Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований стіл-вертикалізатор (НК 024:2019 - 42577 - Стіл для фізіотерапії, з живленням від мережі, код ДК 021:2015 -33158400-6), апарат для активно-пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок (НК 024:2019 - 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг, код ДК 021:2015 -33158000-2), приліжковий пристрій для реабілітації для ніг та рук (НК 024:2019 - 38064 – Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, код ДК 021:2015 -33158000-2)
The robotic complex for locomotor therapy of children (NK 024: 2019 - 58873 - The orthosis robotic for rehabilitation system with the running exercise machine with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic complex for locomotor therapy of adults (NK 024: 2019 - 58873 - Robotic orthosis for rehabilitation system with running simulator with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic table-verticalizer (NK 024: 2019 - 42577 - Table for physiotherapy, powered by the network, DK code 021: 2015 -33158400-6), apparatus for active-passive mechanotherapy of the upper and lower extremities (NK 024: 2019 - 35977 - The exercise machine for creation of continuous passive movement, for legs, DK code 021: 2015 -33158000-2), the bed device for rehabilitation for legs and hands (NK 024: 2019 - 38064 - The exercise machine for long passive development of an ankle joint, DK code 021 : 2015 -33158000-2)
Очікувана вартість
70 497 300,00 UAH
UA-2021-01-22-012700-b 030b6725f1c44df9a55f8ee77eaa3c59
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Овчаренко Ярослав Володимирович

+380459640011 fin_vcpri@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю"
Код ЄДРПОУ: 26059611
Місцезнаходження: 07352, Україна , Київська область обл., Лютіж, урочище "Туровча лісова" - 2
Контактна особа: Овчаренко Ярослав Володимирович
+380459640011
fin_vcpri@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Rehabilitation Institution Ukrainian Comprehensive Rehabilitation Center for Persons with Disabilities
National ID: 26059611
Contact point: Ovcharenko Yaroslav Volodymyrovych
+380459640011
fin_vcpri@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 10:00
Початок аукціону: 12 квітня 2021 12:54
Очікувана вартість: 70 497 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 352 486,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 22 січня 2021 17:39
Enquiries until: 23 лютого 2021 00:00
Complaints submission until: до 01 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 березня 2021 10:00

Information

Estimated total value: 70 497 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 352 487 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований стіл-вертикалізатор (НК 024:2019 - 42577 - Стіл для фізіотерапії, з живленням від мережі, код ДК 021:2015 -33158400-6), апарат для активно-пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок (НК 024:2019 - 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг, код ДК 021:2015 -33158000-2), приліжковий пристрій для реабілітації для ніг та рук (НК 024:2019 - 38064 – Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, код ДК 021:2015 -33158000-2)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07352, Україна, Київська область, с. Лютіж, урочище "Туровча лісова" - 2
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

The robotic complex for locomotor therapy of children (NK 024: 2019 - 58873 - The orthosis robotic for rehabilitation system with the running exercise machine with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic complex for locomotor therapy of adults (NK 024: 2019 - 58873 - Robotic orthosis for rehabilitation system with running simulator with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic table-verticalizer (NK 024: 2019 - 42577 - Table for physiotherapy, powered by the network, DK code 021: 2015 -33158400-6), apparatus for active-passive mechanotherapy of the upper and lower extremities (NK 024: 2019 - 35977 - The exercise machine for creation of continuous passive movement, for legs, DK code 021: 2015 -33158000-2), the bed device for rehabilitation for legs and hands (NK 024: 2019 - 38064 - The exercise machine for long passive development of an ankle joint, DK code 021 : 2015 -33158000-2)
Розгорнути Згорнути
CPV: 33150000-6
Період постачання: по 22 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату поставленого товару протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної, що підтверджує поставку товару. Відповідно до вимог Наказу Міністерства соціальної політики України від 10.02.2020 № 99 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), Замовник може здійснити попередню оплату Товару строком на 3 (три) місяці у розмірі 100% вартості Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури (для нерезидентів: відповідно до вимог Наказу Міністерства соціальної політики України від 10.02.2020 № 99 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), Замовник може здійснити попередню оплату Товару строком на 3 (три) місяці у розмірі 100 % вартості Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури (інвойсу)). Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», попередня оплата Замовником здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Постачальнику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно на цілі, визначені цим Договором про закупівлю, з наданням Постачальником підтвердних документів органам Казначейства для здійснення платежів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Довідка у довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Довідка у довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Опис: Довідка у довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Довідка у довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Сума існуючої заборгованості
Характер існуючої заборгованості
Причина виникнення існуючої заборгованості
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 січня 2021 08:22
Дата відповіді: 01 лютого 2021 16:06
Доброго дня, Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення технічні вимог, наче вони прописані під конкретного виробника. 1. Діапазон швидкості: Не менше 0-10 км / ч (з ортезами роботизо-ваного комплексу для локомоторної терапії макс. 3,2 км / ч) Викликає здивування, що спочатку прописується діапазон в 0-10 км/год, а потім вже конкретизується, до максимальна швидкість 3,2 км/год. Чому 3,2 км/год? Чому інші прилади, з більшою швидкістю не можуть долучитися до тендеру? Така конкретність швидкості відображає чітке прописання Locomat Pro/Locomat Pro Pediatric, Hocoma і відокремлює нашу компанію від участі в торгах. Інформація була взята з цього посилання: https://www.beka.ru/ru/katalog/detskaya-reabilitatsiya/lokomat-pro-pediatric/ . Навіть не змінили з км/ч на км/год.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: З метою дотримання принципів публічних закупівель, а також відповідності вимогам замовника по кожному найменуванню предмета закупівлі, про які ви зазначаєте у своєму зверненні, Замовником будуть внесені відповідні зміни з метою розширення кола потенційних учасників та обладнання, що може бути ними запропоновано.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 січня 2021 11:18
Дата відповіді: 01 лютого 2021 16:04
Доброго дня, Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення вимоги до екрану, а саме: Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей - Сенсорний екран для налаштування вхідних даних і управління пристрою лікарем Не менше 14 дюймів Чому саме такий розмір екрану? Як розмір екрану для терапевта впливає на ефективність реабілітаційних процедур, що він потрібен не меньше 14 дюймів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь відсутня: Щодо розмірів екрану, то він визначений виходячи з потреби в тому, щоб пацієнт та інші особи, що будуть задіяна на сказаному обладнання, без будь-яких зусиль, на відстані міг бачити інформацію зі стовідсотковим значенням, яка виводиться на екран.
Відсутність інформації у тендерній документації
Дата подання: 28 січня 2021 14:41
Дата відповіді: 01 лютого 2021 16:03
У Додатку №2 Тендернлої документації відсутні Технічні вимоги до 38064 - Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба. Прохання додати відсутню інформацію у Тендерну документацію.
Відповідь: Відповідь: Замовником розглянуто ваше звернення та надаємо наступну відповідь: Замовником визначено предмет закупівлі з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України « Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 № 708 та Наказу «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082: вказаний код НК 024:2019 38064 - Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба належить до конкретного найменування приліжковий пристрій для реабілітації для ніг та рук, технічні вимоги до якого вказані у п.5 Додатку 2 тендерної докумнтації
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 січня 2021 16:59
Дата відповіді: 02 лютого 2021 18:28
Доброго дня, Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення технічні вимог, наче вони прописані під конкретного виробника. Вимоги до пацієнта: Максимальна вага пацієнта не більше 135 кг. Чому саме не більше 135кг? В разі, якщо апарат має більшу вантажопідйомність — він не може взяти участь в тендері, при кращих характеристиках. Максимальний зріст не більше 136 см. Чому саме не більше 136см? Дитина може бути різного зросту і апарат може виконувати не лише функції реабілітації дітей, а бути універсальним і проводити реабілітацію дітей та підлітків, що дозволить покупцю розширити спектр надання послуг за ті ж кошти. Посилання на точні цифри і представника в Україні додається: https://med-technology.prom.ua/p851392165-lokomat-pro-pediatric.html Цей пункт є дискримінаційним та таким, що не дозволяє нашій компанії взяти участь, а також вказують, що технічне завдання прописане під конкретного виробника і штучно обмежують можливість взяти участь компаніям з кращими характеристиками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто ваше звернення та, виходячи з його змісту, не є зрозумілим відносно якого конкретного найменування з переліку всіх найменувань, що є предметом закупівлі, поставлене питання потенційним учасником торгів. Враховуючи вищенаведене, Замовнико не має можливості надати повну та розгорнуту відповідь на поставлене питання
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 29 січня 2021 17:47
Дата відповіді: 03 лютого 2021 21:50
Доброго дня, Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення технічні вимог, наче вони прописані під конкретного виробника. 3. Роботизований стіл-вертикалізатор Вбудований монітор сенсорний, не менше ніж 15,5 дюймів. Зацікавила конкретизація розміру монітору в 15,5 дюймів. Чому саме 15,5 а не 15? Як терапевти відрізняють різницю в розмірі в 0,5 дюймів? Такий точний показник яскраво демонструє, що технічне завдання готувалося під конкретного виробника, а саме Erigo Hocoma. Цю інформацію можна завантажити в розділі «Спецификация» на сайті офіційного представника Hocoma в Україні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання принципів публічних закупівель, Замовником будуть внесені відповідні зміни з метою розширення кола потенційних учасників та обладнання, що може бути ними запропоновано.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 січня 2021 22:59
Дата відповіді: 03 лютого 2021 21:54
Доброго дня, Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення технічні вимог, наче вони прописані під конкретного виробника. "Регулювання висоти столу для пацієнта віл 52 см". Виникає логічне питання, Чому саме від 52см? Обладнання, яке має краще регулювання, наприклад від 40см не може прийняти участь, адже вимоги спеціально заниженні. Просимо зменшити даний показник, аби більша кількість учасників мала змогу долучитися до тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником встановлено відповідну вимогу виходячи з потреби, та вказаному показнику з дослідження ринку встановлено, що відповідає не менш ніж два виробника подібних товарів. Потенційним учасником документально не підтверджено та не обгрунтовано необхідність внесення змін у відповідний показник
Корупційна складова
Дата подання: 07 лютого 2021 23:39
Дата відповіді: 10 лютого 2021 08:10
Шановний тендерний комітет, Враховуючи занадто конкретні вимоги до діаметру монітору, та інших технічних показників, що штучно обмежують можливість широкому колу дистриб’юторів медичного обладнання взяти участь у закупівлі, виникає питання — чи цей тендер готується під компанії без жодного досвіду торгівлі реабілітаційним обладнанням, які в минулий раз вийшли? (Йдеться про ТОВ БРОМАКС та ТОВ МК ВІК). Чи в цих торгах все ж переможе ТОВ МЕДТЕКНОЛОДЖІ (код 41534674), що згідно сайту виробника Lokomat, компанії Hocoma (https://www.hocoma.com/partners/sales-partners/europe/), є лише единою компанією в Україні, що може постачати їх продукцію. Також, хочемо зазначити, що ТОВ МЕДТЕКНОЛОДЖІ (код 41534674) зі статутним капіталом в 5000 (п’ять тисяч) грн з 2018 року є улюбленцем тендерів закладів Міністерства соціальної політики, регулярно виграючи тендери з продукцію Hocoma, та отримує 100% попередньої оплати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглянув вашу звернення та повідомляє про наступне: відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Питання, отримані Замовником у цьому зверненні, не стосуються вимог тендерної документації
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 08 лютого 2021 16:29
Дата відповіді: 10 лютого 2021 08:05
Доброго дня, Для конкретизації параметрів, які замовник не може віднайти у технічному завданні, ми повторюємо запитання, з конкретизацією пунктів та предмету. Вимоги до пацієнта у технічному завданні на "Роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих та Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей": п. 7.5 в обох предметах "Роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих та Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей" Вимоги до пацієнта: Максимальна вага пацієнта не більше 135 кг. Чому саме не більше 135кг? В разі, якщо апарат має більшу вантажопідйомність — він не може взяти участь в тендері, при кращих характеристиках. Цей пункт є дискримінаційним та таким, що не дозволяє нашій компанії взяти участь, а також вказують, що технічне завдання прописане під конкретного виробника і штучно обмежують можливість взяти участь компаніям з кращими характеристиками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині у порядку та строки, встановлені діючим законодаством
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 08 лютого 2021 16:31
Дата відповіді: 10 лютого 2021 08:10
Доброго дня, Для конкретизації параметрів, які замовник не може віднайти у технічному завданні, ми повторюємо запитання, з конкретизацією пунктів та предмету. Вимоги до пацієнта у технічному завданні на "Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей": п. 7.5 Вимоги до пацієнта у технічному завданні на «Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей» Максимальний зріст не більше 136 см. Чому саме не більше 136см? Дитина може бути різного зросту і апарат може виконувати не лише функції реабілітації дітей, а бути універсальним і проводити реабілітацію дітей та підлітків, що дозволить покупцю розширити спектр надання послуг за ті ж кошти. Цей пункт є дискримінаційним та таким, що не дозволяє нашій компанії взяти участь, а також вказують, що технічне завдання прописане під конкретного виробника і штучно обмежують можливість взяти участь компаніям з кращими характеристиками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині у порядку та строки, встановлені діючим законодаством
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 11 лютого 2021 22:05
Дата відповіді: 12 лютого 2021 15:00
Доброго дня, Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення технічні вимог, наче вони прописані під конкретного виробника. 3. Роботизований стіл-вертикалізатор П. 4.1, Вага пацієнта (максимальне навантаження) не більше 135 кг Знову ж таки, дуже дивує конкретизація ваги пацієнта «не більше ніж». Чому саме 135 кг? Якщо аналогічний апарат витримує більшу вагу, ніж Erigo Pro, то чому він не має шансу взяти участь у торгах? Дана конкретизація вказує на корупційну складову, та конкретного виробника, а саме Hocoma. Тим хто надав Вам технічне завдання потрібно повчитися його прописувати, адже пояснити чому саме «не більше 135кг» Ви не зможете. Пацієнт, при довгій іммобілізації може важити більше 135кг, а аналогічні продукти, як Erigo Pro можуть витримувати більше навантаження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
При цьому відповідно до п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з наявної у Замовника документально підтвердженої інформації існує мінімум два виробника, обладнання якого відповідає вимогам Замовника, вказаним в тендерній документації.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак у закупівлі.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 11 лютого 2021 22:19
Дата відповіді: 12 лютого 2021 15:01
Доброго дня, Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення технічні вимог, наче вони прописані під конкретного виробника, а саме: П. 4. Апарат для активно-пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок – 2 штуки. Де переможцем були компанії з продукцією MOTOmed viva2, а в даних торгах переможцем буде ТОВ МЕДТЕКНОЛОДЖІ (Код ЄДРПОУ 41534674) зі статутним капіталом в 5000 (п’ять тисяч) грн, у якої є тісні зв’язки з компанією ТОВ МЕДИЛАЙН (Код ЄДРПОУ 32346502), яка ще є ексклюзивним представником Motomed. П.п. 12. Пристрій повинен бути оснащений великими транспортними колесами діаметром не менше 13 см. для легкого подолання незначних перешкод. Чому саме 13см? Чим відрізняються колеса з 12см? Як саме впливає 1 чи 2 см різниці в колесі «для подолання незначних перешкод? Цей пункт є дискримінаційним та таким, що не дозволяє нашій компанії взяти участь, а також вказують, що технічне завдання прописане під конкретного виробника і штучно обмежують можливість взяти участь компаніям з кращими характеристиками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
При цьому відповідно до п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з наявної у Замовника документально підтвердженої інформації існує мінімум два виробника, обладнання якого відповідає вимогам Замовника, вказаним в тендерній документації.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак у закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-22-012700-b.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ЛІРТОН ГРУП", Код ЄДРПОУ:41772493
Дата подання: 15 лютого 2021 18:11
СКАРГА
СКАРГА
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2021 13:24
рішення від 17.02.2021№2882+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2021 13:24
Номер скарги: UA-2021-01-22-012700-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю "МТ-КАРС", Код ЄДРПОУ:41780734
Дата подання: 17 лютого 2021 16:05
Щодо порушення законодавства (дискримінація)
Щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 19.02.2021№3060.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2021 13:33

Документи подані скаржником

15 лютого 2021 16:00
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

22 лютого 2021 23:48
Стіл вертикалізатор
22 лютого 2021 23:49
Пояснення
22 лютого 2021 23:57
Робот комплекс Locomat Pro
23 лютого 2021 22:30
Локомат _2 виробник

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

22 лютого 2021 13:33
рішення від 19.02.2021№3060.pdf

Актуальні тендери

До пошуку