Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
The robotic complex for locomotor therapy of children (NK 024: 2019 - 58873 - The orthosis robotic for rehabilitation system with the running exercise machine with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic complex for locomotor therapy of adults (NK 024: 2019 - 58873 - Robotic orthosis for rehabilitation system with running simulator with automatic control, code DK 021: 2015 -33158400-6), robotic table-verticalizer (NK 024: 2019 - 42577 - Table for physiotherapy, powered by the network, DK code 021: 2015 -33158400-6), apparatus for active-passive mechanotherapy of the upper and lower extremities (NK 024: 2019 - 35977 - The exercise machine for creation of continuous passive movement, for legs, DK code 021: 2015 -33158000-2), the bed device for rehabilitation for legs and hands (NK 024: 2019 - 38064 - The exercise machine for long passive development of an ankle joint, DK code 021 : 2015 -33158000-2)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю" |
Код ЄДРПОУ: | 26059611 |
Місцезнаходження: | 07352, Україна , Київська область обл., Лютіж, урочище "Туровча лісова" - 2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Ярослав Володимирович +380459640011 fin_vcpri@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Rehabilitation Institution Ukrainian Comprehensive Rehabilitation Center for Persons with Disabilities |
National ID: | 26059611 |
Contact point: |
Ovcharenko Yaroslav Volodymyrovych +380459640011 fin_vcpri@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 11:49 |
Очікувана вартість: | 70 497 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 352 486,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 січня 2021 17:39 |
Enquiries until: | 20 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 березня 2021 13:00 |
Information
Estimated total value: | 70 497 300 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 352 487 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату поставленого товару протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної, що підтверджує поставку товару. Відповідно до вимог Наказу Міністерства соціальної політики України від 10.02.2020 № 99 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), Замовник може здійснити попередню оплату Товару строком на 3 (три) місяці у розмірі 100% вартості Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури (для нерезидентів: відповідно до вимог Наказу Міністерства соціальної політики України від 10.02.2020 № 99 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), Замовник може здійснити попередню оплату Товару строком на 3 (три) місяці у розмірі 100 % вартості Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури (інвойсу)). Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», попередня оплата Замовником здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Постачальнику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно на цілі, визначені цим Договором про закупівлю, з наданням Постачальником підтвердних документів органам Казначейства для здійснення платежів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2021 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2021 20:05 |
ТД__19.03.2021_змiни.doc | |
20 березня 2021 20:05 |
ТД__19.03.2021.doc |
22 березня 2021 12:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
20 березня 2021 20:05 |
ТД__19.03.2021_змiни.doc
|
|||||||||||||||
20 березня 2021 20:05 |
ТД__19.03.2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
При цьому відповідно до п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з наявної у Замовника документально підтвердженої інформації існує мінімум два виробника, обладнання якого відповідає вимогам Замовника, вказаним в тендерній документації.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак у закупівлі.
При цьому відповідно до п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з наявної у Замовника документально підтвердженої інформації існує мінімум два виробника, обладнання якого відповідає вимогам Замовника, вказаним в тендерній документації.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак у закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 лютого 2021 18:11
Дата подання: 17 лютого 2021 16:05
Дата подання: 05 березня 2021 16:14
Дата подання: 07 квітня 2021 14:13
Дата подання: 06 квітня 2021 16:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-21-000070 ● 2a5df8e28b7f45859a357a4cc366b3df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-01-22-012700-b 22.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-02 13:46:43
Роз'яснення щодо висновку
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-22-012700-b Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований стіл-вертикалізатор (НК 024:2019 - 42577 - Стіл для фізіотерапії, з живленням від мережі, код ДК 021:2015 -33158400-6), апарат для активно-пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок (НК 024:2019 - 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг, код ДК 021:2015 -33158000-2), приліжковий пристрій для реабілітації для ніг та рук (НК 024:2019 - 38064 – Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, код ДК 021:2015 -33158000-2) Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю" (надалі - Замовник) надає аргументовані заперечення (пояснення) до висновку відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
В інформації про результати моніторингу зазначено, що протокол розгляду тендерних пропозицій не містить інформацію та посилань на умови тендерної документації, яким не відповідають тендерні пропозиції відхилених учасників.
По-перше, вказане питання розглядалося у Скаргі UA-2021-01-22-012700-b.b6 (при цьому у моніторингу зазначено, що питання, які розглядалися Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у скаргах не досліджуються), по–друге, Замовник здійснює оприлюднення інформації в системі електронних закупівель через авторизований електронний майданчик www.dzo.com.ua. Під час проведення нами процедур відкритих торгів з публікацією англійською мовою на етапі прекваліфікації під час складання системою автоматично протоколу розгляду тендерних пропозицій у Замовника відсутня технічна можливість зазначити будь-яку іншу інформацію у відповідному протоколі, окрім тієї, що міститься у ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Вищезазначене підтверджується офіційною відповіддю Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» (вих. № 200421-1 від 20.04.2021 року), а саме: «згідно технічного завдання від ДП «Прозорро», в закупівлі з типом «Відкриті торги з англійською мовою», на періоді Ппекваліфікація, у замовника не має можливості завантажувати документи.
Крім того, відповідно до ч.12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Вся вищезазначена інформація у Протоколі розгляду пропозицій міститься.
Крім того, будь-який учасник, пропозиція якого відхилена на етапі прекваліфікації має право скористатися можливістю звернення до Замовника з Вимогою у порядку, встановленому ч.3 ст. 31 Закону щодо отримання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таких звернень та/або Вимог від учасників не надходило.
Відповідно до п.5.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію довідку в довільній формі про підтвердження відсутності підстав для відхилення з переліком відповідно до ч. 1 по п. 5, 6, 12, 13 та ч. 2 ст. 17 Закону).
Щодо ненадання учасником торгів ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» довідки по п.5 ч.1 ст.17 Закону – то вона стосується непритягнення до кримінальної відповідальності учасників-фізичних осіб, а вказаний учасник є юридичною особою. Відповідне пояснення про ненадання вказаної довідки міститься у пропозиції ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» у довідці № 17ВТ від 29.03.2021 року, що міститься у файлі «частина_1.pdf». Щодо ненадання інформації за п.12 ч.1 ст. 17 Закону, Замовник зазначає, що учасником надано вказану інформацію у довідці № 30ВТ від 29.03.2021 року щодо відсутності підстав для відмови участі у торгах за п.6 та п.12 ч.1 ст. 17 Закону та ДОДАТКОВО НАДАНО сам оригінал довідки Міністерства внутрішніх справ серія ІІА № 2249519 – 21089391560670936176, що станом на 30.03.2021 року службова (посадова) особа учасника на території України до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (зазначимо, що довідка дана на дату розкриття пропозицій та є абсолютно дійсною).
У відношенні надання антикорупційної програми, то Замовником вимагалося надання її тільки від учасника-переможця торгів. При цьому у складі пропозиції Учасником ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» у довідці № 3ВТ від 29.03.2021 року документально підтверджено про наявність як самої антикорупційної програми, так і уповноваженого з реалізації антикорпційної програми, що відповідає вимогам ч.1 ст. 17 Закону та п.5.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Враховуючи вищенаведене, підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД», який був допущений до аукціону, не має.
Таким чином, Замовник вважає, що відсутні підстави для розірвання договору, укладеного за результатами торгів.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини дванадцятої статті 29 та частини другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Ризики, що спрацювали
RISK-2-10
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю" |
Код ЄДРПОУ: | 26059611 |
Місцезнаходження: | 07352, Україна, Київська область обл., Лютіж, урочище "Туровча лісова" - 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛІНІКАЛ ТРАЙЛ ЛОДЖИСТІК УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЛІРТОН ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "МТ-КАРС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "БРОМАКС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ ЛИТОВСЬКО-УКРАЇНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІОСОЛА УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БРОМАКС" |
70 382 361,00
UAH з ПДВ
|
70 382 361,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД" |
70 497 294,00
UAH з ПДВ
|
70 497 294,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БРОМАКС" #43558896 |
Переможець |
70 382 361,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 14:31
|
Договір.pdf | укладений |
25 травня 2021 14:24
|