Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт адмінбудівлі літ. «А» за адресою: вул. Миру, 132, с. Бородіно, Тарутинський район, Одеська область (1 черга)
Очікувана вартість
1 459 194,00 UAH
UA-2021-01-22-013541-b ● 944c37f6d4a44fa4a1729b07f399f844
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бородінська селищна рада Тарутинського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04379203 |
Місцезнаходження: | 68540, Україна , Одеська обл., Тарутинський р-н, смт. Бородіно, вул. Миру, буд. 132 |
Контактна особа: |
Степан Арнаутов +380505402405 borodino.sovet@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 20:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 11:05 |
Очікувана вартість: | 1 459 194,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 295,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт адмінбудівлі літ. «А» за адресою: вул. Миру, 132, с. Бородіно, Тарутинський район, Одеська область (1 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68540, Україна, Одеська область, с. Бородіно, Тарутинський район, вул. Миру 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після пред’явлення Підрядником типових форм Кб-2в, Кб-3, підписаних представниками сторін впродовж 10 робочих днів, при умові наявності коштів на рахунку Замовника | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 21:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 21:04 |
Перелік змін до ТД.docx | |
29 січня 2021 21:03 |
Тендерна документація_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
22 січня 2021 20:45 |
Тендерна документація_кап ремонт адмін будівлі.doc |
29 січня 2021 21:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 січня 2021 21:04 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
29 січня 2021 21:03 |
Тендерна документація_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
22 січня 2021 20:45 |
Тендерна документація_кап ремонт адмін будівлі.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Форма №20-ОПП
Дата подання: 23 січня 2021 16:45
Дата відповіді: 27 січня 2021 20:20
Форму №20-ОПП потрібно подавати і у разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування, а саме при зміні:
типу;
найменування;
місцезнаходження;
стану об’єкта оподаткування.
Для чого Замовник ставить дану вимогу?
Просимо убрати дану вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому з урахуванням Вашого звернення для забезпечення рівної можливості всіх учасників взяти участь в закупівлі Замовником прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації та виключити відповідну вимогу. Зміни будуть опубліковані відповідно до вимог Закону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-22-013541-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТДВ "Агробуд", Код ЄДРПОУ:00416410
Дата подання: 27 січня 2021 11:02
Щодо усунення дискримінаційних вимог Замовником
Шановний Замовник процедури закупівлі «Капітальний ремонт адмінбудівлі літ. «А» за адресою: вул. Миру, 132, с. Бородіно, Тарутинський район, Одеська область (1 черга)» (код ДК 021:2015 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація») (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Згідно п.3 Додатку 2 Тендерної документації «Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист на підтвердження того, що в разі перемоги Учасника в закупівлі він зобов’язується подати в територіальний орган Державної податкової служби за місцезнаходженням об’єкта будівництва повідомлення за формою 20-ОПП протягом 10 робочих днів після укладання договору з Замовником. Не виконання даної умови може бути підставою для розірвання Договору».
Проте, згідно діючого податкового законодавства платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.
Повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою №20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.
Подача повідомлення за формою 20-ОПП передбачена ст. 63.3 Податкового кодексу України, яка встановлює обов’язок платників податків стати на облік в органах державної податкової служби, а також обов’язок повідомляти податкові органи про всі об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням;
Повідомлення за ф.№20-ОПП подається платниками податків за умови наявності об’єктів оподаткування або об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням. Інформація про об’єкти оподаткування, такі як товари, дохід (прибуток) або його частина, обороти з реалізації товарів (робіт, послуг), операції з постачання товарів (робіт, послуг) відображаються у відповідній податковій звітності платника податків (податкова декларація з податку на прибуток, єдиний податок, з податку на додану вартість, податковий розрахунок за ф. №1ДФ, та інші), тому про такі об’єкти оподаткування не потрібно повідомляти у повідомленні за ф. №20-ОПП.
Вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників. Таким чином, Замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційну вимогу до учасників. Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України. У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо подання Учасниками в територіальний орган Державної податкової служби за місцезнаходженням об’єкта будівництва повідомлення за формою 20-ОПП.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.3 Додатку 2 Тендерної документації «Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист на підтвердження того, що в разі перемоги Учасника в закупівлі він зобов’язується подати в територіальний орган Державної податкової служби за місцезнаходженням об’єкта будівництва повідомлення за формою 20-ОПП протягом 10 робочих днів після укладання договору з Замовником. Не виконання даної умови може бути підставою для розірвання Договору».
Проте, згідно діючого податкового законодавства платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.
Повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою №20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.
Подача повідомлення за формою 20-ОПП передбачена ст. 63.3 Податкового кодексу України, яка встановлює обов’язок платників податків стати на облік в органах державної податкової служби, а також обов’язок повідомляти податкові органи про всі об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням;
Повідомлення за ф.№20-ОПП подається платниками податків за умови наявності об’єктів оподаткування або об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням. Інформація про об’єкти оподаткування, такі як товари, дохід (прибуток) або його частина, обороти з реалізації товарів (робіт, послуг), операції з постачання товарів (робіт, послуг) відображаються у відповідній податковій звітності платника податків (податкова декларація з податку на прибуток, єдиний податок, з податку на додану вартість, податковий розрахунок за ф. №1ДФ, та інші), тому про такі об’єкти оподаткування не потрібно повідомляти у повідомленні за ф. №20-ОПП.
Вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників. Таким чином, Замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційну вимогу до учасників. Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України. У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо подання Учасниками в територіальний орган Державної податкової служби за місцезнаходженням об’єкта будівництва повідомлення за формою 20-ОПП.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2021 20:27
Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому з урахуванням Вашого звернення для забезпечення рівної можливості всіх учасників взяти участь в закупівлі Замовником прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації та виключити відповідну вимогу. Зміни будуть опубліковані відповідно до вимог Закону.
Номер вимоги: UA-2021-01-22-013541-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Будівельно-монтажне управління №6, Код ЄДРПОУ:33010707
Дата подання: 04 березня 2021 11:08
Скасування рішення про визначення переможцем ПП«ОСНОВА 2012»
Скасування рішення про визначення переможцем ПП«ОСНОВА 2012»
Скасована
Дата: 04 березня 2021 17:00
Причина: Не завантажився документ
Номер вимоги: UA-2021-01-22-013541-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Будівельно-монтажне управління №6, Код ЄДРПОУ:33010707
Дата подання: 04 березня 2021 17:04
Скасування рішення про визначення переможцем ПП«ОСНОВА 2012»
Скасування рішення про визначення переможцем ПП«ОСНОВА 2012»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2021 10:08
Шановний Учаснику!
Відповідно до ч.4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На підставі вищевикладеного Замовник в порядку та строки визначені Законом надає інформацію на Ваше звернення.
1. Щодо наявності ліцензії в учасника закупівлі:
Відповідно до п.6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі необхідно надати зокрема 2) копію, засвідчену Учасником, або оригінал ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія, засвідчена учасником, або оригінал ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Учасник повинен мати та надати в складі тендерної пропозиції оригінал(-и) або копію (-ї), засвідчену(-і) учасником, чинного (-нних) Дозволу (-ів) (або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт підвищеної небезпеки), передбачений Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107, що мають відношення до предмету закупівлі, а саме на:
- зварювальні роботи; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Таким чином, за текстом вимог Тендерної документації Замовником чітко визначено дозвільний документ, який вимагається для виконання робіт за предметом закупівлі. Учасник ПП "ОСНОВА 2012" надав такий дозвільний документ та виконав вимоги Тендерної документації. Щодо наявності іншого дозволу або ліцензії, то Тендерна документація містить посилання «якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом», Вами, на жаль, не зазначено, яку саме ліцензію Ви маєте на увазі та норми законодавства, які встановлюють необхідність її наявності.
Звертаємо Вашу увагу, що постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020№ 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020) затверджено Перелік постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зокрема, постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)», якою затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню; постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою затверджено Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури. Враховуючи зазначене, ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками з 18.03.2020 не здійснюється.
Також повідомляємо, що предмет закупівлі відноситься до класу наслідків СС1, що Ви могли дізнатись звернувшись до Замовника.
На підставі вищевикладеного, з урахуванням вимог Тендерної документації та норм винного законодавства, Ваше зауваження є необґрунтованим, та таким що не відповідає Тендерній документації та чинному законодавству.
2. Щодо надання в складі пропозиції Календарного графіку виконання робіт:
Повідомляємо, що Тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в складі своєї пропозиції проекту договору, рівно як і додатків до проекту договору.
А отже Ваше зауваження є необґрунтованим, та таким що не відповідає Тендерній документації.
3. Щодо «Довідки про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , які учасник буде використовувати при виконанні робіт»:
Відповідно до п.1.1. Розділу 1 Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагається від Учасників Довідка, що містить інформацію про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які учасник буде використовувати при виконанні робіт (в довільній формі).
У довідці необхідно зазначити інформацію щодо наявності будівельних машин та механізмів, зокрема Учасник повинен підтвердити наявність:
1) Трамбiвка
2) Апарат для газового зварювання i рiзання
3) Дриль
4) Вiбратор поверхневий
5) Шуруповерт
6) Перфоратор
7) Станок для різання керамічної плитки
Якщо Учасник не планує використовувати якесь із зазначеного обладнання надається лист-пояснення, що підтверджується підсумковою відомістю ресурсів.
Таким чином, Замовником чітко визначено які саме машини/механізми вимагаються у наявності в учасників, при цьому інші машини/механізми Учасники могли включати у відповідну довідку за бажанням. Підсумкова відомість ресурсів перевірялась Замовником згідно Тендерної документації лише на предмет наявності вищевказаних перелічених машин/механізмів. Вимога щодо наявності в довідці всього, що перелічено в Підсумковій відомості ресурсів відсутня в Тендерній документації.
А отже Ваше зауваження є необґрунтованим, та таким що не відповідає Тендерній документації.
Ми, як Замовник діємо суворо в рамках чинного законодавства та перевіряємо тендерні пропозиції учасників на відповідність вимог, які чітко встановлені нашою Тендерної документацією без розширеного або двузначного тлумачення вимог такої Тендерної документації.
Вбачається, що з Вашого боку є намагання зловживати своїми правами та зірвати закупівлю важливих робіт шляхом домислення до тексту Тендерної документації вимог, які вона не містить.
При цьому наголошуємо, що ми ні в якому разі не обмежуємо Ваше право на звернення до будь-яких органів та організацій, які Ви вважаєте за потрібне в рамках чинного законодавства за наявності обґрунтованих підстав.
Відповідно до ч.4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На підставі вищевикладеного Замовник в порядку та строки визначені Законом надає інформацію на Ваше звернення.
1. Щодо наявності ліцензії в учасника закупівлі:
Відповідно до п.6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі необхідно надати зокрема 2) копію, засвідчену Учасником, або оригінал ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія, засвідчена учасником, або оригінал ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Учасник повинен мати та надати в складі тендерної пропозиції оригінал(-и) або копію (-ї), засвідчену(-і) учасником, чинного (-нних) Дозволу (-ів) (або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт підвищеної небезпеки), передбачений Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107, що мають відношення до предмету закупівлі, а саме на:
- зварювальні роботи; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Таким чином, за текстом вимог Тендерної документації Замовником чітко визначено дозвільний документ, який вимагається для виконання робіт за предметом закупівлі. Учасник ПП "ОСНОВА 2012" надав такий дозвільний документ та виконав вимоги Тендерної документації. Щодо наявності іншого дозволу або ліцензії, то Тендерна документація містить посилання «якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом», Вами, на жаль, не зазначено, яку саме ліцензію Ви маєте на увазі та норми законодавства, які встановлюють необхідність її наявності.
Звертаємо Вашу увагу, що постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020№ 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020) затверджено Перелік постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зокрема, постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)», якою затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню; постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою затверджено Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури. Враховуючи зазначене, ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками з 18.03.2020 не здійснюється.
Також повідомляємо, що предмет закупівлі відноситься до класу наслідків СС1, що Ви могли дізнатись звернувшись до Замовника.
На підставі вищевикладеного, з урахуванням вимог Тендерної документації та норм винного законодавства, Ваше зауваження є необґрунтованим, та таким що не відповідає Тендерній документації та чинному законодавству.
2. Щодо надання в складі пропозиції Календарного графіку виконання робіт:
Повідомляємо, що Тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в складі своєї пропозиції проекту договору, рівно як і додатків до проекту договору.
А отже Ваше зауваження є необґрунтованим, та таким що не відповідає Тендерній документації.
3. Щодо «Довідки про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , які учасник буде використовувати при виконанні робіт»:
Відповідно до п.1.1. Розділу 1 Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагається від Учасників Довідка, що містить інформацію про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які учасник буде використовувати при виконанні робіт (в довільній формі).
У довідці необхідно зазначити інформацію щодо наявності будівельних машин та механізмів, зокрема Учасник повинен підтвердити наявність:
1) Трамбiвка
2) Апарат для газового зварювання i рiзання
3) Дриль
4) Вiбратор поверхневий
5) Шуруповерт
6) Перфоратор
7) Станок для різання керамічної плитки
Якщо Учасник не планує використовувати якесь із зазначеного обладнання надається лист-пояснення, що підтверджується підсумковою відомістю ресурсів.
Таким чином, Замовником чітко визначено які саме машини/механізми вимагаються у наявності в учасників, при цьому інші машини/механізми Учасники могли включати у відповідну довідку за бажанням. Підсумкова відомість ресурсів перевірялась Замовником згідно Тендерної документації лише на предмет наявності вищевказаних перелічених машин/механізмів. Вимога щодо наявності в довідці всього, що перелічено в Підсумковій відомості ресурсів відсутня в Тендерній документації.
А отже Ваше зауваження є необґрунтованим, та таким що не відповідає Тендерній документації.
Ми, як Замовник діємо суворо в рамках чинного законодавства та перевіряємо тендерні пропозиції учасників на відповідність вимог, які чітко встановлені нашою Тендерної документацією без розширеного або двузначного тлумачення вимог такої Тендерної документації.
Вбачається, що з Вашого боку є намагання зловживати своїми правами та зірвати закупівлю важливих робіт шляхом домислення до тексту Тендерної документації вимог, які вона не містить.
При цьому наголошуємо, що ми ні в якому разі не обмежуємо Ваше право на звернення до будь-яких органів та організацій, які Ви вважаєте за потрібне в рамках чинного законодавства за наявності обґрунтованих підстав.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" |
1 240 314,91
UAH з ПДВ
|
1 099 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Мале приватне підприємство "Гермес-С" |
1 299 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Будівельно-монтажне управління №6 |
1 358 102,40
UAH з ПДВ
|
1 282 704,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОСНОВА 2012" |
1 305 609,58
UAH з ПДВ
|
1 283 710,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" #40820975 |
Відхилено |
1 099 999,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 15:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2021 17:28
|
Мале приватне підприємство "Гермес-С" #30190226 |
Відхилено |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 18:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2021 17:53
|
ТОВ Будівельно-монтажне управління №6 #33010707 |
Відхилено |
1 282 704,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 10:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2021 15:09
|
ПП "ОСНОВА 2012" #38399811 |
Переможець |
1 283 710,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 17:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2021 19:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 08:40
|
договір основа.pdf | укладений |
10 березня 2021 08:38
|