Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (16 цілодобових постів)
Services on protection of a law and order and a public order (16 round-the-clock posts)
Services on protection of a law and order and a public order (16 round-the-clock posts)
Очікувана вартість
5 148 485,00 UAH
UA-2021-01-22-013157-b ● f1643a862c9f4a42942d795a343cf027
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національний музей народної архітектури та побуту України |
Код ЄДРПОУ: | 03922125 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Лаврська,9, корп,19 |
Контактна особа: |
Палієнко Артем Олександрович 380445945819 s.lasyuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National Museum of Folk Architecture and Life of Ukraine |
National ID: | 03922125 |
Contact point: |
Palienko Artem Oleksandrovych 380445945819 s.lasyuk@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 5 148 485,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 742,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 січня 2021 18:54 |
Enquiries until: | 13 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 лютого 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 5 148 485 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 742 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (16 цілодобових постів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03143, Україна, Київська область, Київ, с. Пирогів, Національний музей народної архітектури та побуту України
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Services on protection of a law and order and a public order (16 round-the-clock posts)
CPV: 75240000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює оплату на підставі частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України, за фактично надані послуги до 25 числа місяця наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавалися послуги, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця на підставі оформленого Виконавцем рахунку та Акту наданих послуг. Номенклатурна позиція та код: Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку 75242000-4. | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 19:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 19:06 |
Оголошення.docx | |
22 січня 2021 18:59 |
Додаток 3.docx | |
22 січня 2021 18:56 |
Додаток 2.docx | |
22 січня 2021 18:56 |
Додаток 1.docx | |
22 січня 2021 18:55 |
ТД охорона.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 11 лютого 2021 10:10
Дата відповіді: 15 лютого 2021 12:13
Орієнтовний термін надання послуг - з 01.04.2021?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Орієнтовний термін надання послуг - з 01.04.2021
Невідповідність різних абзаців докуемнтації між собою
Дата подання: 11 лютого 2021 10:12
Дата відповіді: 15 лютого 2021 12:20
Доброго дня! В одному пункті у Вас визначено: Надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, з відсутністю непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів (виданої не раніше 01.10.2020 року), які мають необхідні знання та досвід роботи із службовими собаками, досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, пройшли навчання за професією «Охоронник» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 4-го розряду, навчання по підготовці спеціалістів службового собаківництва, наявність діючих на дату розкриття сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду та довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів. Надати завірені печаткою підприємства копії документів підтверджуючих кваліфікаційні вимоги до працівників та копії ветеринарних паспортів службових собак з поточними відмітками про щеплення. В другому додатку зазначено: копії документів про присвоєння кваліфікації охоронник на 16 працівників (мінімум на 10 працівників – 3 розряду, решта працівників – інші розряди);. ТОМУ ВИНИКАЄ ПИТАННЯ: всього 16 працівників - з них 10 осіб з третім розрядом, 1 з 4 розрядом і 5 осіб з будь-яким (1,2,3,4)??? Вірно розуміємо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що для забезпечення охорони території Музею в нічний час учасник повинен мати в наявності службових собак (не менше 2 тварин). Учасник повинен забезпечити наявність працівників відповідної кваліфікації, з відсутністю непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів (виданої не раніше 01.10.2020 року), які мають необхідні знання та досвід роботи із службовими собаками, досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, пройшли навчання за професією «Охоронник» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 4-го розряду, навчання по підготовці спеціалістів службового собаківництва, наявність діючих на дату розкриття сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду та довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів. Отже, учасник повинен забезпечити наявність мінімум двох працівників відповідної кваліфікації, з відсутністю непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів (виданої не раніше 01.10.2020 року), які мають необхідні знання та досвід роботи із службовими собаками, досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, пройшли навчання за професією «Охоронник» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 4-го розряду, навчання по підготовці спеціалістів службового собаківництва.
Питання
Дата подання: 11 лютого 2021 10:14
Дата відповіді: 15 лютого 2021 12:13
Надати гарантійний лист про надання можливості доступу через мережу Інтернет до системи GPS-моніторингу з метою отримання інформації про час та шляхи обходу території охоронниками та час і маршрути руху автотранспорту (Договір на проведення моніторингу/або інше). Що таке інше??? Лист від оператора зв'язку або накладна на придбання підійде? В поняття інше можна все, що хочеш вписати. Уточнить - який саме документ потрібно подати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
Для підтвердження достатньо буде надати копії видаткової накладної/накладних на обладнання та/або договір/договорів на здійснення моніторингу.
Для підтвердження достатньо буде надати копії видаткової накладної/накладних на обладнання та/або договір/договорів на здійснення моніторингу.
Питання про аналогічні
Дата подання: 11 лютого 2021 10:15
Дата відповіді: 15 лютого 2021 12:09
Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного, за 2019 - 2020 роки) за аналогічним предметом закупівлі, з підтверджуючими копіями - підтверджуючі копії - це які? Акт чи відгук?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного, за 2019 - 2020 роки) за аналогічним предметом закупівлі, з підтверджуючими копіями вказаних у довідці договорів.
Невідповідність різних абзаців документації між собою
Дата подання: 11 лютого 2021 10:17
Дата відповіді: 15 лютого 2021 12:08
Доброго дня! В одній графі у Вас вказано: Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)., а в іншій - Підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Тому питання - в одному місці ви не вимагаєте обсяг, як очікувана вартість, а в сусідньому абзаці - вимагаєте, то вимагаєте чи ні? Ви можете визначитися і чітко прописати документацію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення. В додатку 1 до тендерної документації в таблиця з назвою Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” складається з трьох колонок. Перша колонка – це номер по порядку, друга колонка - це кваліфікаційні критерії, третя колонка – це документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям». Таким чином, кваліфікаційний критерій наявність фінансової спроможності Ви підтверджуєте обсягом річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Копію договору (страхового сертифікату, або інше) страхування відповідальності перед третіми особами надавача послуг на суму не менше суми оголошеної закупівлі, дійсного на весь період надання послуг.
Дата подання: 11 лютого 2021 10:20
Дата відповіді: 15 лютого 2021 12:07
По-перше, Керуючись нормами Закону України «Про страхування»(далі Закон) страхування може бути добровільним або обов’язковим. Відповідно до ст.6 «Добровільне страхування та його види» до видів добровільного страхування відносять страхування відповідальності перед третіми особами(п.15 ст.6 Закону). Тобто даний вид страхування є добровільним, а не обов’язковим. По-друге, в проєкті договору, у вас і так є штрафні санкції та відповідальність, до чого ще договір страхування? Та ще й на суму, яка відповідає Вашій осікуваній вартості?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасник надає Копію договору (страхового сертифікату, або інше) страхування відповідальності перед третіми особами надавача послуг на суму не менше суми оголошеної закупівлі, дійсного на весь період надання послуг. Звертаємо Вашу увагу, що договір страхування відповідальності перед третіми особами, не перед замовником. Очевидно, що неможливо спрогнозувати наперед ні характер ні розмір можливої завданої шкоди. При визначенні розміру страхової відповідальності використано принцип пропорційності, який закріплений в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно встановлено пропорційну суму не менше суми оголошеної закупівлі
Питання
Дата подання: 11 лютого 2021 10:21
Дата відповіді: 15 лютого 2021 12:14
Кількість годин охорони - 105 600 годин?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Орієнтовний термін надання послуг - з 01.04.2021.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-22-013157-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 11 лютого 2021 10:26
Фінзвітність, яка відповідає очікуваній вартості
Фінзвітність у розмірі не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі є неправомірною та дискримінаційною. По-перше, чиним законодавством України (в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про охоронну діяльність») не визначено, що учасники закупівель повинні мати фінзвіт 25%, 50% або 100% від закупівлі, або мати позитивний баланс, або взагалі мати якісь цифрові показники конкретного рівня чи обсягу, то яким ЗУ Ви керуєтеся при встановленні своїх вимог? По-друге, якщо учасник не діяв протягом 2020 року, а був створений в кінці 2020, то як він може надати такі документи??? По-третє, пропонуємо Вам ознайомитись з практикою АМКУ з цього питання (закупівля UA-2020-08-06-002598-a), і Ви можете побачити, що Колегія АМКУ також вважає, що це вимога є дискримінуючою та незаконною. І по-четверте, враховуючи економічний стан нашої держави та останні події, що загалом відбуваються в світі, то кожна компанія має «важкі» та «легкі» часи, то підприємство могло не мати фінобігу 50% від Вашої закупівлі в 2020 році, а в 2019 році мати обіг 150% від вартості вашої закупівлі. То повторюємось, яким чином фінобіг компанії впливає на охорону Вашого об’єкта??? Враховуючи, вищевикладене, вважаємо, що ваша вимога є неправомірною та дискримінаційною та незаконною, і спеціально спрямована на допомогу участі «окремим» підприємствам, а саме – ВАШИМ УЛЮБЛЕНИМ МАКРОХЕМОМ, тому вимагаємо її виключення! Попереджаємо, що у разі незадовільнення нашої вимоги, ми звернемося до АМКУ за захистом наших прав, що в свою чергу призведе до затягнення процедура по строкам і залишення Ваших об’єктів без охорони!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2021 11:18
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, у відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено кваліфікаційний критерій фінансової спроможності відповідно до якого замовник не вимагає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, у відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено кваліфікаційний критерій фінансової спроможності відповідно до якого замовник не вимагає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Національний музей народної архітектури та побуту України |
Код ЄДРПОУ: | 03922125 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул.Лаврська,9, корп,19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна" |
5 148 485,00
UAH з ПДВ
|
5 148 485,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій