Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУСВТГРР "Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів та установ освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 38302654 |
Місцезнаходження: | 67400, Україна , Одеська обл., місто Роздільна, вул.Ярослава Мудрого,1 а |
Контактна особа: |
Царук Олена Вікторівна +380485331750 komunosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 22:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 302 935,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати - згідно договору. Місцезнаходження Замовника: вул. Ярослава Мудрого, 1а, м. Роздільна, Одеська область, 67400. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури ВТ є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена в тендерній документації. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: комунальна установа, рівень розпорядника бюджетних коштів - 3. Тендерна документація додається окремим додатком. Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 03221111-7 – Буряк, 03221112-4 – Морква, 03221113-1 – Цибуля, 03221410-3 - Капуста качанна, 03222321-9 – Яблука, 03222210-8 – Лимони. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 22:43 |
Додаток 2 проект договора.doc |
22 січня 2021 22:43 |
ТД 21.01.2021 овочі.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-14-000044 ● 2c0a5fdbfc2140919d10364c7028d475
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 14:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.05.2021 Одеса № 252
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідні записки начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.05.2021 та в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Василя ФЕДОРЯКИ від 14.05.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.05.2021 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
12 UA-2021-01-22-013789-b 22.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-19 14:03:04
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 252 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи, яка проводилась комунальною установою спільної власності територіальних громад Роздільнянського району «Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів і установ освіти» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-01-22-013789-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника фізичної-особи підприємця КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ (далі – ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ) вимогам пункту 5.2. Додатку 1 «Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника не надано сканкопії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів?
Слід зауважити, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ надано акти виконаних робіт за січень 2021 № 08 та від 29.01.2021 № 03 лише на дезінфекцію (дезінсекцію, дератизацію) приміщень.
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ вимогам підпункту 5.2.1. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції не надано на підтвердження наявності потужностей у користуванні останнього, сканкопії оригіналів правовстановлюючих документів про право власності на приміщення, яке учасник використовує на підставі договору суборенди нежитлового приміщення від 20.01.2021 № 1, що укладений між фізичною-особою підприємцем ВОДНИК СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ (далі – ФОП ВОДНИК СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ) та ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ вимогам пункту 5.4. Додатку 1 «Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника не надано рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужності, за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, за адресою потужності: м. Одеса, вул. Новомосковська, 21/1?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
З висновком Південного офісу Держаудитслужби Замовник погоджується. З метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, комунальною установою було направлено листа від 02.06.2021 р. № 267/03/01-16 на ім’я ФОП Коваленко С.В. з вимогою про розірвання Договору від 22.02.2021 р. № 13 та проектом додаткової угоди на розірвання. Про результати цих дій нами буде додатково надана інформація до Південного офісу Держаудитслужби в найкоротший термін.
2021-06-04 11:15:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.) • усунуто
-
2021-06-14 08:57:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Коваленко Сергій Виталійович |
301 700,00
UAH з ПДВ
|
301 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Морозова Галина Іванівна |
302 935,00
UAH з ПДВ
|
302 935,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Коваленко Сергій Виталійович #2349107752 |
Переможець |
301 700,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 18:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 21:25
|
додатки до договору | укладений |
11 червня 2021 21:22
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 11:12
|
договір | укладений |
22 лютого 2021 11:11
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
85 669,50
UAH
|
Причини розірвання договору: | з метою виконання висновку Південного офісу Держаудитслужби, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України |