Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров’яче пастеризоване жирністю 2,6% ( Код ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки) .
Очікувана вартість
194 783,76 UAH
UA-2021-01-22-013610-b e1d5ea85241a4c8eb9aecfb8f5075c86
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майкоса Валентина Володимирівна

380966721027 vidosvi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41996790
Місцезнаходження: 23222, Україна , Вінницька обл., Якушинці, Новоселів, 1
Контактна особа: Майкоса Валентина Володимирівна
380966721027
vidosvi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч.2 ст.13 як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Згідно з п.1 ч.2 ст.40 Закону Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково(за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначено цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 21:20
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Пропозиція тендерних торгів, що надається Учасником, повинна бути складена українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11156 літр
Молоко коров’яче пастеризоване жирністю 2,6% (ДК 021: 2015 15511100-4 Пастеризоване молоко)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунку) та накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) по мірі надходження відповідних коштів, протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня поставки товару. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

22 січня 2021 21:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 21:13
Протокол про намір укласти Договір.PDF
22 січня 2021 21:13
Протокол про намір укласти Договір.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Хмельницька маслосирбаза"
#00447729
Переможець 194 783,76
UAH з ПДВ
22 січня 2021 21:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 21:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Хмельницька маслосирбаза"
#00447729
194 783,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:43
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 16:20
Дод угода до Договору 14.FR12.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 16:19
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 16:10
Договір 14.FR12.pdf укладений
03 лютого 2021 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку з коливанням ціни на цей товар на ринку. Керуючись п.2 ст. 5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 151 274,04
UAH (в тому числі ПДВ 25 212,34 UAH)