Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо (М'ясо свинини, м'ясо яловичини, окіст курячий, філе куряче, печінка індича, печінка яловича)
Очікувана вартість
854 059,48 UAH
UA-2021-01-22-013101-b ● e731908ecd4a41819e874b0d7188dc3d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВОСКРЕСЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІТОВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41336987 |
Місцезнаходження: | 57210, Україна , Миколаївська обл., Вітовський р-н., смт. Воскресенське, вул. Соборна, буд. 86 |
Контактна особа: |
Аліна Пекера +380500364583 alina.pekera@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 18:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 854 059,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 270,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
М'ясо (М'ясо свинини, м'ясо яловичини, окіст курячий, філе куряче, печінка індича, печінка яловича)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4178 кілограми
М’ясо свинини охолоджене (м’якоть)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1377 кілограми
М’ясо яловичини охолоджене (м’якоть)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
531 кілограми
Окіст курячий охолоджений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
998 кілограми
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
746 кілограми
Печінка індича охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
160 кілограми
Печінка яловича охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 14:35 |
перелік змін!.docx | |
29 січня 2021 14:35 |
ТД зі змінами.docx | |
22 січня 2021 18:43 |
Проект Договору.docx | |
22 січня 2021 18:43 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
29 січня 2021 14:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 січня 2021 14:35 |
перелік змін!.docx
|
|||
29 січня 2021 14:35 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
22 січня 2021 18:43 |
Проект Договору.docx
|
|||
22 січня 2021 18:43 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-22-013101-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БАЛАШОВА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:3057905720
Дата подання: 22 січня 2021 21:58
Дискримінаційні вимоги
Вимагається:
1) ...лист від власника складу про те, що учасник дійсно орендує склад (виданий не більше 2 місяців відносно дати публікації оголошення про проведення торгів). А що робити, якщо власник в іншій країні та не має змоги написати такого листа? Чому недостатньо договору та акту?
2) навіщо вимагати і аналог. договір і довідку, якщо вся інформація є у самому договорі?
3) навіщо вимагати окрім відгуку ще й накладні? Ви не довіряєте контрагенту учасника?
4) "може надати не більше одного аналогічного договору та документів, що підтверджують його виконання...." Як це розуміти? Договір та відгук це вже 2 документа. які Ви просите. І при цому не більше одного...
5) Вимагається товар згідно ДСТУ. Радимо ознайомитись з ринком продукції, яку Ви закуповуєте. Переважна більшість виробників в Україні виробляє товар за ТУ з характеритиками, що не поступаються товару, виготовленого за ДСТУ. Тому Ваша вимога суттєво обмежує конкуренцію, що є порушенням принципу закупівель.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до законодавства та здорового глузду. Дякуємо за увагу.
Розгорнути
Згорнути
1) ...лист від власника складу про те, що учасник дійсно орендує склад (виданий не більше 2 місяців відносно дати публікації оголошення про проведення торгів). А що робити, якщо власник в іншій країні та не має змоги написати такого листа? Чому недостатньо договору та акту?
2) навіщо вимагати і аналог. договір і довідку, якщо вся інформація є у самому договорі?
3) навіщо вимагати окрім відгуку ще й накладні? Ви не довіряєте контрагенту учасника?
4) "може надати не більше одного аналогічного договору та документів, що підтверджують його виконання...." Як це розуміти? Договір та відгук це вже 2 документа. які Ви просите. І при цому не більше одного...
5) Вимагається товар згідно ДСТУ. Радимо ознайомитись з ринком продукції, яку Ви закуповуєте. Переважна більшість виробників в Україні виробляє товар за ТУ з характеритиками, що не поступаються товару, виготовленого за ДСТУ. Тому Ваша вимога суттєво обмежує конкуренцію, що є порушенням принципу закупівель.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до законодавства та здорового глузду. Дякуємо за увагу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2021 21:56
Шановний Учасник! Уповноваженою особою Замовника розглянуто Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації щодо дискримінаційних вимог, за результатами розгляду якої повідомляємо -дана вимога відхиляється!
Номер вимоги: UA-2021-01-22-013101-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БАЛАШОВА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:3057905720
Дата подання: 27 січня 2021 09:15
Дискримінаційні вимоги
Вважаю надану Вами відповідь на попередню вимогу неповною та необгрунтованою з наступних підстав.
1) Не надана чіткого пояснення навіщо одночасно вимагається і накладні. що засвідчують факт поставки товару і лист-відгук від контрагента, у якому так само підтверджується, що договір виконаний належним чином, тобто товар поставлений з належною якістю у встановлені строки і т.д. Накладна, наприклад, не може підтвердити поставку товару належної якості або у встановлений строк, оскільки невідомо дата надходження заявки від покупця. То навіщо вимагати накладні. На мою думку відгуку цілком достатньо.
2) "...товар/продукція , що зроблена/виготовлена за нормативами ДСТУ в 80% випадків дає гарантії, що товар/продукція зроблений(а)/виготовлений(а) чітко за цими стандартами". Тобто Ви самі визнаєте, що товар, виготовлений за ДСТУ у 20% випадків може бути неякісним? Чи як зрозуміти Ваш вислів? Надайте будь-ласка докази наведених Вами доводів, а також того, що замовникам заборонено придбавати товар виготовлений за ТУ.
Розгорнути
Згорнути
1) Не надана чіткого пояснення навіщо одночасно вимагається і накладні. що засвідчують факт поставки товару і лист-відгук від контрагента, у якому так само підтверджується, що договір виконаний належним чином, тобто товар поставлений з належною якістю у встановлені строки і т.д. Накладна, наприклад, не може підтвердити поставку товару належної якості або у встановлений строк, оскільки невідомо дата надходження заявки від покупця. То навіщо вимагати накладні. На мою думку відгуку цілком достатньо.
2) "...товар/продукція , що зроблена/виготовлена за нормативами ДСТУ в 80% випадків дає гарантії, що товар/продукція зроблений(а)/виготовлений(а) чітко за цими стандартами". Тобто Ви самі визнаєте, що товар, виготовлений за ДСТУ у 20% випадків може бути неякісним? Чи як зрозуміти Ваш вислів? Надайте будь-ласка докази наведених Вами доводів, а також того, що замовникам заборонено придбавати товар виготовлений за ТУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2021 14:10
Шановний Учасник! Уповноваженою особою Замовника розглянуто Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації щодо дискримінаційних вимог, за результатами розгляду якої повідомляємо що дана вимога відхиляється!
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-01-27-000001 • 6948c7ea2e5d41a89e272bb0f1871662
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-01-27
•
10:02
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Прошу звернути увагу на порушення, вчинені Замовником, а саме:
замовник вимагає товар, виготовлений тільки за ДСТУ, в той час як законодавство не зобов'язує ані виробників виготовляти предмет закупівлі тільки за ДСТУ, ані замовників придбавати та використовувати товар, виготовлений виключно за ДСТУ. На моє звернення з цих питань Замовник чіткої відповіді та доказів не надав. Встановлені ним вимоги до товару суттєво звужують коло потенційних учасників та обмежують конкуренцію, що є порушенням принципів публічних закупівель, встановлених ЗУ "Про публічні закупівлі". Такі вимоги висуваються з метою не допустити до участі у закупівлі небажаних для Замовника учасників та надати перевагу іншому, "потрібному" учаснику.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ю.КЕЙ" |
759 377,60
UAH з ПДВ
|
759 377,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
07 лютого 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій