Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Очікувана вартість
443 493,00 UAH
UA-2021-01-23-000168-b ● e04461d08c1140508691e8de9c79231e
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРЕМЕНЧУЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ І-ІІІ СТУПЕНІВ ІМЕНІ І.М.ПІДДУБНОГО" ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22531241 |
Місцезнаходження: | 39621, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, буд. 2 |
Контактна особа: |
Валерія Глинська +380983918012 intmakarenka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2021 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 12:10 |
Очікувана вартість: | 443 493,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 217,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1640 кілограми
хек північно-американський с/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39621, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. 3-х Космонавтів 2, Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів імені І. М. Піддубного Полтавської обласної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
1581 кілограми
окунь морський заморожений без голови
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39621, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. 3-х Космонавтів 2, Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів імені І. М. Піддубного Полтавської обласної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 10 банківських днів з дати постачання. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2021 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2021 12:35 |
Тендерна документація.docx | |
23 січня 2021 12:35 |
Додаток 4 тендерна пропозиція (1).doc | |
23 січня 2021 12:35 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
23 січня 2021 12:35 |
Додаток 2 Технічні вимоги.doc | |
23 січня 2021 12:35 |
ДОДАТОК 1 квал. критерії (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-23-000168-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087506383
Дата подання: 03 березня 2021 09:16
Вимога Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Випущенко Л.М.
09.02.2021 р. відбувся аукціон на закупівлю: ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек північно-американський с/м, окунь морський заморожений без голови).
28.02.2021 р. згідно Протоколу № 65 від 28.02.2021 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального закладу «Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів імені І.М.Піддубного Полтавської обласної ради» було дискваліфіковано ФОП Випущенко Л.М. Замовник зазначає: Учасником ФОП Випущенко Л.М. не було надано інформацію та/або документи щодо реєстрації потужності та/або наявності експлуатаційного дозволу виробника, вказаного в наданому посвідченні про якість, а саме: ТОВ «Кул Фіш» та тов. «Стрім-КнК», що є невідповідністю тендерній документації. Також Замовник зазначає, що на підставі наданої ФОП Випущенко Л.М. інформації та документів, вона не має власного автотранспорту та не надає інформацію та/або документи щодо реєстрації потужностей орендованих транспортних засобів на вид діяльності «транспортування». А тому не відповідає вимогам Замовника щодо надання відомостей про державну реєстрацію потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.11.1997 № 771/97-ВР. Також Замовник зазначає, що Відповідно Розділу 6 п. 2 Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. В складі тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. наявна довідка з необхідною інформацією, але відсутній зразок підпису.
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не погоджується з таким рішенням.
По-перше, у Додатку 1 до тендерної документації Замовника зазначений Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, тобто Учасник у складі пропозиції повинен надати:
Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), у якій зазначається інформація щодо наявності в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або складських приміщень, обладнання, автотранспорту тощо, необхідних для виконання умов Замовника.
До довідки додаються :
- копія технічного паспорту на автотранспорт, яким здійснюватиметься підвезення товару завірена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою підприємства.
- копія відповідних документів на власний, та/або орендований автотранспорт, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору. Наявність у Учасника власного автотранспорту може бути підтверджено копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів. Наявність у Учасника автотранспорту може бути підтверджено копією (копіями) договору (договорів) оренди або договору надання послуг з транспортування.
- відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій зазначається інформація щодо наявності в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази, у тому числі складських приміщень, обладнання, автотранспорту, необхідних для виконання умов Замовника (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 33). Також ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала договори найму (оренди) транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 39-59). Також ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала Експлуатаційний дозвіл на холодильний склад для зберігання харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання температурних режимів та Рішення про проведення державної реєстрації потужностей на: 1) діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 100 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, реалізація, 2) Інший вид діяльності: зберігання, транспортування, реалізація – складське приміщення (що передбачає діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, які потребують дотримання температурних режимів). (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 86-87).
Замовником зазначено надати: відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, тобто, вираз та/або передбачає, що можна надати відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються або на стадії виробництва або на стадії обігу харчових продуктів. Замовником не було чітко зазначено надати відомості щодо державної реєстрації потужностей на Виробника, тому у складі пропозиції Учасника ФОП Випущенко Л.М. було надано Експлуатаційний дозвіл та Рішення про проведення державної реєстрації потужностей щодо обігу харчових продуктів.
Відповідно до Статті 1. Терміни та їх визначення ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
обіг - реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі.
Згідно вищевикладеного, Учасник ФОП Випущенко Л.М. надала всі документи, що вимагалися Замовником та була неправомірно дискваліфікована Замовником.
До того ж, відповідно до п.9 Ст. 26. ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником не було надано можливості Учаснику виправити невідповідності, чим відповідно порушив законні права Учасника та що свідчить про те, що Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників
Також на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію:
• копія свідоцтва про державну реєстрацію або експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва та/або обороту (реалізації та/або зберігання) харчових продуктів;
Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала Експлуатаційний дозвіл, чим виконала вимогу Замовника та підтвердила відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Тому Замовником було неправомірно дискваліфіковано Учасника ФОП Випущенко Л.М.
По-друге, Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала договори найму (оренди) транспортних засобів (строком на три та на п’ять років) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 39-59), чим підтверджує, що має у користуванні транспортні засоби. Оскільки транспорт використовується Учасником за договором оренди з фізичною особою (яка не здійснює господарську діяльність, тому не може бути зареєстрована як оператор ринку), а не залучається за договором перевезення, тому Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надає Рішення про проведення державної реєстрації потужностей на: 1) діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 100 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, реалізація, 2) Інший вид діяльності: зберігання, транспортування, реалізація – складське приміщення (що передбачає діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, які потребують дотримання температурних режимів). (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 86-87), таким чином надає документи щодо реєстрації потужностей орендованих транспортних засобів на вид діяльності «транспортування».
Відповідно до Статті 25. ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Також відповідно до п.55 Статті 1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок
Таким чином, зареєструвати потужність транспортний засіб може тільки оператор ринку. Оскільки Учасник ФОП Випущенко Л.М. користується транспортом за договором оренди з фізичною особою, яка не повинна проводити державну реєстрацію потужностей, оскільки не здійснює господарську діяльність та не є виробником, отже Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала документи щодо реєстрації потужностей орендованих транспортних засобів на вид діяльності «транспортування», таким чином виконала вимогу Замовника.
Згідно вищевикладеного, Учасник ФОП Випущенко Л.М. надала документи, що вимагалися Замовником та була неправомірно дискваліфікована Замовником.
По-третє, згідно п.2 Розділу 6. Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень.
Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала довідку, що містить відомості про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах та про відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. Також дана довідка підписана Учасником ФОП Випущенко Л.М., що є зразком підпису. (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 23). Оскільки Замовником було зазначено надати довідку в довільній формі та не було встановлено окремих вимог щодо її оформлення чи завірення, Учасник ФОП Випущенко Л.М. надавши довідку зі зразком підпису, завірену печаткою, виконала вимогу Замовника, а тому була неправомірно дискваліфікована Замовником.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ФОП Випущенко Л.М. була неправомірно відхилена, що свідчить про неупереджене ставлення до Учасника ФОП Випущенко Л.М. Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Випущенко Л.М. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
28.02.2021 р. згідно Протоколу № 65 від 28.02.2021 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального закладу «Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів імені І.М.Піддубного Полтавської обласної ради» було дискваліфіковано ФОП Випущенко Л.М. Замовник зазначає: Учасником ФОП Випущенко Л.М. не було надано інформацію та/або документи щодо реєстрації потужності та/або наявності експлуатаційного дозволу виробника, вказаного в наданому посвідченні про якість, а саме: ТОВ «Кул Фіш» та тов. «Стрім-КнК», що є невідповідністю тендерній документації. Також Замовник зазначає, що на підставі наданої ФОП Випущенко Л.М. інформації та документів, вона не має власного автотранспорту та не надає інформацію та/або документи щодо реєстрації потужностей орендованих транспортних засобів на вид діяльності «транспортування». А тому не відповідає вимогам Замовника щодо надання відомостей про державну реєстрацію потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.11.1997 № 771/97-ВР. Також Замовник зазначає, що Відповідно Розділу 6 п. 2 Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. В складі тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. наявна довідка з необхідною інформацією, але відсутній зразок підпису.
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не погоджується з таким рішенням.
По-перше, у Додатку 1 до тендерної документації Замовника зазначений Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, тобто Учасник у складі пропозиції повинен надати:
Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), у якій зазначається інформація щодо наявності в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або складських приміщень, обладнання, автотранспорту тощо, необхідних для виконання умов Замовника.
До довідки додаються :
- копія технічного паспорту на автотранспорт, яким здійснюватиметься підвезення товару завірена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою підприємства.
- копія відповідних документів на власний, та/або орендований автотранспорт, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору. Наявність у Учасника власного автотранспорту може бути підтверджено копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів. Наявність у Учасника автотранспорту може бути підтверджено копією (копіями) договору (договорів) оренди або договору надання послуг з транспортування.
- відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій зазначається інформація щодо наявності в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази, у тому числі складських приміщень, обладнання, автотранспорту, необхідних для виконання умов Замовника (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 33). Також ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала договори найму (оренди) транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 39-59). Також ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала Експлуатаційний дозвіл на холодильний склад для зберігання харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання температурних режимів та Рішення про проведення державної реєстрації потужностей на: 1) діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 100 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, реалізація, 2) Інший вид діяльності: зберігання, транспортування, реалізація – складське приміщення (що передбачає діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, які потребують дотримання температурних режимів). (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 86-87).
Замовником зазначено надати: відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, тобто, вираз та/або передбачає, що можна надати відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються або на стадії виробництва або на стадії обігу харчових продуктів. Замовником не було чітко зазначено надати відомості щодо державної реєстрації потужностей на Виробника, тому у складі пропозиції Учасника ФОП Випущенко Л.М. було надано Експлуатаційний дозвіл та Рішення про проведення державної реєстрації потужностей щодо обігу харчових продуктів.
Відповідно до Статті 1. Терміни та їх визначення ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
обіг - реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі.
Згідно вищевикладеного, Учасник ФОП Випущенко Л.М. надала всі документи, що вимагалися Замовником та була неправомірно дискваліфікована Замовником.
До того ж, відповідно до п.9 Ст. 26. ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником не було надано можливості Учаснику виправити невідповідності, чим відповідно порушив законні права Учасника та що свідчить про те, що Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників
Також на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію:
• копія свідоцтва про державну реєстрацію або експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва та/або обороту (реалізації та/або зберігання) харчових продуктів;
Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала Експлуатаційний дозвіл, чим виконала вимогу Замовника та підтвердила відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Тому Замовником було неправомірно дискваліфіковано Учасника ФОП Випущенко Л.М.
По-друге, Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала договори найму (оренди) транспортних засобів (строком на три та на п’ять років) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 39-59), чим підтверджує, що має у користуванні транспортні засоби. Оскільки транспорт використовується Учасником за договором оренди з фізичною особою (яка не здійснює господарську діяльність, тому не може бути зареєстрована як оператор ринку), а не залучається за договором перевезення, тому Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надає Рішення про проведення державної реєстрації потужностей на: 1) діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 100 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, реалізація, 2) Інший вид діяльності: зберігання, транспортування, реалізація – складське приміщення (що передбачає діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, які потребують дотримання температурних режимів). (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 86-87), таким чином надає документи щодо реєстрації потужностей орендованих транспортних засобів на вид діяльності «транспортування».
Відповідно до Статті 25. ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Також відповідно до п.55 Статті 1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок
Таким чином, зареєструвати потужність транспортний засіб може тільки оператор ринку. Оскільки Учасник ФОП Випущенко Л.М. користується транспортом за договором оренди з фізичною особою, яка не повинна проводити державну реєстрацію потужностей, оскільки не здійснює господарську діяльність та не є виробником, отже Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала документи щодо реєстрації потужностей орендованих транспортних засобів на вид діяльності «транспортування», таким чином виконала вимогу Замовника.
Згідно вищевикладеного, Учасник ФОП Випущенко Л.М. надала документи, що вимагалися Замовником та була неправомірно дискваліфікована Замовником.
По-третє, згідно п.2 Розділу 6. Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень.
Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала довідку, що містить відомості про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах та про відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. Також дана довідка підписана Учасником ФОП Випущенко Л.М., що є зразком підпису. (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 23). Оскільки Замовником було зазначено надати довідку в довільній формі та не було встановлено окремих вимог щодо її оформлення чи завірення, Учасник ФОП Випущенко Л.М. надавши довідку зі зразком підпису, завірену печаткою, виконала вимогу Замовника, а тому була неправомірно дискваліфікована Замовником.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ФОП Випущенко Л.М. була неправомірно відхилена, що свідчить про неупереджене ставлення до Учасника ФОП Випущенко Л.М. Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Випущенко Л.М. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 18:54
По суті Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Замовником не було надано можливості Учаснику виправити невідповідності його тендерної пропозиції, так як на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні були надати в складі тендерної пропозиції інформацію: копію свідоцтва про державну реєстрацію або експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва та/або обороту (реалізації та/або зберігання) харчових продуктів, що було зазначено у Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені за формою, яка подається Учасником на фірмовому бланку (в разі його наявності) у складі своєї пропозиції (сканована в електронному форматі Portable Document Format – *.pdf, де * - найменування файлу), що не підпадає під дію п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником було зазначено надати відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. Замовник не має право змінювати трактування офіційного документу у сфері відносин між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначати порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, а тому Замовником було чітко зазначено надати інформацію виключно у рамках Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. Вираз та/або не передбачає, що можна надати відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються або на стадії виробництва, або на стаді обігу харчових продуктів, так як відповідно п. 82 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» стадії виробництва та обігу харчових продуктів - будь-які стадії, у тому числі виробництво, зберігання, транспортування, реалізація або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу. Відповідно п. 55 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок.
Тому Ваша вимога стосовно того, що Замовником не було чітко зазначено надати відомості щодо державної реєстрації потужностей на Виробника, є такою, що невірно трактує вимоги Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР та, відповідно, є невідповідністю тендерній документації Замовника в цій частині.
Замовником було зазначено надати відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. Замовник не має право змінювати трактування офіційного документу у сфері відносин між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначати порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, а тому Замовником було чітко зазначено надати інформацію виключно у рамках Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. Відповідно п. 82 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» стадії виробництва та обігу харчових продуктів - будь-які стадії, у тому числі виробництво, зберігання, транспортування, реалізація або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу. Таким чином, у розумінні Закону, Замовником було чітко зазначена необхідність надання відомостей щодо державної реєстрації потужностей та або експлуатаційного дозволу окремо на:
• виробництво;
• зберігання;
• транспортування;
• реалізацію або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу.
Таким чином, учасник ФОП Випущенко Л.М., надаючи інформацію щодо реєстрації власної потужності надає відомості тільки щодо зберігання та постачання харчових продуктів Замовнику, який є кінцевим споживачем.
Відповідно до п. 10 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» виробництво - діяльність, пов’язана з виробництвом об’єктів санітарних заходів, у тому числі всі стадії технологічного процесу, а саме первинне виробництво, підготовка, змішування та пов’язані з цим процедури, обробка, наповнення, пакування, переробка, відновлення та інші зміни стану об’єкта.
Так як ФОП Випущено Л.М. не є виробником товару за предметом закупівлі, що підтверджується наданим у складі її тендерної пропозиції Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 28.01.2021 р. та з актуальної інформації безкоштовного запиту Замовника щодо відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань стосовно ФОП Випущенко Л.М. в частині відсутності відкритих у неї видів діяльності виробництво товару за предметом закупівлі. Тобто, керуючись нормами Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник ФОП Випущенко Л.М. мала надати відомості щодо експлуатаційного дозволу або реєстрації потужності виробника товару за предметом закупівлі. В складі тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. відсутній відповідний документ, що є невідповідністю вимогам тендерної документації Замовника.
Як було зазначено вище, Замовник є кінцевим споживачем. У розумінні п. 1 ст. 25 «Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність». У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Випущенко Л.М. було надано нотаріально посвідчені договори найму (оренди) транспортних засобів (строком на три та п’ять років), тобто ФОП Випущенко Л.М. не має власного автотранспорту, а тому не підпадає під застосування положень п. 1 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» в частині того, що не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Відповідно до цієї ж статті «Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність». З приводу того, що Ви зазначаєте у своїй вимозі що зареєструвати транспортний засіб може тільки оператор ринку, а Ви, як Учасник, користуєтесь транспортом за договором оренди з фізичною особою, яка не повинна проводити державну реєстрації потужностей, оскільки не здійснює господарську діяльність та не є виробником, повідомляємо наступне. Відповідно п. 55 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок. Таким чином, Законом чітко встановлена вимога щодо реєстрації фізичних осіб як операторів ринку. Спираючись на викладене та діючи виключно у рамках Закону, Замовник вимагав надати у складі тендерних пропозиції учасників інформацію щодо реєстрації потужності на транспортування власного та/або орендованого автотранспорту. Зважаючи на те, що ФОП Випущенко Л.М. не має власного автотранспорту та не надала інформацію щодо реєстрації орендованого автотранспорту за видом діяльності транспортування Учасник ФОП Випущенко Л.М. не виконала вимоги Замовника щодо надання відомостей щодо державної реєстрації потужностей на транспортування.
Додатково зазначаємо, що відповідно Додатку 2 до тендерної документації Замовника «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення». У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Випущенко Л.М. не було надано пояснення та/або іншого документу на підтвердження законних підстав відсутності інформації, що запитував Замовник у тендерній документації за процедурою закупівлі.
Відповідно п. 2 Розділу 6 «Учасник мав надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень». У складі тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. наявна відповідна довідка, але вона не містить зразка підпису. Надавши довідку з підписом та печаткою, ФОП Випущенко Л.М. виконала вимоги Замовника щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: «документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документі (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємства/установами/організаціями), але ж не виконала вимоги Замовника щодо надання зразка підпису уповноваженої особи Учасника.
Зважаючи на викладене, діючи у рамках чинного законодавства, Замовник не задовольняє Вашу вимогу.
Замовником не було надано можливості Учаснику виправити невідповідності його тендерної пропозиції, так як на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні були надати в складі тендерної пропозиції інформацію: копію свідоцтва про державну реєстрацію або експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва та/або обороту (реалізації та/або зберігання) харчових продуктів, що було зазначено у Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені за формою, яка подається Учасником на фірмовому бланку (в разі його наявності) у складі своєї пропозиції (сканована в електронному форматі Portable Document Format – *.pdf, де * - найменування файлу), що не підпадає під дію п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником було зазначено надати відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. Замовник не має право змінювати трактування офіційного документу у сфері відносин між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначати порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, а тому Замовником було чітко зазначено надати інформацію виключно у рамках Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. Вираз та/або не передбачає, що можна надати відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються або на стадії виробництва, або на стаді обігу харчових продуктів, так як відповідно п. 82 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» стадії виробництва та обігу харчових продуктів - будь-які стадії, у тому числі виробництво, зберігання, транспортування, реалізація або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу. Відповідно п. 55 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок.
Тому Ваша вимога стосовно того, що Замовником не було чітко зазначено надати відомості щодо державної реєстрації потужностей на Виробника, є такою, що невірно трактує вимоги Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР та, відповідно, є невідповідністю тендерній документації Замовника в цій частині.
Замовником було зазначено надати відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. Замовник не має право змінювати трактування офіційного документу у сфері відносин між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначати порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, а тому Замовником було чітко зазначено надати інформацію виключно у рамках Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. Відповідно п. 82 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» стадії виробництва та обігу харчових продуктів - будь-які стадії, у тому числі виробництво, зберігання, транспортування, реалізація або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу. Таким чином, у розумінні Закону, Замовником було чітко зазначена необхідність надання відомостей щодо державної реєстрації потужностей та або експлуатаційного дозволу окремо на:
• виробництво;
• зберігання;
• транспортування;
• реалізацію або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу.
Таким чином, учасник ФОП Випущенко Л.М., надаючи інформацію щодо реєстрації власної потужності надає відомості тільки щодо зберігання та постачання харчових продуктів Замовнику, який є кінцевим споживачем.
Відповідно до п. 10 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» виробництво - діяльність, пов’язана з виробництвом об’єктів санітарних заходів, у тому числі всі стадії технологічного процесу, а саме первинне виробництво, підготовка, змішування та пов’язані з цим процедури, обробка, наповнення, пакування, переробка, відновлення та інші зміни стану об’єкта.
Так як ФОП Випущено Л.М. не є виробником товару за предметом закупівлі, що підтверджується наданим у складі її тендерної пропозиції Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 28.01.2021 р. та з актуальної інформації безкоштовного запиту Замовника щодо відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань стосовно ФОП Випущенко Л.М. в частині відсутності відкритих у неї видів діяльності виробництво товару за предметом закупівлі. Тобто, керуючись нормами Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник ФОП Випущенко Л.М. мала надати відомості щодо експлуатаційного дозволу або реєстрації потужності виробника товару за предметом закупівлі. В складі тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. відсутній відповідний документ, що є невідповідністю вимогам тендерної документації Замовника.
Як було зазначено вище, Замовник є кінцевим споживачем. У розумінні п. 1 ст. 25 «Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність». У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Випущенко Л.М. було надано нотаріально посвідчені договори найму (оренди) транспортних засобів (строком на три та п’ять років), тобто ФОП Випущенко Л.М. не має власного автотранспорту, а тому не підпадає під застосування положень п. 1 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» в частині того, що не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Відповідно до цієї ж статті «Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність». З приводу того, що Ви зазначаєте у своїй вимозі що зареєструвати транспортний засіб може тільки оператор ринку, а Ви, як Учасник, користуєтесь транспортом за договором оренди з фізичною особою, яка не повинна проводити державну реєстрації потужностей, оскільки не здійснює господарську діяльність та не є виробником, повідомляємо наступне. Відповідно п. 55 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок. Таким чином, Законом чітко встановлена вимога щодо реєстрації фізичних осіб як операторів ринку. Спираючись на викладене та діючи виключно у рамках Закону, Замовник вимагав надати у складі тендерних пропозиції учасників інформацію щодо реєстрації потужності на транспортування власного та/або орендованого автотранспорту. Зважаючи на те, що ФОП Випущенко Л.М. не має власного автотранспорту та не надала інформацію щодо реєстрації орендованого автотранспорту за видом діяльності транспортування Учасник ФОП Випущенко Л.М. не виконала вимоги Замовника щодо надання відомостей щодо державної реєстрації потужностей на транспортування.
Додатково зазначаємо, що відповідно Додатку 2 до тендерної документації Замовника «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення». У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Випущенко Л.М. не було надано пояснення та/або іншого документу на підтвердження законних підстав відсутності інформації, що запитував Замовник у тендерній документації за процедурою закупівлі.
Відповідно п. 2 Розділу 6 «Учасник мав надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень». У складі тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. наявна відповідна довідка, але вона не містить зразка підпису. Надавши довідку з підписом та печаткою, ФОП Випущенко Л.М. виконала вимоги Замовника щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: «документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документі (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємства/установами/організаціями), але ж не виконала вимоги Замовника щодо надання зразка підпису уповноваженої особи Учасника.
Зважаючи на викладене, діючи у рамках чинного законодавства, Замовник не задовольняє Вашу вимогу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-23-000168-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087506383
Дата подання: 10 березня 2021 17:39
Дата подання: 10 березня 2021 17:39
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
23.01.2021 р. на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-23-000168-b) опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек північно-американський с/м, окунь морський заморожений без голови), Замовником якої є Комунальний заклад «Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів імені І.М.Піддубного Полтавської обласної ради».
09.02.2021 р. відбувся аукціон, учасниками якого були: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРОГРЕС УКРАЇНА", ПП "ДІАДЕМА", ФОП "СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, ФОП "ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ" та Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна.
28.02.2021 р. Комунальним закладом «Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів імені І.М.Піддубного Полтавської обласної ради» було дискваліфіковано ФОП Випущенко Л.М.
28.02.2021 р. згідно Протоколу № 65 від 28.02.2021 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального закладу «Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів імені І.М.Піддубного Полтавської обласної ради» було дискваліфіковано ФОП Випущенко Л.М. Замовник зазначає: У відповідності Додатку 1 до тендерної документації учасник мав надати відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.11.1997 № 771/97-ВР.
Учасник ФОП Випущенко Л.М. надала у складі своєї тендерної пропозиції інформацію щодо власного експлуатаційного дозволу на зберігання харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання температурних режимів на холодильний склад за адресою: 36007, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зіньківська, б. 51/2.
Однак, в складі тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. не було надано інформацію та/або документи щодо реєстрації потужності та/або наявності експлуатаційного дозволу виробника, вказаного в наданому посвідченні про якість, а саме: ТОВ «Кул фіш», та ТОВ «СтрімКнК», що є невідповідністю тендерній документації в цій частині.
Відповідно до ст. 25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року за № 771/97-ВР не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. На підставі наданої ФОП Випущенко Л.М. інформації та документів, вона не має власного автотранспорту та не надає інформацію та/або документи щодо реєстрації потужностей орендованих транспортних засобів на вид діяльності «транспортування». А тому не відповідає вимогам Замовника щодо надання відомостей про державну реєстрацію потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.11.1997 № 771/97-ВР.
Відповідно Розділу 6 п. 2 Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. В складі тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. наявна довідка з необхідною інформацією, але відсутній зразок підпису.
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не погоджується з рішенням Замовника про відхилення її цінової пропозиції.
По-перше, у Додатку 1 до тендерної документації Замовника зазначений Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, тобто Учасник у складі пропозиції повинен надати:
Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), у якій зазначається інформація щодо наявності в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або складських приміщень, обладнання, автотранспорту тощо, необхідних для виконання умов Замовника.
До довідки додаються :
- копія технічного паспорту на автотранспорт, яким здійснюватиметься підвезення товару завірена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою підприємства.
- копія відповідних документів на власний, та/або орендований автотранспорт, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору. Наявність у Учасника власного автотранспорту може бути підтверджено копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів. Наявність у Учасника автотранспорту може бути підтверджено копією (копіями) договору (договорів) оренди або договору надання послуг з транспортування.
- відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій зазначається інформація щодо наявності в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази, у тому числі складських приміщень, обладнання, автотранспорту, необхідних для виконання умов Замовника (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 33). Також ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала договори найму (оренди) транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 39-59). Також ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала Експлуатаційний дозвіл на холодильний склад для зберігання харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання температурних режимів та Рішення про проведення державної реєстрації потужностей на: 1) діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 100 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, реалізація, 2) Інший вид діяльності: зберігання, транспортування, реалізація – складське приміщення (що передбачає діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, які потребують дотримання температурних режимів) (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 86-87).
Замовником зазначено надати: відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, тобто, вираз та/або передбачає, що можна надати відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються або на стадії виробництва або на стадії обігу харчових продуктів. Оскільки Учасник ФОП Випущенко Л.М. не є виробником, та Замовником не було чітко зазначено надати відомості щодо державної реєстрації потужностей на Виробника, тому у складі пропозиції Учасника ФОП Випущенко Л.М. було надано Експлуатаційний дозвіл та Рішення про проведення державної реєстрації потужностей щодо обігу харчових продуктів.
Відповідно до Статті 1. Терміни та їх визначення ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
обіг - реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі.
Згідно вищевикладеного, Замовником не було чітко зазначено надати відомості щодо державної реєстрації потужностей на Виробника, тому у складі пропозиції Учасника ФОП Випущенко Л.М. було надано Експлуатаційний дозвіл та Рішення про проведення державної реєстрації потужностей щодо обігу харчових продуктів, таким чином Учасник ФОП Випущенко Л.М. надала всі документи, що вимагалися Замовником та була неправомірно дискваліфікована Замовником.
До того ж, відповідно до п.9 Ст. 26. ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником не було надано можливості Учаснику виправити невідповідності, чим відповідно порушив законні права Учасника та що свідчить про те, що Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників.
Також на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію:
• копія свідоцтва про державну реєстрацію або експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва та/або обороту (реалізації та/або зберігання) харчових продуктів.
Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала Експлуатаційний дозвіл на холодильний склад для зберігання харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання температурних режимів, чим виконала вимогу Замовника та підтвердила відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Тому Замовником було неправомірно дискваліфіковано Учасника ФОП Випущенко Л.М.
По-друге, Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала договори найму (оренди) транспортних засобів (строком на три та на п’ять років) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 39-59), чим підтверджує, що має у користуванні транспортні засоби. Оскільки транспорт використовується Учасником за договором оренди з фізичною особою (яка не здійснює господарську діяльність, тому не може бути зареєстрована як оператор ринку), а не залучається за договором перевезення, тому Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надає Рішення про проведення державної реєстрації потужностей на: 1) діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 100 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, реалізація, 2) Інший вид діяльності: зберігання, транспортування, реалізація – складське приміщення (що передбачає діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, які потребують дотримання температурних режимів). (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 86-87), таким чином надає документи щодо реєстрації потужностей орендованих транспортних засобів на вид діяльності «транспортування».
Відповідно до Статті 25. ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Також відповідно до п.55 Статті 1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок.
Таким чином, зареєструвати потужність транспортний засіб може тільки оператор ринку. Учасник ФОП Випущенко Л.М. користується транспортом за договором оренди з фізичною особою, яка не повинна проводити державну реєстрацію потужностей, оскільки не здійснює господарську діяльність та не є виробником, отже Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала документи щодо реєстрації потужностей орендованих транспортних засобів на вид діяльності «транспортування», таким чином виконала вимогу Замовника.
Згідно вищевикладеного, Учасник ФОП Випущенко Л.М. надала документи, що вимагалися Замовником та була неправомірно дискваліфікована Замовником.
По-третє, згідно п.2 Розділу 6. Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень.
Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції надала довідку, що містить відомості про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах та про відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. Також дана довідка підписана Учасником ФОП Випущенко Л.М., що є зразком підпису. (Документ під назвою: «цінова-риба» - Стор. 23). Оскільки Замовником було зазначено надати довідку в довільній формі та не було встановлено окремих вимог щодо її оформлення чи завірення, Учасник ФОП Випущенко Л.М. надавши довідку зі зразком підпису, завірену печаткою, виконала вимогу Замовника, а тому була неправомірно дискваліфікована Замовником.
До того ж, відповідно до п.16 Ст. 29. ЗУ «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовником не було надано можливості Учаснику виправити невідповідності в інформації на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, чим відповідно порушив законні права Учасника та що свідчить про те, що Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників.
Отже, відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП Випущенко Л.М. та визначивши переможцем ФОП "ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ", Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозиції учасника ФОП Випущенко Л.М.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 березня 2021 17:43
рішення від 12.03.2021 № 4823 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 17:42
інформація про резолютивну частину рішення від 23.03.2021 №5782.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 19:00
рішення від 23.03.2021 №5782.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 19:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасувані рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Випущенко Людмили Миколаївни та
рішення про визначення фізичної особи-підприємця ВЕРМЕНИЧА АНДРІЯ АНДРІЙОВИЧА переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-23-000168-b.
Дата виконання рішення замовником: 25 квітня 2021 17:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ДІАДЕМА" |
226 905,60
UAH з ПДВ
|
226 905,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" |
417 391,34
UAH з ПДВ
|
238 031,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна |
379 003,95
UAH з ПДВ
|
264 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРОГРЕС УКРАЇНА" |
399 941,15
UAH з ПДВ
|
265 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
437 359,68
UAH з ПДВ
|
336 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ" |
399 589,50
UAH з ПДВ
|
399 589,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" #2821315546 |
Рішення скасоване |
238 031,90
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 20:48
|
|
ПП "ДІАДЕМА" #21078029 |
Очікує рішення |
226 905,60
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2021 17:26
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 квітня 2021 00:00
|
ПП "ДІАДЕМА" #21078029 |
Рішення скасоване |
226 905,60
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2021 17:26
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 лютого 2021 00:00
|
ФОП "СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" #2821315546 |
Рішення скасоване |
238 031,90
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2021 17:26
|
|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна #3578004346 |
Рішення скасоване |
264 999,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2021 17:26
|
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРОГРЕС УКРАЇНА" #42823852 |
Рішення скасоване |
265 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2021 17:26
|
|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Рішення скасоване |
336 890,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2021 17:26
|
|
ФОП "ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ" #3484502959 |
Рішення скасоване |
399 589,50
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2021 17:26
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2021 18:22 |
Кінець періоду оскарження: | 06 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 06 травня 2021 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
25 квітня 2021 18:22
|
Електронний підпис |
25 квітня 2021 18:21
|
протокол відміни.pdf |