Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення харчування дітей пільгових категорій в шкільних їдальнях Бродівської ОТГ(ДК 021:2015 - 55520000-1:Кейтерингові послуги)
Очікувана вартість
602 357,00 UAH
UA-2021-01-22-013488-b 1e926b79214e4e96b281926c3b536165
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сімора Ірина Ігорівна

+380326625011 ira_simora@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бродівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44143490
Місцезнаходження: 80600, Україна , Львівська обл., місто Броди, вул. Василя Стуса 22
Контактна особа: Сімора Ірина Ігорівна
+380326625011
ira_simora@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України)
Обґрунтування
Враховуючи особливі економічні та соціальні обставини, що унеможливлює дотримання замовником строків для проведення тендера, пов’язаних з негайною ліквідацією можливих наслідків надзвичайних ситуацій, порядок проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги із забезпечення харчування дітей пільгових категорій в шкільних їдальнях Бродівської ОТГ) буде здійснюватися на підставі абзацу 1 п.3 ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», керуючись ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану». Відповідно до наведеного НС - це порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об'єкті на ній або на водному об'єкті, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом чи іншою небезпечною подією, зокрема епідемією. Беручи до уваги Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 № 93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», наказів Міністерства охорони здоров'я України від 24.01.2020 № 185 «Про заходи щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків захворювань, спричинених новим коронавірусом, виявленим у місті Ухань (провінція Хубей, Китай)», із змінами, від 17.02.2020 № 366 «Про затвердження Методичних рекомендацій розрахунку кількості (запасу) засобів індивідуального захисту, необхідних для забезпечення медичних працівників в період спалаху інфекційних хвороб із невизначеними шляхами передавання та інфікування», Постанову КМУ від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» у Замовника торгів виникає необхідність здійснити закупівлю послуг із забезпечення харчування дітей пільгових категорій в шкільних їдальнях Бродівської ОТГ, застосувавши переговорну процедуру закупівлі. Важливим фактором вибору цього типу процедури є те, що Замовник новостворений орган у рамках реформи децентралізації та на виконання ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування та районних державних адміністрацій» відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 05.01.2021р. зареєстровано ВІДДІЛ ОСВІТИ БРОДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, який визначено головним розпорядником коштів для фінансування закладів освіти, які підпорядковані відділу освіти. А тому, відповідно до алгоритму формування технічного завдання та потреби за попередні роки не було, адже закупівельні періоди замовника раніше мали інші порогові показники та умови для проведення відкритих торгів. Відповідно, Замовнику необхідний час для того, щоб передбачити потребу на 2021 рік. Для цього, новостворений орган - Замовник 22.01.2021 року Уповноваженою особою оголошено закупівлю ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги із забезпечення харчування дітей пільгових категорій в шкільних їдальнях Бродівської ОТГ) (UA-2021-01-22-002527-a), кінцевий термін подання тендерних пропозицій визначено 08.02.2021 року. Оскільки на даний момент процедура триває в часі, а в Замовника є гостра необхідність у забезпеченні харчування дітей пільгових категорій в шкільних їдальнях Бродівської ОТГ, згідно з пунктом 3 частини другої статті 40 Закон України «Про публічні закупівлі» замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру (скороченого типу) закупівлі у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника. Таким чином, наслідком відсутності харчування дітей пільгових категорій в шкільних їдальнях Бродівської ОТГ може стати порушення належних та безпечних умов навчання для учнів, чим буде порушено право останніх, гарантоване Конституцією України, а також статтею 283 Цивільного Кодексу України щодо права на охорону їх здоров’я, а також порушення належних умов для проведення освітнього процесу з урахуванням специфіки закладів освіти замовника та особливий статус осіб, які отримуватимуть послуги харчування. Неукладення договору на послуги із забезпечення харчування дітей пільгових категорій може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зокрема погіршення стану здоров’я таких дітей та порушення нормального навчального процесу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 20:48
Оскарження наміру укласти договір: 28 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Обсяг надання послуг та місця поставки визначені замовником
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення харчування дітей пільгових категорій в шкільних їдальнях Бродівської ОТГ(ДК 021:2015 - 55520000-1:Кейтерингові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки здійснюються за фактично надані послуги протягом 30 днів на підставі рахунку та акту наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 січня 2021 20:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 20:26
Місця поставки та обсяги.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Швайка Людмила Валеріївна
#2401504841
Переможець 602 357,00
UAH
22 січня 2021 20:48

Документи

22 січня 2021 20:47
Електронний підпис
22 січня 2021 20:39
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 20:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Швайка Людмила Валеріївна
#2401504841
602 357,00
UAH
Документи

Документи

22 січня 2021 20:47
Електронний підпис
22 січня 2021 20:39
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 12:44
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 16:36
Додаткова угода послуга харчування.pdf зміни до договору
03 березня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 11:48
Договір укладений
01 лютого 2021 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням фактичного обсягу видатків на надання послуги із забезпечення харчування дітей в шкільних їдальнях Бродівської ОТГ.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2021 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 207 098,85
UAH