Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15840000-8 Какао (какао)
Очікувана вартість
6 440,00 UAH
UA-2021-01-22-012666-b c0aa3e0749ed45a496511406ada0a095
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левчук Наталія Ігорівна

+380664213066 abvgdeika53@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський центр розвитку дитини №53 "АБВГДЕЙКА"
Код ЄДРПОУ: 25304348
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, бульвар Польський, будинок 7
Контактна особа: Левчук Наталія Ігорівна
+380664213066
abvgdeika53@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Згідно наявної потреби. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2. Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 кг
Ціна за одиницю: 115UAH з ПДВ
Какао
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, бульвар Польський, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично отриманого товару згідно з оформленими документами після отримання товару та пред'явлення накладних Виконавцем. Період оплати може змінюватися в залежності від реального фінансування видатків замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 січня 2021 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Наконечний Д.М.
#3052805999
Переможець 6 440,00
UAH
22 січня 2021 17:41

Документи

22 січня 2021 17:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 17:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Какао 56 кг 115,00
UAH з ПДВ