Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)).
Очікувана вартість
4 280 000,00 UAH
UA-2021-01-22-012527-b 788d73e2b9834cbabccea5ad8e990a79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Дарія Вікторівна


02089@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 05446166
Місцезнаходження: 02089, Україна , Київська обл., Київ, Броварський проспект, 2
Контактна особа: Ільченко Дарія Вікторівна
,
02089@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 4 280 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка
Опис: Згідно Додатку 2 до Тендерної документації.
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка
Опис: Згідно Додатку 2 до Тендерної документації.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка
Опис: Згідно Додатку 2 до Тендерної документації.
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка
Опис: Згідно Додатку 2 до Тендерної документації.
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка
Опис: Згідно Додатку 2 до Тендерної документації.
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка
Опис: Згідно Додатку 2 до Тендерної документації.
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка
Опис: Згідно Додатку 2 до Тендерної документації.
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка
Опис: Згідно Додатку 2 до Тендерної документації.
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка
Опис: Згідно Додатку 2 до Тендерної документації.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка
Опис: Згідно Додатку 2 до Тендерної документації.

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-22-012527-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ", Код ЄДРПОУ:23722888
Дата подання: 24 березня 2021 18:06
Не погоджуючись з підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» про що оформлено протокол № 22/03/21/3 від 22.03.2021 року про дискваліфікацію найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» наголошуємо на наступному :
Не погоджуючись з підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» про що оформлено протокол № 22/03/21/3 від 22.03.2021 року про дискваліфікацію найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» наголошуємо на наступному :

Згідно ч. 1 Розділу 5 Тендерної документації Замовником вимагалось від учасників „Учасник має надати інформацію щодо об’єктивних обставин, що дозволяють йому формувати ціну, яка може становити на рівні аномально низької або інформацію про встановлення цін на рівні ринкових”.

По-перше: дана вимога є не конкретизованою, та викладена в контексті того, що вона стосується тільки тих Учасників якими у пропозиції вказано аномально низьку ціну. При цьому у такій редакції дана вимога є неоднозначною оскільки, має декілька варіантів її виконання – надання „інформації про встановлення цін на рівні ринкових” що вимагається ч. 1 Розділу 5 ТД тільки коли ціна визначена як аномально низька (як зрозуміло зі змісту цієї вимоги), або надання інформації з врахуванням цієї вимоги в будь-якому випадку, як вирішив Протоколом № 22/03/21/3 від 22.03.2021 р. в даному випадку Замовник.
Учасник вважає, що в даному випадку не повинен надавати/підтверджувати „інформацію про встановлення цін на рівні ринкових, тому як за результатами проведеного електронного аукціону системою Prozorro не підтверджено що тендерна пропозиція є з аномально низькою ціною відносно існуючих інших пропозицій Учасників

По-друге: Учасником у складі тендерної пропозиції було надано „Лист гарантія щодо ціни” що підтверджує визначення цін на товар, що пропонується поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду, з якого вбачається, що ціни пропозиції встановлені ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» на рівні ринкових, та цей лист містить інформацію про встановлення цін на рівні ринкових

Враховуючи визначення самого поняття: „Ри́нкова ціна”— ціна, за якою товари передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари, а покупець бажає їх отримати на добровільній основі, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари, а також ціни, які склалися на ринку ідентичних товарів у порівняних економічних (комерційних) умовах”, Учасник добровільно та за бажанням подаючи тендерну пропозицію однозначно визначає ціни на рівні ринкових в будь якому випадку якщо системою не визначено інше (аномально низьку ціну)

Також зазначаємо, що тендерна пропозиція Учасника забезпечена банківською гарантією у розмірі 40 000,00грн та укладання Договору на закупівлю забезпечується шляхом надання грошової застави в розмірі 5 (п’яти) відсотків від вартості Договору про закупівлю що свідчить про спроможність постачання за цінами пропозиції, що в свою чергу підтверджує відповідність ринковим цінам.

По-третє: Учасником у складі тендерної пропозиції було надано „Лист гарантія щодо звернення до органів державної влади” яким Учасник погоджується що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Замовник в свою чергу мав право звернутися за підтвердженням інформації щодо рівня ринкових цін до уповноважених на те органів державної влади: Державної служби статистики України (Держстат), ДП «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» та Торгово-промислової палати України. Одне із основних їх завдань — надавати довідково-інформаційні послуги, основні відомості, що не є комерційною таємницею щодо рівня ринкових цін.
Також за бажанням перевірити рівень цін можливо на сайті: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ де щодня публікуються відомості по українському ринку нафтопродуктів — ціни на бензин марок A-92, A-95, A-95+, дизельне пальне та автомобільне газове пальне на АЗС України. Інформація наводиться по областях, а також по торгівельних марках провідних операторів паливного ринку України

Враховуючи вищевикладене ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ»/Учасник, (код ЄДРПОУ 23722888) вимагає скасувати неправомірне рішення оформлене протоколом № 22/03/21/3в від 22.03.2021 року про дискваліфікацію найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» та спонукати процедуру укладення договору з ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» як з учасником, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною, в іншому випадку, у строк встановлений ст. 18 Закону будемо змушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 березня 2021 09:34
Замовник вважає своє рішення відносно відхилення обґрунтованим та правомірним, оскільки документ вимагався документацієй, але не був наданий. Аргумент Учасника щодо інформації на доступних інформаційних порталах стосується лише цін на роздріб, а не на дрібний опт. Інші інформаційні довідки (ТПП, Держзовнішінформ) є платними та такими, що потребють часу на надання. Довідка, на яку посилається Учасник в своїй Вимозі стосовно врахованих податків та витрат не є аналогічною за змістом, тому не може розцінюватися Замовником як еквівалентна.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-22-012527-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОЛІС ОІЛ", Код ЄДРПОУ:40813124
Дата подання: 01 березня 2021 16:51
Скарга у процедурі публічної закупівлі
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 тел.: (044) 594-64-12, www.amcu.gov.ua, код ЄДРПОУ: 00032767 Суб’єкт оскарження (Учасник, скаржник): Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІС ОІЛ» Код ЄДРПОУ 40813124 Місцезнаходження юридична і поштова адреса: 07454, Київська обл., Броварський р-н, с. Требухів, вул. Кільцева дорога, б.1 Номер засобу зв’язку Моб. тел.: (050) 069-98-08, e-mail: olisoil@ukr.net Замовник: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва Код ЄДРПОУ 05446166 Місцезнаходження юридична адреса: 02089, Україна, Київська область, м Київ Броварський проспект, 2 Номер засобу зв’язку телефон (044) 549 – 08 – 86 Адреса електронної пошти: 02089@i.ua Інформація про закупівлю ID: 788d73e2b9834cbabccea5ad8e990a79 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-22-012527-b ЛОТ3: дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони/бланки-дозволи/картки), бензин А-92(талони/бланки-дозволи/картки). СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженої відповідальності «ОЛІС ОІЛ» за результатами аукціону по ЛОТу 3: дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони/бланки-дозволи/картки), бензин А-92 (талони/бланки-дозволи/картки) під час проведення процедури закупівлі: «Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)).» (Протокол №22/02/21/3в від 22/02/2021 відхилення кандидата в переможці) 22 січня 2021 року комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва розмістило в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)). Замовника здійснив розподіл предмету закупівлі на наступні лоти: - ЛОТ 1: дизельне паливо (налив), бензин А-92 (налив). - ЛОТ 2: дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони/бланки-дозволи/картки), бензин А-95(талони/бланки-дозволи/картки)). - ЛОТ 3: дизельне паливо (налив, дизельне паливо (талони/бланки-дозволи/картки), бензин А-92(талони/бланки-дозволи/картки). Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІС ОІЛ» прийняло участь у даній закупівлі і подало свою пропозицію в т.ч. у ЛОТі 3. За результатом розгляду нашої тендерної пропозиції замовником винесено рішення у формі протоколу №22/02/21/3в від 22/02/2021 відхилення кандидата в переможці, яким відхили нашу пропозицію на підставі абзацу другого, п. 1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «- згідно Додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати витяг станом на будь-яку дату січня 2021 року. Учасник надав Витяг станом на лютий місяць.» З даним рішенням замовника ми, як учасник, не погоджуємося з наступних підстав. Так, згідно із Додатком 5 «Відомості про учасника» до Тендерної документації замовника учасникам торгів потрібно надати наступну інформацію: «Інформацію про кінцевого бенефіціарного власника згідно з даними ЄДРПОУ (надати Витяг станом на будь-яку дату січня 2021 року)». Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вимогу замовника щодо надання Витягу з ЄДРПОУ станом на будь-яку дата січня 2021 року вважаємо дискримінаційною і як наслідок такою, що обмежує конкуренцію на підставі наступного. Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва опублікувало своє оголошення про проведення відкритих торгів 22.01.2021 о 17:21. Строк подачі пропозиції - до 08.02.2021 00:00. Згідно вимоги Замовника щодо надання Витягу з ЄДРПОУ станом на січень 2021 всі потенційні учасники які б дізналися про проведення закупівлі після 31.01.2021 року фактично за умовами затвердженої тендерної документації замовника не мають права брати участь у тендері та подавати свої пропозиції, оскільки не мають можливості замовити даний документ січневою датою. Для отримання Витягу з ЄДРПОУ учасникам потрібно звернутися з відповідним запитом в порядку передбаченому вимогам Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 №1657/5 Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 червня 2016 р. за № 839/28969 та оплатити такі послуги. Дата надання Витягу з ЄДРПОУ – фактична дата видачі такого документа. Також, відповідно до цієї вимоги фактичний час на підготовку тендерної пропозиції (а саме замовлення Витягу з ЄДРПОУ) становить з 22.01.2021 17:21 до 31.01.2021 23:59 (всього 9 днів з урахування чотирьох днів вихідних – 23,24,30,31 січня), що суперечить вимогам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо надання учасникам 15 днів для підготовки своєї тендерної пропозиції. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІС ОІЛ» в складі своєї пропозиції надало Витяг з ЄДРПОУ з інформацією про кінцевого бенефеціарного власника товариства станом на 01.02.2021, оскільки дізналося про проведення процедури закупівлі замовником, прийняла рішення в участі та розпочала підготовку тендерної пропозиції уже в лютому місяці 2021 року. Крім того, вважаємо, що саме наявність актуальної інформації в складі тендерної пропозиції про кінцевого бенефеціарного власника товариства у Витягу ЄДРПОУ має значення для процедури закупівлі і ми, як учасник подали актуальну інформацію станом на лютий 2021 рік. Згідно вищевикладеного просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва скасувати своє рішення - про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженої відповідальності «ОЛІС ОІЛ» за результатами аукціону по ЛОТу 3: дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони/бланки-дозволи/картки), бензин А-92 (талони/бланки-дозволи/картки) під час проведення процедури закупівлі: «Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)).» (Протокол №22/02/21/3в від 22/02/2021 відхилення кандидата в переможці). Додатки: 1. ПРОТОКОЛ відхилення кандидата в переможці ЛОТ3_2 2. Витяг ОЛІС ОІЛ Оригінал скарги з підписом вказані в прикріплених файлах
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 березня 2021 11:38
рішення від 03.03.2021 №4016+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 11:30
рішення від 15.03.2021 №5045.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 20:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Пропозиція Скаржника буде наново оцінена.
Дата виконання рішення замовником: 22 березня 2021 09:13
Номер скарги: UA-2021-01-22-012527-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ", Код ЄДРПОУ:23722888
Дата подання: 01 квітня 2021 17:46
СКАРГА на результати відкритих торгів за оголошенням у ЦБД: № UA-2021-01-22-012527-b на закупівлю по предмету „Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)). ЛОТ3: дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони/бланки- дозволи/картки), бензин А-92(талони/бланки-дозволи/картки).”
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» (код ЄДРПОУ 23722888) (далі скорочено – ТОВ „ТК-НАФТОКОМЕРЦ” або Учасник) 08.02.2021 року прийняло участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю „Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)). ЛОТ3: дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони/бланки-дозволи/картки), бензин А-92(талони/бланки-дозволи/картки)”, що проводились відповідно до Закону України „Про публічні закупівлі” (далі - Закон) за оголошенням про проведення відкритих торгів, розміщеним в інформаційно-телекомунікаційній системі „Prozorro”, з номером оголошення у ЦБД: № UA-2021-01-22-012527-b -a від 22.01.2021 року. Аукціон відбувся 08.02.2021 року, в якому прийняли участь три учасника: 1. ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ" 1 377 180,00грн. мінімум 2. ТОВ "ОЛІС ОІЛ" 1 382 760,00 грн. 3. ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 1 399 440,00 грн. Протоколом № 22/03/21/3в від 22.03.2021р. відхилення кандидата в переможці ( далі - Протокол відхилення від 22.03.2021р.) Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва / Замовником прийнято рішення (далі – Рішення від 22.03.2021р. або Оскаржуване рішення) з наступними обраними Замовником висновками/підставами для відхилення : „Відповідно до абзацу другого п. 1 ч.1 ст.31 Закону України „Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція учасника не містить іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та включено замовником до тендерної документації: Згідно ч.1 Розділу 5 Тендерної документації Учасник має надати інформацію щодо об’єктивних обставин, що дозволяють йому формувати ціну, яка може становити на рівні аномально низької або інформацію про встановлення цін на рівні ринкових. Учасник не надав зазначену інформацію” Однак ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» не погоджується з такими підставами для відхилення пропозиції ТОВ „ТК-НАФТОКОМЕРЦ”, та в свою чергу вважає рішення Замовника оформлене Протоколом № 22/03/21/3в від 22.03.2021р. безпідставним та необґрунтованими. По-перше: вимога ч.1 Розділу 5 ТД є не конкретизованою, та викладена в контексті того, що ця вимога стосується тільки тих Учасників якими у пропозиції вказано аномально низьку ціну. При цьому у такій редакції дана вимога є неоднозначною оскільки, має декілька варіантів її виконання : - надання „інформації про встановлення цін на рівні ринкових”, що вимагається ч. 1 Розділу 5 ТД тільки коли ціна встановлена ймовірним учасником підпадає під визначення як аномально низька (як зрозуміло зі змісту цієї вимоги), або - надання інформації з врахуванням цієї вимоги в будь-якому випадку, як вирішив Протоколом № 22/03/21/3 від 22.03.2021 р. в даному випадку Замовник. Тому Учасник вважає, що в даному випадку не повинен надавати/підтверджувати „інформацію про встановлення цін на рівні ринкових, тому як за результатами проведеного електронного аукціону інформаційно-телекомунікаційною системою Prozorro не підтверджено, що тендерна пропозиція ТОВ „ТК-НАФТОКОМЕРЦ” є з аномально низькою ціною відносно існуючих інших пропозицій Учасників По-друге: Учасником у складі тендерної пропозиції було надано „Лист гарантія щодо ціни”, що підтверджує визначення саме ринкових цін на товар, що пропонується поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду (додається у Додатках), з якого вбачається, що ціни пропозиції встановлені ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» на рівні ринкових, та цей лист містить інформацію про встановлення цін на рівні ринкових Враховуючи визначення самого поняття: „Ри́нкова ціна”— ціна, за якою товари передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари, а покупець бажає їх отримати на добровільній основі, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари, а також ціни, які склалися на ринку ідентичних товарів у порівняних економічних (комерційних) умовах”, Учасник добровільно та за бажанням подаючи тендерну пропозицію однозначно визначає ціни на рівні ринкових в будь якому випадку якщо системою не визначено інше (аномально низьку ціну) Також зазначаємо, що тендерна пропозиція Учасника забезпечена банківською гарантією у розмірі 40 000,00грн та укладання Договору на закупівлю забезпечується шляхом надання грошової застави в розмірі 5 (п’яти) відсотків від вартості Договору про закупівлю що свідчить про спроможність постачання за цінами пропозиції, що в свою чергу підтверджує відповідність ринковим цінам. По-третє: Учасником у складі тендерної пропозиції було надано у електронній папці з назвою „Довідки інші.pdf” „Лист гарантія щодо звернення до органів державної влади” яким Учасник погоджується, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (додається у Додатках). Замовник в свою чергу мав право (якщо вважав це за потрібним) звернутися за підтвердженням інформації щодо рівня ринкових цін до уповноважених на те органів державної влади: Державної служби статистики України (Держстат), ДП «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» та Торгово-промислової палати України. Одне із основних їх завдань — надавати довідково-інформаційні послуги, основні відомості, що не є комерційною таємницею щодо рівня ринкових цін. Також при підготуванні пропозиції Учасником враховано передбачену розділом 4 (інша інформація...) Додатку 3 ТД можливість не надання інформації, що міститься у відкритих реєстрах : „Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.” Тобто ТД Замовника передбачено можливість перевірки рівня ринкових цін у відкритих реєстрах/сайтах що перебувають у вільному доступі та безкоштовно: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/menu/menu_u/cit.htm; https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ ; https://psychea.com.ua/psyfuel/public ; https://toplivo.app/ де щодня публікуються відомості по українському ринку нафтопродуктів — ціни на всі марки бензинів, дизельного пального та автомобільне газове пальне на як роздрібні ціни на АЗС України так дрібний гурт (налив). Інформація наводиться по Україні/областях, а також по торгівельних марках провідних операторів паливного ринку України Отже, Учасник в складі завантажених документів до даної закупівлі надав достатньо підтверджень ринкової ціни та спроможності постачання за ними та вважає рішення Замовника є безпідставним та необґрунтованими, тому На підставі вище викладеного, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» у строк встановлений ст. 18 Закону (до: 02.04.21, 01:00), оскаржує Рішення від 22.03.2021 р. затверджене Протоколом № 22/03/21/3в відхилення кандидата в переможці від 22.03.2021р. Замовника та ПРОСИТЬ: 1. Прийняти до розгляду Скаргу на Рішення Замовника затверджене Протоколом № 22/03/21/3в від 22.03.2021р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВа З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» як такої, що начебто не відповідає умовам тендерної документації. 2. Скасувати неправомірне рішення оформлене Протоколом № 22/03/21/3в від 22.03.2021р. про дискваліфікацію найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВАРИСТВа З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» та спонукати процедуру укладення договору з ТОВАРИСТВОм З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» (код ЄДРПОУ 23722888) на закупівлю за оголошенням у ЦБД: № UA-2021-01-22-012527-b за „Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)). ЛОТ3: дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони/бланки-дозволи/картки), бензин А-92(талони/бланки-дозволи/картки)” як з учасником, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною. Додатки: 1. Копія Протоколу № 22/03/21/3в відхилення кандидата в переможці від 22.03.2021р. 2. Копія Листа гарантія щодо ціни 3. Копія Листа гарантія щодо звернення до органів державної влади
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2021 15:26
рішення від 05.04.2021 № 6832 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 15:26
рішення від 14.04.2021 № 7972.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 20:43

Документи подані скаржником

01 березня 2021 16:34
Витяг ОЛІС ОІЛ.pdf
01 березня 2021 16:34
Scan20210301163146.pdf
01 березня 2021 16:34
Проект скарги.docx.p7s

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

01 квітня 2021 17:01
СКАРГА.pdf
01 квітня 2021 17:01
Скарга АМКУ 01.04.21р.doc

Документи подані замовником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ1: дизельне паливо (налив), бензин А-92 (налив).
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 370 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 13 708,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38000 UAH

Аукціон

Початок: 08 лютого 2021 14:06
Закінчення: 08 лютого 2021 14:33
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

45000 л
Дизельне паливо (налив).
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02089, Україна, м. Київ, м. Київ, Броварський проспект, 2
Дата доставки: 31 серпня 2021
12000 л
Бензин А-92 (налив).
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02089, Україна, м. Київ, м. Київ, Броварський проспект, 2
Дата доставки: 31 серпня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" 1 368 540,00
UAH з ПДВ
1 368 540,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" 1 369 080,00
UAH з ПДВ
1 369 080,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 1 357 560,00
UAH з ПДВ
1 357 560,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 18:26
Електронний підпис
05 лютого 2021 18:23
13 До техвимог.pdf
05 лютого 2021 18:23
10 АЗС.pdf
05 лютого 2021 18:23
11 МТБ.pdf
05 лютого 2021 18:23
2 Опис Статут.pdf
05 лютого 2021 18:23
6 Ст.17.pdf
05 лютого 2021 18:23
12 МТБ.pdf
05 лютого 2021 18:23
14 До техвимог.pdf
05 лютого 2021 18:23
5 Проект договору.pdf
05 лютого 2021 18:23
3 Док-ти.pdf
05 лютого 2021 18:22
7 Ліцензія.pdf
05 лютого 2021 18:22
8 ФЗ.pdf
05 лютого 2021 18:22
Цінова лот 1.pdf
05 лютого 2021 18:22
Наказ Фролова Ю.1.7Z
05 лютого 2021 18:22
Банківська ліцензі1 (1).7z
05 лютого 2021 18:22
9 Досвід.pdf
05 лютого 2021 18:22
1 Повноваження.pdf
05 лютого 2021 18:22
Довідка.pdf
05 лютого 2021 18:22
Гарантія 1347-21.7z

Публічні документи

30 березня 2021 15:16
Електронний підпис
26 березня 2021 20:04
Електронний підпис
23 березня 2021 08:33
Електронний підпис
07 лютого 2021 16:39
Електронний підпис
05 лютого 2021 20:40
Електронний підпис
05 лютого 2021 20:34
пропозиція лот 1.pdf.p7s
05 лютого 2021 20:34
Банківська гарантія.pdf
05 лютого 2021 20:34
8_інша інформація.rar.zip
05 лютого 2021 20:34
2_кваліфікація 3 час.rar.zip
05 лютого 2021 20:34
2_кваліфікація 2 час.rar.zip

Публічні документи

03 березня 2021 07:43
Електронний підпис
24 лютого 2021 16:01
Електронний підпис
24 лютого 2021 16:00
Електронний підпис
16 лютого 2021 14:06
Електронний підпис
16 лютого 2021 14:04
Довідка МВС.pdf
16 лютого 2021 14:04
Довідка ДПС.pdf
16 лютого 2021 14:04
Відповідність ст.17.pdf
12 лютого 2021 14:19
Електронний підпис
12 лютого 2021 14:07
Довідка пояснення.pdf
05 лютого 2021 16:09
Електронний підпис
05 лютого 2021 16:08
Довідки.pdf
05 лютого 2021 12:46
Електронний підпис
05 лютого 2021 12:37
тех паспорти..pdf
05 лютого 2021 12:37
ст 17.pdf
05 лютого 2021 12:37
Перелік АЗС.pdf
05 лютого 2021 12:37
Паспорт Бойчук В.В_.pdf
05 лютого 2021 12:37
Мозирь (копія) ДП-Л.pdf
05 лютого 2021 12:37
Мозирь (копія) ДП-З.pdf
05 лютого 2021 12:37
Мозирь (копія) А-95.pdf
05 лютого 2021 12:37
Мозирь (копія) А-92.pdf
05 лютого 2021 12:37
Інші довідки.pdf
05 лютого 2021 12:37
Довідки (стандарт).pdf
05 лютого 2021 12:37
Довідка МТБ ЛОТ1.pdf
05 лютого 2021 12:37
Довідка МТБ ЛОТ 2,3.pdf
05 лютого 2021 12:37
Довідка з банку СІЧ.pdf
05 лютого 2021 12:37
Відповідність ст.17.pdf
05 лютого 2021 12:37
Витяг 21.01.2021.pdf
05 лютого 2021 12:37
Nakaz.zip
05 лютого 2021 12:37
Dovirenist_Nazarenko.zip
05 лютого 2021 12:37
Bank_licenzia.zip
05 лютого 2021 12:37
201826-19-39-304-38-000-lot1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заява

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Заява

ТОВ "БРИСТОН" протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Заява

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Заява

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заява

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Заява

ТОВ "БРИСТОН" не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Заява

ТОВ "БРИСТОН" не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Заява

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ОЛІС ОІЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка

Ми ТОВ "ОЛІС ОІЛ" цією довідкою засвідчуємо про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Іващук Олександр Володимирович не був засуджений за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Довідка

Ми ТОВ "ОЛІС ОІЛ" цією довідкою засвідчуємо про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Довідка

Ми ТОВ "ОЛІС ОІЛ" цією довідкою засвідчуємо про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка

Ми ТОВ "ОЛІС ОІЛ" цією довідкою засвідчуємо про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка

Ми ТОВ "ОЛІС ОІЛ" цією довідкою засвідчуємо про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Іващук Олександр Володимирович не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Довідка

Ми ТОВ "ОЛІС ОІЛ" цією довідкою засвідчуємо про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Довідка

Ми ТОВ "ОЛІС ОІЛ" цією довідкою засвідчуємо про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Довідка

Ми ТОВ "ОЛІС ОІЛ" цією довідкою засвідчуємо про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка

ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» повідомляє, що службова (посадова) особа учасника, Генерального директора – Бойчука Володимира Васильовича, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, учинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимості з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку немає.

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Довідка

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» повідомляє, що згідно пункту 4 частини 1 статті 17 Закону, суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Довідка

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» повідомляє, що згідно пункту 2 частини 1 статті 17 Закону, відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка

ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» повідомляє, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, Генерального директора – Бойчука Володимира Васильовича, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення та правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка

ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» повідомляє, що згідно пункту 12 частини 1 статті 17 Закону, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, Генерального директора – Бойчука Володимира Васильовича, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Довідка

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» повідомляє, що згідно пункту 13 частини 1 статті 17 Закону, учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Довідка

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» повідомляє, що згідно пункту 8 частини 1 статті 17 Закону, учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Довідка

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» повідомляє, що згідно пункту 9 частини 1 статті 17 Закону, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
Переможець 1 357 560,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 09:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2021 13:11

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. 1. Перелік виявлених невідповідностей: - На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надані свідоцтва, що видані уповноваженим органом, про допущення до перевезення зазначених небезпечних вантажів транспортних засобів, вказаних в довідці, які були чинні на момент подання пропозиції, але термін дії яких закінчується. Не додане пояснення щодо наявності нових свідоцтв або гарантій щодо їх поновлення або подовження строку дії. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - п.1. Додатку 2 до тендерної документації: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: надати чинні свідоцтва, що видані уповноваженим органом, про допущення до перевезення зазначених небезпечних вантажів транспортних засобів, вказаних в довідці. 3. Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - пояснення щодо наявності нових свідоцтв або гарантій щодо їх поновлення або подовження строку дії.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2021 09:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
1 357 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 11:57
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 16:49
ДУ № 3.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 15:30
Довідка ТПП ЛОТ1_2.pdf зміни до договору
19 липня 2021 15:29
ДУ 2 ЛОТ1.pdf зміни до договору
19 липня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 13:55
Довідка ТПП ЛОТ1.pdf зміни до договору
24 травня 2021 13:54
ДУ 1 ЛОТ1.pdf зміни до договору
24 травня 2021 13:54
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 16:22
Договір ЛОТ1.pdf укладений
03 березня 2021 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 3.6., 3.7. та ч.2 п. 10.3. Договору, Сторони узгодили зміну ціни за одиницю Товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Коливання підтверджено експертним висновком ТПП №042 від 18 травня 2021 року. Сума договору - 1 357 560,00 грн. Обсяг товару - 54 151,7478 літрів.
Номер договору про закупівлю: 1-1/21-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 3.6., 3.7. та ч.2 п. 10.3. Договору, Сторони узгодили зміну ціни за одиницю Товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Коливання підтверджено експертним висновком ТПП №062 від 14 липня 2021 року. Сума договору - 1 357 560,00 грн. Обсяг товару - 53 841,48319 літрів.
Номер договору про закупівлю: 1-1/21-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між джерелами фінансування. Ціна договору - 1 357 560,00 грн. Обсяг товару - 53 841,48319 літрів.
Номер договору про закупівлю: 1-1/21-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бензин А-92 (налив). 12000 літр 25,74
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2021 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 1 221 891,16
UAH (в тому числі ПДВ 203 648,53 UAH)