-03-2021.docx
|
||||||
16 березня 2021 09:40 |
Додаток 5_измен_16-03-2021.docx
|
||||||
16 березня 2021 09:40 |
Додаток 3_измен_16-03-2021.docx
|
||||||
16 березня 2021 09:40 |
Додаток 4_измен_16-03-2021.doc
|
||||||
23 січня 2021 15:31 |
Додаток 2.docx
|
||||||
23 січня 2021 15:31 |
Додаток 6.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Contract
Дата подання: 04 лютого 2021 15:21
Дата відповіді: 09 лютого 2021 10:11
Clever decision. I am glad to help you. Please publish your adapted contract wording and extend a time for documents. Frankly speaking we even closed this file. But upon amendments and reopening we need time for working on it. It is a pity that now starts China New Year for 2 weeks and nobody will work there even if war happens (mi kushaem...)
Відповідь: Шановний учаснику! Просимо Вас уточнити запитання. Не зрозуміло, яким чином стосується Китайський новий рік до нашої закупівлі?
Dear participant! We ask you to clarify the question. Not sure how the Chinese New Year relates to our purchase?
Dear participant! We ask you to clarify the question. Not sure how the Chinese New Year relates to our purchase?
Vidpovidj
Дата подання: 09 лютого 2021 12:12
Дата відповіді: 12 лютого 2021 08:54
"Kakoj pavlin-mavlin? Mi - kushaem..." :-)
Відповідь: Смачного Вам, шановний учаснику! Delicious to you, dear participant!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-23-000200-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 24 січня 2021 17:26
Contract Sec. 5
Dear Buyers/Colleagues,
Your Contract draft is okay except:
1. Sec. 4.5 – 4.7. It is drafted exclusively for resident vendors. As you know, non-resident cannot issue Tax Invoice as has no tax registration in Ukraine (that’s why he is non-resident). So it is necessary to make amendment, stating, that those sections are not applicable for non-residents. With the same reason non-resident cannot make DDP, but only DAP. It works as following: we bid DDP price, but deliver DAP and you pay us less VAT. VAT is paid by consignee – resident (you).
2. First sentence of Sec. 4.5 is confusing. You are serious people there. Why do you try to cheat naive sellers? Such sellers do not exist anymore. Please exclude this sentence from the contract as it makes the deal unsecure and out of seller's control. Only mentally unhealthy seller may accept such term. Or maybe seller, who controls your financing... It seems that you understand Sec. 23.1 of Ukraine Budget Codex wrongly. It says: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення."
It means that you should not commit yourself unless you have budget. But in your contract, it means that you firstly take goods, then maybe pay, but maybe not, if you will have no budget. Can Seller control your budget? Of course not. I understand that some clever-ass lawyer drafted this section of contract to protect maximally the buyer and expecting that sellers are mentally ill.
But if you have no money - you should not take goods. It is a fraud. So, you must firstly secure financing and then place order. Yes, it may happen that you will get no money. But whose problem it should be? Buyer's or Seller's? "No money - no honey".
No money - take a short-term bank loan until you get budget financing. But if even your bank will not provide a loan, that means your bank do not trust you - who then shall trust? Pledge your building to bank as collateral... We have 9 tenders for Ukraine hospitals. In 5 is present such formula. My assistant usually erasing such tenders. But I, as doctor, am good understanding how important modern equipment in for modern hospital. So, I am sending you such demand. 2 of 5 hospitals are just changed such “clever” term.
So, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of Section 5 of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX
“ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”.
Respectfully,
Шановні покупці / колеги!
Проект Вашого контракту в порядку, за винятком:
1. Розділ 4,5 - 4,7. Він розроблений виключно для резидентів-продавців. Як відомо, нерезидент не може виписувати податкову накладну, оскільки не має податкової реєстрації в Україні (саме тому він є нерезидентом). Тому необхідно внести поправку, зазначивши, що ці розділи не застосовуються для нерезидентів. З тієї ж причини нерезидент не може зробити DDP, а лише DAP. Це працює наступним чином: ми встановлюємо ціну DDP, але доставляємо DAP, і ви платите нам менше ПДВ. ПДВ сплачує одержувач - резидент (ви).
2. Перше речення розділу. 4.5 бентежить. Ви там серйозні люди. Чому ви намагаєтеся обдурити наївних продавців? Таких продавців вже не існує. Будь ласка, виключіть це речення із договору, оскільки воно робить угоду незахищеною та виходить з-під контролю продавця. Лише психічно нездоровий продавець може прийняти такий термін. А може, продавець, який контролює ваше фінансування ... Здається, ви розумієте розділ. 23.1 Бюджетного кодексу України помилково. У ньому сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення".
Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Але у вашому контракті це означає, що ви спочатку берете товар, потім можете платити, але, можливо, ні, якщо у вас не буде бюджету. Чи може продавець контролювати ваш бюджет? Звичайно, ні. Я розумію, що якийсь розумний адвокат склав цей розділ договору, щоб максимально захистити покупця та очікуючи, що продавці психічно хворі.
Але якщо у вас немає грошей - ви не повинні брати товар. Це шахрайство. Отже, спочатку потрібно забезпечити фінансування, а потім оформити замовлення. Так, може статися так, що грошей ви не отримаєте. Але чия проблема має бути? Покупця чи продавця? "Немає грошей - немає меду".
Немає грошей - візьміть короткострокову банківську позику, поки не отримаєте бюджетного фінансування. Але якщо навіть ваш банк не надасть позику, це означає, що ваш банк вам не довіряє - хто тоді довірятиме? Передайте свою будівлю в банк під заставу ... Ми маємо 9 тендерів для лікарень України. У 5 присутня така формула. Мій помічник зазвичай стирає такі тендери. Але я, як лікар, добре розумію, наскільки важливим є сучасне обладнання для сучасної лікарні. Отже, я надсилаю вам таку вимогу. 2 з 5 лікарень щойно змінили такий «розумний» термін.
Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови розділу 5 вашого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX
«ПРО ЗМІНИ, ЩО ЗМІНЮЮТЬ ЗАКОН УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЗАКОНОДАВЧІ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ».
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Your Contract draft is okay except:
1. Sec. 4.5 – 4.7. It is drafted exclusively for resident vendors. As you know, non-resident cannot issue Tax Invoice as has no tax registration in Ukraine (that’s why he is non-resident). So it is necessary to make amendment, stating, that those sections are not applicable for non-residents. With the same reason non-resident cannot make DDP, but only DAP. It works as following: we bid DDP price, but deliver DAP and you pay us less VAT. VAT is paid by consignee – resident (you).
2. First sentence of Sec. 4.5 is confusing. You are serious people there. Why do you try to cheat naive sellers? Such sellers do not exist anymore. Please exclude this sentence from the contract as it makes the deal unsecure and out of seller's control. Only mentally unhealthy seller may accept such term. Or maybe seller, who controls your financing... It seems that you understand Sec. 23.1 of Ukraine Budget Codex wrongly. It says: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення."
It means that you should not commit yourself unless you have budget. But in your contract, it means that you firstly take goods, then maybe pay, but maybe not, if you will have no budget. Can Seller control your budget? Of course not. I understand that some clever-ass lawyer drafted this section of contract to protect maximally the buyer and expecting that sellers are mentally ill.
But if you have no money - you should not take goods. It is a fraud. So, you must firstly secure financing and then place order. Yes, it may happen that you will get no money. But whose problem it should be? Buyer's or Seller's? "No money - no honey".
No money - take a short-term bank loan until you get budget financing. But if even your bank will not provide a loan, that means your bank do not trust you - who then shall trust? Pledge your building to bank as collateral... We have 9 tenders for Ukraine hospitals. In 5 is present such formula. My assistant usually erasing such tenders. But I, as doctor, am good understanding how important modern equipment in for modern hospital. So, I am sending you such demand. 2 of 5 hospitals are just changed such “clever” term.
So, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of Section 5 of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX
“ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”.
Respectfully,
Шановні покупці / колеги!
Проект Вашого контракту в порядку, за винятком:
1. Розділ 4,5 - 4,7. Він розроблений виключно для резидентів-продавців. Як відомо, нерезидент не може виписувати податкову накладну, оскільки не має податкової реєстрації в Україні (саме тому він є нерезидентом). Тому необхідно внести поправку, зазначивши, що ці розділи не застосовуються для нерезидентів. З тієї ж причини нерезидент не може зробити DDP, а лише DAP. Це працює наступним чином: ми встановлюємо ціну DDP, але доставляємо DAP, і ви платите нам менше ПДВ. ПДВ сплачує одержувач - резидент (ви).
2. Перше речення розділу. 4.5 бентежить. Ви там серйозні люди. Чому ви намагаєтеся обдурити наївних продавців? Таких продавців вже не існує. Будь ласка, виключіть це речення із договору, оскільки воно робить угоду незахищеною та виходить з-під контролю продавця. Лише психічно нездоровий продавець може прийняти такий термін. А може, продавець, який контролює ваше фінансування ... Здається, ви розумієте розділ. 23.1 Бюджетного кодексу України помилково. У ньому сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення".
Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Але у вашому контракті це означає, що ви спочатку берете товар, потім можете платити, але, можливо, ні, якщо у вас не буде бюджету. Чи може продавець контролювати ваш бюджет? Звичайно, ні. Я розумію, що якийсь розумний адвокат склав цей розділ договору, щоб максимально захистити покупця та очікуючи, що продавці психічно хворі.
Але якщо у вас немає грошей - ви не повинні брати товар. Це шахрайство. Отже, спочатку потрібно забезпечити фінансування, а потім оформити замовлення. Так, може статися так, що грошей ви не отримаєте. Але чия проблема має бути? Покупця чи продавця? "Немає грошей - немає меду".
Немає грошей - візьміть короткострокову банківську позику, поки не отримаєте бюджетного фінансування. Але якщо навіть ваш банк не надасть позику, це означає, що ваш банк вам не довіряє - хто тоді довірятиме? Передайте свою будівлю в банк під заставу ... Ми маємо 9 тендерів для лікарень України. У 5 присутня така формула. Мій помічник зазвичай стирає такі тендери. Але я, як лікар, добре розумію, наскільки важливим є сучасне обладнання для сучасної лікарні. Отже, я надсилаю вам таку вимогу. 2 з 5 лікарень щойно змінили такий «розумний» термін.
Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови розділу 5 вашого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX
«ПРО ЗМІНИ, ЩО ЗМІНЮЮТЬ ЗАКОН УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЗАКОНОДАВЧІ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ».
З повагою,
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 січня 2021 13:06
We are forced to refuse to satisfy your complaint, given the following.
The tender documentation stipulates that the subject of procurement must meet the requirements established by the resolution of the Cabinet of Ministers of 02.10.2013 for № 753.
Given this, the preparation of a tax invoice is part of the financial statements and is not an obstacle to participation in the procurement.
У задоволенні Вашої скарги вимушені відмовити, враховуючи нижчевикладене.
Тендерна документація передбачає, що предмет закупівлі має відповідати вимогам, встановленим постановою КМУ від 02.10.2013 року за № 753.
Враховуючи дане, складення податкової накладної є частиною бухгалтерської звітності і не є перешкодою для участі у закупівлі.
The tender documentation stipulates that the subject of procurement must meet the requirements established by the resolution of the Cabinet of Ministers of 02.10.2013 for № 753.
Given this, the preparation of a tax invoice is part of the financial statements and is not an obstacle to participation in the procurement.
У задоволенні Вашої скарги вимушені відмовити, враховуючи нижчевикладене.
Тендерна документація передбачає, що предмет закупівлі має відповідати вимогам, встановленим постановою КМУ від 02.10.2013 року за № 753.
Враховуючи дане, складення податкової накладної є частиною бухгалтерської звітності і не є перешкодою для участі у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-01-23-000200-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 26 січня 2021 16:41
Law and Decrees
Dear Buyers,
Law has priority over Decrees of Cabinet of Ministers. By Sec. 5 of Law non-residents have equal possibilities with residents. Non-residents cannot and have no right to declare taxes. Otherwise they become residents. Like said your northern neighbor "If Granny would have..." :-)
So, please make your contract draft in accordance with So, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX
“ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”.
Respectfully,
P.S. You may trust what I say: I am doing business in Ukraine and with Ukraine since 1988...
---------------------------------------------------------------
Шановні покупці,
Закон має пріоритет над постановами Кабінету Міністрів. За розділом 5 Закону нерезиденти мають рівні можливості з резидентами. Нерезиденти не можуть і не мають права декларувати податки. Інакше вони стають резидентами. Як сказав ваш північний сусід "Якби бабуся мала ..." :-)
Отже, будь ласка, складіть свій проект контракту відповідно до Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX
«ПРО ЗМІНИ, ЩО ЗМІНЮЮТЬ ЗАКОН УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЗАКОНОДАВЧІ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
З повагою,
P.S. Ви можете довіряти тому, що я кажу: я веду бізнес в Україні та з Україною з 1988 року ...
Розгорнути
Згорнути
Law has priority over Decrees of Cabinet of Ministers. By Sec. 5 of Law non-residents have equal possibilities with residents. Non-residents cannot and have no right to declare taxes. Otherwise they become residents. Like said your northern neighbor "If Granny would have..." :-)
So, please make your contract draft in accordance with So, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX
“ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”.
Respectfully,
P.S. You may trust what I say: I am doing business in Ukraine and with Ukraine since 1988...
---------------------------------------------------------------
Шановні покупці,
Закон має пріоритет над постановами Кабінету Міністрів. За розділом 5 Закону нерезиденти мають рівні можливості з резидентами. Нерезиденти не можуть і не мають права декларувати податки. Інакше вони стають резидентами. Як сказав ваш північний сусід "Якби бабуся мала ..." :-)
Отже, будь ласка, складіть свій проект контракту відповідно до Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX
«ПРО ЗМІНИ, ЩО ЗМІНЮЮТЬ ЗАКОН УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЗАКОНОДАВЧІ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
З повагою,
P.S. Ви можете довіряти тому, що я кажу: я веду бізнес в Україні та з Україною з 1988 року ...
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2021 13:46
According to the "Official Rules for the Interpretation of Trade Terms of the International Chamber of Commerce (edition 2000) of 01.01.2000 No 560 (hereinafter – Incoterm-2000) when concluding foreign economic agreements, the term DDP means that that the seller directly agrees to do what follows from the very decoding of the name of the term - "Delivery with payment of duties", that is, to clean the goods for import and pay any fees arising from this.
According to the requirements of the Tax Code of Ukraine, the letter of the SFS of Ukraine of 08.12.2015 26639/10/28-10-06-11 non-resident supplier is not a VAT payer in Ukraine, and a non-resident cannot independently carry out the costs associated with customs clearance of goods. According to the Customs Code of Ukraine, the cost of customs clearance is borne by the declarant (taxpayer). declarant in accordance with Art. 265 of the ICU when moving goods on the basis of a foreign economic agreement is a resident of which or on behalf of which this agreement is concluded.
Thus, the terms of delivery of DDP can be carried out by a non-resident due to the requirements of the current legislation of Ukraine. A non-resident has the right to enter into legal relations with residents of Ukraine (with commercial or law firms and other structures) for the right to conclude contracts on behalf of a non-resident for the supply of goods in accordance with the current legislation of Ukraine.
The state of Ukraine funds, including taxes on customs clearance of goods and additional cost should be paid to the Treasury of Ukraine.
The statute of the Municipal Enterprise "Kryvyi Rih Oncology Dispensary" of the Dnipropetrovsk Regional Council", does not provide for activities on the supply of goods on DAP terms.
Regarding changes in the text in the "Draft Procurement Agreement" - You have the right to amend the text of the "Draft Procurement Agreement" on the basis of your considerations and knowledge of the legislative framework of Ukraine at your own risk.
Additionally, we inform you that the answer to this question is officially posted on the website of the Ministry of Economic Development, Trade and Agriculture of Ukraine. To view, follow the link
https://www.me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=4f2e9756-8de3-4b07-8eae-12fd4e7c6890
Згідно з "Офіційними правилами тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати (редакція 2000 року) від 01.01.2000 № 560 (далі – Інкотерм-2000) при укладенні зовнішньоекономічних договорів термін DDP означає, що продавець безпосередньо погоджується зробити те, що випливає з самої розшифровки назви терміна - "Поставка зі сплатою мита", тобто очистити товар для імпорту і сплатити будь-які збори, що випливають із цього.
Згідно з вимогами Податкового кодексу України, листа ДФС України від 08.12.2015 26639/10/28-10-06-11 постачальник-нерезидент не є платником ПДВ в Україні, також нерезидент самостійно не може здійснити витрати, пов’язані з митним очищенням товарів. Згідно Митного Кодексу України витрати по митному очищенню несе декларант (платник податків). Декларантом згідно ст. 265 МКУ при переміщенні товарів на підставі зовнішньоекономічного договору є резидент яким або від імені якого укладений цей договір. Таким чином, умови поставки DDP можуть бути здійснені нерезидентом в силу вимог діючого законодавства України. Нерезидент має право вступити у правовідносини з резидентами України ( з комерційною або юридичною компаніями та іншими структурами) на право укладання договорів від імені нерезидента щодо постачання товару згідно чинного законодавства України.
Кошти держави Україна, от і податки щодо розмитнення товару та додаткову вартість треба платити у казну України.
Статутом Комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради», не передбачено вести діяльність щодо постачання товару на умовах DAP.
Щодо змін тексту у «Проекті Договору про закупівлю» - Ви маєте право внести свої поправки в текст «Проект Договору про закупівлю» виходячи з своїх міркувань та знання законодавчої бази України на свій ризик.
Додатково повідомляємо, що відповідь на це питання офіційно розміщено на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Для перегляду перейдіть за посиланням
https://www.me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=4f2e9756-8de3-4b07-8eae-12fd4e7c6890
According to the requirements of the Tax Code of Ukraine, the letter of the SFS of Ukraine of 08.12.2015 26639/10/28-10-06-11 non-resident supplier is not a VAT payer in Ukraine, and a non-resident cannot independently carry out the costs associated with customs clearance of goods. According to the Customs Code of Ukraine, the cost of customs clearance is borne by the declarant (taxpayer). declarant in accordance with Art. 265 of the ICU when moving goods on the basis of a foreign economic agreement is a resident of which or on behalf of which this agreement is concluded.
Thus, the terms of delivery of DDP can be carried out by a non-resident due to the requirements of the current legislation of Ukraine. A non-resident has the right to enter into legal relations with residents of Ukraine (with commercial or law firms and other structures) for the right to conclude contracts on behalf of a non-resident for the supply of goods in accordance with the current legislation of Ukraine.
The state of Ukraine funds, including taxes on customs clearance of goods and additional cost should be paid to the Treasury of Ukraine.
The statute of the Municipal Enterprise "Kryvyi Rih Oncology Dispensary" of the Dnipropetrovsk Regional Council", does not provide for activities on the supply of goods on DAP terms.
Regarding changes in the text in the "Draft Procurement Agreement" - You have the right to amend the text of the "Draft Procurement Agreement" on the basis of your considerations and knowledge of the legislative framework of Ukraine at your own risk.
Additionally, we inform you that the answer to this question is officially posted on the website of the Ministry of Economic Development, Trade and Agriculture of Ukraine. To view, follow the link
https://www.me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=4f2e9756-8de3-4b07-8eae-12fd4e7c6890
Згідно з "Офіційними правилами тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати (редакція 2000 року) від 01.01.2000 № 560 (далі – Інкотерм-2000) при укладенні зовнішньоекономічних договорів термін DDP означає, що продавець безпосередньо погоджується зробити те, що випливає з самої розшифровки назви терміна - "Поставка зі сплатою мита", тобто очистити товар для імпорту і сплатити будь-які збори, що випливають із цього.
Згідно з вимогами Податкового кодексу України, листа ДФС України від 08.12.2015 26639/10/28-10-06-11 постачальник-нерезидент не є платником ПДВ в Україні, також нерезидент самостійно не може здійснити витрати, пов’язані з митним очищенням товарів. Згідно Митного Кодексу України витрати по митному очищенню несе декларант (платник податків). Декларантом згідно ст. 265 МКУ при переміщенні товарів на підставі зовнішньоекономічного договору є резидент яким або від імені якого укладений цей договір. Таким чином, умови поставки DDP можуть бути здійснені нерезидентом в силу вимог діючого законодавства України. Нерезидент має право вступити у правовідносини з резидентами України ( з комерційною або юридичною компаніями та іншими структурами) на право укладання договорів від імені нерезидента щодо постачання товару згідно чинного законодавства України.
Кошти держави Україна, от і податки щодо розмитнення товару та додаткову вартість треба платити у казну України.
Статутом Комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради», не передбачено вести діяльність щодо постачання товару на умовах DAP.
Щодо змін тексту у «Проекті Договору про закупівлю» - Ви маєте право внести свої поправки в текст «Проект Договору про закупівлю» виходячи з своїх міркувань та знання законодавчої бази України на свій ризик.
Додатково повідомляємо, що відповідь на це питання офіційно розміщено на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Для перегляду перейдіть за посиланням
https://www.me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=4f2e9756-8de3-4b07-8eae-12fd4e7c6890
Номер вимоги: UA-2021-01-23-000200-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 29 січня 2021 16:13
Your answer
Question of Antoniuk, published at https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=f56cca96-e2ed-4a27-a312-6a674d7ec8e3&lang=uk-UA is correct. But answer is not provided. Really we have no intention to start big dispute on this tender as its commercial interest for us is minor. If you like, study as a sample contract, used by Medical Procurement of Ukraine or UkrGazVydobuvannia (attached). We quit from this tender. When you will have normal terms - welcome.
Respectfully,
Розгорнути
Згорнути
Respectfully,
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2021 10:38
Дякуємо Вам за той час , який Ви приділили нашому тендеру. Однак хочемо зауважити, що предмет закупівлі , згідно Ідентифікатора UA-2021-01-23-000200-c, не підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів №224 від 20 березня 2020 року та п. 381 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення” Податкового кодексу України щодо звільняються від оподаткування податком на додану вартість при ввезення на митну територію України.
Номер вимоги: UA-2021-01-23-000200-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 01 лютого 2021 17:19
Your answer
Yes, you may use contract of UkrGazVydobuvannya. Non-resident supplied DAP. You make customs clearance, pay VAT and then getting VAT credit. We offer with VAT, but you pay us an amount MINUS VAT. No need to "invent a bicycle. Sorry for no translation - very busy. If you will understand the system - welcome.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 лютого 2021 09:03
Дякуємо Вам, за увагу приділену нашій закупівлі. Ми візьмемо до уваги проекти договорів надані Вами.
Thank you for your attention to our purchase. We will take into account the draft agreements provided by you.
Thank you for your attention to our purchase. We will take into account the draft agreements provided by you.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-23-000200-c.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД", Код ЄДРПОУ:42681690
Дата подання: 18 лютого 2021 15:40
Дата подання: 18 лютого 2021 15:40
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2021 13:56
рішення від 22.02.2021 № 3156 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2021 13:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2021 № 4072.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 15:53
рішення від 03.03.2021 № 4072.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 20:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: 16 березня 2021 року в тендерну документацію було внесено зміни згідно рішення Антимонопольного комітету.
Дата виконання рішення замовником: 16 березня 2021 09:43
Номер скарги: UA-2021-01-23-000200-c.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД", Код ЄДРПОУ:42681690
Дата подання: 19 березня 2021 17:19
Дата подання: 19 березня 2021 17:19
Скарга про порушення у сфері публічних закупівель
Замовником порушена частина 4 ст. 22 Закону , а саме його тендерна документація містить вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2021 15:42
рішення від 23.03.2021№5714+лист замовнику+лист скаржнику.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 15:42
інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2021 №6694.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2021 18:28
рішення від 01.04.2021№6694.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2021 17:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: 28 квітня 2021 року в тендерну документацію було внесено зміни згідно рішення Антимонопольного комітету
Дата виконання рішення замовником: 28 квітня 2021 10:37
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2021 10:40 |
Кінець періоду оскарження: | 09 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 09 травня 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У відповідності до рішення Антимонопольного комітету України від 01.04.2021 р. виникає необхідність суттєво змінити набір (найменування) до лапароскопічних стойок та медико-технічні вимоги до них, що в свою чергу призведе до зміни кількості найменувань та очікуваної вартості закупівлі, а саме : - Набір № 1 для лапароскопічних операцій орієнтовно зміниться з 86 найменувань на 89 - Набір № 2 для лапароскопічних операцій орієнтовно зміниться з 131 найменувань на 109. Очікувана вартість закупівлі зміниться орієнтовно на 1,4 млн грн. Враховуючи, що Замовник не має права вносити в план закупівель зміни після оголошення тендеру, на підставі п.1.2) статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме : «Замовник відміняє тендер у разі : 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» |
Документи:
28 квітня 2021 10:40
|
Електронний підпис |
28 квітня 2021 10:40
|
Протокол_Т-13-4.pdf |