Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)).
Очікувана вартість
4 280 000,00 UAH
UA-2021-01-22-012527-b ● 788d73e2b9834cbabccea5ad8e990a79
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05446166 |
Місцезнаходження: | 02089, Україна , Київська обл., Київ, Броварський проспект, 2 |
Контактна особа: |
Ільченко Дарія Вікторівна , 02089@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 280 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна документація
22 січня 2021 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 17:23 |
Додаток 6.docx | |
22 січня 2021 17:23 |
Додаток 4. Проект договору.docx | |
22 січня 2021 17:23 |
Додаток 5.Відомості про підприємство.docx | |
22 січня 2021 17:22 |
Додаток 3.Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx | |
22 січня 2021 17:22 |
ТД паливо.docx | |
22 січня 2021 17:22 |
Додаток 1.Тендерна пропозиція.docx | |
22 січня 2021 17:22 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-22-012527-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ", Код ЄДРПОУ:23722888
Дата подання: 24 березня 2021 18:06
Не погоджуючись з підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» про що оформлено протокол № 22/03/21/3 від 22.03.2021 року про дискваліфікацію найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» наголошуємо на наступному :
Не погоджуючись з підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» про що оформлено протокол № 22/03/21/3 від 22.03.2021 року про дискваліфікацію найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» наголошуємо на наступному :
Згідно ч. 1 Розділу 5 Тендерної документації Замовником вимагалось від учасників „Учасник має надати інформацію щодо об’єктивних обставин, що дозволяють йому формувати ціну, яка може становити на рівні аномально низької або інформацію про встановлення цін на рівні ринкових”.
По-перше: дана вимога є не конкретизованою, та викладена в контексті того, що вона стосується тільки тих Учасників якими у пропозиції вказано аномально низьку ціну. При цьому у такій редакції дана вимога є неоднозначною оскільки, має декілька варіантів її виконання – надання „інформації про встановлення цін на рівні ринкових” що вимагається ч. 1 Розділу 5 ТД тільки коли ціна визначена як аномально низька (як зрозуміло зі змісту цієї вимоги), або надання інформації з врахуванням цієї вимоги в будь-якому випадку, як вирішив Протоколом № 22/03/21/3 від 22.03.2021 р. в даному випадку Замовник.
Учасник вважає, що в даному випадку не повинен надавати/підтверджувати „інформацію про встановлення цін на рівні ринкових, тому як за результатами проведеного електронного аукціону системою Prozorro не підтверджено що тендерна пропозиція є з аномально низькою ціною відносно існуючих інших пропозицій Учасників
По-друге: Учасником у складі тендерної пропозиції було надано „Лист гарантія щодо ціни” що підтверджує визначення цін на товар, що пропонується поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду, з якого вбачається, що ціни пропозиції встановлені ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» на рівні ринкових, та цей лист містить інформацію про встановлення цін на рівні ринкових
Враховуючи визначення самого поняття: „Ри́нкова ціна”— ціна, за якою товари передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари, а покупець бажає їх отримати на добровільній основі, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари, а також ціни, які склалися на ринку ідентичних товарів у порівняних економічних (комерційних) умовах”, Учасник добровільно та за бажанням подаючи тендерну пропозицію однозначно визначає ціни на рівні ринкових в будь якому випадку якщо системою не визначено інше (аномально низьку ціну)
Також зазначаємо, що тендерна пропозиція Учасника забезпечена банківською гарантією у розмірі 40 000,00грн та укладання Договору на закупівлю забезпечується шляхом надання грошової застави в розмірі 5 (п’яти) відсотків від вартості Договору про закупівлю що свідчить про спроможність постачання за цінами пропозиції, що в свою чергу підтверджує відповідність ринковим цінам.
По-третє: Учасником у складі тендерної пропозиції було надано „Лист гарантія щодо звернення до органів державної влади” яким Учасник погоджується що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Замовник в свою чергу мав право звернутися за підтвердженням інформації щодо рівня ринкових цін до уповноважених на те органів державної влади: Державної служби статистики України (Держстат), ДП «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» та Торгово-промислової палати України. Одне із основних їх завдань — надавати довідково-інформаційні послуги, основні відомості, що не є комерційною таємницею щодо рівня ринкових цін.
Також за бажанням перевірити рівень цін можливо на сайті: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ де щодня публікуються відомості по українському ринку нафтопродуктів — ціни на бензин марок A-92, A-95, A-95+, дизельне пальне та автомобільне газове пальне на АЗС України. Інформація наводиться по областях, а також по торгівельних марках провідних операторів паливного ринку України
Враховуючи вищевикладене ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ»/Учасник, (код ЄДРПОУ 23722888) вимагає скасувати неправомірне рішення оформлене протоколом № 22/03/21/3в від 22.03.2021 року про дискваліфікацію найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» та спонукати процедуру укладення договору з ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» як з учасником, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною, в іншому випадку, у строк встановлений ст. 18 Закону будемо змушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 1 Розділу 5 Тендерної документації Замовником вимагалось від учасників „Учасник має надати інформацію щодо об’єктивних обставин, що дозволяють йому формувати ціну, яка може становити на рівні аномально низької або інформацію про встановлення цін на рівні ринкових”.
По-перше: дана вимога є не конкретизованою, та викладена в контексті того, що вона стосується тільки тих Учасників якими у пропозиції вказано аномально низьку ціну. При цьому у такій редакції дана вимога є неоднозначною оскільки, має декілька варіантів її виконання – надання „інформації про встановлення цін на рівні ринкових” що вимагається ч. 1 Розділу 5 ТД тільки коли ціна визначена як аномально низька (як зрозуміло зі змісту цієї вимоги), або надання інформації з врахуванням цієї вимоги в будь-якому випадку, як вирішив Протоколом № 22/03/21/3 від 22.03.2021 р. в даному випадку Замовник.
Учасник вважає, що в даному випадку не повинен надавати/підтверджувати „інформацію про встановлення цін на рівні ринкових, тому як за результатами проведеного електронного аукціону системою Prozorro не підтверджено що тендерна пропозиція є з аномально низькою ціною відносно існуючих інших пропозицій Учасників
По-друге: Учасником у складі тендерної пропозиції було надано „Лист гарантія щодо ціни” що підтверджує визначення цін на товар, що пропонується поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду, з якого вбачається, що ціни пропозиції встановлені ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» на рівні ринкових, та цей лист містить інформацію про встановлення цін на рівні ринкових
Враховуючи визначення самого поняття: „Ри́нкова ціна”— ціна, за якою товари передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари, а покупець бажає їх отримати на добровільній основі, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари, а також ціни, які склалися на ринку ідентичних товарів у порівняних економічних (комерційних) умовах”, Учасник добровільно та за бажанням подаючи тендерну пропозицію однозначно визначає ціни на рівні ринкових в будь якому випадку якщо системою не визначено інше (аномально низьку ціну)
Також зазначаємо, що тендерна пропозиція Учасника забезпечена банківською гарантією у розмірі 40 000,00грн та укладання Договору на закупівлю забезпечується шляхом надання грошової застави в розмірі 5 (п’яти) відсотків від вартості Договору про закупівлю що свідчить про спроможність постачання за цінами пропозиції, що в свою чергу підтверджує відповідність ринковим цінам.
По-третє: Учасником у складі тендерної пропозиції було надано „Лист гарантія щодо звернення до органів державної влади” яким Учасник погоджується що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Замовник в свою чергу мав право звернутися за підтвердженням інформації щодо рівня ринкових цін до уповноважених на те органів державної влади: Державної служби статистики України (Держстат), ДП «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» та Торгово-промислової палати України. Одне із основних їх завдань — надавати довідково-інформаційні послуги, основні відомості, що не є комерційною таємницею щодо рівня ринкових цін.
Також за бажанням перевірити рівень цін можливо на сайті: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ де щодня публікуються відомості по українському ринку нафтопродуктів — ціни на бензин марок A-92, A-95, A-95+, дизельне пальне та автомобільне газове пальне на АЗС України. Інформація наводиться по областях, а також по торгівельних марках провідних операторів паливного ринку України
Враховуючи вищевикладене ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ»/Учасник, (код ЄДРПОУ 23722888) вимагає скасувати неправомірне рішення оформлене протоколом № 22/03/21/3в від 22.03.2021 року про дискваліфікацію найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» та спонукати процедуру укладення договору з ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» як з учасником, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною, в іншому випадку, у строк встановлений ст. 18 Закону будемо змушені звернутися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 березня 2021 09:34
Замовник вважає своє рішення відносно відхилення обґрунтованим та правомірним, оскільки документ вимагався документацієй, але не був наданий. Аргумент Учасника щодо інформації на доступних інформаційних порталах стосується лише цін на роздріб, а не на дрібний опт. Інші інформаційні довідки (ТПП, Держзовнішінформ) є платними та такими, що потребють часу на надання. Довідка, на яку посилається Учасник в своїй Вимозі стосовно врахованих податків та витрат не є аналогічною за змістом, тому не може розцінюватися Замовником як еквівалентна.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-22-012527-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОЛІС ОІЛ", Код ЄДРПОУ:40813124
Дата подання: 01 березня 2021 16:51
Дата подання: 01 березня 2021 16:51
Скарга у процедурі публічної закупівлі
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ, 03035
тел.: (044) 594-64-12,
www.amcu.gov.ua,
код ЄДРПОУ: 00032767
Суб’єкт оскарження
(Учасник, скаржник): Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІС ОІЛ»
Код ЄДРПОУ 40813124
Місцезнаходження юридична і поштова адреса:
07454, Київська обл., Броварський р-н, с. Требухів, вул. Кільцева дорога, б.1
Номер засобу зв’язку Моб. тел.: (050) 069-98-08,
e-mail: olisoil@ukr.net
Замовник:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ 05446166
Місцезнаходження юридична адреса:
02089, Україна, Київська область, м Київ Броварський проспект, 2
Номер засобу зв’язку телефон (044) 549 – 08 – 86
Адреса електронної пошти: 02089@i.ua
Інформація про закупівлю
ID: 788d73e2b9834cbabccea5ad8e990a79
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-22-012527-b
ЛОТ3: дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони/бланки-дозволи/картки), бензин А-92(талони/бланки-дозволи/картки).
СКАРГА
на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженої відповідальності «ОЛІС ОІЛ» за результатами аукціону по ЛОТу 3: дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони/бланки-дозволи/картки), бензин А-92 (талони/бланки-дозволи/картки) під час проведення процедури закупівлі: «Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)).»
(Протокол №22/02/21/3в від 22/02/2021 відхилення кандидата в переможці)
22 січня 2021 року комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва розмістило в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)).
Замовника здійснив розподіл предмету закупівлі на наступні лоти:
- ЛОТ 1: дизельне паливо (налив), бензин А-92 (налив).
- ЛОТ 2: дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони/бланки-дозволи/картки), бензин А-95(талони/бланки-дозволи/картки)).
- ЛОТ 3: дизельне паливо (налив, дизельне паливо (талони/бланки-дозволи/картки), бензин А-92(талони/бланки-дозволи/картки).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІС ОІЛ» прийняло участь у даній закупівлі і подало свою пропозицію в т.ч. у ЛОТі 3.
За результатом розгляду нашої тендерної пропозиції замовником винесено рішення у формі протоколу №22/02/21/3в від 22/02/2021 відхилення кандидата в переможці, яким відхили нашу пропозицію на підставі абзацу другого, п. 1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«- згідно Додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати витяг станом на будь-яку дату січня 2021 року. Учасник надав Витяг станом на лютий місяць.»
З даним рішенням замовника ми, як учасник, не погоджуємося з наступних підстав.
Так, згідно із Додатком 5 «Відомості про учасника» до Тендерної документації замовника учасникам торгів потрібно надати наступну інформацію: «Інформацію про кінцевого бенефіціарного власника згідно з даними ЄДРПОУ (надати Витяг станом на будь-яку дату січня 2021 року)».
Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вимогу замовника щодо надання Витягу з ЄДРПОУ станом на будь-яку дата січня 2021 року вважаємо дискримінаційною і як наслідок такою, що обмежує конкуренцію на підставі наступного.
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва опублікувало своє оголошення про проведення відкритих торгів 22.01.2021 о 17:21. Строк подачі пропозиції - до 08.02.2021 00:00.
Згідно вимоги Замовника щодо надання Витягу з ЄДРПОУ станом на січень 2021 всі потенційні учасники які б дізналися про проведення закупівлі після 31.01.2021 року фактично за умовами затвердженої тендерної документації замовника не мають права брати участь у тендері та подавати свої пропозиції, оскільки не мають можливості замовити даний документ січневою датою.
Для отримання Витягу з ЄДРПОУ учасникам потрібно звернутися з відповідним запитом в порядку передбаченому вимогам Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 №1657/5 Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 червня 2016 р. за № 839/28969 та оплатити такі послуги. Дата надання Витягу з ЄДРПОУ – фактична дата видачі такого документа.
Також, відповідно до цієї вимоги фактичний час на підготовку тендерної пропозиції (а саме замовлення Витягу з ЄДРПОУ) становить з 22.01.2021 17:21 до 31.01.2021 23:59 (всього 9 днів з урахування чотирьох днів вихідних – 23,24,30,31 січня), що суперечить вимогам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо надання учасникам 15 днів для підготовки своєї тендерної пропозиції.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІС ОІЛ» в складі своєї пропозиції надало Витяг з ЄДРПОУ з інформацією про кінцевого бенефеціарного власника товариства станом на 01.02.2021, оскільки дізналося про проведення процедури закупівлі замовником, прийняла рішення в участі та розпочала підготовку тендерної пропозиції уже в лютому місяці 2021 року. Крім того, вважаємо, що саме наявність актуальної інформації в складі тендерної пропозиції про кінцевого бенефеціарного власника товариства у Витягу ЄДРПОУ має значення для процедури закупівлі і ми, як учасник подали актуальну інформацію станом на лютий 2021 рік.
Згідно вищевикладеного просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва скасувати своє рішення - про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженої відповідальності «ОЛІС ОІЛ» за результатами аукціону по ЛОТу 3: дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони/бланки-дозволи/картки), бензин А-92 (талони/бланки-дозволи/картки) під час проведення процедури закупівлі: «Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)).» (Протокол №22/02/21/3в від 22/02/2021 відхилення кандидата в переможці).
Додатки:
1. ПРОТОКОЛ відхилення кандидата в переможці ЛОТ3_2
2. Витяг ОЛІС ОІЛ
Оригінал скарги з підписом вказані в прикріплених файлах
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 березня 2021 11:38
рішення від 03.03.2021 №4016+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 11:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 15 03 2021 № 5045.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 19:45
рішення від 15.03.2021 №5045.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 20:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Пропозиція Скаржника буде наново оцінена.
Дата виконання рішення замовником: 22 березня 2021 09:13
Номер скарги: UA-2021-01-22-012527-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ", Код ЄДРПОУ:23722888
Дата подання: 01 квітня 2021 17:46
Дата подання: 01 квітня 2021 17:46
СКАРГА
на результати відкритих торгів за оголошенням у ЦБД: № UA-2021-01-22-012527-b на закупівлю по предмету „Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9
(дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)).
ЛОТ3: дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони/бланки- дозволи/картки), бензин А-92(талони/бланки-дозволи/картки).”
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» (код ЄДРПОУ 23722888) (далі скорочено – ТОВ „ТК-НАФТОКОМЕРЦ” або Учасник) 08.02.2021 року прийняло участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю „Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)). ЛОТ3: дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони/бланки-дозволи/картки), бензин А-92(талони/бланки-дозволи/картки)”, що проводились відповідно до Закону України „Про публічні закупівлі” (далі - Закон) за оголошенням про проведення відкритих торгів, розміщеним в інформаційно-телекомунікаційній системі „Prozorro”, з номером оголошення у ЦБД: № UA-2021-01-22-012527-b -a від 22.01.2021 року.
Аукціон відбувся 08.02.2021 року, в якому прийняли участь три учасника:
1. ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ" 1 377 180,00грн. мінімум
2. ТОВ "ОЛІС ОІЛ" 1 382 760,00 грн.
3. ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 1 399 440,00 грн.
Протоколом № 22/03/21/3в від 22.03.2021р. відхилення кандидата в переможці ( далі - Протокол відхилення від 22.03.2021р.) Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва / Замовником прийнято рішення (далі – Рішення від 22.03.2021р. або Оскаржуване рішення) з наступними обраними Замовником висновками/підставами для відхилення :
„Відповідно до абзацу другого п. 1 ч.1 ст.31 Закону України „Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція учасника не містить іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та включено замовником до тендерної документації:
Згідно ч.1 Розділу 5 Тендерної документації Учасник має надати інформацію щодо об’єктивних обставин, що дозволяють йому формувати ціну, яка може становити на рівні аномально низької або інформацію про встановлення цін на рівні ринкових. Учасник не надав зазначену інформацію”
Однак ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» не погоджується з такими підставами для відхилення пропозиції ТОВ „ТК-НАФТОКОМЕРЦ”, та в свою чергу вважає рішення Замовника оформлене Протоколом № 22/03/21/3в від 22.03.2021р. безпідставним та необґрунтованими.
По-перше: вимога ч.1 Розділу 5 ТД є не конкретизованою, та викладена в контексті того, що ця вимога стосується тільки тих Учасників якими у пропозиції вказано аномально низьку ціну. При цьому у такій редакції дана вимога є неоднозначною оскільки, має декілька варіантів її виконання :
- надання „інформації про встановлення цін на рівні ринкових”, що вимагається ч. 1 Розділу 5 ТД тільки коли ціна встановлена ймовірним учасником підпадає під визначення як аномально низька (як зрозуміло зі змісту цієї вимоги), або
- надання інформації з врахуванням цієї вимоги в будь-якому випадку, як вирішив Протоколом № 22/03/21/3 від 22.03.2021 р. в даному випадку Замовник.
Тому Учасник вважає, що в даному випадку не повинен надавати/підтверджувати „інформацію про встановлення цін на рівні ринкових, тому як за результатами проведеного електронного аукціону інформаційно-телекомунікаційною системою Prozorro не підтверджено, що тендерна пропозиція ТОВ „ТК-НАФТОКОМЕРЦ” є з аномально низькою ціною відносно існуючих інших пропозицій Учасників
По-друге: Учасником у складі тендерної пропозиції було надано „Лист гарантія щодо ціни”, що підтверджує визначення саме ринкових цін на товар, що пропонується поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду (додається у Додатках), з якого вбачається, що ціни пропозиції встановлені ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» на рівні ринкових, та цей лист містить інформацію про встановлення цін на рівні ринкових
Враховуючи визначення самого поняття: „Ри́нкова ціна”— ціна, за якою товари передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари, а покупець бажає їх отримати на добровільній основі, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари, а також ціни, які склалися на ринку ідентичних товарів у порівняних економічних (комерційних) умовах”, Учасник добровільно та за бажанням подаючи тендерну пропозицію однозначно визначає ціни на рівні ринкових в будь якому випадку якщо системою не визначено інше (аномально низьку ціну)
Також зазначаємо, що тендерна пропозиція Учасника забезпечена банківською гарантією у розмірі 40 000,00грн та укладання Договору на закупівлю забезпечується шляхом надання грошової застави в розмірі 5 (п’яти) відсотків від вартості Договору про закупівлю що свідчить про спроможність постачання за цінами пропозиції, що в свою чергу підтверджує відповідність ринковим цінам.
По-третє: Учасником у складі тендерної пропозиції було надано у електронній папці з назвою „Довідки інші.pdf” „Лист гарантія щодо звернення до органів державної влади” яким Учасник погоджується, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (додається у Додатках).
Замовник в свою чергу мав право (якщо вважав це за потрібним) звернутися за підтвердженням інформації щодо рівня ринкових цін до уповноважених на те органів державної влади: Державної служби статистики України (Держстат), ДП «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» та Торгово-промислової палати України. Одне із основних їх завдань — надавати довідково-інформаційні послуги, основні відомості, що не є комерційною таємницею щодо рівня ринкових цін.
Також при підготуванні пропозиції Учасником враховано передбачену розділом 4 (інша інформація...) Додатку 3 ТД можливість не надання інформації, що міститься у відкритих реєстрах : „Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.”
Тобто ТД Замовника передбачено можливість перевірки рівня ринкових цін у відкритих реєстрах/сайтах що перебувають у вільному доступі та безкоштовно: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/menu/menu_u/cit.htm; https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ ; https://psychea.com.ua/psyfuel/public ; https://toplivo.app/ де щодня публікуються відомості по українському ринку нафтопродуктів — ціни на всі марки бензинів, дизельного пального та автомобільне газове пальне на як роздрібні ціни на АЗС України так дрібний гурт (налив). Інформація наводиться по Україні/областях, а також по торгівельних марках провідних операторів паливного ринку України
Отже, Учасник в складі завантажених документів до даної закупівлі надав достатньо підтверджень ринкової ціни та спроможності постачання за ними та вважає рішення Замовника є безпідставним та необґрунтованими, тому
На підставі вище викладеного, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» у строк встановлений ст. 18 Закону (до: 02.04.21, 01:00), оскаржує Рішення від 22.03.2021 р. затверджене Протоколом № 22/03/21/3в відхилення кандидата в переможці від 22.03.2021р. Замовника та
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти до розгляду Скаргу на Рішення Замовника затверджене Протоколом № 22/03/21/3в від 22.03.2021р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВа З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» як такої, що начебто не відповідає умовам тендерної документації.
2. Скасувати неправомірне рішення оформлене Протоколом № 22/03/21/3в від 22.03.2021р. про дискваліфікацію найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВАРИСТВа З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» та спонукати процедуру укладення договору з ТОВАРИСТВОм З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – НАФТОКОМЕРЦ» (код ЄДРПОУ 23722888) на закупівлю за оголошенням у ЦБД: № UA-2021-01-22-012527-b за „Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)). ЛОТ3: дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони/бланки-дозволи/картки), бензин А-92(талони/бланки-дозволи/картки)” як з учасником, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною.
Додатки:
1. Копія Протоколу № 22/03/21/3в відхилення кандидата в переможці від 22.03.2021р.
2. Копія Листа гарантія щодо ціни
3. Копія Листа гарантія щодо звернення до органів державної влади
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2021 15:26
рішення від 05.04.2021 № 6832 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 15:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.04.2021 № 7972.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2021 18:14
рішення від 14.04.2021 № 7972.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 20:43
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ1: дизельне паливо (налив), бензин А-92 (налив). |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 370 800,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 13 708,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38000 UAH |
Аукціон
Позиції
45000 л
Дизельне паливо (налив).
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02089, Україна, м. Київ, м. Київ, Броварський проспект, 2
Дата доставки:
31 серпня 2021
12000 л
Бензин А-92 (налив).
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02089, Україна, м. Київ, м. Київ, Броварський проспект, 2
Дата доставки:
31 серпня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" |
1 368 540,00
UAH з ПДВ
|
1 368 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" |
1 369 080,00
UAH з ПДВ
|
1 369 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
1 357 560,00
UAH з ПДВ
|
1 357 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Переможець |
1 357 560,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 09:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2021 13:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2021 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2021 16:49
|
ДУ № 3.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2021 15:30
|
Довідка ТПП ЛОТ1_2.pdf | зміни до договору |
19 липня 2021 15:29
|
ДУ 2 ЛОТ1.pdf | зміни до договору |
19 липня 2021 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2021 13:55
|
Довідка ТПП ЛОТ1.pdf | зміни до договору |
24 травня 2021 13:54
|
ДУ 1 ЛОТ1.pdf | зміни до договору |
24 травня 2021 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 16:22
|
Договір ЛОТ1.pdf | укладений |
03 березня 2021 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 3.6., 3.7. та ч.2 п. 10.3. Договору, Сторони узгодили зміну ціни за одиницю Товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Коливання підтверджено експертним висновком ТПП №042 від 18 травня 2021 року. Сума договору - 1 357 560,00 грн. Обсяг товару - 54 151,7478 літрів. |
Номер договору про закупівлю: | 1-1/21-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 3.6., 3.7. та ч.2 п. 10.3. Договору, Сторони узгодили зміну ціни за одиницю Товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Коливання підтверджено експертним висновком ТПП №062 від 14 липня 2021 року. Сума договору - 1 357 560,00 грн. Обсяг товару - 53 841,48319 літрів. |
Номер договору про закупівлю: | 1-1/21-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл між джерелами фінансування. Ціна договору - 1 357 560,00 грн. Обсяг товару - 53 841,48319 літрів. |
Номер договору про закупівлю: | 1-1/21-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-92 (налив). | 12000 | літр |
25,74
UAH з ПДВ
|