Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований стіл-вертикалізатор (НК 024:2019 - 42577 - Стіл для фізіотерапії, з живленням від мережі, код ДК 021:2015 -33158400-6), апарат для активно-пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок (НК 024:2019 - 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг, код ДК 021:2015 -33158000-2), приліжковий пристрій для реабілітації для ніг та рук (НК 024:2019 - 38064 – Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, код ДК 021:2015 -33158000-2)
The robotic complex for locomotor therapy of children (NK 024: 2019 - 58873 - The orthosis robotic for rehabilitation system with the running exercise machine with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic complex for locomotor therapy of adults (NK 024: 2019 - 58873 - Robotic orthosis for rehabilitation system with running simulator with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic table-verticalizer (NK 024: 2019 - 42577 - Table for physiotherapy, powered by the network, DK code 021: 2015 -33158400-6), apparatus for active-passive mechanotherapy of the upper and lower extremities (NK 024: 2019 - 35977 - The exercise machine for creation of continuous passive movement, for legs, DK code 021: 2015 -33158000-2), the bed device for rehabilitation for legs and hands (NK 024: 2019 - 38064 - The exercise machine for long passive development of an ankle joint, DK code 021 : 2015 -33158000-2)
The robotic complex for locomotor therapy of children (NK 024: 2019 - 58873 - The orthosis robotic for rehabilitation system with the running exercise machine with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic complex for locomotor therapy of adults (NK 024: 2019 - 58873 - Robotic orthosis for rehabilitation system with running simulator with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic table-verticalizer (NK 024: 2019 - 42577 - Table for physiotherapy, powered by the network, DK code 021: 2015 -33158400-6), apparatus for active-passive mechanotherapy of the upper and lower extremities (NK 024: 2019 - 35977 - The exercise machine for creation of continuous passive movement, for legs, DK code 021: 2015 -33158000-2), the bed device for rehabilitation for legs and hands (NK 024: 2019 - 38064 - The exercise machine for long passive development of an ankle joint, DK code 021 : 2015 -33158000-2)
Очікувана вартість
70 497 300,00 UAH
UA-2021-01-22-012700-b ● 030b6725f1c44df9a55f8ee77eaa3c59
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Подання пропозицій
Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю" |
Код ЄДРПОУ: | 26059611 |
Місцезнаходження: | 07352, Україна , Київська область обл., Лютіж, урочище "Туровча лісова" - 2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Ярослав Володимирович +380459640011 fin_vcpri@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Rehabilitation Institution Ukrainian Comprehensive Rehabilitation Center for Persons with Disabilities |
National ID: | 26059611 |
Contact point: |
Ovcharenko Yaroslav Volodymyrovych +380459640011 fin_vcpri@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 12:54 |
Очікувана вартість: | 70 497 300,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 352 486,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50 % |
Publication date: | 22 січня 2021 17:39 |
Enquiries until: | 23 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 березня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 70 497 300 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 352 487 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Type of tender guarantee: | No guarantee |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований стіл-вертикалізатор (НК 024:2019 - 42577 - Стіл для фізіотерапії, з живленням від мережі, код ДК 021:2015 -33158400-6), апарат для активно-пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок (НК 024:2019 - 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг, код ДК 021:2015 -33158000-2), приліжковий пристрій для реабілітації для ніг та рук (НК 024:2019 - 38064 – Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, код ДК 021:2015 -33158000-2)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07352, Україна, Київська область, с. Лютіж, урочище "Туровча лісова" - 2
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
The robotic complex for locomotor therapy of children (NK 024: 2019 - 58873 - The orthosis robotic for rehabilitation system with the running exercise machine with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic complex for locomotor therapy of adults (NK 024: 2019 - 58873 - Robotic orthosis for rehabilitation system with running simulator with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic table-verticalizer (NK 024: 2019 - 42577 - Table for physiotherapy, powered by the network, DK code 021: 2015 -33158400-6), apparatus for active-passive mechanotherapy of the upper and lower extremities (NK 024: 2019 - 35977 - The exercise machine for creation of continuous passive movement, for legs, DK code 021: 2015 -33158000-2), the bed device for rehabilitation for legs and hands (NK 024: 2019 - 38064 - The exercise machine for long passive development of an ankle joint, DK code 021 : 2015 -33158000-2)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 33150000-6
Період постачання:
по 22 червня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату поставленого товару протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної, що підтверджує поставку товару. Відповідно до вимог Наказу Міністерства соціальної політики України від 10.02.2020 № 99 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), Замовник може здійснити попередню оплату Товару строком на 3 (три) місяці у розмірі 100% вартості Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури (для нерезидентів: відповідно до вимог Наказу Міністерства соціальної політики України від 10.02.2020 № 99 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), Замовник може здійснити попередню оплату Товару строком на 3 (три) місяці у розмірі 100 % вартості Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури (інвойсу)). Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», попередня оплата Замовником здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Постачальнику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно на цілі, визначені цим Договором про закупівлю, з наданням Постачальником підтвердних документів органам Казначейства для здійснення платежів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 09:04 |
Електронний цифровий підпис |
22 лютого 2021 07:55 |
ТД_ 22.02.2021_ Перелік змін.doc |
22 лютого 2021 07:55 |
ТД_ 22.02.2021.doc |
22 лютого 2021 09:04 |
Електронний цифровий підпис
|
||||
22 лютого 2021 07:55 |
ТД_ 22.02.2021_ Перелік змін.doc
|
||||
22 лютого 2021 07:55 |
ТД_ 22.02.2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 січня 2021 08:22
Дата відповіді: 01 лютого 2021 16:06
Доброго дня,
Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення технічні вимог, наче вони прописані під конкретного виробника.
1. Діапазон швидкості:
Не менше 0-10 км / ч
(з ортезами роботизо-ваного комплексу для локомоторної терапії макс. 3,2 км / ч)
Викликає здивування, що спочатку прописується діапазон в 0-10 км/год, а потім вже конкретизується, до максимальна швидкість 3,2 км/год. Чому 3,2 км/год? Чому інші прилади, з більшою швидкістю не можуть долучитися до тендеру? Така конкретність швидкості відображає чітке прописання Locomat Pro/Locomat Pro Pediatric, Hocoma і відокремлює нашу компанію від участі в торгах. Інформація була взята з цього посилання: https://www.beka.ru/ru/katalog/detskaya-reabilitatsiya/lokomat-pro-pediatric/ . Навіть не змінили з км/ч на км/год.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: З метою дотримання принципів публічних закупівель, а також відповідності вимогам замовника по кожному найменуванню предмета закупівлі, про які ви зазначаєте у своєму зверненні, Замовником будуть внесені відповідні зміни з метою розширення кола потенційних учасників та обладнання, що може бути ними запропоновано.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 січня 2021 11:18
Дата відповіді: 01 лютого 2021 16:04
Доброго дня,
Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення вимоги до екрану, а саме:
Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей
- Сенсорний екран для налаштування вхідних даних і управління пристрою лікарем Не менше 14 дюймів
Чому саме такий розмір екрану? Як розмір екрану для терапевта впливає на ефективність реабілітаційних процедур, що він потрібен не меньше 14 дюймів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь відсутня: Щодо розмірів екрану, то він визначений виходячи з потреби в тому, щоб пацієнт та інші особи, що будуть задіяна на сказаному обладнання, без будь-яких зусиль, на відстані міг бачити інформацію зі стовідсотковим значенням, яка виводиться на екран.
Відсутність інформації у тендерній документації
Дата подання: 28 січня 2021 14:41
Дата відповіді: 01 лютого 2021 16:03
У Додатку №2 Тендернлої документації відсутні Технічні вимоги до 38064 - Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба.
Прохання додати відсутню інформацію у Тендерну документацію.
Відповідь: Відповідь: Замовником розглянуто ваше звернення та надаємо наступну відповідь: Замовником визначено предмет закупівлі з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України « Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 № 708 та Наказу «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082: вказаний код НК 024:2019 38064 - Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба належить до конкретного найменування приліжковий пристрій для реабілітації для ніг та рук, технічні вимоги до якого вказані у п.5 Додатку 2 тендерної докумнтації
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 січня 2021 16:59
Дата відповіді: 02 лютого 2021 18:28
Доброго дня,
Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення технічні вимог, наче вони прописані під конкретного виробника.
Вимоги до пацієнта:
Максимальна вага пацієнта не більше 135 кг. Чому саме не більше 135кг? В разі, якщо апарат має більшу вантажопідйомність — він не може взяти участь в тендері, при кращих характеристиках.
Максимальний зріст не більше 136 см. Чому саме не більше 136см? Дитина може бути різного зросту і апарат може виконувати не лише функції реабілітації дітей, а бути універсальним і проводити реабілітацію дітей та підлітків, що дозволить покупцю розширити спектр надання послуг за ті ж кошти. Посилання на точні цифри і представника в Україні додається: https://med-technology.prom.ua/p851392165-lokomat-pro-pediatric.html
Цей пункт є дискримінаційним та таким, що не дозволяє нашій компанії взяти участь, а також вказують, що технічне завдання прописане під конкретного виробника і штучно обмежують можливість взяти участь компаніям з кращими характеристиками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто ваше звернення та, виходячи з його змісту, не є зрозумілим відносно якого конкретного найменування з переліку всіх найменувань, що є предметом закупівлі, поставлене питання потенційним учасником торгів. Враховуючи вищенаведене, Замовнико не має можливості надати повну та розгорнуту відповідь на поставлене питання
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 29 січня 2021 17:47
Дата відповіді: 03 лютого 2021 21:50
Доброго дня,
Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення технічні вимог, наче вони прописані під конкретного виробника.
3. Роботизований стіл-вертикалізатор
Вбудований монітор сенсорний, не менше ніж 15,5 дюймів. Зацікавила конкретизація розміру монітору в 15,5 дюймів. Чому саме 15,5 а не 15? Як терапевти відрізняють різницю в розмірі в 0,5 дюймів? Такий точний показник яскраво демонструє, що технічне завдання готувалося під конкретного виробника, а саме Erigo Hocoma. Цю інформацію можна завантажити в розділі «Спецификация» на сайті офіційного представника Hocoma в Україні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З метою дотримання принципів публічних закупівель, Замовником будуть внесені відповідні зміни з метою розширення кола потенційних учасників та обладнання, що може бути ними запропоновано.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 січня 2021 22:59
Дата відповіді: 03 лютого 2021 21:54
Доброго дня,
Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення технічні вимог, наче вони прописані під конкретного виробника.
"Регулювання висоти столу для пацієнта віл 52 см". Виникає логічне питання, Чому саме від 52см?
Обладнання, яке має краще регулювання, наприклад від 40см не може прийняти участь, адже вимоги спеціально заниженні.
Просимо зменшити даний показник, аби більша кількість учасників мала змогу долучитися до тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником встановлено відповідну вимогу виходячи з потреби, та вказаному показнику з дослідження ринку встановлено, що відповідає не менш ніж два виробника подібних товарів. Потенційним учасником документально не підтверджено та не обгрунтовано необхідність внесення змін у відповідний показник
Корупційна складова
Дата подання: 07 лютого 2021 23:39
Дата відповіді: 10 лютого 2021 08:10
Шановний тендерний комітет,
Враховуючи занадто конкретні вимоги до діаметру монітору, та інших технічних показників, що штучно обмежують можливість широкому колу дистриб’юторів медичного обладнання взяти участь у закупівлі, виникає питання — чи цей тендер готується під компанії без жодного досвіду торгівлі реабілітаційним обладнанням, які в минулий раз вийшли? (Йдеться про ТОВ БРОМАКС та ТОВ МК ВІК). Чи в цих торгах все ж переможе ТОВ МЕДТЕКНОЛОДЖІ (код 41534674), що згідно сайту виробника Lokomat, компанії Hocoma (https://www.hocoma.com/partners/sales-partners/europe/), є лише единою компанією в Україні, що може постачати їх продукцію. Також, хочемо зазначити, що ТОВ МЕДТЕКНОЛОДЖІ (код 41534674) зі статутним капіталом в 5000 (п’ять тисяч) грн з 2018 року є улюбленцем тендерів закладів Міністерства соціальної політики, регулярно виграючи тендери з продукцію Hocoma, та отримує 100% попередньої оплати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розглянув вашу звернення та повідомляє про наступне: відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Питання, отримані Замовником у цьому зверненні, не стосуються вимог тендерної документації
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 08 лютого 2021 16:29
Дата відповіді: 10 лютого 2021 08:05
Доброго дня,
Для конкретизації параметрів, які замовник не може віднайти у технічному завданні, ми повторюємо запитання, з конкретизацією пунктів та предмету.
Вимоги до пацієнта у технічному завданні на "Роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих та Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей":
п. 7.5 в обох предметах "Роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих та Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей"
Вимоги до пацієнта:
Максимальна вага пацієнта не більше 135 кг. Чому саме не більше 135кг? В разі, якщо апарат має більшу вантажопідйомність — він не може взяти участь в тендері, при кращих характеристиках.
Цей пункт є дискримінаційним та таким, що не дозволяє нашій компанії взяти участь, а також вказують, що технічне завдання прописане під конкретного виробника і штучно обмежують можливість взяти участь компаніям з кращими характеристиками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині у порядку та строки, встановлені діючим законодаством
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 08 лютого 2021 16:31
Дата відповіді: 10 лютого 2021 08:10
Доброго дня,
Для конкретизації параметрів, які замовник не може віднайти у технічному завданні, ми повторюємо запитання, з конкретизацією пунктів та предмету.
Вимоги до пацієнта у технічному завданні на "Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей":
п. 7.5 Вимоги до пацієнта у технічному завданні на «Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей» Максимальний зріст не більше 136 см. Чому саме не більше 136см? Дитина може бути різного зросту і апарат може виконувати не лише функції реабілітації дітей, а бути універсальним і проводити реабілітацію дітей та підлітків, що дозволить покупцю розширити спектр надання послуг за ті ж кошти.
Цей пункт є дискримінаційним та таким, що не дозволяє нашій компанії взяти участь, а також вказують, що технічне завдання прописане під конкретного виробника і штучно обмежують можливість взяти участь компаніям з кращими характеристиками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині у порядку та строки, встановлені діючим законодаством
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 11 лютого 2021 22:05
Дата відповіді: 12 лютого 2021 15:00
Доброго дня,
Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення технічні вимог, наче вони прописані під конкретного виробника.
3. Роботизований стіл-вертикалізатор
П. 4.1, Вага пацієнта
(максимальне навантаження) не більше 135 кг
Знову ж таки, дуже дивує конкретизація ваги пацієнта «не більше ніж». Чому саме 135 кг? Якщо аналогічний апарат витримує більшу вагу, ніж Erigo Pro, то чому він не має шансу взяти участь у торгах? Дана конкретизація вказує на корупційну складову, та конкретного виробника, а саме Hocoma. Тим хто надав Вам технічне завдання потрібно повчитися його прописувати, адже пояснити чому саме «не більше 135кг» Ви не зможете. Пацієнт, при довгій іммобілізації може важити більше 135кг, а аналогічні продукти, як Erigo Pro можуть витримувати більше навантаження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
При цьому відповідно до п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з наявної у Замовника документально підтвердженої інформації існує мінімум два виробника, обладнання якого відповідає вимогам Замовника, вказаним в тендерній документації.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак у закупівлі.
При цьому відповідно до п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з наявної у Замовника документально підтвердженої інформації існує мінімум два виробника, обладнання якого відповідає вимогам Замовника, вказаним в тендерній документації.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак у закупівлі.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 11 лютого 2021 22:19
Дата відповіді: 12 лютого 2021 15:01
Доброго дня,
Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення технічні вимог, наче вони прописані під конкретного виробника, а саме:
П. 4. Апарат для активно-пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок – 2 штуки. Де переможцем були компанії з продукцією MOTOmed viva2, а в даних торгах переможцем буде ТОВ МЕДТЕКНОЛОДЖІ (Код ЄДРПОУ 41534674) зі статутним капіталом в 5000 (п’ять тисяч) грн, у якої є тісні зв’язки з компанією ТОВ МЕДИЛАЙН (Код ЄДРПОУ 32346502), яка ще є ексклюзивним представником Motomed.
П.п. 12. Пристрій повинен бути оснащений великими транспортними колесами діаметром не менше 13 см. для легкого подолання незначних перешкод. Чому саме 13см? Чим відрізняються колеса з 12см? Як саме впливає 1 чи 2 см різниці в колесі «для подолання незначних перешкод?
Цей пункт є дискримінаційним та таким, що не дозволяє нашій компанії взяти участь, а також вказують, що технічне завдання прописане під конкретного виробника і штучно обмежують можливість взяти участь компаніям з кращими характеристиками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
При цьому відповідно до п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з наявної у Замовника документально підтвердженої інформації існує мінімум два виробника, обладнання якого відповідає вимогам Замовника, вказаним в тендерній документації.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак у закупівлі.
При цьому відповідно до п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з наявної у Замовника документально підтвердженої інформації існує мінімум два виробника, обладнання якого відповідає вимогам Замовника, вказаним в тендерній документації.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак у закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-22-012700-b.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ЛІРТОН ГРУП", Код ЄДРПОУ:41772493
Дата подання: 15 лютого 2021 18:11
Дата подання: 15 лютого 2021 18:11
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2021 13:24
рішення від 17.02.2021№2882+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2021 13:24
Номер скарги: UA-2021-01-22-012700-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю "МТ-КАРС", Код ЄДРПОУ:41780734
Дата подання: 17 лютого 2021 16:05
Дата подання: 17 лютого 2021 16:05
Щодо порушення законодавства (дискримінація)
Щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 19.02.2021№3060.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2021 13:33
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро
Актуальні тендери
-
87 188 255,00UAHДСТУ Б.Д.1.1-2013 Реконструкція теплових мереж між МК-4949БСК-МК-4950СК3 по вул. Шатилівська - вул. Культури в м. Харків (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)м. ХарківКомпанія:КП "Харківські теплові мережі"Детальніше
-
68 133 879,60UAH«Реконструкція водоводу питної води м. Вільнянськ – смт. Новомиколаївка на ділянці НС-ІІІ підйому м. Вільнянськ – с. Задоріжне»ЗапоріжжяКомпанія:Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністраціїДетальніше
-
110 132 342,00UAHРеконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг на ділянці км 86+900 – км 90+000ОдесаКомпанія:Служба автомобільних доріг в Одеській областіДетальніше
-
124 864 374,00UAHКапітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-33 Одеса -Білгород-Дністровський – Монаші-/М-15/ з під'їздом до порту Чорноморськ на ділянці км 37+000 - км 42+000ОдесаКомпанія:Служба автомобільних доріг в Одеській областіДетальніше
-
78 804 874,48UAHДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП Запо-різька АЕС. м. Енергодар, Промислова 133. Енергоблок №5. Турбінне відділення. Заміна конденсатора турбіни К-1000-60/1500-2. Виконання будівельно-монтажних робіт». (Код ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні ро-боти)ЕнергодарКомпанія:ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"Детальніше
-
49 592 099,00UAHКапітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)КиївКомпанія:Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністраціїДетальніше