Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей №94 Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26205165 |
Місцезнаходження: | 79069, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Брюховицька, 99 |
Контактна особа: |
Добуш-Вербіцька Наталія Юріївна +380677736717 dvnatali@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2021 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 15:12 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 14:35 |
Очікувана вартість: | 612 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | згідно умов договору | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2021 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2021 15:15 |
ТД Послуги їдалень 2021.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-22-000034 ● ae636dda681c42c8bc05b2b8694cc128
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2021 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2021 № 281
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.04.2021 № 281.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-23-000067-a, 23.01.2021. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч.2 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західним офісом Держаудитслужби, розпочато моніторинг закупівель в період з 22.04.2021 16:45год по 19.05.2021 до 00:00год. , щодо проведення процедури відкритих торгів за предметом «Послуги з організації шкільного харчування (Кейтерингові послуги: ДК 021:2015(CPV): ідентифікатор UA-2021-01-23- 000067-a ). За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації переліку формальних помилок, що не відповідають переліку, зазначеному в Наказі Мінекономрозвитку №710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Яремчука І.І. встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, але не виключно, письмово звернутися до ФОП Яремчука І.І. щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а також у подальшому враховувати норми Наказу Мінекономрозвитку №710 при складанні тендерної документації. У зв’язку із неможливістю внесення змін у тендерну документацію на даному етапі закупівлі зобов’язуємось у подальшому враховувати норми Наказу Мінекономрозвитку №710 при складанні тендерної документації, а також не допускати аналогічних порушень у подальшому. При підготовці тендерної документації на проведення вищезазначеної закупівлі були враховані вимоги Постанови КМ України «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 3 березня 2020 р. № 193, зокрема те, що до 31.12.2021р. учасники публічних закупівель можуть використовувати для підписання своїх пропозицій удосконалені електронні підписи, якщо інше не передбачено тендерною документацією Замовника. Учасником процедури закупівлі ФОП Яремчук І.І. всі документи в складі тендерної пропозиції були надані за підписом фізичної особи підприємця Яремчук І.І. з накладенням печатки ФОП. Електронний підпис накладений учасником як фізичною особою підтверджує його особу у відповідності до п.6 ст. 22 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований сертифікат відкритого ключа здійснює ідентифікацію фізичної особи, уповноваженого представника юридичної особи, відповідно до вимог закону, а також перевіряє обсяг його повноважень за документом або за даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що визначають повноваження». Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасник Яремчук І.І., згідного з даних ЄДРЮОФОПГФ має повноваження та вправі вчиняти правочини від імені ФОП Яремчук І .І. 23.01.2021 Ліцеєм №94 Львівської міської ради оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: (CPV) Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)». За результатами проведеного аукціону, який відбувся 09.02.2021р., пропозиція ФОП Яремчука Ігоря Івановича визнана найбільш економічно вигідною, та відповідно з ним укладено договір №19/21 про закупівлю послуг за державні кошти від 01.03.2021р. на суму 599 550,00 грн. який діє з 01.03.2021р. до 31.12.2021р. Послуга надання з організації шкільного харчування здійснюється безперебійно під час навчального року, розірвання договору у даний час спричинить припинення харчування дітей, що призведе до вимушеного зупинення навчального процесу під час навчального року. Враховуючи наведене, повідомляємо про неможливість усунення виявлених порушень до кінця навчального року. Однак, після закінчення навчального року, буде направлено письмове звернення до ФОП Яремчук І.І. щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Окрім того, зобов’язуємось прийняти до уваги виявлені невідповідності та запевняємо, що будуть вжиті усі необхідні заходи для недопущення, вказаних у Висновку, порушень при проведенні публічних закупівель, зокрема при формуванні тендерної документації тощо.
2021-05-07 13:54:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Яремчук Ігор Іванович |
599 550,00
UAH з ПДВ
|
599 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП Підприємство громадського харчування "Школяр" |
612 000,00
UAH з ПДВ
|
612 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Яремчук Ігор Іванович #1920402058 |
Переможець |
599 550,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 17:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 18:07
|
звіт про виконання | укладений |
17 червня 2021 18:06
|
додаткова угода про розірвання договору | укладений |
17 червня 2021 18:05
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 21:43
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 21:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 12:30
|
додаткова Яремчук.pdf | зміни до договору |
24 березня 2021 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 20:25
|
договір | укладений |
02 березня 2021 20:20
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
13 квітня 2021 10:54
|
38 505,00 UAH | UA878201720344220004000056987 Ліцей №94 |
UA513516290000000026005130450 ФОП Яремчук I.I. |
Оплачений |
07 травня 2021 10:19
|
23 207,50 UAH | UA878201720344220004000056987 Ліцей №94 |
UA513516290000000026005130450 ФОП Яремчук I.I. |
Оплачений |
14 червня 2021 09:32
|
53 167,13 UAH | UA878201720344220004000056987 Ліцей №94 |
UA513516290000000026005130450 ФОП Яремчук I.I. |
Оплачений |
17 червня 2021 10:50
|
29 407,50 UAH | UA878201720344220004000056987 Ліцей №94 |
UA513516290000000026005130450 ФОП Яремчук I.I. |
Оплачений |
17 червня 2021 10:50
|
8 815,37 UAH | UA878201720344220004000056987 Ліцей №94 |
UA513516290000000026005130450 ФОП Яремчук I.I. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі у звязку з фактичними обсягами видатків |
Номер договору про закупівлю: | 19/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | суму договору скориговано відповідно до потреб замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 19/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
153 102,50
UAH
|
Причини розірвання договору: | договір №19/21 від 01.03.2021р. про закупівлю послуг за державні кошти розірвано за взаємною згодою сторін у відповідності до ч. 1 ст. 651 ЦК України |